دفترچه خاطرات روزانه #روز 35

دفترچه خاطرات روزانه #روز 35

 

شروع کردم به دیدن Flower crew و الان قسمت 10 جوری خورد تو ذوقم که -__-

خطاب به اون دختره: بچچچچچچ مگه فیلم ترکیه؟ وات د فاک؟!!! گمشو نبینمت -________-

خطاب به اون رئیس آژانس خدمه گل: حداقل تو بچ نباش و ردش کن انقد رو اعصابم نرین...

خطاب به اون پادشاهه: الهی بمیرم برات اینهمه تلاش کرده بودی T.T

خطاب به جیهون: وااییییی تو چرا انقد کیوتیییییییییییییییییییی وووییییی >.<

(اصلنم تنها دلیل سنت شکنیم و دیدن فیلم با ژانر تاریخی، جیهون نیس ^^)

 

بهتون گفتم تاکارا و آماگی رو بالاخره قسمت آخرشو دیدم؟

وااییییی لبخندای ساتو تو قسمت آخر از همیشه زیباتر بود

 

 

ام وی وولکینو داریم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

دلم برا چصخل بازیای سه تاییمون با روهینا و زهرا تنگ شده

 

 

من واقعا توانایی زخم بستر گرفتن دارم اصلنم شوخی ندارم :|

 

 

اجراهای تور Light it up رو پیدا کردم و همشن رو دان کردم

و باید بگم انقده زیبان...

استیج یونیتی هایی که داشتن واقعا زیبا و خارق العاده بود

ووکال میهی اسپیچلسم براش اصلا...

ریو که بریک دنس انجا میده>>>>>>>>>>

مایوکا و ریما آهنگشون رو خودشون نوشتن اوه مایییی ^.^

 

فایل صوتیشو میزارم گوش بدین خیلی قشنگن ^^

Mako, Rio, Maya & Ayaka - Bang Bang (Cover)

Nina, Miihi & Riku - Never be enough (Cover)

Mayuka & Rima - Take it

 

 

روی فاسیولا هپاتیکا کراش زدم🤦‍♀️💖

 

نینا INFJ عه عرررر جیغغغ بایی🥺💙💙💙

  • Bin Bin
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan