یه سوال:/

همممم یه سوال بپرسم؟!:/ 

اولینه اولین سلبریتی کراشتون کی بود؟ 

منظورم اولیه ها حالا چه میخاد کیپاپ باشه چه در جاهای دیگره دنیا:/ 

 

...

 

ماله من سلنا گومز بود از کلاس چهارم طرفدارش شدم و تا حالا هم فنش موندم 😍💙💙💙

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

چارلی پوت

 

و الک بنجامین 

 

هنوزم فن که نه ولی طرفدارشونم

واااییی چه قشنگگگ😍💙  
عرر😍💙💙

XD

≧∇≦
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۳۵ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

هومممممممم   تو  انیمیشن سینگ  اهنگ فایر وورک کیتی رو دیدم حالیدم رفتم دانش کرم بعدشم کیتی کت شدم تا الان ^__^

وااایییی اون انیمیشنههه😍😍😍 وااااییی گاااشش اون موقع اومده بود من روانیه اون انیمشن شده بودممم همش میدیمش😂😂😂 وااایییی کیتی رو من کلاس هفتم بودم روش کراش زدم وااییی با آهنگ دیس ایز هَو وی دو 😍😍😍😎عرررر💙💙💙

اگه منظورت اولین بایسه شیومین اکسوعه *-* 

ولی اگه منظورت از کراش کسیه که استایل مورد علاقه م باشه کیهیون مانستا ایکسه *-*

 

عام منظورم اینه که اولین کسیکه استارته فنگرلی رو براش زدین مثلن برا من از سلنا شروع شد بعد تا دو سال فقط سلنا بود بعد کیتی هم اضافه شد و دیگه هچی همین شکلی به طوماره کراش هام اضافه شدو شدو شد تا الان ( که همچنان میبینید که این داستان برام پایان ندارد😂😂😂)

پس فک کنم براتو همون شیومین عه؟!:/😍😍😍😍💙💙💙
وااایییی منستاااااا اکس😍😍😍💙💙💙
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۱۹ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

واییی من هنوزم میبینمش خیلییییی دوسش دارم *-*

 

کلا با اینجور فیلمو انیمیشنایی ک اهنگیه خیلییی حال میکنم ^___^

 

 اهنگاش خیلییی خرهههه #^#کیتییی کچلللللل #^#

😍😍😍 وااییی قلبممم😍😍😍
واااییی منم عررررر هتل ترانسینوانیااااااا واااییییی دیسیپل می و مینیون ها هر دوتاااششش😍😍😍 و کراش اعظمم در صنعت انیمیشن کارخونه هیولاها وااایییی گاااششش من عاشقشممم😍😍😍

😍😍😍💙💙💙

سلام اونی خوبی؟ 

اول اینکه قالبت خعلی کیوت شدع😍✨

دوم اینکه 

من مامانم رو کامپیوتر ی عالمه آهنگ سلنا داشت بعد منم ازش خوشم اومده بود ولی خب بچه بودم اون موقع کلا من سلنا دوست دارم مخصوصا صداش

اولین کراشم نمد کی بوده/:

من خیلی کم رو ی نفر کراش میزنم

میشه گفت همون کیونگسو از زمانی که اکسوال شدم قبلشو یادم نمیاد/:

 

سلام عزیزم😍💙💙
میسی خیلی دوسش دارررممم😍😍😍💙💙💙💙 حس قشنگی بهم میده برخلافه دوتای قبلی😍😍😍💙💙💙💙
وااایییی 😍😍😍 منم از بچگی سلنا دوس داشتم تا الان ینی اصن جوریه که نمیتونم ایشونو اصن زمین بزارم 😍😍😍 
منم بچه بودم بخاطر بابام ترکیبی گوش میدادم😂😂😂 جنیفر و ایننا و مدونا و... الانم که تو ماشین مادرن تاکینگ تو فلش نباشه هچی😐🤦😂😂😂
واااییی دی او واااووو😍😍😍💙💙💙

آها آره دیگه شیومین اولین کره ای بود که قیافه ش رو تو عکسا تشخیص میدادم 😂😂😂

عشق پنج سالمه *-*

ای جانمممم😍😍😍واایییی عزیزمممم گیلی گیلی😍😍😍😍😍😍💙💙💙(باز من رد دادم😐💙)

دنیل رادکلیف بازیگر هری پاتر:/

راستش الان دیگه فنش نیستم اما دوست دارم فیلماشو ببینم

واااتتتت! پاتر هد! وااایییی گاااششش (سرش را میکوبد به دیوار)
عرررررر من دنیلو فقط بخاطر خوده فیلم دوس دارم ولی از اِما واتسون و روپرت گرینت اصن من 😍😍😍 ( مشترک مورد نطر فعلن سافت شده در دسترس نیست😍💔)
من فیلمه هری پاترو از بچگییی دوس داشتممم ینی انقده عاشقه فیلمو کتابشم که اگه یجا بریم یکی بپرسه دخترم چجور ژانری دوس داری؟ ،بابای من: ببین آقا دختره من عاشق فیلم هری پاتره😐 من: 😻😻😻 بابام: 😐🤦
من فیلمای دنیلو دنبال نمیکنم زیاد ولیییی😍😍😍 اِما ایز مای فرست لاو 😍😍😍😍

*-* 

ایشکال نداره من رد داده دوست *-* 

وای بخدا منو تو داریم کم کم به قهقرا میریم اونی 😂😂😂

تو همچی دوس داریا 😂😂😂 فلسفی دوست، اونیه رد داده دوست 😂😂😂 منم تو رو دوست😍😍😍😍💙💙💙💙
بیا بریم من کوله پشتیم آمادس فقط یسوال قبلش یادته که باید یه سر بریم یونبین یونو🙃🙃🙃💙

من کلا هر چی مربوط به اونیمه رو دوست *-* 

عررررررررررررررررررر منم اونی رو دوست ^-^ 

😂😂

 

اوه راست میگی ...بریم *-*

وااایییی😍😍😍 چرا منو شب سافتلن طلایی میکنی؟! 😍😍😍
😍😍😍 میدونی الان میخام بغلت کنممممم یه عالمهههههه بغل بهتتت😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛


آره آره اونجا واجب تره😐🙃💛💛💛 به سوی یونبین با تمامِ سرعت✈️✈️✈️✈️✈️

ععععععععععع اونی الان هر کی ندونه فکر میکنه منو تو با هم رلیم *-* 😂😂😂😂😂

قربونت اونیم بیرم من #_#

 

بریممممممممممممممممم *-*

غلط میکنه هر کی ازین فکرا کنه😑💙
دوستاااانننن منو ونوس سولمیتیم😍💙💙💙💙💙
ایی خدا نکنه عزیزم😍😘💙💙💙💚💚💚💛💛💛

خب دیگه ازین فکرا نمیکنن بریم یونبین😅😂😂😂✈️✈️✈️💙💚💛
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۳:۴۱ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

وایییی عرههه همشوننن عالیننن هقققق #^#

😍😍😍😍💙💙💙💙💙 هقققق هقققق😭😍💙💙💙💙💙💙

آری آری وی آر جاست سولمیت *-*

بیریم *-* 

فقط با اجازه ت من برم لالا صبح حرکن کنیم 😂😂

👌💙💙
پروازمون کنسل شد گفت فردا صبح باید حرکت کنیم😂😂😂

😂😂😂

شبت آروم اونی ^^

😍😘💙💚💛
شبت مثه همیشه توباتویی عزیزم😍🦊🐰

واو😍😍😍😍

اتفاقا منم از بچگی عاشق هری پاتر بودم اما زیاد فرصت نشد بیشتر باهاش آشنا شم و بشناسمشون🙁

آره اما رو منم خیلی دوست دارم واقعا نازه🥰

واااییی من تو خونمون سره همرو با کارام خوردم اصن باید سانسور شم😐😂💙
اِما عشقمههههه اصن خیلی این دختر عالیهههههه😍😍😍😍💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan