Crystal

💙 My Crystalii 💙

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

اونیییییییی جییییییییییغ

یکی از نویسنده های وب ونوس میخاد وانشات هیونلیکس بزارهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ععععرررررررررر😭😭😭😭😭

حسنیتبرینیدمبدبذبمیذبدببمکبپلدبکیدبکینبدب
حطتبنیذبذیریخیذذثرسحستصرصتجصدیجسح
حثتینثرثرثزسرتینیجصجصعغزلهبمثدیمیذسذذ
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عررررررررررررررررررررر عرررررررر
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💔💔💔💔💔💔💔💔💙💙💙💙💙💙💙💔💔💔💔💔💔💙💙💙💙💙💙
شنبه ۲۲ آذر ۹۹ , ۲۲:۵۵ موتور برقی ۲۰۰۰

چقد خوشگله

اره😍😍😍💙💙💙

سگشوووووو*ـ*

اسمه سگش سَووثی (southy) عه خیلی سگش کیوته و نازه 😍😍😍💙💙💙

بچ 😐💔

امروز تولدته 😐💔

بمنننننن نگفتهههعععه بودیییییییبی

بچچچچچچچ

:||||||||

انی ویز هپی برثدی تو یو مای بست فرند فور عال تایمز ببسببقظبس عر

خیلی ای لاو یو اند ای هوپ عال یور ویشز کام ترو مای کیوتی T T

💜💛💜💛💛💜💛💜💛💜

بحححححح سلامممم کالیکو کیوتکممممم😍😍😍😍😍😍😍
فرزندم بیام پاشم بهت یگم تولدمه؟! مسخره نیست بنظرت؟! 😐😂😂😂😂😂😂😂
یونو، فردا تفلدمه:) امشب ساعت 00:20 دیقه یک عدد چل مغز به جهان هستی اضافه میشه که اونم من بودم😐👌💙
تولد چل مغزتون مبارک😐👌😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فردا به صرف قر اینجا دعوتید، حالا شایدم یکم ولخرجی کردم بهتون شیر موز انبه هم دادم🤔🍌🥭🍼😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مییییسسییییی روهیناممممممم قربونت بچ عاشقتممممممممممم عررررررر شولولولو قر قر تفلدمه 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
میسی قشنگمممممممممم💃💃💃💃💃💃💃💃💃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

نه که اونطوری مثلا قبل‌تر که بحثش پیش میومد (که فک کنم هیچوقت نیومد) حدقل میگفتی فلان روز تولدمه :/

 

لاو یو 💛💛💜💜

خو موضوع اینه من با تو قبل بیان اومدنم بیشتر میحرفیدم تا الانا🤔😂😂😂 اون موقعا میپرسیدم به عقلم شک نمیکردی این دختره خنگول چیشی میگه من کار و زندگی دارم این عینه پشه تو وبم میچرخه همش؟! 😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خب حالا که بحثش پیش اومد، ماله خودتو بگو بینم (منکه میدونم تا 7 سال دیگه پیش نمیاد بحثش پس از فرصت سو استفاده کنم😂🍌)

عررررررر لاب یووووو تووووووووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥭🍌🍼💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

😂😂😂😂😂😂😂🚬

 

مال منم نزدیکه، ۱۷اُم فروردین :)

 

مور مور *،*💜💛

😂😂😂😂🤚🥭🍌🍼

عهههه عررررررر تفلد کیوتیم نزدیکه هوراااااا شولولولو 😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃


😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️💕💕💕💕🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️

جر میدونستی من و هیونجین و سونوو و سونگهوا (بایسم تو ایتیز) و سو یجی (بازیگر موردعلاقمممسیشبیشیژظ) هممون تو فروردینیم؟ D:

هیونجین یکم، سونوو ۲۳ام، سونگهوا ۱۳/۱۴ ام ، سو یجیم دقیقا روز تولد من xD

 

به تاریخ میلادی بگیمم علاوه بر اینا، سونگ کانگ (بازیگر و کراشم D:) ۲۳ام آوریله (من ۶امم)  عررررر xD

عررررررر منم اینطوریم XDDD
من تولدم به میلادی میشه  1 مارچ و اونروز تولد جاستین بیبر (کراش بنده) هم هست و اون روز تولد وونهو (منستا اکس) هم هست *-*
ازون طرفم شوگا هم حدودن هفته بعدش میشه *-* من عرررر
تازه هیون هم به به میلادی حساب کنیم تو یه ماهیم خخخ XDDD

اینهمه خوشبختی محااااله مگه نه؟ 😭😭😭😂😭😭😭😭


وای جر اونوو رو یادم رف :/

اونم ۱۱امه فروردینه 😭😭😭

اررررههههههه عررررررر یونوووووو تازههههه بیا تن و نینا ی امروز هم حساب کنیم عرررررر هم ماهیه شمسیم که دیگه میشه؟! *-*
وات عه فااااکککککک کالیکووووو بومگیوووو بومممییییییی رو یادم رفت بگم عررررر هیققققق من ملدممممم هیقققق 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😭😭😭😭😭

عر تو عررررر
برم بمیرم من اصن هقققققق 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😁😁 اونی سلام:))))

خوبی ؟؟

خب راستش ... برای یه سوالی که داشتم مزاحم شدم😅

اونی میدونی چانز روم چه ساعتی شروع میشه؟

عه سلام اسما خوبی؟! 😍😍😍😍😍 
مرسی نازم😍😍😍 
چانزروم والا ساعت نداره خیر سرش😍😂😂😂😂 معمولن که یکشنبه ها میاد ولی ساعت نداره معمولن به ساعت ایران از حدودا 13 به بعد نتت روشن باشه منتظر نوتیفیکشن چانزروم باشی😂😂😂 میانگین موقعایی که اومده معمولن 17 به ساعت ما شلیدم یکی دو ساعت اینور اونر تر😍😂😂😂💙

مرسی خوبم (مغز: دروغ میگه باور نکن!)

 

😂😂 چرا ساعت درست و حسابی نمیزارهههه😂😂😂😂😂 

اوه!!! اوکی. مرسی اونیییییییییی 💜💜💜

(😶😶😶 💙.💙)

اره ساعت نداره 😂😂😂 

قربونت لابلیم😍💙💙💙

قالبت چقدر شبیه مال منه:/

 

چون قالب توعهXDDDD
داشتم قالب درست میکردم رفتم شام بخورم دیدم قالبو همینطوری ول کنم الان گندکاریام لو میره کدای این قالب دمه دست بود همینطوری انداختم روش XDDDDDDD
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۷:۰۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

سلام کریستال

خوبی؟

من بنا به دلایلی مجبورم از بیان برم

شاید دیگه نیام یا وقتی برگشتم شماها هم رفته باشید

میخواستم نمیدونم تو منو به عنوان دوست قبول داری یا نه اما اولین دوست بیانیم بودی

دلم برای سوییت بامب خوندنامون تنگ میشه

خدانگهدار :)

 

فرام سوییت بامب ویت لاو

سلام عزیزم😍
عهه ای وای متاسفم😔💙 
عزیزممم مرسی که هرروز بهم تو وبا انرژی میدادی خیلی خیلی ممنونم کیوتی^^ 
آخییی سوییت بامب😍💖💛

امیدوارم شرایطت درست شه و زودی برگردی:") 
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۲۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

❤❤❤

منم امیدوارم

کال می سوییت بامب آیم د سوییت بامب 

خخخ😍😍😍💖💛💙💚🌸
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۲۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

اون "میخواستم" چی میگه اونجا؟😶

چرا من همیشه باید یه کلمه اضافی بزارم😶

جوریکه من اصن حواسمم حتی بهش نبوده😂
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۲۹ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

😂😂💔

💚💚💚
شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۳۰ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

یه کاری کردم که هر وقت سوییت بامب گوش دادی یاد من بیفتی ^^

آیم د سوییت بامب یو نو؟

گودبای :)

وااییی آررههه😂😂😂😂

باییی عزیز دلم^^ 
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۱۹:۰۰ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کلیک

وبو اشتباهی اومدم؟ چرا نوشته توایس لند؟🤔

نه درست اومدی داشتم قالب توایس لند رو میزدم
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۱۹:۰۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

عه کامنتم بدون تأیید اومد

آره پست ثابتم بنا به دلایلی کامنتاش بازه XD
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۲۰:۲۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

آها XD

 

کریستال فوتوتیزر سومی رو دیدی؟ دیدی دخترم چه خوشگل شده بود T-T

آرههههه😍😭😭😭💙
+بیا زیره یه پست دیگه کامنتات ممکنه گم شن
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۲۱:۴۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

اوکی

کریستاللل

میشه بگی چطور کدای قالب رو کپی کنم/=؟؟

با لپ تاپ بیا اینجوری خیلی راحتتره
بعد کنترل و A رو بزن همشون انتخاب میشن بعد کنترل C بزن کپی میشن بعد جای موردنظرت دکمه ی کنترل V بزن پیست میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan