تجربه مشابه + یه مشت روزانه+یسوال

تجربه های مشابه

 

امروز خیلی خوب فهمیدم انسانها چقد هیولان

آدما به بدترین شکل طرف مقابلشونو خُرد میکن...

تحقیرشون میکنن...

قضاوتشون میکنن...

هیچ احترامی قائل نمیشن براش...

اونقد خودبین و مغرور میشن که یادشون میره خودشون مگه کی هستن؟!

 

امروز اونقدری توسط یکی تحقیر شدم که دلم میخاست همونجا بزنم زیر گریه ولی خیلی خودمو نگه داشتمو با همون لبخند ملیح همیشگیم نگاهش کردمو و یه چشم گفتمو و اومدم بیرون...اونقدری قوی نیستم که نتونم کلن براش گریه نکنم برای همین تا پام به خونه رسید بغضم ترکید...

(طرف کسی بود که نمیتونستم جوابشو بدم ولی اگه همسن خودم بود خوب بلد بئدم جوابشو بدم ولی اینو نمیشد کاریش کرد سو برای همین سکوت کردم...)

حالا اونش مهم نیس مامانم بهم گفت فقط سعی کن بی اهمیت باشی راجبش و فقط ازین گوشش بشنوی ازونور بدی بیرون این چن ماهیو تحمل کن ^^

این قضیه باعث شد یاده هیونجین بیفتم

اینکه تو دوران کاراموزیش چقد طعنه و کنایه شنید...

چقد کوچیکش کردن...

ولی هیونجین با همه ی اون تحقیرایی که شد جنگید و الان شد به مین دنسری که همه میگفتن نمیشی...

تبدیل شد به کسیکه هموناییکه بهش این حرفا رو میزدن حسرتشو دارن میخورن

 

به شکل عجیبی تمام تجربه هاییکه استری کیدز دونه به دونه حس میکردن رو الان من دارم حس میکنم...

 

 

خب الان واقعن بهتره سو بزارین یکم عر بزنم خوشحال شین😂 

AOTM هیون اومد و من بی لایک: بچ گفتناشو سان کردنننننن...😐🐔 

حس میکنم انقد از قبل انتشار AOTM عر زده بودم که الان دیگه جونی برام نمونده عر برنم😂😂😂 فقط بی صدا وسط اتاق غش کردم😐😂😂😂😂🤦💕 

 

امروز برای اولین بار تکرار میکنم برای اولین بار خواهرم از وکالم تعریف کرد😶😐🤦 همیشه بهم میگه پری اگه ما یروزبعنوان گروه دبیو کنیم تو قطعا یه مین دنسر کا ساب رپره میشی ولی وکالت خوب نیس، من بجات وکالم خوبه میشم (خانوم همیشه تو دشویی صدای مادام کاستافیوره‌ای در میاره پرده گوشامون پاره میکنه😐🤦) ولی عجیب بود خیلییی عجیبببب بوووددد، من فقط داشتم با آهنگ هودی میخونم🥲 همیننن🥲🤌💚

عات گفتم هودی🥺😍😍😍💕 این آهنگ مورد علاقه‌ی مننن😍💚💚💚 چقد دلم براش تنگ شده دود خب🤌💙

میشه آهنگ پیشنهادی بدم امشب؟! 

اوکی آهنگ پیشنهادیه امشب Hey Violet - HOODIE 

 

عااا بهتون گفتم اون لایو لتس وین وین رو یافتم و دیدم؟! خب دیدم هاها همین😍😂 اصنم برا یووین مومنتاش نعریدم...🙃💚💛

 

 

+بعدن نوشت: بازی برای گوشی پیشنهادی چی دارین؟! ترجیحن آرکید باشه، بکش بکش هم خوبه، ماشین بازیم دوست فقط خوب باشه:/ هااا اینترنتی هم ترحیحا نباشه دیشب تازه کوکی رانمو آپدیت کردم الان حس عذاب وجدان نت رفتن داره روحمو خنجر میزنه😂 

  • Bin Bin

سلام اونی کریستال خوبی؟ ؟

کلاس رانندگی خوبه؟ 

تستا قشنگ خاک میخورن؟ 

 

این آدما با این رفتارهاشون فقط نداشتن انسانیت و نشون میدن پس بخاطرش غصه نخور

درسته که حالت بد میشه و گریه میکنی، اینا هر دو طبیعیه اما دیگه بهش فکر نکنی بهتره

کاش میشد برم دعوا کنم اونی که اذیتت کرده=__=

 

اونیه هیون نمایی که حس های هیونجین و درک میکنه چه کیوت:")))

 

اون هیونِ آرتیست ماه کشته داد اصن:"

دیشب به حد کافی عر زدم و همراه بنگ چان شکایت نوشتیم الان دیگه نایی برای فن گرلی نمونده😂💔💔

میدونستی اولین بار که دیدمت تو بیان تو وب شوکو بود؟ و اون زمان قشنگ یادمه عکس پروفایلت هیونجین بود با موهای کوتاه!! 

از همون زمان شدی اونیه هیون نمای هم تایپم3>>>

 

لازمه بگم چقد من و خواهرم؟ 😂💔

البته من گوشای اون و پاره میکنم.. یه روز از بس اسلامپ خوندم اومده میگه  دیگه حالم از استری کیدز بهم میخوره=_=😂

پس صداتم خوبه چه کیوت*-*

 

+بازی من خودم هیچی رو گوشیم نیست هقㅠㅠ

وگرنه بهت میگفتم :"

 

سلام به سبای قشنگِ من😍😍😍😍💖💙💚💛💜 
مرسی خوبم
اره اونم عالیه😂😂😂💙
تستا؟! همشونو دادم بیرون یا فروختم😂😂😂 هیچی نزاشتم بمونه😂 

واقعن...
آره طبیعیه آدم ناراحت شه ولی زود باید خودشو خالی کنه و کلن دیگه ولش کنه بره... زیاد آدم بهش فک کنه و اهمیت بده بدتر میشه حالش...😐 
والا اگه دست من بود میخاستم همونجا خفش کنه😂😂😂

خخخ😂😂😂 

منم رفتم دادگاه چان شکایت نامه نوشتم😂😂😂 
اره گفته بودی منو از وب شوکو پیدا کرده بودی ولی وبمو نمیدونستی حدومه و بزور اینجا را یافتی😍😁👌💕💜 
اوخی خب سبا تو انقد هندونه زیربغل من میزاری نمیگی پس میفتم😍😂😂😂😂❤ 

جرررر😂😂😂 
من خودم رو صدام اعتمادبنفس ندارم، ینی درحقیقت با خواهرم که میگفت بهم صدات خوب نیس هم عقیده بودم و میگفتم اره خودم میدونم 😂🍭 

+فداسرت😍💙💙💙

خب ادما برای منفعت خودشون میتونم ازینم خطرناک تر باشن 

...

انی وی دست بزنید و شادی کنید 

 

میگم اونی هیونجین نیومده بود بابل بگه  aotm ساعت 11:30 منتشر میشه ؟

در صورتی که 12:00 منتشر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من حس توییتر رفتن ندارم:/

تو یوتیوب استی میگفتن اینجوریه ایححححح:/

کلونیم کلون :///

 

وششش هودییییی نمعمجعجعججع9ع99عح5نن5ن5نن5ن5م5ح6

عررررررر

نمیشه اسکویید گیم پیشنهاد بدم ؟؟؟؟

یدونه ام paper told

من همینارم میریزم جاساز میکنم وقت ندارم:/

ایرینم که گذاشت رفت

بله:/

شانس گوهه مایه. ...

چقدر زر زدم ایححح

 

واقعن🤌💜

آره بابا بیا برقصیم😍😂❤

من خودم اون لحظه‌ که میخاست منتشر شه نمیتونستم آنلاین شم ولی بعدن رفتم پیامارو توندم عهمیدم یه 10 دیقه؟! حدودا دیرتر آپلود شد:/ هیونجین هم تو بابل اومده بود میگفت 

💭🦙┊#HYUNJIN at 23:38 KST
آپلود تو یوتیوب طول میکشه
دارن تلاش خودشونو میکنن یکم دیگه صبر کنین 
˗ˏˋ⋆ @Bubble_SKZ •ᴗ•


عرررر هودی😍😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙
اسکوید گیم بازیشم در اومد؟!😶😶😶 
پیپر تُلد هم میرم میسزچم چمش میسی😍💕💕💕

+جواب بعدا نوشت:

من نمیدونم بازی مورد علاقه مردم چیه ولی هرچی که خودم پیشنهاد میکنم بهشون ماینکرفتهTT

+ وااییی جرررر😂😂😂😂 ماینکرفت عشق خاهر من بود اصن پارمون کرد بااش😍😍😂💕
مرسی بارانم😍
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۸:۳۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

سلام سلام

سوییت بامب وسط کلاس حساب وارد میشود D:

یکی نیست بگه برو سر کلاست بچه |:

 

چه خبر؟ چه میکنی؟

جررر😂

من؟! من چه میکنم؟! منکه الان چن روزه هر گوهی میخورمو میام اینجا اطلاع رسانی میکنم😐😂😂😂

خدا رو شکر که خوبی*-*💙🍬

به معلم رانندگی سلام برسون😂

یااا تستای عزیز دلم و انداختی بیرون؟ 😭

 

نمیدونم چرا بهمون گفتن گریه کردن نشونه ضعفه، کار خوبی کردی اونجا جلوی فرد فقط لبخند زدی به احمقیش، اما بازم کار خوبی کردی خودت و خالی کردی 

 

عه چرا من تو دادگاه ندیدمتㅜㅜ

تخصص من در صحبت کردن با اونی هام همینه دیگه، فقط هندونه میدم زیر بغلشون😂💔

ㅠㅠ💙💙🍬

 

خواهرا هم که خیلی جدی بدون ملاحظه میگن میره، اگرچه خودم به شخصه هر چقدرم ازم بد میگه ناراحت نمیشم ،شاید هنوز عقلش کامل نباشه اما گاهی با گفتن عیبام کمکم میکنه.

 

+بوسㅜㅜ💙💙💙

چشم😍😂😂😂🍭
یسریاشونو فروختم، بقیشونم دادم به کساییکه کنکوری اینا بودن و توان خرید کتاب تست و جزوه نداشتن💙 

واقعن اشتباه گفتن👌 

شاید چون من دیرتر اومدم ندیدیم همو😂😂😂😂💙 
تمام اونی های سبا بلااستثنا بی لایک: 🍉🥲🥺😍😭 

آره آدم هیچوقت ازشون ناراحتم نمیشه😂😂😂💚

+😍💕💛🧡

عه اونییی

دلم برات تنگ شده بود خیلی زیاد

خوبی؟

 

خب منم از این تحقیرا کم نشنیدم

و ترجیح میدم بزنم تو دهنش البته ب اینم بستگی داره کی باشه

قطعا اگه اونجا بودم با خاک یکسانش میکردم:/

 

من هنوز ندیدمششش هقق

ودفف خو چرا سان کردننن😐😐😐😐😐😐😐

اوخی 😍💙💙💙🧁🧡💜

این دقیقن موقعیتی بود که نمیشد چیزی گفت وگرنه من معمولن حیلس بدجور رتار مسکنم با کسیکه اینطوری باهام رفتار کنه ولی خب موقعیت این و شرایطش خیلی فرق داشت و نمیشد هیچی گبت🥲❤

چون استری کیدز کلن خیلی مسلمون تشریف داره و حتی نمیزاره ما گوشامون فوش بشنوه😍😂😂😂😂💙

+عهههههههههههTTTTTT

بازی میکنهههه؟TTTTTTT
واییییییییییییTTTTTTTTTTTTT

+ آره خیلی بازی میکرد الان دیگه اجازه‌ی گوشی بازی با موبایل مامانمو نداره😂
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۱۰:۲۳ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

عجب کار پسندیده ای میکنی خواهر😐👏🏻

چه خبر از امتحان رانندگی؟ درس و دانشگاه؟

کامبک؟😂

یعنی کریستال من زیر کوه کامبک ها دارم‌ له میشم😂

حالا انگار کم بود، سومی هم دیشب اومد تو لیست😐🤝🏻

 

بعد چرا همه آیدلای من به فول آلبوم علاقه مند شدن؟

سی ال

ایتزی

استری کیدز

نیزیو

سومی

توایس

لی های

 

😐🤝🏻

😆
امتحان رانندگی؟! نبابا هنوز از کلاسام مونده😂😂😂 دانشگاه که ماشالا از بدو شروع با یه عتلمه حزوه و تحقیق و مقاله روبرو شدم اصن پاچیدم😂
سومی؟! کاااییی خدا همینو کم داشتیم 😍😂😂😂🤦💛

جرررر😂😂😂😂
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۱۷:۳۴ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کریستال تو فن دریم کچری؟

اره معمولن دنبالشون میکنم، خیلی اهنگاشون قویه😍👌❣

عه واا😳 کی کی دل کریستال قشنگم رو شکونده و به بغض کردن انداختنش😱💔

اونی بیا بخل خودم😭👐

اونی زندگیتو فدا حرف مردم نکن اصن قربونت

بذار هر چی می‌خوان بگن به قول معروف آدما رو تو روز های بد میشه شناخت😒 اصن اونی بهشون فکر نکن خیلی ها لیاقت فکر کردن رو هم ندارن☹️

میگن اصن اگه فرشته هم باشی باز یکی پیدا میشه از صدا بال زدنت خوشش نیاد😇 پس بیخیال همه چی اصن ارزش نداره واقعا

کریستالم واسه حرف های چنین آدمایی اصلا گریه نکن و اشک نریز قشنگم اصلا🥺🙏

کلا هر چی باشی و هر کار کنی باز پشت سرت حرف هست و آزارت میدن

آرایش می‌کنی میگن چقد بده که تو نقاشی خدا دستکاری و دخالت میکنه

اگه نکنی میگن چقدر طرف بی ریخته و قیافه نداره

شوخ و پر صحبت باشی قاطی میکنن و میگن این از کجا اومده و بدبخت انگار همیشه تنهاست و کسی رو نداره که براش حرف بزنه

ساکت و مظلوم باشی میگن چقدر مشکوکه و مرموز

پولدار باشی میگن نگا طرف یه وقت از دماغ فیل نیوفته انقده که پول داره و مسخره اش میکنن

طرف پول نداشته باشی میگن نگا اینو بدبخت به تیکه نون هم نداره بذاره تو دهنش

کلا هر کار کنی یه ایرادی پشتش هست واقعا

پس فقط و فقط اونجوری که دوست داری زندگی کن اونی و اصلا هم به حرف های بد دیگران که پشت سرت و رو در روت میگن دیگران توجه نکن🥺✊

فایتینگ~

آیرینممممم 😍😍😍
نگران نباش بقول مامانم باید یاد بگیرم هرچچقدم میخاد حرف بزنه برا خودش من قرار نیس بهش اهمیت بدم:/ هیچکس کامل نیس منم کامل نیستم:/ 
بقول مامانم من تازه اول راهمه و هنوز مونده خیلی چیزا یاد بگیرم و تجربه کسب کنم تا خبره شم:/ اونموقع که تلاشام جواب دادن میگه برو بهش بگو دیدی تونستم خودمو بالا کشیدمم ^^

ذقیقنننن تو این دنیا هرجوری باشی بهت گیر میدن...
برای همینه همیشه ب خودم میگم اونجوری زندگی کن و بگرد که خودت میخای... ج.ری باش که راحتی و خودتو قبول داری نه برای دیگران... ^^

مرسی آیرینممم 😍
دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۰۷:۴۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

قشنگ درکت میکنم😐👌🏻 منم دارم میمیرم یعنی

اوهوم دید همه دارن کامبک میدن گفت خب چرا من بیکار بشینم؟😐

 

آها

خب میتونی چند تا رپ خوب از دامی برام بفرستی؟

جرررممم مووود 😂😂😂


نه در اون حد فنشون نیستم فقط کامبکاشونو دنبال میکنم:/ فک کنم هه ری فنشون باشه میخای از اون بپرس ببین چی پیشنهاد میده ^^
تو وبشون هم از ادمینش میتونی بپرسی بهت پیشنهادی بده ^^

هعی=-=

 

بله قطعا🙂

*یاد لیریک درایو می افتد



هلی اون آهنگ فقط و فقططططططط در مورد رانندگی بود اصلا در مورد چی میخاستی میبود عههه 😂😂😂
تازشم مینهو نوشتتش هاااا مدیونی فک کنی چان ذره ای دخالت داشته بوده توش 😐

بعله میدونم😂😂

 

رد لایتزم ک کلشو هیون نوشته چانو چ ب این کارا بچم خییییلییییی پاکه😂😂😂💜

اره اره اصن چان فایــــــــــــــــو سالشه 😂🤌💚
دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

سرکر خانوم میشه بپرسم چرا هر کامنتی میدم میگید مود؟😂

 

اوکی تنکیو ^^

نمیدونمXD من اصن دقت نمیکنم همینطوری میگمش XD

خاهش ^^
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۲۱:۴۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

*وی از آن پست به این پست مهاجرت کرد*

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan