دفترچه خاطرات روزانه #روز 47

دفترچه خاطرات روزانه #روز 47

 

Come boss me, uh, you're my queen of the night club

 

بیاین بهتون بگم چقد خوشحالم که کیوبین موهاشو کوتاه کرد😍😍😍❤️🖤❤️🖤

لاین ها بعد دیدن عکس تیزر: واییی موهای کیوبین کوووو؟! هیق اشک و آه و غم و غصه و میص‌بازی...

من: عرررر آخجون بالاخره زلفاشو کوتاه کرد💃💃💃

 

دلم برای مینجه خیلی تنگه خیلیی خیلیی خیلللییی 🥲

امروز به امید دیدن مینجه رفتم اینستا ولی الان 19 روزه عکسی ندادن و فقط اون تیک‌تاک هاشونو هی آمدیت میکنن

اونجاهم که همش مینجه رو با هانتر یا سومین میزارن بچم صغیرتر نشون پیده😂 

 

بعد از عمری امروز یوتیوب رفتم و چقد دلم برای یوتیوب گردیام تنگ شده بود T.T 

نتم که خیلی نمیکشید ولی چنتا ویدیو رو تیزروار چک کردم و آره فهمیدم برنامه  To. NiziU ازین مدل برنامه های مثه Two kids room یا 2TZY اینجوریاس که اعضا باهم دو تا دو تا میحرفن و آره این برنامه مورد علاقه من بین برنامه های جی‌وای‌پی عه و خوشحالم 

برنامه نیزیو لیگ هم قشنگ خوراک منه و آره خیلی برای ساب زدنش ذوق دارم ولی خب اون  30/40 تا ساب از دور به من دارن لبخند میزنن:)

ازینکه پاشم یهو بپرم از وسط این برنامه ها شروع به ساب کنم خوشم نمیاد چون دارم بترتیب تاریخ پخش هاشون پیش میرم و نمیخوام عقب جلو بشه و بی‌نظمی پیش بیاد

 

لپ‌تاپ بیچارم داره میترکه و من با پروییت تمام همچنان میشینم آلبوم دانلود میکنم🙂

 

آلبوم GOT the beat رو گوشیدم و Goddess level❤️‍🔥 >>>>>> 

 

 

و در آخر برای اینکه ازون برنامه درسخونیام بخوام بگم امروز خوب از وقتم استفاده کردم و نشستم کله‌ی صبح جزوه هامو بالاخره چاپ کردم و آره بالاخره شروع کردم اخلاق رو بخونم و خداروشکر اون خلاصه برداری‌ای که سر میانترم کردم رو دور ننداختم و آره بجای تلف کردن وقتم فقط همون یک صفحه خلاصه رو بجای کل فصل 1 میخونم

  • Bin Bin
جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۲:۲۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

هایی اونی^-^

چطوری؟! 

هلو هلو هلو😍
مرسی عزیزم خوبم💖
تو چطوری زیبا؟!

جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۲:۲۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یه چهار ماهی میشه که یوتیوب حتی اعلانش هم برام نمیاد چه برسه به اینکه بخواد باز شه🥲🥲

من به نت ایرانسل به وی‌پی‌ان biubiu وصل شدم و گرفت حالا یه امتحان کن ببین چی میشه😂
جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۳:۱۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

بمونی🤎

منم خوبم🫂🤎

خداروشکر💕💕💕
جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۳:۱۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

واقعا اسمش بیو بیو عه؟! 😂😂😂

ای دونت هو وی پی ان 😎یونو؟! 

من با فیلتر شکن حال نمیکنم😂😂برا همین هیچوقت استفاده نکردم

آره😂😂😂 خیلی اسمش جررره😂😂😂
عاو😂👌

سلاماااااااااااا

چطوری اونی؟؟؟

عسل عسل عسل عسل عسلللل😍😍😍
سلام😍😍😍🥰🥰🥰
مرسی من خوبم، تو چطوری دختر؟!😍🥰💙
عسل دیروز کنکور داشتی؟
جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۸:۲۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

@SOFIA RIDDLE 

عسلللل

وب ایتیز رو نزدی؟! 

وب شخصیت رو چطور؟! اونو راه ننداختین؟! 

یعنی هیچ راه ارتباطی تو بیان نداری؟! 

@ عسل
جمعه ۳۰ دی ۰۱ , ۱۸:۲۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خیلی سمه😂😂

خیلیی😂😂😂😂😂

خودمم

اا نه راستش😅

@CHOI HIKARU

خیلی دلم میخواد بزنما یونو 

فقط وقت نمیشه:")

چرا وب شخصی دارم مادر

Ourbluedream.blog.ir 

 

آها ^6^
چطوریایی چخبرا؟

@CHOI HIKARU

والا هچ میگذرونیم با ادونس سه و جناب سینگ*فامیلی معلمم*

اما اونی به قدری این ترمم پر استرسه که نگو

وای اونی وی پی ان خوب داری؟

جؤری ک دوباره بی وی پی ان شدم

الان چند روزیه نرفتم یوت و توییتر و دارم از بی خبری میمیرم

فقط میدونم ورژن ژاپنی Case 143 اومده/=

من دیگه چشم ندارم کتاب ادونس 3 رو ببینم ایششش با اون دیکشنری پاره کننده و کلفتش...
آرییی حق میدم T.T
من والا یکی دارم فقط با وای فای جواب میده! Zebra vpn (آیکنش بنفشه و خرگوشه داره میپره) روی ایتالیا بزارش با وای فای
آیلین بهم Hold vpn معرفی کرد اینم بعضی موقعا خوبه فقط تلگرام باهاش کار نمیکنه XD یکمم سرعتش پایینه ولی خب بهتر از هیچیه XD
من نه این ام وی اسکیز ر دیدم...نه ام وی اونلی وان آف...نه اون تیزر؟! آهنگنمایش؟! و نمیدونم چه چیزایی که از ایتیز و توباتو اومده اونارم ندیدم...

فعلا برا من اوکیه

اما حرصم میگیره نمد چرا

وای دیکشنریششششششششششششششششششش به قول تو پأره کننده و کلفته ها چصه مطلب توش نداره

ما یسری کلمات جدیدو مجبوریم بزنیم گوگل=/

اریگاتوووووووو

احتمالا هالازیا و پاردایم ایتیز و کامبک جدید توباتو رو هم ندبدی

خودمم ندیدم کامبک توباتو رو

ق

سقط شد وی پی انم بعد  هالازیا/=

T.T

هالازیا و پارادایم رو یبار یوت تونستم ببینم الانم که دان کرده ام...
شوگر راش راید رو یوتم باز میشد ولی سرعتش افتضاح بود دیگه وایسادم فرداش شد دان کردم

ام ویش خیلی قشنگ بود

منم الان وی پی انم به رحمت خدا رفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan