Stay

هققق هققق کیوت جذابT_T

باز میگه چرا استی ها بهم میگن جوجه من کجام شبیه:/ بابا یکی بیاد بهش بگه تو اول جوجه بودی بعد دست و پا دراوردی شدی فلیکس😍🐥🐥🐥

 

من دیونه اون مو های سیاشَم، ولم کنین اَح، بین بینِ خودمه😍😍😍

 

حیف که الان مدرسه نمیرم وگرنه هر صبح قبل رفتن به مدرسه این عکسو میدیدم با خودم میخوندم "میرم مدرسه جیبام پره فندق و پسته" 😂😂😂 

عاخه این بشر چجوری با کدوم فرموله ریاضی یا فیزیک تونسته در این حد کیوتی باشه؟!!! 

ولم کنین من همچنان تو کف این عکسه بودم، هستم و خواهم بود 

(خودم میدنم عنشو در اوردم ولی دست خودم نیس والا)

 

 نَن جون چان هر هفته در ویلایو با بیبی گرلاش😍

 

وات د هل ایز گویینگ آن هیم!

 

من بخاطر همین خندش شده بود بایس رکرم

عررررررر فدای اون خندش بشم😍😍😍

 

سونگمین کیوته ایز این د بیلدینگ😍🐨🐨🐨

 

هر کی براش عر نزنه، قطعن مشکل داره😍😎😍😎😍

 

جزو امیدهام برا ادامه به زندگی ورزشیم😍🏀🏀🏀

 

سافتتتتت شییییننننننن عررررررر 😍😍😍😍😍

کیوتییییی😍😍😍😍💛💛💛

 

بازم امیدم برا بازگشت به دوران ورزشیم😍🏀🏀🏀

 

اگه پاپی سونگمینا نیست پس چیه ها؟!!! نه واقعن چیه؟!!!!!!

🐶🐶🐶🐶

 

فقط میتونم بگم دلم برای موهای کوتاهه سیاهش یه ذره شده 😍😍😍🖤🖤🖤

 

ینی خداییش قیافه من وقتی هوا یکم سرد میشه دقیقن این ریختیه🤦

 

شراره های آتششو پنهان کرد، لباس فاکی ای هم نپوشید ولی همچنان من دارم براش عر میزنم، پس نتیجه میگیریم مشکل مو ها یا نمدنم طرز لباساشون نیس مشکل خودشونن😍😍😍❤❤❤ 

 

❤❤❤😍😍😍هیون کیوته😍😍❤❤❤

 

جیسونگگگ عررررر، من براش بمیرمم کمه والا😍😍😍

(من رو I Got It قفلی زدم یکی جمم کنه😍💔)

(آیا میدانستید مادربزرگم رو این سنجابک کراش زده من عرررررر😍😍😍)

 

لینو پیشولییییی😍😍😍🐱🐱🐱

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

آی جاست وانا دای ...😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

هقققققققققق تووووووو هققققققققققققققققققققققققققق
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

کیوتای خوشمزه😍😍😍😍

کیوتایِ سکشیهِ احمقِ جیگرِ استی کُش😍😍😍😍😍 ای هققققق هقققققق هققققق😭😭😭😭💙💙💙💙

فلیکس

فلیکس

فلیکسسسسسسسسسس

من هنوز به اون درجه از استی بودن نرسیدم که واس همشون عر بزنم

جاست واس فلیکس عرررر

عررررررررررر فلیکسسسس فلیکسسسس فلیکسسس (این بشر منو استی کرده بیشوور عبضی💔)

وااایییی نگران نباش منم هیچ وقت فک نمیکردم یروزی برا همشون بتونم عر بزنم ولی نیگا چ ریختی شده روزگارم😐 فاککک🤦💙💙💙💙💔💔💔💔

...

فلیکیسسسسسس😍😍😍😍

فقط منم که لبخندم محو نمیشع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟☺☺😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

مننننننننننننن ایناااااااااااااااااااا روووووووووووو خیلیییییییییییببییییییییییییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممم

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

چرا باید انقدررررر خوشمل باشننن هق هق هق

منم خنده های جونگینو خعلی دوس دارم😭😭😭😭

منم دلم برا موهای کوتاه هیون تنگ شدهههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ووویییی اون عکس فلیکس روزموساخت😍😍😍

نه منم پونصدو شصت بار میبینم این عکسارو ولی... چرا...اخه چرا انقدر سافت کنندن واااااییییی گاااادددد😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
عررررررررررررررررر من باید یه روزی نماز شکرانه بجا بیارم برای استی شدنم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خنده های جونگین= فرو بردن خنجری در قلبِ من😍💙💙💙
مو های کوتای سیاش تمام زندگیممم بووووددددد چرا اینو نمیفهمه این بچه هقققق هقققققققثقق😍😍😍😍😍😍😍😍🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
😎ما تا فلیکسو داریم غم نداریم کع😎🐥🐥🐥🐥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan