چالش اگه یه روز ببینمتون... (هووم دوباره برگردودندمش:/ )

گفتم دوباره این پستو با یکم تغییرات برگردونم:/ دلم براش تنگ شده بود هیق این اولین پستم اینجا بود:) فقط جاهاییکه حس کردم تغییر نیاز داره ادیت کردم:/

 

عااام اینو فقط دارم بخاطر حرف کالیکو مینویسم وگرنه این وب قرار بود تا قرن ها به فعالیت سایلنتش ادامه بده:/

ترتیب تقریبن ب ترتیب آشناییم و اولین کامنتم تو وباشونه

 

اگه یه روز هیونگو ببینم دستشو میگیرم با هم بریم سره لپ تابم بعد پوشه ثری راچا رو باز میکنم با هم گوش میدیم ها ها تازه یکی از ویلایوای ثری راچا رو هم میبینیم قشنگ جر وا جر شیم از خنده😂💙

اگه یه روز آیرینی رو ببینم میرم ی عالمه قربون صدقش میرم بعدم بهش میگم هر وقت میخام فداش شم نیاد بهم نگه خدا نکنه

اگه یه روز یونجونی ( بهار ) رو ببینم میشینم باهاش عر های موآییمو میزنم باهاش. چون میدونم رو یونجون حساسه این قسمتو سکوت میکنم ( عای میس یو دختر کجایی؟ T T )

اگه یه روز اونی سحر رو ببینم براش دو سه تا بستنی میخرم بعدم میریم آرمی بازی در میاریم:)

اگه یه روز کالیکو رو ببینم میشنم زر زرای استی بودنمو پیشش میزنم (نه که اینکار رو اصن همین الانشم نمیکنم😑😂 میانه که کلتو میخورم) 

اگه یه روز اونی مارال رو ببینم دستشو میگیرم میبرمش شیرینی فروشی بعد یه کیک گنده خامه ای و شکلاتی میخرم یه عامه شیرینی و شکلاتو آبنباتم میخرم بعد میشینیم پای یوت تماااممم تیزر و ام وی ... های تومارو رو میبینیم اون شیرینی شکلاتارو هم میخوریم قندمون از اون همه اتک نیفته🤦

اگه یه روز ریحونو ببینم میگم بیاد بهم فوت و فن های بیانو یاد بده 😂

اگه یه روز اونی هارمونی رو ببینم میام یجور محکم بغلش میکنم بابت وبش ینی اون زمانیکه وبش رو پیدا کردم دستام میلرزید اصن ی وضعی

اگه یه روز مینا رو ببینم لپاشو میکشم بعد میشینیم عر زنون واسه دبویز راه میندازیم تازه باید یه ویلایو از سونوو هم ببینیم:/

اگه یه روز عسل رو ببینم میام اول تشکر میکنم ازش که اومد پیشم، بعد دستشو میگیرم میرم براش اون استیکرا و پوستر که قولشو دادم براش میخرم 

اگه یه روز آری رو ببینم میام میزنمش بعد بوسش میکنم بعد دستشو میگیرم میبرم همه جزوه زیستامو بهش نشون میدم ها ها😂

اگه یه روز ونوس رو ببینم ها ها میدزدمش بعد میبرمش تو اتاقم لپ تابمو میگیرم میشینیم همه ام وی های توباتو رو میبینیم و عر میزنیم بعد اونا که تموم شد تو دو میبینیم میخندیم😂 عررر

اگه یه روز مبینا رو ببینم میگم بهش ور آر یوووو؟؟؟؟ عای میسسس یووو T.T کجایی تو خوب خوب درساتو بخون قشنگم💙

اگه یه روز شوکو رو ببینم ها ها تو رو هم ترور میکنم میبرمت تو اتاقم درم قفل میکنم خاهرم نیاد مزاحم شه بعد هم یه عر زنون درس حسابی برای همه فندومایی که توش صیم هستیم راه میندازیم 😂

 

دیگه اگه کسی رو ننوشتم میانه توروخدا مخم هنگییده بیاید بگین اضافه میکنم

کومائو :| 💙💙💙

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۲۰:۲۹ 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

عرررر عاشقت شدم لهنتی 😂😂😂💜💜💜

خخخخ 😍💙💙💙
خوشم میاد هنوزم تو کف اونی ی روز حوصله داشتی میام برات تعریف میکنم از گمراهی در بیای
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۲۰:۴۲ 𝓒𝓪𝓵𝓲𝓬𝓸‵ 猫

اوک اوک منتظرم 😂👌💜

👍😂😂😂

اهم هارمونی کیست :| 3/>

ادمین وب سونتین=> کلیک

عهههه راسی اون ک دختره خودمه

وح

خخخ😂

🙂💜

💜💜💜

آه بیا حرف برنیم

عاام باوشع 😅
های💜 من کریستالم

وووییییی بیا بخلم😍😍💚💚

حیحح آمدم اونی جونم😍💙💙
دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۲۲:۵۷ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

منم بودم؟؟ کی فکرشو میکرد؟؟

وایی چقدر خوشحال شدم🥺 مرسی قشنگم💕

وای پسرای قشنگممممم من مرگممم نبینشوطخنمش

آقا این که حساب نیست ثری راچا سروره، نقطه ضعف منو چرا میگیری تو ㅠㅠ

تازشم فکر کنم منم عین شوکو، فندوم های مشترک زیادی باهات داشته باشم، نه؟

عه هیونگ تو همیشه اولی بودی💙
 قبلنم تو این پست اسمت بود ولی خو اون موقع شما اینجا تا حالا نیومده بودی بعد یه چیزی پیش اومد مجبور بودم این پستو یه مدت بزارم پیش نویس تا اینکه... امروز گفتم بجای حذف فقط اون قسمتشو ادیت کنم و دوباره بزارمش😅

ثری راچا خداااااسسسس گاااشششش😭😭😭😭😭💔💔💔💔
اوووم عاره گمونم عاااا یس یسسس، گمونم زیادی صیم فندوم داریم😅  پس هیونگ شمارو هم ترور میکنم 😂💙💙💙
دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۲۲:۵۷ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

منم بودم؟؟ کی فکرشو میکرد؟؟

وایی چقدر خوشحال شدم🥺 مرسی قشنگم💕

وای پسرای قشنگممممم من مرگممم نبینشوطخنمش

آقا این که حساب نیست ثری راچا سروره، نقطه ضعف منو چرا میگیری تو ㅠㅠ

تازشم فکر کنم منم عین شوکو، فندوم های مشترک زیادی باهات داشته باشم، نه؟

ای جانم فدای خوشحالیتتت هیقق هیققق😍😍😍😍💙💙💙💙
دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۲۳:۱۴ 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

چرا دوتا شددد؟؟ وای ابرومم. فیلترشکن کوفتی روشن بود بیان قشنگ زار میزدد تا یه صفحه باز کنه... خلاصه که ببخشیدد

 

میگم دیگه... اخه منم ندیده بود اینو اصلا

 

شما چرا میگی راحت باش عزیزدلم

اره بیا من هر وقت خواستی پایتمم

من فیلترشکنو هم روشن کنم بیان خوب برام باز میشه قبلنا اینطوری نبود برام😐😂😂


😅😅💙💙

ایح چمش😘💙💙💙 ایح ایحح سافت شدممم🥰💙💙💙

عررررررررررر من میخام بیام پیشت کریستاااااااااااال😭😭😭😭😭😭😭😭😭

گفته باشم در صدررررررر همه ی گروها ک عرزنون داریم براشون باید اسکیز و ان سی تی و دبویز باشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عرررررر کاشکی ی روز بشه همتونو ببینمممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بیاااا بیااااا😂😂😂 عایم ویتینگ فور یووو😂😂😂😂😍💙
یسسس یسسسس😂😂😂👍💙💙

مممم اوهومممم😍🥰🥰💙
اصن یچیزی یه اتوبوس اجاره کنیم از شمال تا جنوب کشور بچه های بیانو جمع کنیم بعد بریم کمپ بزنیم😂😂😂

عررهههههههه خیلییی خوب میشههه😂😂😂😍

فک کننن

هممون با هم

واییییی خیلییییی جذابههههه😍😍😍

فقط یچیزی کجا استقرار پیدا کنیم؟؟🤔

من میگم اول ایران گردی داشته باشیم

بعد دار و ندارمونو بزاریم رو هم بریم کره😍😍

عارهههه جزو فانتزیامه😍😍😍😂💙💙💙💙
اوهوووممم عررر😍😍😍
اره اره عررر من ایران گردی و مسافرت خیلیی دوستتت عر😍😍😍
بعد دلم میخاد یه شب هم تو کویر چادر بزنم ( قسمت رتیل و عنکبوت و اینا رو نمدنم. چه کنم :/ ) 
عارههه بعد دست جمعی پرواز مستقیم میگیریم به کره😂😂😂

کنسرررررررررررررت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فن ساااااااااااااااایییییییین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نه نه قبلش باید بریم لایت استیکای نخریدمونو بخریم😐😂😂😂 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💔

ممممم من میمیرم کع🤦 قلبم ضعیفههههه نحیفهههه گااااششش 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عارههههههههه لایت استییییییییک😭😭😭😭😭

چرا لایت استیک ان سی تی فقد سبزه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چرا دبویز لایت استیک ندارههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😂😂😂😂
من یهویی با خودن کامنتت اینجوری شدم=> چرا خورشید میتابه، چرا میچرخه زمین تو فقط بگو چرا، تو فقط بگو همین😂😂😂
وااایییی من چمه امروز گاششش 😂😂😂

عههه کریییییستااااااال😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اونی میدزدمش چیه ؟ من خودم کت بسته میارم ونوسو تحویلت میدم 😂😂

آفرین آفرین بیا خودتو تسلیم کن😂😂😂🏳🏳🏳

من تسلیمم 

بریم تو اتاق درم قفل کن *-*

😂😂

بردمت😂😂😂😂😂🤦🤦🤦💙💙💙 قفلم کردم😂😂😂🤦💙

خب پس بریم سراغ................................................................لپ تاپ 😎😂

هوممم لپ تابم دست خاهرمه سره کلاسه😑 هففف🤦
بیست دیقه دیگه کلاسش تموم میشه😑

خواهرت مدرسه ایه یا دانشگاهی ؟

دبستانی😑🤦💙

ععععرررررررررررر کیوت ^^

 

😐💙
میگه لپ تابه تو واسه درس خوندن بهتره😑 نه مال بابا رو میگیره نه مال خودشو😑 برا درس خوندن فقط چسبیده به ماله من😑 واتساپ منم که ماله کلاسای ایشونه😑 ولی برا نت گردی و فنگرلی خداروشکر ماله بابامو میگیره😂😂😂

کیوت 😂😂😂

و تو چه آبجی مهربونی هستی که بهش میدی ^-^

 

≧∇≦

ای وایی^ω^
ندم که میوفته رو سرم😐 ماااااامااااااان پری بهم لپ تابشو نمیدهههههههه😐😂😂😂😂😂😂

آممم نظرم عوض شد خیلیم کیوت نیست 😂😂

اوهوم😑 مخصوصن دیروز که داشتم واسه انهاپن بازدید میزدم یهو میاد میگه گوشیتو بده درسامو بخونم😑😑😑

://///

من بودم یه چشم غره می رفتم خودش بره پی کارش :////

بخدا سه تا خواهر زاده دارم ..از بابام نمترسن از من می ترسن 😂😂😂

بعد من از بابام حساب میبرم 😂😂

چشم غره😶 این انقده خوب بلده فیلم بازی کنه جلو همه که😑 ولش بزار بگیره درس میخونه کارای دیگشو که با مال بابا انجام میده😄
واییی از من هیشکی حساب نمیبره😐 مامانم میگه سیاست نداری😶

😂😂

بازم خوبه بقیه کاراشو با مال بابات انجام میده :///

من چشم غره هامو از بابام به ارث بردم 😂😂

وگرنه منم سیاست ندارم خیلی 😂

😂😂😂
خو لپ تابم دستم اومد پاشو بریم اتاقم😂😂😂

بریم 😂

😂😂😂🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan