دفترچه خاطرات روزانه #روز 45

دفترچه خاطرات روزانه #روز 45

 

ابتدا بگذارید کمی در وصف زیبایی های این عکس کمی جیغ بزنم😍😭

اوکی ولی میل رو نتوانممممممم💛💛💛

 

این دو سه روزی در کل خوب درس خوندم و خوشحالم

تازه سابم میزدم و خیلی خوشحالم که انقد خوب از تایمم استفاده کردم

البته امروز کمی تنبلی کردم و هم دیر پاشدم و هم حواسم به فیلم دیدن پرت شد و آره باعث شد از برنامم عقب بیفتم، بعدشم دیگه هی اومد خودمو بگیرم دیدم نخیررر امروز بیوشیمی بخون نیستم، دیگه بعده کلاس نشستم فیزیک خوندم و بیشترشو تموم کردم یه 6 صفحه بیشتر ازش نمونده...

کاشکی یه فرزند صالحی بیاد لپ تاپمو بگیره بشینه جزوه میکروب و اخلاقمو چاپ کنه من انقد واسه خوندنشون مگس تاب ندم (خودمم نمیدونم اینو یهو از کجا در اوردم فقط بنظرم باحال اومد اینطوری گفتن، پس آره من باز یه اصطلاح بیخود و عجیب دیگه ساختم "مگس تاب دادن🪰" بمعنای علافی و تنبلی و ازینحرفا 😐😆

 

پریروز فصل 2 کیوتی پای (بعبارتی قسمت ویژه هاش!) دیدم و اوکی واقعا مضخرف بود -__-

خیلی چرت بود خیلی خیلللیییی خیلییییییییییییییی

 

 

پ.ن بسیار بی ربط: اگه من آدم بودمو بعده دو روز لاک که زدم صحیح و سالم موند رو ناخونام باید بهم جایزه بدن :| عاخه دخترجان یه لاک رو نمیتونی سالم نگه داری؟

  • Bin Bin

بدبختی یه دانشجو کیپاپر،کیدراما و فوجوشی در این اوضاع:

جررر😂😂😂
چهارشنبه ۲۸ دی ۰۱ , ۰۸:۴۰ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

مگس تاب دادن 🤔🤔😆

اصطلاح باحالیه ترویجش می دم😎🫡

خیلی یهویی اومد😂😂😂 خندم گرفته بود نصفه شبی😆
واااییی الهی شیما😂😂😂😂😂👌👌👌
چهارشنبه ۲۸ دی ۰۱ , ۱۷:۵۹ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

هوم😌🫶

یه سوال، کنجکاو شدم رفرنس بیوشیمیتون چیه؟ 🤔

لنینگر و هارپر و ملک نیا
پنجشنبه ۲۹ دی ۰۱ , ۰۹:۲۴ 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪

هر چهار سال بیوشیمی دارین🤔؟ یعنی واحد اصلیتونه ؟ 

آره عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan