یکم عررر :/ 💚🦖

 

 

💚 NCT 127 - CHICA BOM BOM 💚

 
 

اینو بگوشین خیلی خره آهنگشششش لهنتییییی عرررررر 💚.💚

 

💚 ________________ 💚

Chica Bom Bom Chica Bom Bom

Chica Bom Bom Chica Bom Bom

Don’t rush me now come come

Ayo Ayo Ayo

Chica Bom Bom Chica Bom Bom

Chica Bom Bom Chica Bom Bom

What you want?

You’ re the only girl that I want

Ayo Ayo Ayo... 

 

( ترجمه انگلیششه متن اصلیشو ندارم:/ )

💚 ______________ 💚

 

 

خب من مرض دارم الانم عر دونم پره همش سره یونجون داره خرج میشه😐💖

یکم هارد استنیتونو تکون بدین چیشیه همش سافت میکنین یکم هارد شین پشماتون بریزه😐💖📌

 

چیکه بوم بوم چیکه بوم بوم😐💚💃

عرررر

یهویی حس پست گذاشتنم گرفت جررر 😂🍭💚

 

💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖💚🦖

 

 

  • Bin Bin

چیکا بوم بوم💃💃

چیکا بوم بوم💃💃

 

شعتتتتتتتت هاردتن بلک شدم😭😭😭😭😭😭😭

چیکا بوم بوم چیکا بوم بوم
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃


هارد استنیم اصن بدجور زده بالا نمیدونی چقد وضعم وخیمه کهههههه T.T

اونی میخام بزنم زیر گریه😭😭😭

چرا؟!

همین جریان یونجون و یانگ یانگ😭😭😭😭😭

عاو من که بسی خرذوقم و عر زنان XD

من حال ندارم از حالت خنثی در بیام 

ولم کنید *-*

خنثی @.@

ولت کردیم :/ 😂😂😂😂😂😂😂😂

+ونوس هدرو چرا همش بزرگ تر میشه من دستش میزنم زرتی بزرگتر میشه :|||

هوم حال ندارم *^*

بیان ولی واقعا حال ندارم 😂

بلاخره ونوس هم بعضی وقتا شارژش تموم میشه :))

 

😂😂❤️

 

وا :// 

برو کوچیکترش کن چرا همچینه ؟ *-*

صبر کن ببینم جریان یونجون و یانگ یانگ چیه ؟ @_@

کنچانا باو از خستگیه 😂
منم دیروز باتریم تموم شده بود 😂😂😂



نمدنم چرا همش بدتر میشه جر 😂😂😂
بزار برم یکم کد دزدی کنم از قالبای دیگم 😂😂😂
اون فشن شویی که یونجون رفته یانگ یانگ هم رفته :)

نیمیدونم *-*

 

خخ فایتینگ 😂😂

 

یانگ یانگ کیست ؟ *-* 

شبا زودتر بخواب، میوه بخور *-*


هیفففف تو موبایل که رفتم قالبو دیدم هدر نصفش اصن معلوم نیس :|


یکی از اعضای انسیتی

نمیتونم بخوابم 😭😭😭😭

 

عه نه با لپ تاپ که درسته *-*

 

ععععععععععععععععععع 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

چت شده تو خوبی؟!
میدونم شبا از خواب میپری و اینا ولی حالت خوبه؟! چیزی شده؟!


نه با موبایل اصن ریکو (اون سمت راستیه موهاش دو ور بسته ) اون معلوم نیس اصن خیلی ضایانه هم معلوم نیس:/


اررررههههههه عرررررررررررر *-*

منم مثه ونوس الان خنثی ام ولم کنید 😐💔😂

:|

خنثی ها

:|

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نمیدونم ://

تنها چیزی که دارم بگم :///

چهار روز هم هست که نمیتونم بخوابم 😑😑

امروز همه ش سرگیجه داشتم 😑

 

وا چرا همچینه ؟ ://

 

💃💃💃💃💃💃💃💃

ونوس تو فشار ایناتو اندازه گرفتی؟!
یکم میوه بخور، شیرینیجات اینا:/ 
یکمم شبا زودتر بخواب حتی اگه خوابتم نمیبره فقط برو رو تخت دراز بکش نمیخاد بزور بخوابی فقط دراز بکش به سقف نگاه کن:/ همینشم باعث آرامش میشه:/



:|


*-*

اگه خنثی ام چرا خندم میاد؟؟؟😐😐😐😐💔😂😂😂😂😂😂😂😂

تو دیگه خنثی خندونی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نه من فشارم همیشه پایینه 😂😂

اونی یه چی بگم ؟ 

منم کلن تا بلند میشم چشام سیاهی میره:/ 

جانم؟!

دقیقا *-* 

 

حالم خوب نی ...

دیگه برا من عادی شد وحح XD


:/
میخای حرف بزنی؟!

مینم ://

 

نه ..

الان آمم فقط احتیاج داشتم به یه نفر اینو بگم :))

شاید بعدا *-*

XD



باشه عزیزم:)
فقط مراقب خودت باش غذا هاتو خوب خوب بخور:)

چشم ^^

 

شبت لالا و یونیورسی *-*

 

 

 

 

 

 

( مرسی که همیشه کنارم هستی 🙃❤️ )

شبت آروم و یونبینی *-*


(خاهش💖)
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۰۸:۳۴ saba (اونیه اون یکی سبا/:)

سلااام😍😍

خیلی وقت بود وبت نیومده بودم*-*

من هنوز موفق به گوش دادن آهنگه ان سی تی نشدم🙂🤧🤧🤧🤧

ولی معلوم میشه باحاله😍😍😍👌🏻

عههه بایسه اعظمه اونییی😍😍💙

بایسه اعظمت با موی مشکی چه جذاب شده😍

اونی ی سوال بسیار مهم😶👌🏻

اهممم 

تستا خوب پیش میره؟!

ینی من با این سوال موهای تو رو سفید میکنم😶😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

درود خدایان آمون بر تو باد 😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
این آهنگ ازون خیلی آهنگ عر داراعه که با همون 5 ثانیه اولش پا میشی خود به مود قر میدی😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃💚💚💚💚💚💚💚 اصن فجیححححح رقصت میگیرههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
عاره بایس اعظمم چوی یونجون ظاهر میشودددددد تاداااااا😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙
خیلللللییییییی مو های سیاه بهش میاد چقد همه منتظر بودیم یبار مشکی کنههههه عررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
و اینجا هلیا را داریم که همیشه نگران منه ای جانمممممممم😍😍😍😍😍😍
اره خوبه فدا😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍋🍫
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۰۹:۳۱ saba (اونیه اون یکی سبا/:)

ووششش چه خوش آمد گویی باحالی😍😍😍😍😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙

خوبی خودت اونی؟

عه ارع معلومه دیه😂🎉🎉

تمامی بایس های اونی خفن بیدن کلا😍😌👌🏻

این شکلیه که همه موهاشونو ی مدت رنگی رنگی میکنن بعد یهو مشکی میشه و بوم🎉

ووی خجالت کشیدم😐😂😂💙💙💙

خدا رو شکر خوبن سلامه منو حتما برسون😍😍😍😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙

😂😂😂😂😂😂 خدایان آمون😂😂😂😂😂😂 کی هستن اصن؟! 😂😂😂😂😂 من خودم از دوستم یاد گرفتم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜💙
ارررههههه خوبم نازمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍💖💜
بایس های خفنیجااااتتتتتییییییی😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
اررررهههه اح یهویی اتک میخوریم میمیریمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
هوی تستا هلیا جونیم سلام میرسونه
تست ها: مرسی هلیا جون😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🧡🧡🧡❤❤❤👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan