Hard times

"روازیی بود که زمان سختیو داشتی، میخواستی از زندگی مدرسه‌ای با دوستات لذت ببری، ولی هیچوقت نگفتی سخته و تحملش کردی و برای اینه که اینجایی!"

 

—قسمتی از نامه‌ی مادر یه‌چان—

 

منبع: t.me/Tricky_house

  • Bin Bin

کریستال اونیییی

سلامممم

چطوری خوبی؟! 

اوه ماییی 😍😍😍
هلو هلو هلو 💙💙💙
مرسی خوبم زیبا تو چطوری؟ ^^

خداروشکر ❤ خوب بمونی

منم خوبم♡

چه خبرا؟! 

دلم تنگ شده بود برات•~•

خداروشکر ^^
سلامتی
هفته ی پیش رفته بودیم مسافرت و جای همتون خالی خیلی هیلینگ بود... اصلا آدم حال و هواش عوض میشه XD
کاشکی میشد تا ابد تو کوه بود و اصلا به شهر برنمیگشتم :") دور از همه همهمه ها و شلوغیا و استرس زندگی و...
هرروز بلند میشدی خورشیدی که از پشت کوه ها طلوع میکنه رو میدیدی و در روز خودت رو به چای دعوت میکردی و از هوای تازه لذت میبردی
حس خوب طبیعت جدا شوخی بردار نیس:)

منمممممم 💙.💙

خداروشکر که خوش گذشته♡♡

دقیقا🥺👌ادم دوست داره بره تو کوه و جنگل گم شه تا از فضای زندگی شهری دور باشه

هعی...... دلم خواست🥺

🥺🤎✨

آره:)
بیا فرار کنیم به جنگلی کوهی دمنی... XD

سلام کریستال حالت چطوره^^

خیلی وقته خبری ازت نیست البته خودممXD

میگم یه سوال:) وبلاگ سونتین seventeen 17.blog.ir  فلفل شده دیگه دوباره کسی وب براشون نزده یا اسمش رو عوض نکردن برا جلوگیری از به فاک رفتن؟XD ساباشون رو میخواستم ولی الان نمیدوننم چیکار کنم:(

واااییییییی ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ T.T واااییییییییی دلم خیلی برات تنگ شدددددد T.T  چندین بار میخواستم به تل مامانت پیام بدم خجالتم میومد :") خیلی میص واااییییییییییییییییی
چیکارا میکنی دختر؟
وب که دیگه نزدن... انگار با همین آدرس چنل تلگرام دارن دیگه فعالیتشون رفته اونجا t.me/seventeen17_blog

سلام اونی چطوری؟

مشخصه دگ حس رفتن تو اکانتو ندارم نه؟

دلم برات تنگه

این چندوقته ب قدری سرم شلوغه که نگو:")

امتحانات و کلی کار دگ

اصلا نتونستم بیام پیشت :")

کاش یجایی بود باهم میحرفیدیم:")

اسکیز فردا کامبک داره....

ذوق**

وای کریستال فن سونتین شدممممم 

باورم نمیشه

ننبججیجبجبج

جؤری ک ووزی منه من ووزی ام

در انتخاب بایس ناتوانم کلا تمام ایده ال های بایس انتخاب کنیمو بعد اسکیز از دست دادم/=

 

سلااامممممم عسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
وااییی مرسی تو خوبیییی؟
وااایییییی صیمممممممممم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میصصصصصصصص یو
الهی عزیزم میدونم :")
منم کلی حرف داشتم بیام پیشت ولی واقعا نمیرسیدم T.T
عسل یکم مونده:) بعدا تلگرام میزنی :)))))))))))))))) یه کوچولو دیگه:) بعدش صبح تا شب با هم تو تلگرام پلاس میکنیم ^^
جوریکه امروز صبح فقط بخاطر کامبک 7 صبح بلند شدم و بعد تموم کردن آلبوم خوابیدم XD
خیلی قشنگههههه و واقعا به کامبک استری کیدز نیاز داشتممممممممممممممممممممممممممممم
الانم از صبح آلبوم رو شافله و مست میکنم باهاش و همراهش خون شناسی میخونم...

واااییییی کارات شدیییی واااییییی نمدئیتثزی/سذتکعلذ مبارکهههههههههههه ^.^
ووزیییییییی @.@


پ.ن: الان دار FNF پخش میشه و آره عاشق پارت I'm catching u u up ام :)

یک عدد ماهی گلی سلام میکنه🫥

وای اونییییییییییی 

من دلم برات تنگ شدههههههههه

کی بریزم دگ راستش خودمم حسم نمیاد بریزم🙂

وای جر منم اون روز صب زود پاشدم و اینطوری بودم ک من الان صب زود بیدار شدم ولی چرا بیدار شدم اصلا قشنگ ی نیم ساعت طول کشید تا یادم اومد برا کامبک اسکیز پا شدم🫥

من اگر اهنگ تو گوشم باشه هرکاری میتونم بکنم جز درس خوندن

وای اونی FNF و DLC  کراشامن🫠

اصلا وایبی ک دارن>>>>کل زندگی من

هلو اگن
میص میص میصصصصص
یااااا T.T هروقت اجازشو گرفتی نریزی من میام تو گوشیت میریزم T.T صبح تا شبم اسپمت میکنم...
وااییییی جرررXD
من به لطف اسما تا تل رو باز کردم یادم میموند... اسما برای تک تک لحطظات داشت تو دیلیش عر میزد
من ام وی رو دو سه بار دیدم بعد یدور که آلبومو گوش دادم خوابم برد قشنگ منتظر بودم آلبوم تموم شه بخوابم...
عه XD
منننن GET LITTTTTTTTTT و FNF و Hall of fame
وایییی آره وایبشون خیلی هیلینگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

منممممم

چشم میریزم 

😂😂😂 من ماشالا کسی دور و برم ندارم استی باشه کلا فن کیپاپ اطرافم کمه

من دگ جمعه بود باید بیدار میشدم ب کار زندگی میترسیدم

Get lit و topline هم خیلی دؤس میدارممممم

خیلی خوبننن

 

آفرین ^^
من برات جور میکنم
آرههههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan