🖤 Demons 🖤

Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide
It's where my demons hide

  • Bin Bin

سلام اونی چطوری ؟ ^^

سلام ^^
مرسی تو خوبی؟!

اونییییییییییییییییییثضنتثهخلتضثهختضقهخثلتقلهخقلتقصهخلتقل پروفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت6ختکقلهخصقتلهقتقهخلتضقلهخضقعحهقتلهخقتلهخقتلهصقخلتTTTTTTTTTTTTTT

وقتی بهتون قول دادم با پروف جدیدم زندتون نمیزارم دروغ نمیگفتم که 😎😎😎

ینی من کراشممممممممممممممم رو این عکسههههههههههههTTTTTTTTTT

وای وای وایTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

من دیگه زنده نیستم اصن خدافظTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

صیممم صیممممممم *-* 
خیلی این عکساش خوف بوودد *-* مخصوصن اوناییکه حالت دوتایی؟!مات؟! چیه اسمش نمیدونم اونطوریشم خیلی قشنگ بود ولی ازونجاییکه کیفیت تصاویر پروف در بیان در حد 144 هست XD دیگه اونو میزاشتم حس میکردم فقط سیاهی با کمی سبزیِ لباسش معلوم میشد XDDDDDDDDDDDD

خیلییییییییییTTTTTT

وای وای اون عکسههه هقخلتهخقتهخقتهختقخقخلهقتلقهخلت اصن اوننننننننننننTTTTTTT

این یکیو بیشتر دوست داشتم منTTTTTT

وای وای اصن من در برابر این پسر قلبم خیلی ضعیفهTTT

بیا باهم جیغ بزنیم جیغغغغغغغغیـــــــــــــــجاااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
عه XD 
و منم خوب بلدم چجوری همش هارت اتکت کنم با تصمیمای یهویی و باران کُشم 😎😂

آره منم خوبم 😍💙

 

کلاسات از امروز شروع میشن یا صبح ؟؟

خداروشکر😍❤💜💚
والا تو چنل نوشته بودن از 25 اُم که میشه فردا:/ ولی خب من ررای احتیاطم شده یکی امروز میرم ببینم هست یا نه:/ قراره ساعت کلاسم شد یه سر بزنم ببینم کسی هست یا ته واقعن از فرداست😂😂😂

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغTTTTTTTTTTT

TTTTTTT

دقیقا این باران کش بودنشه که من الان قلبم ضعیفهTTTTTTT

الهییییییییییییی *-* بیا شک بدم بهت XD دووم بیار

^-^

خب پس توهم درگیر میشی به زودی *-*

ولی اونی خدایی تو دوران دانشگاه وقتت خیلی آزاد تر از دوران دبیرستان و کنکوره 

البته بستگی به کلاسات هم داره ولی من واقعا هفته هام خیلی آزاد تر از پارساله کلا درطول هفته به جز امروز و فکر کنم سه شنبه ها بقیه روزا فقط یه کلاس دارم *-* 😂

آره XD
واقعن؟! چن واحد دارین مگه؟! *-* من بجز سه شنبه ها که هیچ کلاسی ندارم بقیه روزا حداقل 2/3 تا کلاسو دارم *-*
ولی من عینه همیشه عادتمه سرمو شلوغ کنم وگرنه کار نداشته باشم تنبلیم زیاد میزنه بالا حالا بیا و درستش کن XDDD من میگم یه هانِ درون دارم میگین نه XD نیگااا عاخه XD مثه این بچه یجا بشین نیستم حتمن باید یه گوهی بخورم XDDDDDDDDDDD

آره 

هیجده واحد :)

نه برعکس من فقط شنبه ها سه تا کلاس دارم و سه شنبه دوتا

بقیه روزا یکی که گاهی حتی تشکیل هم نمیشن :)

 

راستش منم اگه خیلی بیکار باشم دیگه کلا دستم به هیچ کاری نمیره برای همین مجبورم همش یه فعالیتی بکنم 😂

ولی خیلی سرم شلوغ نی *-*

به زودی شاید شد ( هفته ی دیگه میفهمی چرا *-* )

برا ما 20 واحده
جررر تشکیل نمیشن😂😂😂 لایک ورزش مثلن😂😂😂✋💜 


صیمیجات ما😍😂😂😂💙 اره بجا بشین نیستیم😂😂😂😂✋❤
اوه مواظب خودت باش دلم😍😍😍💜
راستی با دنده 1 آشتی مردم خبر داری😂😂😂😂😂

اوه *-*

نه ورزش نداریم واسه این ترم 😂

یه چی بود مهارت های زندگی 😂

این هفته تشکیل نشد *-*

 

 

یسس 😂💙

^-^

عه به به دروووود 😂😂

چیشد آشتی کردید ؟؟ 😂

عا ندارین😂 ما داریم😂😂😂 
عااا مهارت اینا😂😂😂 ما یه اندیشه اسلامی1 داریم 😂💙 
عههه😂😂😂❤


آرهههه براش 1 کیلو شیرینی تر خریدم راضی شد😂😂😂😂
حالا دور از شوخی😅✋💜 معلمم بهم یه روش یاد داد یکم روون تر شد کارباهاش برام، اینجوری که کلاژ رو نصفه کانلن نگه دارم اصن ولش نکنم ازونور گاز بدم ماشین خودش یواش یواش راه میفته هروقت یکم ماشین رفت جلو و نرم شد اروم کلاژو ول کنم 😂💜 
تازه دنده 3 هم رفتم، دنده عقبم رفتم واایی ونوس سر همین دنده عقب تمام کمر و گردن و بازوی سمت راستم درد گرفت 😂😂😂 مامانم میگه ورزش نمیکنی بدنت خشک شد یه دنده عقب رفتی پاچیدی😂😂😂😂😂😂😂😂🍭

عه 😂😂

عه ما اخلاق اسلامی داریم خخ 😂

 

درود برتو 😂

خوبه پس کم کم همه چیش داره میاد دستت 😂💙

وای مامانت چقدر مامان منه .. منم تا خسته میشم یا یه جاییم میگیره مامانم میگه ورزش نمیکنی بدنت ضعیفه 😂😂

وااییی خدا نجاتمون بده تا آخر تموم شدن این 3/4 سالی با همنین درسای زیبایی😂😂😂🤌💙 


آره آره باید براش شیرینی میخریدم نرم میشد (پاارمممم)😂😂😂😂😂😂😂
وااییی صیم 😍😂😂😂 بعدشم میاد یسری حرکت بهت یاد میده میگه روزی 10 تا ازین 10 تا ازون برو😂😂😂
ولی بدتر از همه هندریه😂😂😂 هندری اصن رحم نداره یهو چنان ورزشای سنگینی میده که خودت همون لحظه میپاچی😂😂😂🤌💙

دخیخا 😂

وای اونی ما یه درسی داریم مبانی و اصول مدیریت :/

یعنی چرت ترین درسمونه بخدا ://

برعکس یه درسایی مثل مبانی سیاست یا مبانی جامعه شناسی اینقدر شیرینن که دلت نمیاد کلاسو تموم کنی ^-^

 

بچه شیرینی دوستیده بوده 😂

جررر واقعا ؟ 😂

خخ میبینه واسه خودش جواب میده و راحته به بقیه هم همونو پیشنهاد میده 😂😂

جرررر😂😂😂😂💚💕🧡
عاخخخ این کلاساییکه دلت نمیخاد تمون شن ولی ساعت کلاسش همیشا مثه برق و باد میگذره...🥲💙


بله بله😂😂😂 فک کنم دوشنبه با کیک باید برم سراغش😂😂😂😂😂💛
اره😂🤚🧡

عاخه🥲🥲🥲🤌💙 یه لحظه اینو بخون ببین چجوری به کشتمون میخاس بده🥲🤌💚💙

اپدیت بابل هندری؛💕
چه خبر
امیدوارم هیچ وعده غذایی رو از دست ندید
ولی خیلی زیاد غذا نخورید
مراقب سه تا چیز باشید:افزایش فشار خون،افزایش چربی خون و افزایش قندخون
فراموش نکنید که حتما ورزش کنید
به همدیگه قول بدیم؟🤩🤩
برنامه امروز:
۵۰ تا دراز نشست
۵۰ تا پوش آپ
۲ دقیقه پلانک
@uhnct

عاخه فرزندم اینطوری ما پاره میشییم کههههه🤦❤

دخیخا :/

به خاطر این سریع میگذره که دوستشون داری 😂

درواقع ساعت کلاسا یکیه ولی سرعتش براساس علاقه ی تو عوض میشه 😂

 

دیگه زیادی شیرینی نخوره زده میشه دوباره میوفته رو دور لج *-*😂

 

وای خدا مرتیکه ی کیوت 😂😂

 

۲ دقیقه پلانکککک @_____@

فقط دراز نشستش یه جورایی قابل انجامه ( البته تا چهل روز بعد شیکمت میگیره :/ )

 

دخیخا 😂😂

اره ارهههه 😂😂😂😂😂🤚💙
اصن ساعت میدوعههه😂😂😂

جرررر😂😂😂 #دنده1لوسه

هندری رو همیشه دلم میخاد بچلونم خداااا😍😭😭😭😭💚💚💚💚😂😂😂 
میبینی توروخدااا؟! بخدا ما سر ورزشا تنبیهم میشدیم انقد سخت نبود 😂😂😂 
این بچه خداروشکر معلم ورزش نشده وگرنه بدبخت شاگرداش😂😂😂💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan