دفترچه خاطرات روزانه #روز 48

دفترچه خاطرات روزانه #روز 48

 

کامبک بوسوکسون چیزی بود که سالهاست منتظرشیم و آره بالاخره آلبوم قراره بدن😍🥲💙

لپای هوشی>>>>>>>>>>>> 

 

 

فردا (چیزه ینی انروز درواقع😂) اولین امتحانم شروع میشه

بله این پروژه دو هفته فرجه درس خوندن تموم شد و ولکام تو ده شو🥴 

 

و این هم  آخرین گزارش درس خوندنم تو این دو هفته‌ای:

امروز اخلاق رو تموم کردم و خلاصه نویسی هم کردم✅️

بیوشیمی رفتم بخونم ولی انقد فکرم درگیر یه موضوعی بود اصلا نتونستم تمرکز کنم و آره فقط 2 صفحه خوندم ازش!🥲

کارای lesson plan های کل هفته‌م رو نوشتم و فقط پاکنویسشون مونده 

بخاطر سخت کوشی و انجام جلو جلوتر کارهام تو هفته‌ی گذشته خوشبختانه این هفته کمتر درگیر کلاسام میشم و میتونم از زمانم واسه تمرکز بیشتر روی امتحانام استفاده کنم 👏

امروز بدلیل حرف های ناامیدوارانه‌ی یکی هرچی حس ساب زدن داشتم پرید و آره الان به یک آهنگ فوق بترکون نیاز دارم تا حس ساب زدنمو قلقلک بده از دوباره👽

 

Sweet dreams🧡💜

  • Bin Bin
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۰۹:۲۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

چیزه اونی یه سوال

رشتت چیه؟ یادم رفت فک کنم-

علوم آزمایشگاهی ام
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۰:۱۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

وای-

سما تو پیجش گفته بود علوم آزمایشگاهیا خوناشامای دانشگاه علوم پزشکینTT xD

میخواستم بیام بهت بگم بعد این افتاد به جونم که نکنه رشتت اشتباه یادم باشه-

خوناشامای علوم پزشکی XD ^^ عرررررررررررر خوشم اومددد ذارمعصاذمعغایسرثغعرامزصثب حیح ^^
عررر خرذوق
وااییی آیلین سر کلاس هماتولوژی مبحث آنمی ها اونروز یه نوع آنمی نام بردن میگفتن شبیه گرگینه ها میشن (بیا به روم نیاریم اونروز اصلا درس گوش ندادم و فقط تا کلمه گرگینه به گوشم خورد یهو شاخکام تکون خورد بات انی وی... XD) خیلی ذوق کردم T.T
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۰:۲۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

بعد میگفت بعید نیست وسط محوطه خفتت کنن یهو خونتو بکشن برا پروژه شونxD TT

منسشینمذشکذیس

گرگینهههههههههههههههTT

یاد لوپین افتادم..

این حق بود:")
ببین من از وقتی خونگیری رو از پارسال یاد گرفتم اینطوریم که عکسای آیدلا رو میبینم میگم بح بح عبج رگ سفالیکت خوب معلومه رد کن بیاد:)
بعد من هروقت حوصله‌م ر کلاس سر میره آستینمو میزنم بالا میشینم دنبال رگ میگردم بعد به دوستم میگم آیدا آیدا اینو دست بزنن بعد من و اون: عرررررررر چقد پرخونه *0*

وای T.T
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۰:۳۴ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

تفاوت شیوه نگاه: xD

کنشسیدس وای عاشقتونمxD

XD جررررررررر
😂😂😂
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۰:۴۷ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

وای اونی دارم پاره میشم

برای فیک جدیدم میخوام تیکه معرفی کرکترارو عکساشو مدل پرونده های پلیس بذارم

بعد اول نیم ساعت دنبال تمپلتش گشتم

الان عذای ادیت کردنشونو گرفتمTT xD

واااییی الهیییی😭😭😭
وااییی پشمام خیلی خفن میشهههههههه میمسدشدسالطحطت😭🥲
این همونیه که شوا توش داره؟ یا یکی دیگه‌ست؟!
ازونجاییکه میدونم همیشه میخوای همچی پرفکت ترین باشه، خیلی بی تعارف پاره خواهی شد 🤡🥲
شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۲:۴۶ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

همینی که شوا داره:::))))

همین الانم شدممممممم

وای🥲🧡
الهی قربونت برم🥺🥺🥺🧡🧡🧡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan