شب یلدا + کادو

سلووووومممم

شب یلداتون چوکاههههه😍😍😍❤💚

🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

برقصیم للیلیلییی

🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

🎉🎉🎉🎉🎉🎉

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

💃💃💃💃💃💃

 

یاع یاع یاعع

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

 

اینارم ببینین حیح😌🍉

خنگولای من با هندونه😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉

جاست قیافه میون😂👌

 

 

 

 

 

خرگوش ترین خرگوشه دنیااااا 😍🐰🐰🐰🐰🐰

 

 

 

چشماشوووو🥺🥺🥺😍😍😍😍❤❤❤❤❤

 

 

چطور بومی انقددددهههه کیوتتتهههه چطوریییی؟؟؟😍😍😍😍

 

 

مکنه ترینننهههه😍😍😍😍💖🍉🍉🍉 توروخدا نیگا چجوری داره گاز میزنه وااییی قلبممم😍😍😍💔

 

 

 

ماکو جونه من عاشق هندونس عاشقشهههه هر کی نمیدونه بدونهههه😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

 

 

فک کنم اینو میشه گفت واترملن راچا 😂😂😂🖤💚❤

 

🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

 

 وحالا کادو شب یلدا هاییکه گرفتم😍🍉

 

اینا دخترای من نیزیو هستن😍 یکی از اعضا (میهی) یه مدت حالش خوب نبود و همراهه گروه نبود ( ینی سره دبیو هم نبود بچم🥺)

حالا امروز خبر بهم رسیده که برگشته عرررررر چوکاهه به خودممممم 😍😍😍😍💃💃💃💃💃🎉🎉🎉🎉🎉🎉🍉🍉🍉🍉

 

 

و حالا یه خبر مسموم کننده😐

آنژویکت ها آماده 😐

اکشن😐

.

.

.

 

[Stray Kids : SKZ-PLAYER] Hyunjin "꼬마별"

 

لینک بازدید

 

مستر هیونجین رفته اسکیز پلیرشو داده فااااککککک😶😶😶😶

خیلییی خیللللیییی مسموم کننده بوووددد 

لنتی از تمام اجراهاشم مسموم کننده تر بود 

شتتتتتت

فااااککککک

خوونننن

کففففف

مرگ😐💔

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

به یک عدد ازون هندونه های عکس سوم نیازمندیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚

 

جاست عکس اخر وای جررر😂😂😂😂😂😂😍💚❤💚❤💚❤💚❤

بین علاقه ها به هندونه

علاقه مارک تحسین برانگیزه😂😂

خخخ😂😂😂 هیوندونه😂😂😂🍉🍉🍉🍉😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉

واترملن راچا را دوست بدارییمممم😍😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🖤💚❤😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉

خخخ😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

هیوندونه جعرررر

من هیوندونه موخامممممممم

اونی یکی برام بخر

 

بنده اون راچا را به هر صورت دوست میدارم

یک عدد هیوندونه برای شما خریداری شد، پستش میکنم برات میفرستم😂😂😂🍉🍉🍉 جرررر😂😂😂🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

ثری راچا :
3 تا رپر خفن 
در حقیقت: 3 تا اسکله بی مغز که اگه پاشون به لایو های چانزروم باز شه عمرن بتونی جلو خنده هاتو بگیری 😂😂😂 
( من وقتی دارم چانز روم با مهمون هان و چانگبین میبینم از بس خندم میگیره دستامو گاز میگیرم تا صدا خنده هام به کسی نرسه 😂😂😂🖤💚❤🍉🍉🍉🍉)

وایییی مبارکههههههه😍😍😍😍😍

خوش باشید😉💙💚💙💚💙

میسی یلدا شما هم بسی بسییی چوکاااههه😍😍😍❤💚🍉🍉🍉🍉

واییی مرسیییی کریستال لاو یو😂😂😂💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

 

عا باورت میشه من هنوز نتونستم هیچ ریلیتی شو درست و حسابی از اسکیز ببینم😢😢😢

😍😍😍😍❤💚❤💚❤💚❤💚



آیا میدانستید منم هنوز که هنوزه نتونستم همشونو تموم کنم؟! بخدا کاره سختیه ماشالا یجا بند نمیشن که وحح😂😂😂 همین الانشم فندوم تور قسمت دو رو نصفه نیمه دیدم ازون طرف تودو قسمت 26 رو نصفه دیدم و از یه طرفه دیگه هم استیلر هوس قسمته اولم هنوز نصفس😐 همشون نصفن جررر😐🤦💚❤🍉🍉🍉

هق پس تنها نیستمممم

ان سی تی وورلد و ام توپیا رو نگفتییییییی ععرررررررررر

 

 

اونی نگا چه با عشق بش نگا میکنه😂😂😂😂

من هنوز به هیشکدوم از برنامه های انسیتی نرسیدم😐💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


بهلللههههه اینو من مشاهده کردممم😍😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉

مبارک مبارککک هوووو

😎😎😎🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
هورااااااا چوکاهههههه
قر قر 
😍😍😍🍉🍉🍉🍉🍉🍉

شتتتتت این اسکیز پلیر تو مایه های ای تو بویز عه عایا؟؟؟؟

تفففففف موهاشووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عاره عاره فااااکککککک😭😭😭😭😭 مسموم کننده ها😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

موقعیت هیونجین به ووکالیست تغییر یافت😐🤦 
تو اسکیز هیچی سالم نیست اینو مطمئنم❤

هوف

ینی خسته شدمممممممممممممممممم از دستشووووووون😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چقدرررررر اتک عاخههههه😭😢😢😢

من برم بمیییرررممممممم عرررررررررررر عررررررررر عرررررررررررر 
لنت به نگاهش که هم عینه یه نوزاد معصومه، هم چشاش لنتی یه برقی داره😶 یا خدا استغفرالاهو استری کیدزو اتوب علیه من برم غسل بک دور😐🙏🙏🙏

الان من میترسم برم پیامایه بابل شونو چک کنم،فک کنم تا الان پونصد بار گفته استیز دیدینش؟!😐🤦🤦🤦🤦😍😍😍😍😍😍💔💔💔💔💔💔💔💔💔 بعدشم 56 بار اسم اکانتشو تغییر میده😐🤦

جعرررررررررر😂😂😂😂😂

بالهیونجین مدل الهندونه ای😂😂😂😂✋🏻

 

بابل حتما اپ میخاد؟؟؟؟؟

الهیوندونه ایز رستگاران ( یکی ترجمش کنه جررر ینی چی عاخه😂😂😂)

من نصبش نکردم تو همون کانال تلگرامیه استری کیدز ورلد هستش خب یکی از زیرمجموعه هاشون اسکیز بابل عه، اخبار شبانگاهی های این 8 تا رو میزاره ( لازم به ذکره این 8 تا بچه ولن اونتو🤦 ینی من به مامانم در مورد اینکه روزمو چجوری گذروندم انقد دقیق گزارش نمیدم که اینا از خوابیدنو، غذا خوردنو و ورزش کردنشون حرف میزنن🤦 یبار ساعت دو سه نصفه شب ( کره ) هیونجین میاد آهنگ میخونه بعد میره😐🤦 باید برا خابگاه استری کیدز فک کنم یه مامان بفرستیم اینارو بخابونه
تازه انقده احمقن میان باز میگن عه چرا بیدارین برین بخابین😐 خو عاخه یکی باید اینو به شما بگه کع🤦🤦🤦🤦

ترجمش میشه هرکی که هیوندونه دوس داره رستگاره😂😂😂😂😂😂

 

 

عاهااا

از تو تلگرام میدنبالی پس

اخخخخخ ان سی تی عم همینههه

جاست جیس

هررچیییییی میخوره گزارش میده😐😂😂😂😂

وای جر میگن چرا بیداری

اخه لنتی اینجا تازه سرشبه تو برو بگیر بخاب فردا جی وای پارک جرت نده😂😂😂

آفرین 2.5 نمره میدم بهت بخاطره ترجمه روانت هوراااا👌👌👌😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


آره وای من حوصله نوتیس هاشونو ندارم هر ثانیه استی کوفت استی مرض استی درد استی ...😐😐😐🤦
واااییییی اینا هم همینن😂😂😂 فک کنم اصن بابل میان اکانت بزنن گزارشه معدشونو بدن بهمون😂😂😂 ( ن که ما تا قبلش نگرانشون بودیم چیشی تو معدشون میچپونن😐😂😂😂😂🤦)
وای فااک همینو بوگو😐😂😂😂 جررررررررررررر

واااوووو اصن من باس مترجم فارسی به  فارسی شم😎😂😂😂

 

حالا فک کن این فقط اسکیز عه:

استی و کوفت

سیزنی و کوفت

اصن همین دو تا باعث میشه ادم از نصبش پشیمون شه😂😂😂😂😂😂

👌😍😂😂💙💚💚💚


واقعنننننن👌 دهن سرویس کنه ینی😂😂😂😂👌👌👌

اونی من میترسم برم اشپزخونه

میترسم ماهیتابه ببینم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وااااییییی جرررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂 از دست اینا مگه دیگه میشه آشپزخونه رفت🙃😂😂😂😂😂😂 اون از دیونه بازی عاشون با چاقو تو کنسرت اینم اون اجرای ماهیتابه ایشون😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔪🔪🔪

امیدوارم با مواد خوراکی کاری نداشته باشن که من با شکمم شوخی ندارم 😂😂😂😂😂😂😂😂💚

خخخخ مثلن شکلات؟؟؟😂😂😂
هان عاشقه شکلاته وااااییییییییی پسرمممممممم😍😍😍

به خصووووص شکلات😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂

عرررررررررر شکلااااتتتتتت😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙😂😂😂😂👌👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan