اوری بادی کام اینساید نووو😍💕💕💕

یه کریستاله و 9 تا دخترش 

دخترام ماله منن وبشون بچوخه بازم دخترامن

عاقا هیچی من دوباره وب نیزیو زدم

به چن تاتون خبر دادم گفتم اینجا هم بخبرمتان😅💙💕

وب نیزیو

همچنان کریستالم اونجا فقط با اکانت جدیدم دیگه:/

موفق باشین

کیپ فایتینگ😍😍😍💙💕💚

عاقا های کیپاپ هم برگشت*-*

های کیپاپ

 

اینم وبه ونوس سولمیت قشنگه منه که زحمتاشو به فنا داد اون طرف ولی ونوسم تسلیم نشد *-*

د سیتی مون سابق

 

وبه دبویز هم برگشته عررررررررر 😍💕💕💕💕💕💕

وب دبویز

 

شوکو قشنگم بچم یه عالمه واسه وبه سوپر امش ذوق داشت خدا خودش کسی که شادی امروزشو ازش گرفت حلال نکنه😑

وب سوپر ام

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

اوخودا*-*

اونیه با روحیم اومد*-*

نه تا دخترتتتتت؟😍

اوووو ریلی کیوت چه اومایی دارن پس😍💙

اونیه با روحیه😂😂😂 هیونه با روحیتون برگشت😂😂😂😂😂😂💙
اره 9 تا دهترم از 80 تا فرزندانم 😂😂😂😂😂😂✋💙
حیف که اوماشونو نمیشناسن😂😂😂😂😂😂😂😐🤦 دو روز پیش اولین فنساینشون بود من هیچ من نگاه😐💔😂😂😂😂😂😂

کام اینساید نو

کیپ فایتینگ

اوه چ شود😍

😂😂😂😂
😍😍😍😍
💙💙💙💙
عرررریجاتتتت دیگه😂😂😂💙

یسسسسس

اونیه هیون نمایه با روحیم اومدهههههه

اومای نه تا دخترهههههههه

چه بچه هایی که اوماشونو نمیشناسن😂🚶🏻‍♀️

اوخ اینا خعلی کیوتن فن ساینشون چه شوددددددد😍😍😍😍

جررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

آهای شوکو اوما 

کوجااییییی چرا نیستی فک کردم افسردگی گرفتی حالت بده😢💔حالت خوبه اونیم؟ 

😂😂😂😍😍😍😍💙💙💙💙💙
دخترامن دیگه😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕💕
من اصن وقت نکردم پاشم برم توییترشونو چک کنم هیفففف🤦🤦🤦


 #شوکو

هقیجات😂💚

جریجات😂💙💚💛

جیغیجات😐😂

 

#هلیا

سلام لاوم خوبی؟؟

راستش خیلی داغون بودم اما الان اوکیم :)

این وبمو مگه نداری؟؟

پشمیجات

#هلیا

شتیجات😂

😐😐😐 مخم فسفراش سوخت 😐😐😐💙

نه خوب نیستم اونی شوکوووو

وای بمیرمممم الهیییی😭😭💔💔

چرااا داغووونننن 

خدا رو شکر خوبییییی ای خداااا

چرا دارم ولی نبودی فک کردم مشکلی برات پیش اومده اونی😭💔

 

#شوکو

میسی اونی جونم ❤️️❤️️

فدااات😍😍💙💙💙
عاخ من خودم یادم رفت بیام تشکر شعت میبینی مغز ماهیمو🤦🤦🤦💙

بخدا داشتم با خودم میگفتم الان اونی هرچی بگه من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه 😐😂💚

 

#هلیا

نشد دیگه

تو خوب باش

میبینی ک بازم طبق معمول از صب ک بیدار شدم اینجام

دوووررررر از جوووون

دیگه اینجوری نگی بچه

 

وب سوپرام رو حتما سر بزن^^💚

جررررر سخت شدش یکم نع؟!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙


#هلیا

ای بابا این چه حرفیه اونی :/ 

آدم با سولمیتش از این تعارفا داره 😶❤🖤

😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
>_<

+ونوس امتحانه امروزتو دادی؟

اره واقعا😂😂😂😂😂✋🏻💚

😂😂😂😂💙✋ 
بریم بزنیم تو یه کاره دیگه😂😂😂✋

صبح امتحان دارم اونی 

چیز خاصی نیست علوم فنونه به عبارتی امروز بیکارم😂😂

چیرا ؟ *-* 

ساعت چنده امتحانت؟

کارت دارم ولی مهمه که بعده امتحانت باشه نه قبلش:/ 

تو کار چی میدونی ک من پایم😂✊

فعلن موضوعدمه دست نیست😂😂😂😂💙

مشاعره؟؟🤔🤔

نمدنم حسش هست واقعن؟!😂😂😂

آمم ساعت هفت و نیم 

چیکار اونی ؟*-*

الان دادیش؟

اگه ارع ی لحظه بیا خصوصی:/

نه راسش😐💔😂

جرررر صیمم😂😂😂💙

ولی با این حال وب نیزیو داریم مشاعره میکنیم 😐💔💙😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررر دقیقن😶 
یکی بیاد مارو از برق بکشه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای 😂😂😂

فک نکنم کسی باشه که از برق بکشتمون صرفا از دو فاز به سه فاز وصلمون میکنن به قول خودت🤦‍♀️😂😂😂😂💙

😂😂😂😂😂🤚💙
ونوس هستش الان، میخای بگم وصلمون کنه به 3 فاز؟ 😂😂😂😂😂😂

اخ اخ ونوسم ک پایهههههه😂😂😂😂😂✋🏻

بهلهههههه 3 تا پایه اینجا جمعن 😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙

یاد سه پایه افتادم😐💔😂

3 پایه جرررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan