کارایی که من تو این یه ماه کردم😐😂

شاید بگین کریستال خل شدی یا چی؟!!

ولی، میخام تو این پست غلطایی که کردم و عر هایی که نزدمو، بزنم که بعدن امتحاناتون تموم شد شما بخندید به مغزه معیوبه من دوباره ایمان بیاورید😂😐📌 

 

هوووممم حالا شروع مینمایم:/

 

هفته اول 

هووم شاید ازین یکمکی خبر داشته باشین ولی انی وی:/

وقتم باز تر شدش و از چارشنبه (2020.10.3) فیکه ونوس ( عای ویل رایز ) رو شروع کردم به خوندن و هومممم هنوز عر دارمممم😍😭 خیلیییی قشنگ بوووود و باید اعتراف کنم، جمعه تا ساعت 2 شب بیدار موندم تا تمومش کنم وگرنه خوابم نمیگرفت😐😂 چارشنبه و پنج شنبه چون وقتم کم بودو درگیر بودم کمتر خوندم ولی جمعه خعلی زمانه خوبی برام بود تا فیک رو به اتمام برسونم

تازه جمعه کارای مفیده دیگه ای هم کردم😎 فندوم توره استری کیدزو قسمت دومشو کامل دیدم و جررررر عاقا تو بولینگ، چان بچم با خاک یکسان شد، تمام آرمان هاش بهم ریخت😂💙 ولی مینهو در عینه گیج بازی گل کاشت😍💙 تازشم تودو قسمته 26 هم که نصفه بود کامل دیدم عرررر (خا حالا شما تا آخرین قسمتیکه اومده دیده باش -_-  ، من خو وقت نداشتم دیگه همین 26 رو تمومیدم واسه خودم جشن پیروزی راه انداخته بود😂) 

شنبه بعدشم نشستم فیکه سامرتایم این پاریس (ماله کال می آرمی جونه) رو خوندم و عرررر همچنان منتظرم ببینم چ میشه *-* و البته ناگفته نمونه پونز هم دستمه ( بخاطره اون سویانگه😐📌) 

یکشنبه هم اون فیکه نصفو نیمه ای که یه ماه ولش کردمو دوباره شروعش کردم بخونم هممم آره شوکو درست گفتی همون ناینتین👌 و هممم باورتون میشه همون روز تمومشم کردم! ارهههه واااییییی عررررر چقد قشنگ بووودددد😍 عرررر اصن رگ مینسونگ شیپریم دوباره زد بالا😍😍😍💚 عررررر 

 

چارشنبه یه حرکته عجیب زدم!😶 دیدم تستام مونده یه عالمه حسش نیس بزنم گفتم بابت هر یکدونه تستم جایزه بدم به خودم ( احمق خودتونین😑) بهلللهههه تودو قسمت 27 رو زدم به ازای هر خطی صحبتشون یه تست میزدم😂 باورتون نمیشه ولی جواب داد تستامو زدم تازه بعدشم همین کارو سره قسمت 3 و 4 فندوم تور هم در اوردم👌 واااایییی فندوم تور عالیهههه عاللیییههه همون اول قسمت 3 شروع نشده مشاهده ذوب شدنه قلبه منه هیونبین شیپر بودیم😍😂💙 قسمت 4 که نگم براتون فقط خداروشکر لینو اون لحظه نبوووود خداروشکررررر😐😶😶🤦 (مینسونگ شیپرانی مثه من بای بای)

جمعه رفتم قسمت 28 تودو ببینم عرررر (اسپویل: این قسمتش اتاق فرار بود عرررر من عاشقه این بازیم خعلی دلم میخاد یبار بازی کنم😍💔)

شنبه هم قسمته 29 و 30 تودو رو دیدم و ناموسن هنوز دارم فک میکنم توباتو با اون قدای سر به فلک کشیدشون چجوری اون سه چرخه بچه هارو روندن وااییی😂😂😂👌 راستی من اگه توباتو رو ببینم تصمیم گرفتم براشون کلاس آموزش بسکتبال بزارم😐😂😂😂🏀🏀🏀

یک شنبه هیممم کاره خاصی همچین نکردم:/ رفتم اون چن تا فیکی که شوکو گفتو خوندم و 😎 قسمت 31 تودو رو دیدممم عرررر بالاخره لیسته تودو تموم شد برم برقصم منتظر قسمت جدیدم یوهووو😍😍😍💃💃💃😂👌

سه شنبه نشستم قسمت 32 تودو رو دیدم😍 عرررر من دلم میخاد برم بانجی جامپینگ😍💙💙 واااایییی کای چرا انقد خوبههههه عررر فداش شمممم😍🥰🥰🧚‍♂️ اها فیکه هان جیون رو هم خوندم عررر منتطر بیده ام😍💙

 

امروز پنج شنبه 25 دی، امروز قسمت 3 کیلر اومد شب نشستم خوندمش، یه وانشات شازده کوچولو که ونوس صبح آپ کرد هم حدودن ساعت 15 بود گمونم اونو خوندم، تو دو 33 هم شب نیشستم بعده شام دیدم، بابا عرررررررر چینگده یونجون ماهر بیددددد عررررررر رابین جونِ خودمونه بخداااا😍😍😍😍😍💖💖💖💖💙💛 عررررر چگونههههه، ولی استایل بومی و کای هم خیلی خفن بود، کای که انقد نوشیدنی زد فک کنم اینا غرق شن قشنگ تو نوشیدنیا😂😂😂 تهیون هم خیلی جدی تمرکز میکرداااا😶😍 ولی آقا یکی سوبین رو نجات بده😐 صد دفه بهش گفتن اون چشمتو ببند این باز یادش میرفت واااایییی 🤦🤦🤦💙 اونجاییکه قبل تیرکمون بازی داشتن برا خودشون لقب انتخاب میمرده خب، وااااییییی من بمیرم برا بومگیو هیققق کای بچمو چرا اینطوری میکنه هیققق فرزندم ㅠ ㅠ ولی شما هم تهگیو رو حس کردین؟! ته اومد بوم چِر رو پیشنهاد داد عرررررررررر دو یو سیییییی؟؟؟؟!!!!!!! عررررر خون کففف مرگگگ😍😍😍😭😭😭😍😍😍😭😭😭😭💖💖💖💖

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

تعسیسیلیلدببغنعفهوبعنفنعبوابدنعبگهوهغنعیهو

چقد هیجان انگیززززز اونیییی🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واو 

عاشقتمممم😍😂

از اینکه اونیم مثه خودمه هیجان زده شدمممم😍😂🎉

واهای خدا کمکمون کنههههه😂🚶🏻‍♀️

عرررررررررررر اصن ببین من انقد موقع دیدنه این برنامه ها خون و کف بالا آوردم ولی هیشکی نبود عر بزنم باهاش که این پستو نوشتم آخر😂😂😂😂😂
هر چی میدیدم یا میخوندم زرتی میومدم اینجا عراشو مینوشتم تا داغ داغه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۳۵ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

واییییییی عررررررررررررررررررر کریستالیییییییییییییییییییییی دیدییییی توهممم ایهیییییییییییی#^#

ینی اصن موقعی که توی تودو33 یونجون همه تیرارو میزد عرررر میزدمااا اینقددد به خودم افتخار میکردمو قربون صدقش میرفتم که نگو ینی میخاستم به همه دنیا نشون بدم یونجونیمونو#^#راستی بایست کیه تو تی ایکس تی؟!!

 

شاید باورت نشه ولی منم گفتم این مومنت تهگیو میشه اسم انتخاب کردن ته برا بومی^_^ خیلییی کویوت بود^_^اصن وقتی با خنده همو نیگا میکنن در حالت عادی ها من دلم ضعف میرههه ههههققق#^#

 

و یه پیشنهاد اگه خیلی از اتاق فرارو اینا خوشت میاد یه برنامه کره ای هست اسمش فرار بزرگه 3 فصل داره  خیلیییییی عالیهه من عاشقشم برو ببین هرچند فک کنم چون کنکوری هستی وقت نکنی ولی وقتی حوصلت سر رفت خاستی ببین^_^

عرررررررر ارههههههه اصن رابین جون فوق العادهههههه بوووود واااایییی خدااااا اصن ببین اون موقع گفتم الحق که کاراموزه افسانیه ای بیگ هیت یونجون هست و تماااااااامممم😍😍😍😍💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖💛💛💛💛💛 بآیسم یونجونه *-* 

ارهههههه اصن ته که اومد گفت بوم چِر من برا خودم عرررر و جیغغغ میزدم اصن اکلیلی شدم عینه چی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛 اصن تهگیو خیلللییی مارشملو عه عرررررر 😍😍😍😍 کیوتا😍😍😍😍💚


ریلی واااایییی آخجووووننن میسییییی وااااایییی حتمن اگه وقت کنم که میبینمش اصن انقده دوس دالممممم کههههه 😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙 میسییییی میسیییییی😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛⭐⭐⭐⭐⭐

هق خوشبحالت یعالمه وقت ازاد داری یقعدقنمکجتذدعا من بزور فرصت می کنم فقط برا پست گذاشتن تو وب ایدل چه برسه به دیدن برنامه های فیوام :/ T T

تودو از ۶ ۷ اینا ب بعدو ندیدم فک کنم طوریکه یادم نمیاد کی بود اخرین بار اصن-

فندوم تور کلا ندیدم

ویلایوارو ک حرفشم نزن هیق

برنامه های ایتیزم هس ک باید ببینم هنوز وای :::::)

هان یکیم اون برنامهه دبویز بودش اسمش یادم نی اونم تا ۴ ۵ ۶ اینا دیدم ای گس

اره خلاصه من یه مولتی فن خیلی بدبختم :)

ازین گذشته هنوز البوم ای برنو گوش نکردم

نصف پستایی ک گذاشتمم ندیدم-

هنوز کوییندام داریم :::)

من چ گهی قراره بخورم؟ :>>

هعیی خلاصه...

 

 اومدم پنل، پشمام داشت میریخت که هینا کیه؟! باز کسی چجوری اینجا رو یافته! 😶😶😶 بعد فهمیدم عه تویی! 😶😂😂😂💙 بعد از قرن ها خوش اومدی فرزندم 😍🥰🥰🥰💜💙💜💙💜

فرزندم منم همچین وقتم آزاد نیستا:/ من همه اینکارا رو در طوله یه ماه کردم:/ یجورایی به عنوانه زنگه تفریحی چیزی وسط درسیدن هام:// من کلن روزی 1 ساعت وقته استراحت دارم، البته هفته پیش مشاور یکم از برنامم کم کرد و بهم استراحت داد وگرنه الان دوباره سرم عینه چی شلوغه:/ ولی خب یجورایی سعی میکنم برسم دیگه:/ ویلایو هارو هم فوقش کات هاشو تو تل ببینم:/ یا فوقش اوله چانزروم یه سلام کنم بعد برم😐💙🤦‍♀️

ببین کالیکو هر وقت بیکار شدی اول برو فندوم تور ببین😐😍💔 ببین قیشنگ قسمت 3 و 4 کاپل بازاره 👌💜 
عااام جدیده رو میگی؟! استیلر هووس یا ...؟! من فعلن قسمته 1 رو دیدم:/ 
روهینااااااااا😶 تو هنوز عای برن رو نگوشیدی؟!!!😶😶😶 چجورییییی؟! ببخشیدا ولی اینیکی دیگه بخاطر کمبود وقتت نیست، بنظرم از رو گشادیته😐 هممم برو بگوش اح فوق العادستتتتت😍😍😍😍❤💜❤💜❤💜❤💜
منو باش خودمو روزانه فقط بخاطره ندیدنه ریلیتی شو های نیزیو سرزنش میکنم فقط🤦‍♀️ خاااک ینی خااااااااکککککک😐🤦‍♀️🤦‍♀️
کوییندام هم هست پشماااممم ریلی؟! خب فک کنم به فاخ رفتیم🤦‍♀️
تو ببین فعلن الان هیچ گوهی نمیخاد بخوری، فقط فعلن کاراتو راست و ریز کن بتونی به کینگدام و کوییندام برسی، نمیخاد کاره دیگه ای کنی😐🤚💜💙


در ضمن هیچ مولتی فنی نیست که به همه برنامه ها برسه خب؟! انقد غصه نبخور😍🥰🥰🥰💜💖💜

جرم تو تل عوض کردم اسممو دگ گفتم اینجام بکنم خیخی 😂😂

اوه -

ولی هرچی باشه از من شولوغتر نیستی من شوتصد جا ادمینم بد این اواخرم کلا ب پی سی دسترسی ندارم و تبلتمم چند ساعت میدن بهم، واقعا خیلی رومخهههه اه :/

اوه باشه-

همم شااید ولی چینجا اصن وقت نمیکنم از گشادی نیست T T

جرم گفتم کوییندام؟؟ جرررر نه منظورم کینگدام بودش، خاک تو سرم باد 😐😂

اهوم 

 

هیییی الان من نمیدونم ازینکه مولتی شدم خوشحال باشم یا ناراحت T T

خخخ اکشال نداشته بید خخخ 😍😂😂😂👌💙

باز بعده ادمین ادیت باز رفتی جای دیگه ادمین شدی؟! *-* 
کنچانا، کنچانا باز خداروشکر پیشمون هستی😍😍😍😍💙💙💙💙💙 

هممم باوشه اصن من غلط کردم😂😂😂😐💙
مرض😐 منو اینحا حرص میدی میگی کوییندام بعد نمیگی من چ گوهی بخورم فاااکککک😑🤦🤦🤦🤦🤦 من خودم کوییندام نرسیدم ببینم الان داشتم فک میکردم چ گوهی بخورم که قراره بازم داشته باشیم، وح فااککک🤦🤦🤦

ببین من خودم میدونم آدمی نیستم که فنه یکی باشم:/ مرض دارم دیگه زرتی فنه همه میشم:// پس مثه من خوشحال باش حالا میخلی به شونصدو هفتادو سه تا برنامه نرس😐😂😂😂📌💙

عاا نه در کلا سه تا چنل ادمینم توشون

دوتام فنسایت تو بیان

این مثلا شد شونصد تا :/

ولی واقعا نمت برسم T T 

ایی سوری سوری نصف شب داشتم تایپ میکردم اونم با تلویزیون دیگه معلومه یکوشولو غلط املایی داشته باشم 😂👌

 

هییی اره ولی امیدوارم تعطیلات عید یعاااالمه وقت اضافی داشته باشم بشینم همه برنامه هارو ببینم وویییی چقد حال میدههه T T

هیق تصور کن T T

همه ادیت؟ تو تل عه؟ اگه آره بگو فالو کنم بهره ببریم:/ 😂😍💙
موفق باشی کالیکوییم*-* 💙💙💙💙💙💙💙💙
منم مثه تو اینجا دو تا دالم:/ 

نبابا شوخی میکنم فدا 😍💙💙💙 فدا سرت😂😂😍😍💙💙💙💙


اره اره امیدوارم ببینی🙏🙏🙏🙏😍😍😍💙💙💙💙
هممم من برعکسه برام:/ عید که بیاد رسمن به فاک میرم و مطمئنن ساعت مطالعم باز قراره زیاد بشه و ایتز مین بی خوابی های بیشتر😐🤦🤦🤦

ها ن ادیت فق یکی ادمینم -

یکیشم چنل ارشیو استری کیدزه @straykidsconcert

یکیشم تکست و عکس و وید کوتاه ازین خرت و پرتای اینگیلیسیه 😂 چنله برا دخترخالمه منم ادمین کرده - @bestpicshere

هفف اره خلاصه دگ

 

💜💜 خدا نکنه :<

 

اوه ناراحت شدم :<

هیق

اوه *-* 👌💙💙💙
باشه قند شکنمو که روشن کردم میفالوعمتان😍😂💙
عرر اسکیز *تشنج*
خخخ😂😍💙💙💙

≧ω≦

دونت ووری این نیز بگذرد😊😍💙💙💙
بالاخره هر جیزی سختیای خودشو داره:/

عرررررررر اونی چقدر عررررررررررر 😂😂😂😂

خدایی چه همه کار انجام دادی خوش به حالت *-*

من که زندگیم کلا سه قسمت میشه

درس

نوشتن

امتحان دادن ://////

دلم یه تنوع خیلی بزرگ میخواد هق #^#

 

 

وای اونی نگو من سر تو دوی سی و سه مردم اصلا 😂😂😂😂😂

مخصوصا اونجایی سوبین میرفت تیر بندازه 😂😂😂

وای جر یه جاش پایین رو هدف گرفته بود زد بالا جررررررررررر 😂😂😂😂

کلا اگه دقت کرده باشی توی تو دو های جدیدی هم ته گیو خیلی داریم هم یونبین *-*

ولی اونی دیدی یونجونم چه باهوشه ؟ سر اون پینت باله فکر کنم نه ؟ سر اون بازی تهیون و بومگیو رو انتخاب کرد چرا ؟ چون اون دو تا ریزه میزه تر بودن بهتر قایم میشدن *-*😂😂😂

🙃 میدونی چقد عقب افتاده بودن کع😂😂😂😂
عاح برا من بدین شرح: تست تست خواب😐 عینه گیاه کم مونده فتوسنتزم کنم😐🤦
فردا آخرین امتحانته نع؟! تموم که شد بنظرم فقط بخواب👌👌👌💙 (آگوست دی اعظمتو فعال کن😍😂😂😂)


واااییی فقط اونحاییکه اعضا تا میدیدن خطا میره، خودشونو میزدن به اون راه😂😂😂💙
هوممم ارههههههه *-*
ارههههه عررررر یونجون باهوشکه خودمونه *-* 😍💙💙💙💙💙

تنک تنک 😂💜

اره خلاصه هر چیزی با استری کیدز امکان پذیر است 😂👌

 

اهوم :>

جوینیدم💙 فقط یه سوال! (میدونیکه خیلی خنگولم هوممم؟! الان یکیش جی پی عه؟! اونیکیشه نه؟! تو دلت تا دلت میخاد بهم بخند ناراحت نمیشم خودم میدونم چس از تل و واتس بلد نیستم🤦)

آفکورسسس😍👌 تا ددی چان هر هفته مارو بخل موکونه ما استی ها خوشبخت ترینیم😍💙💙💙

^_^

هوم *-*

😂😂😂😂

آره هق #^#

بخوابم ؟ تازه شروع میشه ://

باید شروع کنم به خوندن دوباره :///

میدونی اونی دارم فکر میکنم بیخیال کنکور شم ://

بخدا ... از دست این آدمایی که مثلا دارن خیرخواهی میکنن هی بهم فشار میارن خسته شدم

هی میان میگن چرا نمیخونی ؟ یکی نیست این وسط بگه چه مرگته که نمیخونی :////

اصلا ولش کن اگه بخوام در مورد این موضوع حرف بزنم دو صفحه ی کامل باید برات بنویسم :///

 

 

 

وای نگو من سر همون قسمتا جر میخوردم 😂😂😂😂

اتفاقا خنده هامم مثل سوبین شیشه پاک کنیه بعد تو فرض کن همونجا که اون میخندید منم میخندیدم انگار دو نفر داشتن شیشه پاک میکردن 😂😂😂😂

آری آری یونجون واس ماست ...بقیه ش چی بود ؟ @_@

واقعن یه روز بهت عاف نمیدن؟!!! با بچه های کلاستون بریزین رو سرشون😌👌💙
ببین برا کسی که کنکوریه همیشه ازین فازا هست اصن میاد میره برا خودش قشنگ چرخ چرخ میزنه دیگه:/
هممم اره درک میکنم👌 همه گیر میدن انگار ک... پفففف🤦 ولی من همیشه به روشه خودم خودمو نجات میدادم ببین حاست بی توجهی به این حرفا:/ تو کاره خودتو کن، بالاخره نتیجه زحمتاتو میبینی😍👌💙



شیشه پاکن وااییی جرواجر😂😍💙💙💙
ینی کلش واس ماس😐😍😂😂😂😂😂💙 (فک کنم ماله در حاشیه بود نع؟!😂😂😂)

سوری جی پی وات؟ ینی چی؟! 😂😂😐🚬

من ک از تو خنگولتر درومدم فعلا -

 

*--* 👌💓💕

GP 
تو هم توشی:/

مطمئن باش از من بد تر نیستی😐👌💙

ها گپ و میگی 😐😂🤦

اره گپ چنله

اره خو ادمینم مثلا 😐😂🚬

 

هستم هستم دونت ووری سیس 😂😂😐🚬💔

پس درسته هومم؟!😂😂😂🤦
خو دیگه درسته جرررر😂😂😂

😂😂😂😍💙💙💙
پ.ن: سیگارتو بده به من ببینم😠🤦‍♀️

خیخییی 😂😂😂

 

ج پ.ن: نچ -،-

جدیدنا کیوت تر میزنی😶😍😂😂😂


ج ج پ.ن: پونزامو درارم؟! 
(اگه قضیه پونزامو نمیدونی باید بهت بگم، پونز برا من حکمه شمشیرآلات رو داره هرکی اینجا دست از پا خطا کنه پونزامو فرو میکنم توش😂😂😂 ماشالا اینجا دیگه همه یاد گرفتن تا یچی میشه میگن پونزای کریستالو بیارم؟! 😐😂😂😂😂😂😂)

نه مدرسه رو نمیگم که

اون کلا بحثش جداست :/

خانواده و مشاور رو میگم :///

آخه اونی من یه مشکل و ترس دیگه هم دارم لعنتی 😂😂

بزار میام الان خصوصی برات نامه مینگارم 😂😂

 

 

بخدا 😂😂😂

آره آره همون *-*

آری مال درحاشیه بود *-*

منم هم هم کلاسیارو میگم هم اونا:/
باشه:)


جرررر چقد من این فیلمو میدوستمممم 😍😍😍💙💙💙💙💙

عام 😐😂همه میگن کیوت بم :|

 

اوو پس من فرار فلا بای 😐😂✋✋

نه کیوت تر شدی:/ 💚.💙

خخخ نترس کاریت ندارم 😂😂😂😂😂😂 بابای گوگولییییمممم 😂😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

*--*

 

بابایی من رفتم امت بدم 😐😂🚬✋

😍💙💙💜💜💖💖


موفق باشی فرزندم😍😂😂😂👌💙💙💙💙

خداییش چه زندگیه پرباری داریییی عررررر خوشا به حالت دلم خاست😐🤧😭😭😭😭😭😭😭💔💚

جرررررررررررررررر وا جررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بیا بخلم کوشول *-*

اومدمممم عررر🤧🤧🤧

 

اونیی😭

نتم یطوری شرگده ک داخون شده😭😭

عرررر بخلیجات شدی *-*

عهههههه وایییییییییی
من که فقط با نته گوشیم میتونم به قندشکنم بوصلم:/ پفففف

عه بخلیجات😍😍

 

 

وای مال نت نیس

من نمیتونم به وایفای بوصلم در حالی ک همه میتونن😐💔😭😭😭😭😭😭😭

سافتلنیجات XDDD

الان تو هم مثه من با وای فای خونه فقط میتونی تو همینجاها باشی؟ قندشکنت باهاش کار نمیکنه؟! ما الان 3/4 هفتس اینطوری ایم :(
نتم قطعن زود تموم میشه با این اوضاع 😐

عرررر سافتلنیحات😂😂😂💚

 

نه

کلاااا نمیتونم به خود وایفای وصل بشم😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

الان با نت ننم اومدم😭😭😭😭😭😭😭😭

😂😂😂💙💖💜


عه😶 
ای بابا🤦
چی کن، عااام گوشیتو یه خاموش روشن کن:/

خاموش روشن ریستارت واسه گوشی و وایفای هر دو اصن هیییییییییچ جوابی نداش😐💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ایییییی خدا😶😶😶
چش شده ودف؟! 😶😶😐
تازه امروز شد؟! میخای یه روز دو روز صبر کن:/ یا به یکی که بلده نشون بده چک کنن مشکل از چیه!
😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💖💖💖💚💚💚

نمیدونم چش شده فاکی مونده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اره حالا اگه درس نشه مخ بابامو میخورم تا درستش کنه🤧🤧🤧🤧😐✋🏻😑😂😂😂😐💔💔💔💔💔💔😭😭😭

خدآیا بعضئ موقع فک میکنم همه لواژم برقی ها بآهامون لج دارن😐💙ّ
بِست آیدیا😌👌💙

ینی تف تو روحشون اصن وح😑😑😑

تفیجاااات📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌

گوهیجات😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

عاخ ببخشید الان حالت بهم میخوره قطعا😐💔😂😂

جررررررر 😂😂😂😂😂😂😂
به مخم الان فوش نمیرسه @#R%UTDجات  (مثلن فوش عه 😂)

عاو گرفتممم😂😂😂

€$*₩#جات😐😂😂

@#%*(^T%T جات
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

€£﷼$جات

جاست اون ریاله😐😂😂😂😂

😂😂😂
عه چرا من ندارم😶
هیق ㅠ ㅠ

عه نداری؟؟؟

هیقیجات🤧💙

﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
یافتمشششششش عررررررر جلو چشمم بود من کور بودم ندیدم 😂😂😂😂😂😂😂 پارررررررهههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼

عه تبریک میگم😐😂😂😂

عه چه ذوقی کردی اونی😂😂😂😂😂

﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼₩﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼😐😂😂😂😂عه اون وسطش وون هم اومد😐💔😂₩₩₩₩₩₩₩₩₩

عررررر ارههههه😂😂😂😂😂😂😂😂 ذوق مرگیجات شدم جررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

ذوقیجات هوریجات😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

الان من فقط مرگیجااااااتتتت😍😂😂😂😂😂😂😂💛😂
شوکو😶 برو وب نیزیو ،پست we need u 2021 رو ببین😶
پی نوشتشو هم بخونی کافیه😶💔😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙

خوندمممممممممم

عرررررررررر اسکیزو

نیزیزوووو(یچی تو این مایه ها چون ویدیو رو ندیدم😶)

اوففففففففففففف استی ها و ویث یو ها چه بکشن ازین پروژه🤧🤧🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭💙

پشمکام پر پر شد اصن😶
نیزوو (Nizoo) واااااااییییی پشماااااهاااااممممم
تازههههه شوکو قبلنم ظاهرن اسپویلش کرده بودن ما نفهمیدیم😶 تو یکی از برنامه هاشون که بنده هنوز ندیدم😂😐🤦 داشتن به دو تا گروه تقسیم میشدن اسمه یه گروشونو گذاشتن نیزو کلیک
من الان در حاله تشنجیجاتم الان موندم برا توباتو عر بزنم یا با اتکی که دخترام منو زدن هیق عررررررر عررررر عرررررر 

عرررررررررررررررررررر چههههه خفن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

اح خیلی بدم میاد اسپویل جلو چشمت باشه و ادم متوجه نشه :/

خیلی حس بدیه واقا😐💔

باورت میشه دارم الان دخترامو عکساشونو مینگرم تا ببینم شبیه کدوم حیوون میزنن؟! 😶🤦‍♀️  
ارهههههه خیللللللییییییییی😐📌📌📌

وای جعرررررررر ینی وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یکیشون که خیلییییییییی پاپیهههههههههههههههه

خیلی تباهم خیلللللللللییییییییییییییی XDDDDDD
اگه سونگمین تو جی وای پی پسره پاپی طور باشه، نینا ورژن دخترشه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خب ببین الان نصفشون حیوون دارن نصفشون بی حیوونن :/
(میدونم نمیشناسی بات:)  )
مایا قو عه 🦢🦢🦢🦢🦢

ریکو هم سنجابه 🐿🐿🐿

مایوکا هم آفتاب پرسته (استیکر آفتاب پرست)

اره الان بقیه رو نمیدونیم یاععع یاعععععععع XDDDDDDD


عاهاااا نینا بوووووود پس😍😍😍😍😍

وای سونگمین که خیلی پاپیه بیشرف😭😭😭😭😭😭😭😭🤧

قو؟؟؟واوووووووو

سنجاب گفتی یاد یونجون افتادم😐🤧🤧🤧🤧

به زودی بقیشون هم مشخص میشه و اتک میخوریم همگی با هم😭😭😭😭😭

اره اره 😍😍😍🐶🐶🐶💙
سونگمین که پاپی ترینه عرررررررر پاپی سونگمینااااااااا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
اره یکی عکسشو تو بیو گرافی ببین، راس میگن مثه قو یه شیکیه خاصی تو صورتشه😍💔 
چرا یونجون؟! :/ یاده هان یا تهیون میفتادی یچیزی😂 نه ناموسن چرا یونجون؟! کنجکاو شدم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هیم ارههههه عرررررر😍
(تو توییتر مثلن ماکو رو با 🍋 استیکره لیمو نشون میدن یا آیاکارو با 🌺استیکر گل جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😐🤦‍♀️💙)

واوووو شیکی خاص😍😍😍😍

خدا شانس بده 😐💔

 

گفتم یونجون؟؟؟؟

وای شت ببخشید منظورم تهیون بود😐😂😂😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

هولیییییییی شتتتتتتتت اشتبا گفتممممم😐🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂

عا عاره دیدم

این استیکرا رو بر چه اساسی انتخاب میکنن؟؟؟؟

 

+ وای اونی بابام رفته موهای داداش یه سالو خورده ایمو کوتاه کرده (بچم موهاش بلند بود شبیه هوکای بود انقدر ناناس بود😍😍الان زشت شده بچم😐💔) بعد مامانم میگه ارایشگره جلوشو زیادی کوتاه و صاف کرده پسرم شبیه چینی کره ایا شده

من😐🔪

بک 😐🤔

وجود کیپاپرم😐💔

ذهنم : برم بش مدل موهای پسرا رو نشون بدم یا چی؟؟

آدامس شیک XD

میگم دیگههههه جررررررررر
فهمیدی به منم بگو XD عااام ولی بی شوخی از تو فکت هاشون:/ مثلن ماکو میتونه یه عالمه لیمو بخوره بدونه هیچ واکنشی:/ خخخخXD

+ ای جانمممم عزیزمممم، وااااایییییی یاده خودم افتادم:/ منم کلاس یازدهم که بودم برا عید یه مدل زده بودم موهامو (ببین مو هام کوتاه پسرونه بود ولی یه طرحی داشت ببین عاممم یه طرفش یکم بلند تر ازون ور بود:/ یونو؟! ) اره بعد من خوشم اومد باز برا خرداد موهام بلند شده بود از ریخت افتاد و همون وقعم دوتا عروسیه آشناهای نزدیک دوعوت شدیم منم گفتم منو ببرین موهامو دوباره اون شکلی بزنین:/ چشمت روزه بد نبینه همون آراشگر بودا همون عکسو بهش نشون دادم ولی.......... رید به موهام:| کچل گشتم قشنگ:||| انقد کوتاه شده بود که.... نه مدلش درست در اومده بود نه بهم میومد (بماند که دوستام از موهام خوششون اومد جررر XD )

ج ذهنت: برو بنشان XD

عاهااا

مثلا مارک رو با شیر نشون میدن😍

 

+ وای جعرررررر😂😂😂

چ مدل موهای مختلفی امتحان کردی تا حالا @-@

بات یو نو

ننم نمیزاره من هر بلایی دلم میخاد موهام بیارم😐💔

اح هرچقدر بش گفتم میخام پسرونه بزنم نزاشت😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

ج.ج.ذهنم: اگر بنشانم اونوخ ننم مخالفت با کیپاپ را به من مینشاند😐😂😂😂🤦‍♀️

😍💚💚💚💚💚💚💚💚


+من از دهم موهامو به بهونه مو هام داره میریزه رفتم پسرونه زدم😂👌 بعدن دیگه ازون گلی که آراشگره رو مو هام کاشت که یونو دیگه مو هامو ول کردم گفتم بزار بلند شن:/ الانم کی هیممم تا شونه هام یخورده پایین تره:/  

ج.ج.ج ذهنت: جررررر منم قبلن اینگونه بودم XD فک کن مدل مویی که تو دستم بود و تو ذهنم بود عکسه یه آیدلی چیزی بود بعد اونوقت عکسی که به مامانمو آرایشگره نشون میدادم یکی از عکسای توی پینترست بود 😂😂😂😂😂😂😂 

واووو

حالا من دقیقاااا برعکس

موهام تا پایین کمرم بود

رسما تا مچ دستم میرسید

بعد الان کوتا کردم

تا پایین شونه هامه :)

 

 

ج.ج.ج.ج.ذهنم: واییییییی خدا 😂😂😂😂

منم همینم تقریبا😂😂

مثلا میخام یچی از ی ایدلی بتعریفم بعدچون اسم نمیتونم ببرم میگم یکی از بچه ها😐😂😂😂😂😂

واااااییییی هیقققققق موهاااااااتتتتتتن (اشکیجات😭😭😭😭😍😍😍💙)
هیققققق من بجات برا موهات گریه میکنم😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


ج(نمدنم باید چن تا بزار جررر😂) ذهنت: جرررر اگه مامانه من بود میگفت کدوم یکی از همکلاسیات😂 بعد تا جدشو در میورد😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙

من خودم خیلی عر زدم براشون ولی کنچانا بلند میشه😐💔😂😂😂

یبار دیگه ام دقیقا همین حرکتو کلاس هفتم/هشتم زدم :)

خیلی عر زدما ولی خب موخوره گرفته بودم تا فرق سرم اصن ی وضی😐💔

 

(همون تعداد ج ای ک تو باید بگی + یکی😐😂😂😂) ذهنم: مامان منم گاهی اینطوری میشه ولی من سریع خودمو مشغول میکنم جوابشو نمیدمیا میرم تو اتاقم😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂

هیممم اره هیققق عرررر بلند شوووو (بیبیدی بابیدی بووXD )
وایییی o.o
اح اره این مو خو ره خیلی مضطرخفه -_-


(همونیکه شوکو گفت +1)ذهنت: مامانم همرام راه میفته تا در نیاره ول نمیکنه XDDD

بیبیدی بابیدی بو؟؟

یاد سیندرلا افتادم😐😂😂😂😍😍💚

اون اجی مجی لا ترجیای کره ای هست سوبین تو ام وی کرون میگه

ازونا😍😍😍😍😍💙

خیلی خعلی خعلی😑😑

 

(همونیکه ک کریستال گف + ۱) ذهنم: ای لاو مامانت اصن😐😂😂😂😂👌💚

اره 😂😂😂😂💙

اصن هیچی اکسپکتو پترونوم 😂😂😂😂😂😂 (موو کردم به هری پاتر 😂💙)



ج (همونه ماله شوکو+1) ذهنت: جرررر😂😂😂😂🤦‍♀️💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan