weird #1

تا حالا به نور ماه دقت کردین؟ :" لعنتی خیلی قشنگه...

اگه تابحال شبو برقاتون نرفته و بخاطر سر رفتن حوصلتون تو بالکن خونتون واینستادید تا نور ماه رو نگاه کنید پس یعنی واقعا به زیبایی ماه و نورش پی نبردید...

امروز ساعت حدودای ۱۰ شب برقامون رفت و ازونجاییکه مامان و بابام خونه نبودن و تنها من بودم و خواهر کوچولم ،، مجبور شدم بخاطر اون شمع روشن کنم تا نترسه ، بهرحال که خودم مشکلی با تاریکی ندارم و اتفاقا خیلیم از تاریکی خوشم میاد😂 اگه تنها بودم میتونستم همینطوری با بیخیالی بگیرم بخوابم حتی بدون اینکه نگران امتحان فردام باشم ،، همونیکه اندازه پای مورچه هم نخوندمش :" (در هر صورت که املاعه ولع باو-،-)

اره خلاصه ،، بعدش کنار نور شمعه شاممونو خوردیم (لاهناتی خیلی حس این انسانهای اولیه میداد بهم😂😭)

یکم بعد حوصله دوتامونم سر رفت و گفتیم چیکار کنیم؟ دست مارینا رو گرفتم بردم بالکن نشستیم ستاره هارو نگاه کردیم :) هر از گاهیم به ماشینایی که میگذشتن و با صداشون مزاحم آرامشمون میشدن فوش میدادیم😂

سعی کردیم با وصل کردن ستاره ها بهم یه شکلی دربیاریم :" و حدس بزنین چی؟ من یه ملاغه پیدا کردم😂

چیزی که میخواستم بگم اینه که ،، نور ماه! وای واقعا خیلی قشنگه... تصور کنین نورش طوری افتاده باشه تو کوچتون که حس کنین همون نور آفتابه ولی ازین فیلترای توی برنامه های عکاسی انداختن روش ،، طوری که نورش یکم آبی طور شده و کمرنگ! :"

میدونین یاد چی افتادم؟ قبلنا من یه وانشات نوشته بودم از مینسونگ و دادم ادمین اصلی چنل استری استیز ادیت بزارتش... (وای جرم من هنوز آدرس چنلو ندادم بهتون :" اینه: @skzedit :" خودم ادمینشم ولی الان یه ماهی میشه که بخاطر امتحانای ترم رست دادم به خودم :" ولی بازم بزمیگیردم ^^) بعد حالا پوینت قضیش دقیقا همین نور ماه بود! یادمه اون موقع خیلی با حس و حال خاصی مینوشتمش... کلی سرش با خودم کلنجار رفتم که خوب شده یا نه؟ بدم بهش پست کنه یا نه؟ :" (ازونجایی که من واقعا یه خوددرگیر شدیدی ـم)

آخر سر تصمیم گرفتم بزارمش :" اسمش چیبود راستی؟ هق باورم نمیشه یادم رفته :" دارم پیر میشم بمولا😂

نور ماه حس خیلی خوبی میده بهم.. جدا از اینکه ممکنه این حرفم و کل این پست براتون عجیب بنظر بیاد،، ولی من آدم خیلی ویردی هستم TT خیلی چیزا هستن ، خیلی از آهنگا ، طعم و بو رنگهای زیادی هستن که اسم ندارن ،، نام و نشون مشخص هم ندارن ،، فقط باید با روحت لمسشون کنی! و خب ،، من واقعا عاشق این حسای ویردم!!

طوریکه اگه ازم بپرسین، بهتون میگم که زندگی من به این ویردا وابسته ـس!

و ایشالا در آینده با ویردای بیشتری مزاحمتون خواهم شد :" ینسمشنصمش

-

میدونین ،، اونروز توی وب کیوی داشتم گشت میزدم ،، و این متن رو تو یکی از پستاش دیدم:

 

بعضی حرفا، بعضی از روزا، بعضی از اتفاقا، بعضی از آدما

خیلی از بعضی ها از ذهن آدم پاک  نمیشه!

حالا میتونه اون بعضی باعث خوشحالی یا ناراحتیت شده باشه :)

البته به نظر من که تفاوتی نداره با اون بعضی خوشحال شده باشی یا ناراحت،

مهم اون اثریه که توی ذهنت گذاشته شده و توی هر دوتاش یکسانه!

این آهنگم برای من از اون بعضیاس :"

*فلانی اهنگ مورد علاقت چیه؟

*از کدوم اهنگ سیر نمیشی؟

*یه اهنگ که خوشحالت کنه؟

*یه اهنگ که میتونه غمگینت کنه؟

جواب همه ی این سوالا برای من خلاصه میشه توی DUSK TILL DOWN 

این اهنگ برای من پر از پارادوکسه!ربطیم به لیریکش نداره...

ولی خب !

هم شادم میکنه هم ناراحت

هم میتونم باهاش عشقو احساس کنم و هم نفرت!

هم انتظار هم رسیدن!

جمعه یا شنبه، غروب یا طلوع فرقی نداره

در هر صورت این بعضی میتونه انتخاب خوبی برای شروع یه اتفاق یا پایان یه داستان باشه!

خب باید بگم موقعی که اینو کپی کردم رسما پشمام ریخت 😂😑 فور کیوی: اگه اینو میبینی میخوام بگم که نمیری دختر! وای جرررxD

اهان راستی ادرس وبش : paranoia.blog.ir (آدرس وبش اسم آهنگ مورد علاقمه وای :" منظورمو میفهمین دیگه؟ ^^🔪)

اهم ،، خب این برای من خیلی تو اهنگ i miss you, im sorry صدق میکنه :)) دلیل اینکه بهش گوش میدم ،، کسایی که با گوش دادن بهش یادشون میفتم ،، موقعی که بهش گوش میدم ،، موقعی که ناخودآگاه توی دلم میخونمش ،، هرجا و هر لحظه ای که یادش میفتم ،، همشون خیلی برام مهم و باارزشن! :)) حتی میتونم بگم آرومبخش هم هستن.

با اینکه یه ماهه(چینجا یه ماه شد؟😐) که پیداش کردم و بهش گوش میدم ،، ولی هیچوقت نشده که حس کنم تکراریه یا با شنیدنش بگم: "اه باز این؟:/" و بعد استاپ، و پلی نکستش کنم. و میدونم که در آینده هم هیچوقت اینطور نخواهد بود :)

در کل میتونم بگم این آهنگ همه چیش ،، ریتمش ، آروم بودنش ، لیریکش ، خوانندش ، صدای خواننده ، همشون ، همشون منو نشون میدن !! برای همینه که خیلی دوسش دارم ؛))

شماهم آهنگی دارید که معرف خودتون باشه؟ :))

 

 

 

پ.ن۱: امروز بعداز ظهر حدود سه ساعت خوابیدم :" عرر خیلی حال داد

پ.ن۲: ولی خب بخاطر این سه ساعت نفهمیدم بازدیدای استیج شین ددو دو ددو دو اسکیز چقد شد بلخره :" و لایو چان! :" هق من خواب بودم اون لحظه لاهناتییی

پ.ن۳: خیلی خوشحال و کلون شدم ازینکه چان از رایان نوتیس گرف و مارم ول کرد به امون خدا :")))))

پ.ن۴: تا انتقام نگیریم اروم نمیگیگیریم😂😭

پ.ن۵: دلم برا ویان تنگ شده :"

پ.ن۶: این امتحانای کوفتی کی میخوان تموم بشن؟😐😐

پ.ن۷: دارم یکی از همکلاسیامو استی میکنم در راه اسکیز ، دعام کنید موفق بشم نیممسصشص وایی 😂😂😭😭😭 (لاهناتی خیلی سخته اه :" الان آیلینو درک میکنم بمولا :")

پ.ن۸: به حق هشتا پی نوشتی که نوشتم آرزو میکنم هیونی عسلمون زودی برگرده پیشمون :)) هقق

خب دیگه ،، شبتون بخیر گایز ✨ امیدوارم خوابای خوبی ببینید ^^🍓

  • Calico :)

یونو من معمولا تو جاده و اینا به نور ماه دقت میکنم :)

واقعا قشنگه :))

عخی چه حالی کردین😂💙

اسم خواهر کوچیکت ماریناس؟؟ *-*

یاپاسمسامساچساهچچههجچهچهسسهچجشه دب اکبرو یافتیییییییییییییی

منم یبار تو جاده پیداش کردمممممممممممممم

یاپسهچهچسسخپخپهشهپش

ثعمثعمعمصعمصعجصجصعجع منم عاشق نور ماهم TT

حتی از نور خورشید بیشتر دوستش دارم :")))))

اونییییی

ثعمعمشهمشچشههچصشپهشهپشهپهپششخشهپ

همششهجشهمشهمهمششهپشهپشهپشاپاپش

هپپسهاپششاپشاپاپشپشاشاپمشاعم

توووووووووو فیک نوشتی به من نگفتیییییییییییییییی

حمله بهههههه تلگراممممممممممممممممممممممممم

میدونی در عین اینکه همچین اهنگایی دارم هیچ اهنگی ندارم که دقیق بتونم بگم برا خودمه :)

منم میخام😐😂

 

عاخخخخ خواب عصر خیلی حال میدههه :"))

ج.پ.ن7: فایتینگگگگگگگگگگگ😂😂😂

وای بعدا بیا بگو بایسش کی شد TT

ج.پ.8: ایشالا :)

یچیزی یادت رفتتتتتتتتتت

حمام پایین تنه😐😂😂😂

آره منم TT هق

آری :")
عه وا یادم نبود دب اکبر شکلش ملاغه ـس 😂😂 الان یادم افتاد

منم سیم سیم سیمممم
اونی...؟ '-' من باید بهت اونی بگم جرر😂
فیک که نبود وانشات بود... حالا اسمشو یافتم میگم بهت بری بخونی😂
امیدوارم تو هم یروزی اهنگتو پیدا کنی ^^

اورههه TT عرر
هعیی مرسی 😂😭
فعلا که رو مینهورنی کراش زده بچم :") رو فلیکس و هیونم همینطور

جررر تو منو با کریستال اشتباه گرفتی؟ وای پارم 😂😂😭

وااای منم عاشق اینم برم بالکن و به آسمون خیره شم *-* یونو انگار تمام ستاره ها باهات حرف میزنن *-* خیلی هارمونیه قشنگیه، ساید برا اینه همیشه دلم میخخاد پرده اتاقمو بزنم کنار و به آسمون خیره شم و درحالیکه ستاره هارو میشمرم خوابم ببره @.@ ولی خب اینجا خواهرم میاد و این فضای هارمونی رو با یه جیغ که میگه پرده رو بکش شب ترسناکه و میترسم هیولا (-_________-) بیاد میزنه خراب میکنه :/ عاخه ناموسن هیولا تر از منیکه پیشش خوابیدمم وجود داره؟!!!!!!!!

خوددرگیری هات کپی پیسته منه XD اون ازون عذاب وجدان اینم ازین استخاره کردنامون برا آپ کردن یچیز XD

یادم باشه رفتم تل برم فیکتو پیدا کنم بخونم الان از اول هفته حوصلم ریدست که بورن عاف بلاد آپ نشده من زندگیم بفاک  رفته XD

 

آهنگی که گزاشتی خیلی قشنگه *-* یجور اکلیلیه خاصیه *-* عرررررررر

میدونی چیه؟! برا من تو زندگیم فقط یه آهنگه که دقیقن جواب همه اون سوالاعه*-* آهنگی که هیچوقت ازش سیر نمیشم، رسمن یدور مغز همه رو باهاش خوردم، همیشه جزو قفلیامه، کلنم تا میزنمش رو ریپلی عه *-* اون آهنگ برا من youngblood از 5seconds of summer عه این آهگ جوریه که وقتی میگوشمش با تک تک سلولام حس میکنم این آهنگو برا ن ساختن *-*

یانگ بلاد سِی یو وانت می سِی یو وانت می اوت عاف یور لایف *-* عررررررررر من برم جامه بدرم *-*

 

پ.ن 1: منم امروز یه نیم ساعت وسط استریم خوابم برد بعد پا شدم ی بستنی خوردم خوابم بپره XD

پ.ن 2: اول به 14 میلیون رسیده بودیم بعد یوت خر زد 200 کا رو چاکید شدیم 13.8 دوباره از شیش و نیم تا هفتو نیم انقد زدیم و زدیم که با 14,137,999 تونستیم ببریم و اخلافمونم 1,043,989 بود :)

پ.ن 3: من وسط چانزروم عینه احمقا منتظر این بود یکی از می فلای بیاد لایو بعد ما چان رو داشتیم که با یه کلاه ددپول کلونمون مرد -_________________________________-

پ.ن 4: عه تو هم میگی نمیگیگیریم XDDDDDDDDDDDDDD

پ.ن 7: بهت امیدارم *-* عررررررر موفق باشی فایتینگیجاااتتتت

پ.ن 8: هیون برگرده یکم مارو ناز بده والا چان که کلن مارو فراموش کرده چسبیده به رایان جونش این هیون بیاد یکم بگه استی به من فک میکردین؟! استی خواب منو ببینین*-* عررررررررر T.T

هق هقق دقیقااا وای TT از یطرفم نسیم خنک بوزه مورمورت شه مصنسمسمنص
وای جرم😂😂 نه خواهر من مث خرس میگیره میخوابه :") اصلا از باز کردن پنجره خوشش هم میاد چون بچم شبا در حد شت گرمش میشه موقع خواب 😂😂*-*
وای وای اره TT من هر موقه که پست میزارم اینجا کلی با خودم کلنحار میرم که بیام نگا کنم ببینم کسی کامنت داده یا نه ، یا ایگنور شدم ؟ (ازونجایی که من یه بدبختیم که همیشه ایگنور میشه TT) اره خلاصه :"""""
ایوای باشه xD نتومستی پیدا کنی خودم میفرستم برات^^

واو*-* تونستی یروز بزار پخش آنلاین بگوشم ببینم چجوریه*-*

الهی xD
اره اره دیدم
همون لحظه با تبلتم داشتم فایل آپلود میکردم برا اینکه قندشکن سرعتشو نیاره پایین رفتم گوشی مامانمو ورداشتم بازدید بزنم ،، لحظع ای که رفتم تو اجرا ۱۳.۸ کا بود-
بعد رفتم تل دیدم نوشتن ۱۴ کا شده:/ بد دوباره رفتم یوتی ببینم درسته یا نه دیدم نه همون ۱۳.۸:/ بعدش فعمیدم که حذف کرده گوهیوب 😂😐🔪

این دیگه جمله ایه که تو ذهن همه ملت ایران میمونه یونو 😂👌

وایی عرر مرسیییی *-* هق

وای ارههه TTTTT چان بهمون خیانت کرد :") نمی بخشمش.

اونی خداییش الان من چطوری تو این کاناله فیکتو پیدا کنم خب😐💔

صب کن اسمشو میدم

وااااااای شوکو جررررمم XDDDDDDDD این پست روهینا عه هااا XDDDDDDD

 

😂😂😂 اشکا نداره دخترم خب اشتباه متوجه شده

فاک-

سوتی قررررررررررررررررررن

فک کردم این پست ماله کریستاله و برگشتم گفتم اونی -_-

روهیناااااااااااااا ریدمممممم😂😂😂

تو کامنتو به خودت بگیر فقط از بخش اونی صرف نظر کن :"/

ادیتات هم خیلی خره TT

😂😂😂
عب نداره^^

اوکیه😂
دیدی؟ ریلی؟ با هشتگم سرچ زدی؟ :")
نبابا خر کجا بود :") ساده میزدم
دوشنبه ۳ خرداد ۰۰ , ۱۱:۴۴ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

اهنگ معرف شاید باشه

یچی مثل دینامیت

یا مثلا me too

اول اهنگشو بخون:

اون چیز خوشگله چیه که اونجا میبینم؟

اون منم که جلوی ایینه وایسادم

 

در کل اعتماد به سقفیه:"

 

 

قصقحلخصقهلفهخل من فکر کنم سه بار پا شدم خوابیدم 

این خواب اخری خیلی نکبت بود

وای چه خوب دینامیت :"
می‌تو از کیه؟

جررمممم
وای دیقنن

😂😂الهی

دوشنبه ۳ خرداد ۰۰ , ۱۲:۲۱ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

هر اهنگ قر دادنی و اینجور چیزا داریم

دلم میخواد ولی ترن بک تایمم بیارم من بدون اون اهنگ میمیرم:"

می تو...

ام 

Meghan Trainor

اولین بار رو fmv سوکجین دیدم

 

برا منی که اعتماد به نفس ندارم خوبه:"

 

و جوری که خوابم از امتحان مدرسه به جنگ بین دوتا قبیله تبدیل میشه

اقا من یادم نیست ولی خیلی یه جوری بود

وای اره خیلی کراشه ترن بک تایم :" هق من با اون بایسم به یانگ‌یانگ تغییر کرد دیگه :" مسمسنمض

اها😂😂

وای جررممم
منم اینطوری میشم :" تقریبا همه
سو دون ووری :"

مطمئن باش من میام میبینم پس دونت ووری ایگنور نمیشی😍😂😂😂🥖💙 

عام فک کنم یافتم:/ اسمش 00:00 بود؟! عاخه دیدم نوشته هینا بعد مینسونگ هم بود حدس زدم برا توعه😂💙 

 

یانگ بلاد رو؟! من تا حالا پونصد بار یانگ بلاد رو اینجا تو صد تا پست گمونم آپ کردم😂😂😂 وقتی بخت میگم عن این آهنگو جلو همه در آوردم شوخی ندارم اینجارم زدم داغون کردم😂😂😂😂🤦💙🥖🥖🥖 بیا اینجا اینجا سه ورژن از این آهنگ هست اولیش که نسخه اصلیشه دومیش لایوه سومیشم کاور هیونینگ ازشه😍💙🥖 

 

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

هیقق مرسی T-T
اره ارههه همونه ایوای T-T هق یادش بخیر

ایوای میگم اخه اسمش اشناس :" حدس میزدم همونی باشه که هوکای کاورش کرده
بش بش لس گو:"

اره دب اکبر ملاقس😂

 

اشتباه شد بچه :/

احیانا اسمش 00:00 نبود؟؟

تنکسسسس🤧

 

 

مینهورنی😂😂😂😂😂

نکن با اسم بچم همچین😂😂

هیونلیکس شیپرش کن :"))

 

اره اشتباه گرفتم😐😐😐😐😐😐💔

نخند خودم خیلی حس داغون بودن میکنم😭😂

 

خیلیم قشنگ بودن ادیتات سوکوت کن بینم TT💙

😂😂

اره اره ایوای
*خیس شدن از خجالت*

باشه باشه بیا بغلم درس میشه 😂😂💕💜

باشه ولی اینطوری نیست بازم... هعییق TT
سه شنبه ۴ خرداد ۰۰ , ۰۷:۲۱ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

ترن بک تایم زندگی منه

من اینکه الان میتونم وی ویو بتشخیصم به خاطر ترن بک تایمه هق 

بعد کلی کلنجار تنو انتخابیدم 

 

تازه داشت به یه داستان غم انگیز تبدیل میشد😐

اوو*-*
واو*-*👍

الهییی😂😂💔

منم شل مغز تر از این حرفا بودم که پیداش کنم😐💔

کریستال گفت😂💙

 

 

اومدممم🤧🤧🤧😂💙💚

 

اعتماد به کف بازی درنیارا :/

هیهاهوو 😂😂💔

*سفت بغل کردنت*
وای سافت شدم ناموصن TT هعیق

باشه باشه TT💔

😂😂😂😂

 

*دخملممم🤧*

سافت شدن حس خوبیه TT💚

*--*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan