دفترچه خاطرات روزانه #روز 44

دفترچه خاطرات روزانه #روز 44

 

آخرهفته مهمونیارو رفتم بهم خوش گذشت (خیلی وقت بود مهمونی نمیرفتم و خب خیلی بهم چسبید درکل ^^)

گفته بودم میخوام تو مهمونی درس بخونم ولی باز تنبلی کردم و آره نخوندم:)

با عذاب وحدان پنجشنبه ا 2 شب بیدار موندم تا 4 صفحه میکروب بخونم :|

امروزم که کلش به نوشتن Lesson plan هام گذشت...

الان هم تازه بچه ها بهم گفتن جزوه میکروبی که نوشتن بچه ها کلی غلط غلوط توشه و گس وات؟! من دستنویسام سر کلاس همش ناقصه چون تمام چشم به این بود بچه ها دارن جزوشو مینویسن:)

در طول ترم هم نخوندم  و کل امتحانشو تقلب میکردم

فقط امیدوارم این واسه میکروب واسه میکروب خوندنام باعث نشه بیوشیمی و هماتو لاشونو باز نکنم:)

اخلاق و فیزیک هم نخوندم هه

  • Bin Bin

میص عر زدنامون:

چطوریایی پریم؟

عهههه
هلو هلو هلو
هلو ریتاااااااااا ^^

صیم:")
میسی خوبم عزیزم ^^ تو چگونه ای؟

عههههه

هلو بک

 

وای:)

شکر خوبم

میگذرونم

وای چقدر دلم میخاد قالبمو عوض کنم

عااااااااااح

^^


خداروشکر^^
چه شکلیش میخای کنی؟ چی تو ذهنته؟

ماچ به موهات

والا فقط میخوام رنگی باشه

وای

نمت دیگه

قالب میخام

قالبببببببببببببب

رنگی
آها
قشنگ میشه

جرررررررر XD

فک کردم میخای برام قالب بزنی

پریییییییییییییییییییییییییییی

ودفففففففففففففففففففففففففففففففففف

واییی صاری ولی یوقت دیگه بود برات میزدم حتما
ولی الان نشستم به کارای زشتم فکر میکنمو درس میخونم T.T
ببخشید T.T

نگو سارییییییییی

شوخی میکنم عزیزم

خسته نباشی قشنگم

چمش
قربانت^^
يكشنبه ۲۵ دی ۰۱ , ۱۲:۴۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اونیییی 

حالت چطوره؟! 

خوب شدی؟! 

سلام عزیزم
آره خیلی بهترم داروهامم تموم شد^^
تو چطوری؟
يكشنبه ۲۵ دی ۰۱ , ۱۴:۱۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

سلامممم(یادم میره سلام کنم╥﹏╥) 

خدارو شکر، ایشالا که دیگه هیچوقت مریض نشی🫂🥺🤲

من خوبمممم

هلو ^^
قربونت تو هم مراقب خودت باش زیبا ^^
خداروشکر ^^
يكشنبه ۲۵ دی ۰۱ , ۱۴:۱۴ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

از عکس پست زیبایی و هات بودن و معرکه بودن و بوس بوسی بودن میباره.

شوا زیباست
زندگی زیباست

خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشت 

عیب نداره به هر حال هممون مبتلا به گشادیسم هستیم 

دفعه بعد خوب جزوه‌هاتو بنویس و خدا به همراهت 

^^
بعضی وقتا خوبه فقط عینه پشه روی دیوار هیچکار نکنی ولی اگه طولانی بشه واقعا لذت بخش نیس
بهتره بگم دفعه‌ی بعدی به بچه های کلاسمون اعتماد نکنم :)

تنها کسی که میتونی بهش اعتماد کنی گوگله 

 

اوهوم قشنگ میتونم این جمله توی تک تک سلولام حس کنم و این خیلی بده 

جرررر حقققق XD

:")
يكشنبه ۲۵ دی ۰۱ , ۲۱:۰۲ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

یه بخشی تو فیک جدیدم هست، بین جاشوا و کاپلش(استر)

استر بدون خجالت گفت:تو بهشتی نیستی جاشوا هونگ، مستقیم از جهنم اومدی.

پوزخندی روی لبای جاشوا نشست:چرا؟

-چون به حدی برای من داغی که می‌تونم برات بسوزم.

 

یهو یادش افتادم:::)))

آیلیییییییییییییننننننننننننننننننننننننننننن
الان جیغ میزنممممممممممممممم
واااااییییییییییییییییییی
جیغغغغغغغغغ
جیغغغغغغغغغ
جیغغغغغغغغغ
تدیذرتیریذمتقذییتثذریذستثرمذذتیسذرثیتم
*ازین استیکرای مینیون لای پتو قلت میخوره گوشه چشمش اشک میریزه ها*

يكشنبه ۲۵ دی ۰۱ , ۲۱:۲۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

وای مونده حالا، انقد از این دیالوگای اکلیلی کننده تو دوتا فیک بعدیم دارم که همتون قتل عام میشین:>>>>

شوا واقعا شوهره-

و این آیلین است:")
بی نهایت منتظرم ^^

وااییی خیلی:")
تدیکرکدتیسدی TTTTTTTTTTTT
مرتیکه‌ی شیک و مجلسی

راستی کریس،سریال جزیره دیدی؟ 😭😭😭 

اگه ندیدی عیب نداره تو فقط جزوه‌هاتو تموم کن وقت داشتی ببین :')

نه ندیدم فعلا من این Alchemy of souls و Love in contract رو تموم کنم بخاطر درسام چن روزه فیلم نمیبینم XD

به درسات برس قشنگم 

راستی تا قسمت چند کیمیای روح دیدی؟ 

 

 

منی که کیدراما و بی ال‌های کره‌ای و تایلندی میبینم و منتظرم قسمتای بعدیش بیان

تا 17

من تمام در حال پخش هام تموم شدن، یدونه این قسمت ویژه های cutie pie رو دیدم تر خورد تو ذوقم😑 اصلا مثه خوده سریالش قشنگ نبود، اصلا خیلی ماستکی شد ایششش ندوستتتت
یدونه The director who buys me dinner داشتم میدیدم الان یمدته گشادیم میاد (مشخصه خیلی همچین خوشم نیومده یا چی)

اووو پس توی بخش جالب ماجرا موندی 

 

 

من خواستم کیوتی پای ببینم ولی حوصلم نکشید 

شاید واقعا خوشت نیومد 

من فعلا Gap Series و I Will Knock You میبینم و سریالشونم در حال پخشه 

جزیره هم در حال پخشه 😂😭

حیح


فصل اولش خوبه من اونموقع درحال پخش میدیدمش بهم خوش میگذشت درکل (اینکه بگم اگه نبینی از ضرر کردی همچین نیس...) ولی فصل دومش (همینه که بعنوان قسمت ویژه سرمون شیره مالیدن) کلا چرته ینی واقعا مسخرستاااا -___-
صرفا از درد بی سریالی رفتم دان کردمش و فقط تا جاییکه اونموقع قسمتاش اومد دیدم (گمونم قسمت 6 بود) بعدش دیگه دنباله‌ش رو نگرفتم
GAP همون کاپل اون دو تا بازیگر دختره توی Bad buddy عه نه؟ اینو هم میخواستم ببینما دیگه یادم رفت
اونکه تازه شروع شده XDDDDDDD

که اینطور 

بابا بی ال‌های کره‌ای یه چیز دیگست>>>> 

 

اینو نمیدونم ولی اینو میدونم قبلا کاپل سریال Secret Crash On You  بودن و بازیگر اصلی سریال گپ قبلا توی فصل دوم تارن تایپ بازی کرد 

ولی I Will Knock You که دیدم همش فانه و از شدت خنده فقط زمینو گاز میزدم 😂😂😂😭 اگه افسردگی گرفتی پیشنهاد میکنم این سریال رو ببینی :)

 

من بخاطره اونوو دارم میبینمش لامصب نقششو خیلی دوست دارم اصن لاتین حرف زدنش>>>>>> 

بی ال های خوب تایلندی درکل کمن:/ بیشتراشون شبیه همن (همشون از دم دانشجوی رشته مکانیک ان که با اونیکی دانشکده دعوا دارنXD)
بی ال های کره واقعا روند داستانیای قشنگتری داره
ولی هیچی بی ال های ژاپن نمیشه من بشخصه خیلی دوسشون دارم تازه کلی درس زندگی هم یادت میده ^^


بزار برم الان چک میکنم بهت میگم
خب اشتباه فک کردم اون سریاله که فک میکردم این نبود
اوه پس میبینمش

الهی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan