دفترچه خاطرات روزانه #روز 43

دفترچه خاطرات روزانه #روز 43

 

امروز خواب خیلی خوبی داشتم چون اصلا سرفه نکردم

 

از دیشب کلی خودمو سرزنش کردم و نشستم واسه این 10 روز (البته دیگه شده 9 روز) باقی مونده درسامو تقسیم کردم

 

امروز بجز کارای کلاس هیچ کار دبگه‌ای نکردم و واقعا الان موندم که اگه من دیروز نصفشو انجام نداده بودم امروز دقیقا چه خاکی باید تو سرم میریختم؟!😂

و آره تا همین نیم ساعت پیش درگیر اون بودم و تازه تموم شد

 

حس عذاب وجدان گرفتم بخاطر اینکه دو روزه درس نخوندم و اینکه حتی کار از نظر خودم خیلی مفیدیم انجام ندادم

حتی اینطور نبوده که بیخیالی سیر کنمو استراحت کنم

ازینکه روزم فقط همینطوری گذشت اصلا خوشم نمیاد

 

فردا و پس فردا هم همش اینور اونور دعوتیم و احتمالا من برای اینکه این حس کوفتی عذاب وجدانم کم بشه باید جزوه به دست برم مهمونی :) 

ولی حداقلش اینه سرم گرم میشه😂👌 

تو مهمونیا خیلی حوصلم سر میره همشم خوابم میگیره

همون بهترین کار درس خوندنه👌👌👌

  • Bin Bin

درس بخون در کنارش مهمونی هم بیا : منطق مامانا 

این حقی که میگی حق نیست
اگه حقه مثه هیچ حقی نیست

وای جررر 

از این به بعد از این جمله استفاده خواهم کردد😔👌🏻

من در هر شرایطی: سرودن شعر
دیوان اشعار کریستال باید بزنم XD

پارههههه ولی واقعا پتانسیل شاعر شدنو داری 😔

وقتشه زندگیتو ول کنی بری تو جنگل دیوان شعرتو بنویسی 😔🦆

استعدادم داره هدر میره XD
4 روز بست نشینی در جنگل XDDDDDDDDD
تارزان تحویل میگیرین بحای شاعر XD

اره والا حیفهههه این همه استعداد 

واییی خدا بگم چیکارت نکنه جررر خوردم تارزان 😂😂🤣

سممممم 

برم کانون فرهنگی آموزشی ثبت نام کنم استعدادمو کشف کنن XD
جر خوردن شما تضمین کننده‎ی خدمات ماست

همین امشب ثبت نام میکنی نمیخام ببینم ذره ای از استعدادات هدر میره 😔

شبیه این تبلیغای صدا و سیما عه۰ جر خوردگیتو تضمین کن !😔😂🤣😂💔

بلی بلی 😂😂😂 فقط امروز فردا تعطیله همجا پس ثبت نام و کشف استعداد کنسله (و بدینگونه وی استعدادش ناشکوفا ماند)
جررررررررررررم 😂😂😂

عه اونورا هم تعطیله ؟ 😔😂💔

جرررر علت شکوفا نشدن استعداد ها = تعطیلی ها😂🤣😂😂

اینجا دیشب گفتن تعطیله باز یهو گفتن نه مدارس تعطیل ولی ادارات 1/3 تون با لباس خیلی خیلی گرم تشریف بیارین XD

جرررررررررر😂😂😂

جررر ما که کلاسمون مجازی کردن :/ الان شاد هم بالا نمیادد😭😂💔

آره خواهرم اینا هم مجازین

جررررررررر کاراشون خنده داره بخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan