دفترچه خاطرات روزانه #روز 38

دفترچه خاطرات روزانه #روز 38

 

امروز فقط استراحت کردم 

تنها کار مفیدم فیلم دیدن بود نشستم دارم Alchemy of souls و love in contract میبینم 

 

دلم مینجه میخوادددددددد😭😭😭😭

کیم مینجهههه 💙 

 

 

بیاین به این آهنگ گوش بدیم

کلیک

این آهنگ OST درامای Revenge of others عه 

سریال قشنگی بود حالت معمایی داشت و تا آخرای داستان همچنان دستامون تو حنا بود و هی دنبال حل کردن و دنبال قاتل گشتنه بودیم😍🥲

بماند که سر همون قسمت اول کراش من کشته شد و من عینه بز داشتم لپ تاپمو نگاه میکردم  🥲

  • Bin Bin

خب خب خب حالا که کیمیای روح دیدی از نظرت چطور بود؟ تا قسمت چند دیدی؟ 

فعلا قسمت اولم
راستشو بگم؟! هنوز نگرفتتم🙃نمیدونم واقعا ببینم چی پیش میاد شاید قسمتای جلوتر خوشم اکمد واقعا نمیدونم
من خیلی پیش اومده سریالایی که الان عتشقشونم قبلا از اوایلش خوشم نمیومد سو دت نمیتونم هنوز تصمیم قطعی بگیرم
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۰۸:۲۰ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اصلا روایت داریم که تو فیلم رو هرکی کراش بزنی، یا باید کشته شه یا بمیره🔪💔

هیقققق😭😭😭
من اصلا بخاطر همون گل پسرم پاشده بودم فیلمو شروع کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

واقعا؟ من فکر میکردم قسمت چهار و پنج رو دیدی اوکی 

یکم اسپویل: کراشمون (ناکسو) درسته میمیره (جسمش) و روحش توی یه بدنی میره که نبایدم میرفت ولی فصل دوم ناکسو اصلی برمیگرده 

عهه!!! همون انتقال روحش نصفه بود! دلم سوخت بچه بیچاره اینهمه سریع و چابک بود یهو رفت تو بدن ضعیف و دائم المریض🥲

نه مریض نیست ولی نمیتونست قدرت‌هاشو برگردونه و....دیگه باید خودت ببینی 🫠

یح🥲💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan