دفترچه خاطرات روزانه #روز 37

دفترچه خاطرات روزانه #روز 37

 

از دیشب که ام وی سولوی ناین رو دیدم کلا هرچی فیلم و سریال بود رو فراموش کردم و فقط هی ام‌ویش رو ریپلی میزدم میدیدم عر میزدم واسشون🥲🧁

 

خیلی آهنگش قشنگ بود 💙

 

 

واااییی خیلی قشنگین😍💙

 

بله همونجور که گفتم خرتوباقالی beyOnd شدم و هیچ آهنگی بجز اونو نمیگوشم😂 

امروز مریض شدم و از صبح گلودرد گرفتم الانم یکم هی تب میکنم و یه چایی عسل میخورم خوب میشم (ترکیدم از بس رفتم دسشویی بخدا😂) 

یکم چنل نیزیو رو هم آپدیتاشو گذاشتم اون دو هفته‌ای که نت نداشتم قشنگ همچی تلنبار شد‌ش 🥲 الان باز قندشکنم نمیکشه و بچ شده

امروز نشستم یکمم جزوه انگل رو نوشتم ولی بعدش تب که کردم دیگه ولش کردم 

الانم فقط ترجیح میدم فقط بخوابم 💤 

خیلی مراقب خودتون باشین ❤️

  • Bin Bin
پنجشنبه ۱۵ دی ۰۱ , ۲۰:۴۳ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

عیییی ژوننننن

وااییی زیبان خیلی زیبان😍💙💙💙
پنجشنبه ۱۵ دی ۰۱ , ۲۰:۴۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خوب استراحت کن اونی🥺

سلامتیت از همه چی مهم تره🤎

خیلی مراقب خودت باش🫂🤎

وااییی سلام قشنگترین😍😍😍 
چشم حتما😍💙 خوبِ خوب استراحت میکنم و داروهامو خوب میخورم عزیزم💙

اوه شیت استراحت کن عزیزم 

 

 

چه ژذابن 🫡

چمش🥰❄️


یاح پسرانم😍😍😍💙

وای بمیرم الهی اونی

دارو بخور خوب بشی زود:")

حواست باشه ها:")

 

ای وای خدا نکنه دختر🥲
نگران نباش امروز بهترم تبم کمتر شد 
یریزم چپسدم تو رختخواب 😂 
وای‌فای ازم دوره سرعت کم میشه از بس دیتام روشن بود گوشیم شارژش زود تموم میشه الان شارژ پاور بانکمم تموم شده 😂 دو شاخه هم از تختم دوره😐😂
جمعه ۱۶ دی ۰۱ , ۰۸:۰۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

سلام اونی😍😍😍

افرین🫂🤎

الان حالت بهتره؟! 

آره عزیزم امروز بهترم تبم کمتر شده 
بیشترم استراحت کردم 👌
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۰۸:۰۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

یکی نیس به عسل بگه عیزم، دختر خوب, چرا یه ادرس از خودت نمیدی ادم دلش تنگ شد یه خبری ازت بگیره😔💔

الهی بچم🥲😂
شنبه ۱۷ دی ۰۱ , ۰۸:۰۵ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

خداروشکر🤎

امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب شه🫂🤎✨

Thanxxx💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan