دفترچه خاطرات روزانه #روز 36

دفترچه خاطرات روزانه #روز 36

 

امروز تا 11:30 اینا خوابیدم و جدنی دلی از عزا در اوردم :")

از پنجشنبه‌ی هفته‌ی پیش تا خوده روز دوشنبه تا ساعت 11:20 یه ریز داشتم گزارشکار مینوشتم (استادای عزیزم که تازه آخر ترم فیلشون یاده هندستون میکنه و میگه برای تمام جلسات آزمایشگاه ها گزارشکار بهم تحویل بدین -__-) ینی پونزام تو باسن تک تکشونننن -__________- قشنگگگگ دستم شکست تا تموم شن-__-

اخرین امتحان آزمایشگاهمم سه شنبه بود و اصلا امتحان خوب و قشنگی نبود -__-

اگه اون گزارشکارای کوفتیش نبودن میتونستم از وقتم برای خوندن اون جزوه‌ی داغونش استفاده کنم ولی خب :)

جایی برای تاسف ندارم چون از وقتم به درستی و مفید استفاده کرده بودم...

خلاصه که وقتی امروز بیدار شدم بعده صبحانه پاشدم ادامه‌ی Once again رو دیدم و شت خیلی غمگین وارانه تموم شد ایششش سریال همچین خوبی نبود خوشمان نیامد با اون پایان مزطرخفش هم اصلا هیچی :/

بعدش رفتم سراغ 2 قسمت آخر New love playlist سریال بدکی نبود از اوایلش بیشتر خوشم اومد آخراش یکم...

من اوایل از کاپل دو مین جو و پارک دویون خوشم میومد ولی بعد اون خنگول بازیای دیگه رفتم تو تیم دو مین جو  و جی وو ^^ جی وو خیلی خوب بود وااییییییییی با اون لبخندای قشنگش ^^ خیلی نالاحت شدم که آخر سر ردش کرد T.T غم و غصه و آه T.T

بعدش با سرعت ماورایی نشستم پای کارای کلاسام و ناهار نخورده پاشدم رفتم کلاس تا ساع 8:30 دیگه شام خوردم و الانم تصمیم دارم یه سریال جدید شروع کنم

شاید Love in contract رو شروع کنم نمیدونم:/

 

فردا میشینم پای جزوه انگل و تمومش میکنم T.T دیگه جدنی خیلی دیر شد و قطعا بچه ها ازم ناامید شدن T.T

یادم باشه اینروزا که تعطیلم بشینم فلش کارتا رو درت کنم آماده داشته باشم برای وقتایی که درگیرم انقد تو مخمصه نیفتم :")

انی وی سوییت دیریمز بای ^^

  • Bin Bin

میشناسمت ولی اسمت یادم نیست 

اوه ویت عه مینت @.@ وااییی هه ری *-* عرررر خودتی *-* عررررررررر
واییییی میصت *-*
کریستالم من *-*

اونی دل تنگت بودم:")

چطوری؟

وااییی سلام عسل جونممممم
منم خیلی دلم تنگ شده بود براتون ولی نمیرسیدم بیام اینجا خیلی دلم پیشت بود🥲🥰🥰🥰
مرسی عزیزم خوبم 
تو چطوری چ خبرا؟

کریستال چرا اسمتو عوض کردی پدسگ 😭😭😭😭😭😭 

بعد یک سال دارم باهات حرف میزنم چطوری رفیق؟ 🥹🥹 

آره خود کسکشمم که بدون خداحافظی نرفتم 🥲

من اینجا مرض اسم بیقرار دارم هی اسم مستعاراشو دستمالی میکنم😂😂😂😂
وااایییی هه ری یه سال و نیم شدههه😭😭😭😭
مرسی فدااا من خوبم تو چطوری؟😍🥲🥺💙💖

واااییی پروفشوووو🥺🥺🥺😍
جیوونگ و سوبینننن🥺🥺💖

مثل سگ دلم برات تنگ شده کریستالی 😭😭😭😭😭😭 

هعی چطور باشم نمیدونم امروز صبح یه درد شدید حس کردم دیدم عههه پریود شدم و گند زد توی تمام احساساتم 🫥😭 

تو چطوری قشنگم؟ 

 

 

این کسکشا رو میبینی؟ آره منم دارم میبینمشون 🥹

خیلی بهم میان،فکر کنم سریالاشونو دیدی چقد دلبرن 🥹🥹🥹 

واااییی صیمممممممممم خیلی خیلیییی صیممممممم😍😍😍🥰🥰🥰😭💙💖💚💚💙💚
هولی شت🙃 خیلی بیتربیوت است لنتی هنوز نیومده کلی برنامه داره، میادش هم کلی برنامه داره، رفتنشم که با خداست ایششش 😑 سه هفته فقط درد قبل اومدنشه😐 خرِ مرغ
میسی عزیزدلم🥰 منم خوبم از صبح دهن خودمو با سولوی ناین سرویس کردم و دارم میکنم 💙💙


واااییی گشنگامممم🥺😍😍😍💛
آری مستفیض شدیم باهاشون💖 دلبران گرامی مادر💚

اصلا وقتی فکر میکنم چطوری باهات آشنا شدم حس میکنم مثل هواپیما گذشت و دلم برای اون روزا تنگ میشه 

یعنی دختر بودنم فقط رحمش به من رسید 😍💔 

 

اووووو خوش بگذره 

دلم برای شوکو تنگ شده دیدم وبش بسته ولی فکر کنم بخاطره کنکور وبو بست 🥹💔 

البته دل منم برای همتون تنگ شده فقط اینجا دیگه مثل سابق نیست 

 

 

 

راستی دیدی جیوونگ توی بویز پلنت شرکت کرد؟ من منتظرم دبیو کنه 😭😭😭

همیننننن کی انقد همچی زود گذشت؟!🥺💙 مای گااششش💛
😂 الهی

آره شوکو بخاطر کنکور گوشی خیلی کم دست میگیره بچم🥺💙 میره کتابخونه درس میخونه🥺💙💙💙
آره واقعا اینجا واقعا شبیه قبلنا نیس
اینجا با بچه های قدیم خیلی قشنگ بود الان که هممون سرمون شلوغه و درگیریم و کلا کم میام حال و هوای اونموقعا ها رو هم دیگه نداره 🥲


واااییی آرههههههه 🥺🥺🥺😍😍😍😍 دیدممم ایحححح مادرررررر

 دیگه هممون بزرگ شدیم و زندگی سخت شده درس خوندن شده اولویت زندگیمون 

کریستال الآن بیست سالته؟ دانشجویی؟ 

 

 

تصور شوکو درس خون واسم سخته 

اوه کیوت ایشالله موفق شه 🥹💘 

 

 

چقد کیوت شده بچم 

حیف توی سریال Kissable Lips یه خون آشام در حال مرگ بود سر اون صحنه که داشت توی دستای سوبین میمرد عر زدم 😭

آره کار و درس و... 🥲
آره نزدیک برم 21 بشم🥲 پیر شدم رفت😂 
آری فرزندم دانشجو شدم 


بیچاره بچم😂💙
امیدوارم هرجا هست همیشه موفق باشه و به نتیجه‌ی تلاش و زحماتش برسه🤲💚💚💙



واااییی بچم😭😭😭 
من اون سریال دومیشون رو بیشتر دوست داشتم roomates of poongduck 304 

واااییی جیوونگ قبل از kissable lips بازم یه فیلم بازی کرده بود اونم فاز خون‌آشامی داشت🧛

منم دیگه به سن قانونی رسیدم بعد حس کردم پیر شدم 😀💔 

اینو هیچوقت نپرسیدم چه رشته‌ای میخونی؟ 

ای جانم ولی تو هنوز خیلی جوونی با اینکه درک میکنم میبینی سنت بالا رفته چه احساسی بهت دست میده 🥲 

 

 

خدا منو ببخشه یاد این جمله رئیسی افتادم «ما باید نگاه به دانش آموز،نگاه به یک دانش آموز باشه» 🫥😭💔 

به هر حال من بیصبرانه منتظر شوکوام 🫠 

 

 

اره من اول سریال Roommates Of Pongduck 304 دیدم بعد Kissable Lips 

اوهوم سریال The Sweet Blood خیلی ترکوند و بچم اون زمان وایرال شد بخاطره خون آشامی بودنش که خیلی بهش میاد 🥹 

😂😂😂 الهی
علوم آزمایشگاهی میخونم
بقول مامانم از یجایی به بعد هی میخوای سنتو بیاری پاینن😆
البته سن یه عدده آدم باید دلش جوون باشه😜👌 جر


ترجمه‌ش چی میشه دقیقا؟!😆
🤲💚💚💚💚


من اول kissable رو دیدم بعد اونیکی رو
The sweet blood تو لیست صف انتظارمه هنوز😂
آره واقعا خیلی خوب با قیافش مچه این نقشا👌👌👌 از خوده خون‌آشاما خون‌آشامتره واایی زیبا❤🖤

زندگیم به دو قسمت تقسیم شد 

قبل این حق و بعد این حق 

دلت باید جوون باشه 

اوخییی مامانتو بوس کن 🥹❤ عزیزم امیدوارم به هر چی که دوست داشتی برسی 💕

 

 

از رئیس جمهورمون که 6 کلاس سواد داره چه انتظاری داری آخه؟ خودشم نفهمید چی گفت 

 

 

منم بعد تموم شدن کیمیای روح میخوام خون شیرین ببینم 🫠 

دقیقا انگار خون آشام به دنیا اومده 😍 

😆😆😁
مرسی عزیزم تو هم همینطور😍🥰🥰🥰💙💚💙💚


والا...


یسسسسس🧛🧛🧛🧛
خون‌آشام سوبین جونش بوده❤️

دیگه چه خبرا؟ حال دلت چطوره؟ 

 

 

یه مشت بیسواد گند زدن توی زندگیمون 

موندم چجوری رئیس جمهور شد 

 

 

 

اونجا سوبین گفت «من بدون تو مظطرب و نگران میشم میشه بیشتر باهام زندگی کنی؟» سر این جملش قلبم ترکید :( 

حال دلم خوبه (چون تو تعطیلات به سر میبرم😁)
باز خبر🤔 فک کنم مریض شدم گلوم داره درد میگیره یواش یواش😂 
دلم میخواد پاشم فیلم ببینم ولی گشادیمم میاد همزمان😂

هعی...

وااایییی فوراااانننن یه مشت اکلیل و شکلات و آبنبات و کاپ کیک و توت فرنگی😍😍😍🥰🥰🥰🥰✨️💖🍓🧁🧁🧁🍭🍭🍭

خوشبحالت 😭 و منی که امتحان ادبیات دارم و هیچی نخوندم 😁 

اوه مراقب خودت باش این روزا همه مریض شدن 

کیمیای روح دیدی؟ ندیدی برو همین الان ببین 🫣 

 

 

به برادر مین‌هیون حق میدم نگرانش بشه چون اگه جای جونهو بودم میگرفتم میخوردمش 🥹🥹💕💕 

ایییی بخونش🥲 
آری 😭 ای خدا این کجا بود اومد 😂
نه ندیدم دوست داشتم ببینمش ولی ژانر تاریخی داره منم خیلی کم پیش میاد این ژانرو ببینم🥲 


آره برادره حق داشت واقعا 
حتی خود جونهو هم میگفت نخیر خونتو نمیخورم شاید سایکو بشم باز ولی این فقط مینهیون بود که بالاخونه‌ش رفته بود اجاره😁 

میخونم ولی فعلا بخاطره پریودیم تمرکز ندارم 

بخاطره تاریخی بودنش آخه؟ فانتزی که هست ولی پیشنهاد میکنم ببینی 

من دوست ندارم اسپویل کنم چون مزش میره و اینکه دو فصله فصل اول 20 قسمته و فصل دوم 10 قسمته 

فصل اول کامله و فصل دوم تا الآن هشت قسمت منتشر شده 

ببین اینقد قشنگه نبینی نصف عمرت بیهودست 

 

 

 

جونهو میترسید دید مینهیون رو دوست داره و نمیخواست ریسک کنه پس ترجیح داد بمیره 😭😭😭😭 

مینهیون بچم اصرار کرد خونشو بخوره آخرش عبادت کردن 🫠 

اوه، خب پس همون استراحت کن چیزای شیرین بخور خودتو گرم کن بعدا بهتر شدی میتونی بخونیش👌
آها، باشه میرم ببینمش پس👌 
ماشالا 😂 خدا بیشتر بده😂😂👌


بیا یه دستمال برا تو 🧻 یه دستمال برا من🧻 بشینیم زار بزنیم براشون هیق هیق 😭😪
دستمال جعبه‌ای نداشتم به همین راضی باش😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همین تازه خوردم 

حتما اینکارو میکنم 💗 

نه دیگه همین بسه دیگه تحمل عر زدن ندارم 🥹 

 

 

هیق ممنونم 

راستی کریستال میشه آیدی تلگرامتو بدی؟ 

این آیدی تلگرامم ************* 

 اگه باز نیومدم یکمی بهم سر بزن اونجا کلی صحبت کنیم من فعلا باید برم بخونم :) 

ماچ بهت 😘

الهیی💖💖


آره حتما🍓 برات یه پیام گیفرستم که یتونی سیو کنی منو
با اون آیدی چیزی پیدا نمیکرد ولی بجای d گذاشتم e یه اکانت اومد 
"کشته مرده‌ی عضلات میون🗿" هستی؟؟
برو عزیزم موفق باشی🥰😍😍😍 بوس پس کلت💙💚💛

آره اون خودمم

نمیدونم چرا آیدیم واسه همه نمیاد 

ای جانم 😍❤

اوکی پس الان بهت پیام میدم💙

سیم‌اونی سیمممممممممممم

منی ک وقت سر خاروندنم نداره

خداروشکر

والا هیچی

بدبختی 

رفتم ادونس سهههه*

احساس بدی دارم

دلم تلگرام میخواد*

ب تو و روبی و ریتا احتیاج دارم:")

تو زندگیم بدون شماها یچیزی کمه:")

الهی دتریم💖💖
وااایییی عسللللللللللل ایحححح عینه خر خوشحاللمممم😍😍😍
وااییی
Welcome to the final show 😍💙💖
واایی عسل جدنی وقتی اکانت تل زدی باید حتما بهم بگی🥲 
نمیدونم یا از بیان یا از پینترست یا توییتر یا ایمیل یجوری بهم خبر باید برسونی 🥲❄️ 
الهییی دتریممممم
صیممم😍😭😭💙💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan