دفترچه خاطرات روزانه #روز 34

دفترچه خاطرات روزانه #روز 34

 

 

و بالاخره آخرهفته اومد

 

چهارشنبه هلیا رو دیدم، خوشحالم این ترم برنام کلاسیامون یجور جور شده که حداقل هفته‌ای یبار میتونم ببینمش جدا به دیدنش حتی برای چند دیقه هم نیاز دارم:")

حتی موقع برگشت هم خیلی اتفاقی باهم تو یه تاکسی بودیم و کلی خوشحال شدم✨️

 

استاد انگل شناسیمون در عین اینکه خیلی ترسناکه موقع درس پرسیدن ولی شت چرا انقد چال گونه‌ش قشنگه🥲😂

 

ام وی NITRO جیهون یه حس توصیف ناپذیری برام داره⚡️

 

پاریس دو تا آهنگ داده وااییی 🔥🔥🔥

 

چرا Boys like you انقد وایب آهنگای تیلور رو میده؟ 

وااییی امروز آلبوم تیلور اومد راستی واایییییییی

الانم دارم گوش میدم ^^

کاشکی بارون بباره این صدا با پنجره های خیس اتاقم خیلی قشنگتر میشد 🥲

پ.ن بعدا نوشت: داره بارون میاد واایییی😍

وااییی فل این لاو Bejeweled شدمممم 😍😍😍😍💙💙💙

وااییی این جمله‌ی توی Karma: 

Karma is gonna track you down

Step by step

Time to time 

 

 

طبیعیه با دیدن کی‌کان و فک کردن به اینکه نیزیو و ایتیز همو اونجا دیدن خرذوق شم اینطوری؟! 

نیزیو و کپلر دیگه بستی های هم شدن ولم کنین خدایا دوستیشون خیلی شیرینهههه😍🥰❤️💖✨️

چنتا از عکسای اخیر نیزیو رو میزارم چون خیلی خوشگل شدن

 

  • Bin Bin

وقتی از دوستت هلیا تعریف میکنی یاد هلیا (سبا) خودمون میفتم و واقعا قلبم مچاله میشه از شدت دلتنگیTT

بگم منم موقع نوشتن این یاده سبا افتادم و انقده میصشم که ته نداره؟!🥲✨️ 
جمعه ۲۹ مهر ۰۱ , ۱۸:۴۸ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

اونی نیزیو خیلی خوبن😍🥺

 

چه خبرا؟! 

چیکارا میکنی؟! 

 

 

منو یادته؟! 

خیلییی🥺😍🥲🥲

یکجوری نشستم پای ساب زدن که قبلا سابقه نداشت😂😂😂 
فک کن صبح زود پاشدم درسامو خوندم که تا شب فقط بشینم ساب بزنم!😂😂😂 من هیچوقت خواب صبح جمعه هامو اینشکلی نمیفروختم😂😂😂😂😂😂😂


راستشو بخای نه🥲😅 ممکن بود وب نیزیو قبلیو اگه الان داشتم میتونستم شاید یادم بیاد
یه دستی برسون راهنماییم کن😅💙
جمعه ۲۹ مهر ۰۱ , ۱۹:۴۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

🥺😍

 

افرین بر اونیه فعال💛

😂😂😂😂ساب چه کارها که با ادم نمیکنه😂😂

اگه یه وقت برا وب نیزیو کمک خواستی من هستم💛

 

 

میدونستم😂

خبببب، من تو وب ایتزی که بودی تقریبا زیر همه ی پست هایی که میزاشتی، کامنت میزاشتم😹

بلههه😎😎😎
بزن دست قشنگه رو😍👏👏👏👏👏 کلپ کلپ😂😂😂😂😂
قربونت لطف داری، ممنونم ازت💕💕💕

وووییی عزیزدلمممم پس از میدزیای خوشگلمونی ایححح🥺🥺🥺😍😍😍 
واایی خوشحال شدم کهههه😍🥰🥰🥰❤️💖✨️
جمعه ۲۹ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۶ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

👌

😍👏👏👏👏👏👏👏یاد اهنگ نیزیو افتادم😂

 

🥰💖

 

اره اونی،،، مولتی فنم😌

🥺💖✨

من قبلا یه وب داشتم به اسم کیپاپ کلیپ

دقیقا هم منظورم همون بود 😂😂😂


بح بحححح 😍😍😍
باز فن چ گروه ها/سولوییست هایی هستی؟
عه!
شنبه ۳۰ مهر ۰۱ , ۰۶:۰۴ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

😹😹😹

 

 

😌

بسم الله الرحمن الرحیم 

بوی بند : Stray Kids _ Txt _ Ateez _ Bts _ Exo _ Xdinary Heroes _ Enhypen _ Trainee A _ Nct _ Shinee_ Seventeen_ monsta X _ astro _ got 7 _ wanna one _ Wei_ Victon _VAV _Tnx _ SuperM _ SF9_ Oneus _ E'Last _ Drippin 

گرل بند:

Twice _ itzy _ nmixx _ niziu _ aespa_red velvet _f(x) _clc _g idle_ Kep1er _ I've _ girlsgeneration _ Woo!ah _ Weki Meki_ Weeekly _ Viviz _ Tri.be _ Stayc _ Secret Number _ Purple Kiss _ Pink Fantasy _ Oh My Girl _ Momoland _ Mamamoo _ Loona _ Lightsum _ Le Sserafim _ Lapillus _ Iz*One _ Hot Issue _H1-Key _ Got the Beat _ GFriend _ Fromis 9 _ EXID _ Everglow _ Dreamcatcher _ Classy _ Cignature _ BugAboo _ Blackswan _ favorite _Billlie _ Apink _ 2NE1 _ 3YE _ 4Minute

 

فن kard هم هستم 

سولوئیست : iu _ chungha _ kang daniel _ AleXa _ SUNMI _ SOMI _ BoA _ Jihoon _ WONHO

 

 

در حال حاضر اینا یادمه😹

 

اونی تو طرفدار چه گروه هایی هستی؟! 

وااایییییی عررررر 😍😍😍😍 


برای من: 
Stray kids, Ateez, TXT, NCT, Treasure, The boyz, Cravity, Seventeen, EPEX, Xdinary Heroes, SuperM, Park Jihoon, EDEN, Only one of, 

Itzy, NiziU,  Gidle, IU, AleXa, Purple Kiss, ,XG, Rocket Punch, Aespa, Got the beat, Tri.be, f(x),  somi, Sunmi, Mamamoo, Heize, Twice, Blackpink, H1-key, NMIXX, Girls Generation, 


خیلی گروهای دیگه هم هستن که بهشون گوش میدم ولی خب بیشتر کامبکای اینارو دنبال میکنم 
شنبه ۳۰ مهر ۰۱ , ۱۴:۴۷ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

عهههه من the boys و treasure  و  XG  رو یادم نبود😹

 

 

اره منم گوش میدم ولی در حد اینا پیگیر نیستم 😌✨

پیش میاد😆🤚 انقده زیادن مگه آدم یادش میمونه

من نباید اینو الان ببینمممممممممممممممممم

چه اشکالی داری XD

من اشکالی ندارم یااااا

کارم مشکل دارههههههه

کارتم اشتباه نیس

پریدن رو کولت-

میصتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بپر بالا
*دو ثانیه بعد با کله زمنی خوردن هردومون XD*
صیمممم

دست کشیدن رو کمرم-

آخ آخ یااااااااااااااااااااااا

پرییییییییییییییییییییی لینو رو صدا کننننننننننننننننننننننننننن برم کولشششششششششششش

یا برو به چانگبین بگو بیاد من آویزون بازوهاش شمممممممممممممممممممممممم

ببخشید T.T
خوبی؟ خیلی درد گرفت؟ *-*

چاگیااااااااااااااااا ریتا رو کول کن ^^

نه فقط عقیم شدم

نه چیزه من نمیتونم عقیم شم

یه چیز دیگه شدم

 

 

از لحاظ روحی انقدر لوسم که میتونم برم پیش مینا شکایتتونو کنم هق

XD


واییی مینا:") دلم براش انقده تنگه کههههههههههه :")))))))))

وای پریودی چیه این دخترای بدبخ دارن

میخام لفت بدم از دردش از زندگی اه

 

 

 

دخترم:")

میص اون مینا:")

(ولی من مینای توایسو گفتم جرر)

وااایی حققققق حققق حققققق حققققققققق
واااییی قبل شدنش یه درده
موقع شدنش یه درده
اوففف این چ وضعشه...
لنتی خودت بس نیستی آهنگ پیشوازم میفرستی عاخه؟! ودف؟


وااییی مینای توایس😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 
من کلا یجا دیگه‌ سیر میکنم خدااا😂😂😂😂🥲💕

دقیقاااااااااااااااا

انگار یکی رفته نشسته تو شکمت داره از تو چنگش میزنه

ودفففففففففففففففففف

برو بیرون دیگه اهههههههههههههههههه

 

 

مهم نیته

موووووووووووودددددددددد
میگیره ول میکنه... وح دهنت :|

*.^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan