دفترچه خاطرات روزانه #روز 33

دفترچه خاطرات روزانه #روز 33

 

هلو هلو هلو

 

 

 
UH-HEUNG

DKZ

Magic Spirit

 

 Uh-Heungدونگکیدز :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

وااییی دنسشششش خداایاااااااا

مینگیو با اون موهای خوردنی تر از خودش و وای لپاششششش

جیسوک که اسپیچلسم...

فقط اینکه جیسوک شبیه یه بازیگره نیس؟ نمیدونم کی یا کدوم فیلم وی شبیه یکیه ک یادم نمیاد XD

 

 

یه خبر برای ویث‌یو:

کریستال بالاخره گشادیشو کنار گذاشته و نشسته داره سابارو میزنه (فعلا ساب 2 تا برنامه تکمیله وگرنه لو نمیدادم خودمو هاها)

امروز لایو هالووین نیزیو بود که هیچ خبری ندارم چه ریختی بودن

 

 

آخرین قسمت تاکارا کون و آماگی کون اومده و طاقت دل کندن ازین دو تا کیوتچه‌م رو ندارم :")

شنبه هام باز خالی شده و بی سریال شدم:")

شنبه هام چرا همیشه مزخرف ترین روز هفته‌م عه؟!

شنبه ها میام خونه یجوریم که میتونین بهم بگین در قید حیات فقط XD

 

 

کاشکی یکمم حداقل در ازای اونهمه کاری که از خودم میکشم یکمم گشنم میشد! نه اینکه اشتهام هی کور شه :|

 

 

خوشحالم هیونسوک سامسونگ واچ 5 داره

خرذوق شدمممم ووووییییییییی

 

 

 
BEAUTY iNSIDE
NINE.i

Magic Spirit

این آهنگو نمیدونم قبلا بهتون تقدیم کردم یا نه ولی حتی اگه تکراریه ازم قبول کنین

امیدوارم دلتون کمی باهاش آروم شه

ما همه کنار همیم ^^

دوستون دارم 3>

  • Bin Bin
دوشنبه ۲۵ مهر ۰۱ , ۲۱:۰۷ یک بنده خدایی از فضا

واییی سونتین چی شدههه؟T T

من ۱۷ روزه نرفتم تلگرام اصلا از اپدیتا خبر ندارمممT T

سونتین؟! والا منم خبر ندارم T.T
مال منم بزووورررر میاد انگار جون میده T.T
(اون مینگیویی ک گفتم مینگیوی دونگکیدزه)

هیونسوک من سامسونگ داره؟

بیا تا دیروز ما سامسونگ داشتیم همه آیفون به دست بودن

الان ما شیائومی داریم همه سامسونگ لاور شدن:/

آره!
گوشیش که سامسونگ زد فلیپ عه (ازین تاشو ها) کلیک
ساعتشم سامسونگ واچ 5 عه کلیک
منیکه ساعتم باهاش یکیه :")
با تمام احترام برای زد لاور دوستان من با این گوشی کنار نمیام لنتی فقط حافظش بدردبخوره نه دوربینش خوبه نه باتریش زیاد! ینی چی گوشی خودم قربونش برم خیلی سر تره فقط تا نمیشه از وسط XD

تو هر کی درامایی بزنی سامسونگ میبینی لنتی XD
دوشنبه ۲۵ مهر ۰۱ , ۲۱:۲۴ یک بنده خدایی از فضا

مال من کلا نمیاددد

اوه سنسنسنسن

دلتنگی برای تلگرام :")

باشه کریستالللللللللللللللللللللللللللللللل

باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

میبینم که خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییی با بایس من تریپ شباهتی برداشتیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

میرم پیش جیهون شکایت اصنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

باهاتون قهرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

(ولی من دارم حسودی نمیکنم)

واییییییییییییییییی جررررررررررررر XDDDDDD
میری شکایت XDDDDDDD
قهر نکن

جه هیوک صورتیو دیدی؟! خدایااااااااااااا کله آبنباتی مامان ^^

نیاززززززززززززززززززززز دارممممممممممممممممممممم بمیرممممممممممممممممممممم از حسادتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ولی نه من حسادت نمیکنم

ب من چ والا

ولییییییییی...

نه

نمیکنم

بای

حسودک کیوت >.<

قهر چیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من دارم میرم خونه جیهون اینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برو کناررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ببین چیکار کردی نوش آفرینم جواب نمیده دیگههههههههههههههههههههههههه

 

نمیشناسمش

کی بود؟

*وقتی ریتا منو زد کنار*
کریستال: آخخخخخخخ با کون افتادم زمین:|XD

نوش آفرین گوش کن قهر نکن دیگه
کامران هومن مگه بزنم برات؟


یک عدد از آبنبات های توی یخچالم XD

نخیرشممممممممممممممممممممممممممممممم

حسودی نمیکنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

(وای پری دهنت مامانم میگ این نوش آفرینه چیه XD)

بگو مگه دوسم نداشتی
چرا رفتی تنهام گذاشتی
دیگه بسه برگرد کنارم
عزیزم آشتی آشتی

نگاه کردن کریستالی که با کون خورده زمین*

خوبت شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

به جیهونمم میگم هیونو اینجوری بزنه زمین بیشتر شیبیهی هیم بیشین

 

 

نوش آفرین جواب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

شاید با سندی راضی شدم XD

 

عه؟

میشه منم بخورم؟

جرررررررررر XDDDDD


وایییی ریتا رفتم برات سندی بیارم سم کشف کردم بیا کلیک XD


آره بیا باهم بخوریم ^^

من به سندی خیانت نمیکنم-

برات فرستادم بگوشش ^^

وایییییییی

این دیگه چیهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وای خدایااااااااااااااااااااااااااا

پروردگاراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی فکر میکنم بابا مامانم این نوارارو داشتن میفهمم چرا اسکلم

وای جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلییییییییییییی سمههههههههه
خدااااااا ینی من تا تلم وصل شه اینو باید برا نصفه دوستام بفرستم XD
خیلی وقته روشون کرم نریختم
حال و هواشون عوض میشه XD

وای کریستالی یه چیزایی کشفیدم اصن:)

هر وقت وقت داشتی بگو عر بزنیم:)

واییی چی چییییییییییییی @.@
وقت دارم بیا ^^

میشه تا ابد باشی و این کرماتو حس و حالتو به منم منتقل کنی؟:)

پس سم پیدا میکنم برا تو هم میفرستم *.^

اینکه:) هیونسوک:) اینستا:) داره:) و:) من:) فکر:) میکردم:) اون:) فن:) پیجه:)

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننننننننننن!!!
ها
@.@
وایسا
جدی
عه
ها
وایییی
عه
عرررر
عررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررررر

ذوق:)

خرتوذوقققققققققققققققققققققق

آخه:) رفتم:) سر:) بزنم:) به سوکهونم:) بعد:) نوشته بودن:) آپدیت:) اینستای:) هیونسوک:) با جیهون:))))))))))))))))))))))))))))

اوه مایییییییییییییییییی
عرررررررررررررررررررررر
جیهیوننننننننننننننننننننننننن
ریتا
عه
عررررررررررر
خب
ایح

بعد:) اون:) عکس:) نمیدونم:) برا:) کی:) بوده:) ولی:) خاک به:) ملاج:) من:)

کلیم:) مومنت:) گرفتم:) که:) نشونت:) بدم:)

عرررر
یادم باشه نتم وصل شد برم دنبالش🥲
عهههه عررررر😍🥲🥲🥲🥲💙 بفرست😍🥰💙💖

بفرستم گفتینو؟

بزار الان با موبایل میام اونور، لپ تاپو میخوام خاموش کنم

اونی دیگه تو وب نیزیو فعالیت نمیکنی؟! 😭

سلام عزیزم
نه متاسفانه فعلا قصدی برای برگردوندن وب ندارم فقط یدونه وب پشتبان گذاشتم از قبل که آدرسمون رو کسی نتونه بگیره:")
اگه تلگرام داری از همون چنلمون میتونی اخبارو و برنامه ها رو دنبال کنی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan