دفترچه خاطرات روزانه #روز 32

دفترچه خاطرات روزانه #روز 32 

 

❤️ آهنگ پیشنهادی

میدونم هممون در شرایطی به سر میبریم که حالمون خوب نیس...

فقط دوست دارم به همتون آهنگ Moon & back جیهون رو پیشنهاد بدم، امیدوارم کمی تسکین دهنده‌ی دلتون باشه 

ببخشید که لینک نکردم آهنگو چون نتم نمیکشه

 

 

جراحی دندون درد فاکینگ بدی داره جوریکه هنوز بعده یه هفته دهنم عینه آدم باز نمیشه😐😆😆😆

 

از بیوشیمی خوندن جدا متنفرم...

من هنوز حکمت اینو نفهمیدم ک چرا هروقت من امتحان بیوشیمی دارم اسکیز یچی منتشر میکنه

 

 

کامبک ترژر>>>>>> 

Volkno

دویانگ و یوشی و هاروتو دقیقا دارن با قلبم چیکار میکنن؟؟ 

 

تور نیزیو تموم شد و قراره برا 2 ماه دیگه یه آهنگ بدن بنام Blue Moon 🌙💙 یه آهنگ زمستونیه و احتمالا وایب آرامش بخش قراره داشته باشه 

 

 

بعضی موقع به خودم میگم دقیقا داری واسه کی و چی سگ دو میزنی وقتی قدردان نیستن؟؟

(ببخشید ولی تو دلم مونده بود و اگه نمیگفتم خالی نمیشدم...) 

 

 

کاشکی از کرویتی بیشتر فیک بنویسن🥲 

دلم ازین فیکای سوییت و صافت میخاد✨️ 

درسته که مینهی با موهای بند سیلورش خیلی جیگر بود ولی بیاین قبول کنیم با موهای کوتاه مشکی خیلی خطرناک تره

 

 

کامبک ای‌پکس

روی ویش این ارا قراره بدددد کراش بزنم

درامای کوم

 

 

نه تونستم اینتروی مکسیدنت رو ببینم نه ام وی Case 143

باز خداروشکر آلبومو دان کردم و فعلا با همین سر میکنم دیگه...

SUPER BOARD خیللللللللللللیییییییی خوبهههههههههه🛹💖

 

 

پ.ن: اگه بخوام یه وب بزنم بنظرتون موضوعش چی باشه؟؟ (قطع به یقین نمیخوام فنسایت برای گروهی بزنم!...)

  • Bin Bin

چجور وبی میخوای بزنی ؟؟ *-*

وبی که مثل همینجا فعالیتات زمان خاصی نداشته باشه یا یه تایم خاص داشته باشه ؟

یا یه فعالیت خاص فقط اونجا داشته باشی ؟ یا هر فعالیتی خواستی ؟ *-*

والا خودمم نمیدونم فقط وبی که قبلا برا پشتیبان وب ایتزیم زده بودم الان واقعا رو مخمه ک یه ساله خاک میخوره گفتم حالا ک فالوور داره خاک نخوره XD

فک نکنم واقعا بتونم تایمای خاصی فعالیت کنم

عااممم نمیدونم مثلا یه موضوع خاصی از پستایی که اینجا میزاشتمو دیگه اونجا بزارم؟!:/
جمعه ۱۵ مهر ۰۱ , ۱۸:۵۱ یک بنده خدایی از فضا

کامبک ترژرررررT T

واایییییییییییییی یجورییییی پرفکت بود که اسپیچلسم میکنن

آها 😂💔

 

آمم خب پس باید واسه موضوعی بزنی که زماندار نباشه *-*

 

آره ولی شاید بتونی یه استفاده ی بهتر ازش بکنی @_@

ولی نمیدونم چه کاری 😂💔

برا همینه هیچ وقت سعی نمیکنم به یکی مشاوره بدم ://

مخم در اون حد نی 😂😂

آره😂


دقیقا منم نمیدونم دقیقا چه استفاده ای 😂😂😂
خیلی دلم برا فنسایتام تنگ شده ولی خب پشت دستمو داغ کردم دیگه یونو XD
دور از جون

میخوای یکم صبر کن شاید ایده ی خوبی به ذهنت رسید *-*

آره اون موقعا واقعا خودش یه فعالیت مثبت بود 😂💔

ولی الان دیگه میشه فعالیت مخرب *-*😂

آره عجله ای نیس XD
آره بابا نمیشه رسید بهش...
جمعه ۱۵ مهر ۰۱ , ۲۰:۲۰ یک بنده خدایی از فضا

وای خیلی سانشاین بوددددT T

+وب نمیدونم...ولی واقعا دلم میخواد چنل دیلی تورو تو تلگرام داشته باشم

خیلییییییییییییییییییی
تو زندگیم این آلبومو کم داشتم T.T
اوه :")

وایییی از این پست دفترچه خاطراتیاا

وای وقتی ام وی اومد بازم داشتی بیوشیمی میخوندی؟😂

وای کامبک ترژر محشر بود و با حضور ماشیدام میتونست محشر تر باشهTT

ولی دیدی ایندفعه چقدر خوشگل به جیهون توجه کرده بود وایجی؟:"))

خیلی خوشحالممممم>-<

ای وای یوشی واقعا خیلی چیز شدهTT

چقدر این فوتوتیزر نیزیو خوشکلهه :"))

فیک از کرویتی چیزیه که واقعا بهش نیاز دارم.....

مینهی کیه اصن؟ من مینهی نمیشناسم با اجازتون.

وایییی امروز بالاخرههه وی پی ان کرومم (فقط هم کروم :/) وصل شد و تونستم برم توییتر و فوتوتیزرای ایپکس رو ببینم و خوشحالممممممممممممممم

جدا خیلی خیلی خوشحالممممممممممممم

ینی من حاضر بودم شرطططط ببندم فوتوتیزرا همچین وایبی داره

الانم خیلی ذوق زدم که اولین کامبکمو دارم میبینمم

دیدی موهای یه وانگ رو؟😭

وای کوم خیلی گوگول شدهه

تازه قراره کنسرت هم داشته باشن هقمTT

وای 143 یکی از محشرترین کورسای جهان رو داره با منم بحث نکنید..........

ج.پ.ن: عا واقعا نظری ندارم😶

خودت دوست داری توی چه حیطه ای باشه؟

واااییییی هلو هلو هلو، وِر یو بین عال مای لایف؟

وقتی ام وی اومد که بنده خسبیده بودم چجووووررررررر XD بعدشم رفتم بیوشیمی بخونم همزمانم یوت مبارکه رو باز کردم دیدم بلهههه همچنان چوخیده... نصفه ام وی رو با حالت شطرنجی (کیفیت 114 بود عای گس؟ :/ XDDDD ) دیدم دیگه بقیش وا نشد منم اومدم بیرون ازون موقع تا حالا دارم بیوشیمی میخونم و آلبومو گوش میدم
با این بیوشیمی فقط تئوری مزه میداد XDDDDD ولی نشستم دارم اندازه گیری اوره در سرم خون رو میخونم :|||||||||

جای اون یدام و ماشیهو واقعا خالیه :")))))))))) صدا عسلیامون:"))))))))))))))))))
واااییی
آره یوشی واقعا چیز شده
و میدونی واقعا افکار بدی درمورد سست عنصر شدن درمورد بایسم داره به ذهنم میرسه
الله اکبر استغفار استغفار...

خیلی وایب زیبایی داره آرامش خاصی توشه
واایییی فوتوتیزراش داره میاد و من الان 2/3 روزه نمیتونم ببینمش T.T


یکی ازین فیکای کرویتی مدل سافتولکیاش رو چن روز پیش خوندم باز برات میفرستمش البته در حال آپه
جرررر مینهی نمیشناسی XD

من ویش میخام
من ویش میخام
من ویش میخام
من ویش میخام
من ویش میخام
واایییی اولین کامبکمونه منم خیلی ذوققققق تو مرگمممممممممم
واایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خیلی خوبههههههههههه
1
4
3
I LOVE YOU


پ.ن: عااممم نمیدونم مثلا یه موضوع خاصی از پستایی که اینجا میزاشتمو دیگه اونجا بزارم؟!:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan