Got me feelin' alright when the feeling's all gone

 

بعد از 2 سال کامبک فایو ساس داشتیم

دلم خیلی براشون تنگ شده بود

دلم برای اون انتظار و روزشماری های کامبک

دلم برای اجرا های زنده شون برا کامبک

دلم برای حفظ شدن همه‌ی آهنگا توی همون روز اول تنگ شده بود

 

امروز این البوم باعث شد حال روحیم خیلی بهتر شه

 

آلبوم قبلی CALM زمانی بود که کرونا تازه اومد، همه یادتونه که اون زمان چجوری قرنطینه شد و یهو همچی خوابید...

امروز اول مهر که آلبوم 5SOS5 میشه گفت اوضاع کرونا و قرنطینه ها تفاوت چشمگیری کرده درسته نرفته ولی کم شده، یاد گرفتیم چطور باهاش مقابله کنیم و...

 

 

دلم برای صدای مایکل خیلی تنگ شده بود

کلوم؟! کلوم نقطه ضعفه منه و صداش برای من از لالایی هم شیرینتره

صدای کلوم منو میتونه گریه بندازه ولی همزمان خنده رو لبم بیاره

صداش برام مثه اینه که سوار گلایدر باشم و آسمون آبی روبه روم باشه و نسیم خنک صورتمو نوازش کنه

 

 

 

HAZE
5SOS
Magic Spirit

 

Got me feelin' alright when the feeling's all gone
Got me feelin' uptight every moment you're gone
Got a piece of your mind and I'm gonna hold on
It's a hell of a ride (Lovin' you)
 

 

این ترک یکی از موردعلاقه ترینامه توی این آلبوم امیدوارم شما هم دوسش داشته باشین ^^

  • Bin Bin
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan