Today

Today

 

امروز بالاخره طلسم شکسته شد و من فهمیدم اگه کرونا نباشه دانشگاه چه ریختی میتونه باشه XD

و یونو؟! چخبرهههه چقد شلوغههههههههه وحححح همه تو هم:| دلم برا دانشگاه خلوت دوران کرونامون تنگ میشه XD

فردا از صبح ساعت 8 تا 6 غروب باید دانشگاه باشم یکسرههههههه و اوکی عای ویل بی پارههههه :)

 

کی میخواد فیزیولوژی بخونهههههه فاککک 4 ساعت ویس بشدتتت خواب آور که یه جزوه کوفتیم نداره و عای نو فردا خواهد پرسید و بز میشیم ما:||||||

 

شام کی آماده میشه دارم از گشنگی میمیرمممم T.T

 

یکی از مشکلات من تو سریال دیدن اینه که فامیلیای شخصیت ها یادم نمیمونه و بعدش وقتاییکه کارای خلاف میخاد صورت بگیره همش میگن آقای فلانی و من عین بز نگاه میکنم نمیفهمم کی داره سر کی و کلاه میزاره و باید منتظر بمونم تا قشنگ موشکافانه با رسم تصویر برام آقای فلانی رو نشون بدن سر آخر تا من دوهزاریم بیفته و عملا اونموقع دیگه فیلم تموم شده:|

 

 

نیزیو کامبک داره 12 آپریل میاد (سه شنبه هفته‌ی بعد ساعت 19:30 بوقت ایران)

گفتم شاید بخواین بدونین:/

اینم پلنشه این پایین

 

آهنگ شب بخیر: Kevin Moon - Rubber Boots

Rubber Boots
Kevin Moon

Magic Spirit

میگوشینااااااا من پونز دست نگیرم باز:/

 

  • Bin Bin

چهار ثانیه

وااااااااااااااااااااااوووووو پشمااااممممم آیللیننن XDDDDDDD
فرست ماله خودته دختر *.^

وای کامبک نیزیوووTT

اونییییییییییی کامبک بیگ بنگو دیدیتسشایمشسذیکذسشیذش

نه ندیدم، اصن هنوز یوتیوبم نرفتم T.T میرم بعد شام هم مال بیگ بنگو میبینم هم ماله سوهو رو واااااااایییییییی

وای...

بیگ بنگ>>>>>>>>>>>>>>>

چهار تا صندلی نمادین گذاشته بودن، بعد یه صندلی تکی جدا یکم اونور تر نشون دادن..قلبم ترکید...سونگرییییییییی

 دیدمش آیلیییننننننن
 ای جانمممممممممممممم *-*
دوشنبه ۱۵ فروردين ۰۱ , ۲۲:۳۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

نیزیوووووو

کامبکککککککککک

جیییییییییییغ

جیغ جیغ جیغ

جییییییغ

هله هله هله هله

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
من بشدتتتتت هی مپی ام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan