اندراحوال

اندراحوال

 

تو زندگیه آدمم یسریا وجود دارن اصن استعداد بی‌نظیری تو ریدن هرچی حس خوبه تو طرف دارن...

اصن یه وضعی مهارت دارن آدم پشماش ازین همه استعداد میریزه:|

 

کاشکی انقد مردم به همدیگه بهچشم رقیب نگاه نمیکردن... کمک کردن بهم چه عیبی داره؟! چه عیبی داره بجای اینکه به کسی که چیزیو بلد نیس و روند رو نمیدونه بجای زدن تو سرش یادش بدیم؟! چیزی ازتون کم میشه بجا گرفتن امتیاز بخش ضایع کردن برین امتیاز بخش لطف کردن رو کسب کنین؟! بخدا امتیاز خیلی بیشتر پیش خدا :| ولی لعنت بهتون شما حتی اگه بخاین لطفم کنین تا اول نزنین تو سر طرف دلتون اصن آروم نمیگیره که...

 

حالم ریده‌ست معلومه نه؟! XD دلم میخاد ازین حال چُسم دربیام هیفففف:/

انی وی برای تغییر حالم میخام برم روحمو با آنشانته شستشو بدم بیاین اسکرین شات ببینیم :")

 

 

(نشسته بودم برای تک تک عکسا عر نوشتم ولی قبل از سیو کردن لپ تاپم هنگ کرد الان همش پرید:||| منم حال ندارم از اول بنویسم دیگه صاری XD)

این مرتیکه کنسلهههه کنسللللل

عا تیو بیا ببینم چند مرده حلاجی XD

مردی از دلِ سرزمین فرنچ کیس ها اومده یونو؟! XDDDDD

 

ولی شرمنده آقای اهل سرزمین فرنچ کیس ها... امتیاز این مرحله مالِ اک بود و دخالتی مجاز نیس XD

 

خیلی حالم بهتر شد :)

اصن روحم جلا یافته الان XD

ولی یونو هیچی بد بادی نمیشه برام :))))))))))

و البته توگدر:) توگدر هم خیلی قشنگ بود:)

عااا امروز یچی فهمیدم:") اسکرین شاتای بد بادی پاک شد:") هیقققق دلم تنگ میشه واسشون:")

 

پ.ن: امروز آهنگ جدید فایو ساس میاد و من عررر تو عررمممم

پ.ن 2: شما هم پست انتشار در آینده میزارین منتشر نمیشن و مبجورین دستی منتشرش کنین؟!

  • Bin Bin

این آدما رتبه اول رو بین آدمای رومخ دارن^^✨

عنترا :////

 

وای چقدررررررررررررر این 4 تا اسکرین اخریه قشنگ بوددددددددددد TTTTTTTTTTTTTTTTtt

 

فایو ساس؟؟؟؟؟؟؟؟

آهنگ جدیددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟

(جوری که من از خبرای فایوساس بیخبرم........)

(ولی خیالم راحته اونی تو هستیTT)

آره دقیقا همینطوری شده :"

واایییی حق گفتییییی...
بقول دوستم چُسو ها  XD

وااییی اون 4 تا اسکرین آخریه موردعلاقه ترین اسکرینام ازین سریالههه *-*
(مخصوصا اونیکی که میگه من از فرانسه اومدم وایی من سر این قسمت پاره شده بودم XDDDDDDDDD)


آریییییی نوشته بود 2 مارچ ولی هنوز منتشر نشده (بیاین به روم نیاریم نتونستم ساعت کامبک رو با ساعت خودمون تطبیق بدم XD)
انی وی رفتم اسپاتیفای دیدم هنوز هیچی نیومده بود:/
اومد بهت میگم *.^

خاک تو مخش:| باز چسید:|

چسو وای حقق😂😂

 

جدا خیلی قشنگ بودنننTT

آره آره حالت صورتشم خیلییییییییییییی مودههه😂😂😂

 

وای تفTT

وای منم برم الان نگاه کنم

اونی... همین الان روی فایوساس کلیک کردم و فهمیدم برای 13 دلیل برای اینکه آهنگ خوندننننننننننننننن @__________@

پشمام-

فشای دوستای من (مرغ، بز، چسو، گوزو)
ابراز علاقه‌ی دوستام (کپکم، مرغ من، ببعی) 😂😂😂
کلا تو یه لول خل‌مشنگ میزیستیم😂😂😂😂😂😂😂


واایییی اک (اونیکیه که از فرانسه مثلا نیومده😂) اون کل فیلم قیافش یه حالتای میم فیسی داره که میه پونصدتا پک با میم فیساش درست کرد😂😂😂 واااییی یه ادیت دارم از میم فیسای این بشر وااایی خیلی مودددههه کلیک

شوکو شوکوووو اومددد عررررر😍😍🥲🥲🥲💕 واایی شوکو میدونستی مایکل پرودیوسر آهنگ بود😍🥲❤💙💛💖 الهی بچمممم
آره آره آهنگ تیث رو برا ثیرتین ریزنز وای هم خوندم،
واسه فیلم گوست باسترز هم خوندن (اسم آهنگشم girls talk boys عه)


+ شوکویی چرا پروف هامون پریده😶 باز بیان چسید😐😐😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan