دفترچه خاطرات روزانه #روز 30

دفترچه خاطرات روزانه #روز 30

 

قبلنا تنها امید روزای شنبه‌م آپ شدن بورن عاف بلاد بود این مدت جدن هیچ علاقه‌ای به روز شنبه ها نداشتم ولی الان امید جدیدی یافتم شنبه هایی که آنشانته ساب میخوره :")))

آنشانته خیلی سافته و یجوری بهم آرامش میده و منو میخندونه درکل شاید خیلیا بخاطر کلیشه‌ای؟! بودنش (جدا نمیدونم چرا همچین میگن:/ ) این سریالو دوست نداشته باشن ولی من خیلی دوسش دارم:) یجور آرامش خاصی میاره برام:)

 

 

چن روز پیش نشستم تا ساعت 7 صبح سریال دیدم بعدش نیم ساعت الکی زدم خودمو به خواب بعد دیدم واقعا خوابم گرفت یه یک ساعت و نیم خوابیدم باز پاشدم رفتم ادامه سریال😐🤦 این چه اعتیادیست که من دارم؟! سابقه نداشت دیگه تا 7 بیدار بمونم خااک🤦 

 

 

روهینا خیلی خوشگله خب🤌😍

هروقت گفت نه بزنین تو دهنش😐✋ 

 

هوممم خبرای دیگه‌ای ندارم:/ 

یروز اگه وقت کردمو و حوصله داشتم تئوریایی که واسه تریلر اسکیز نوشتمو اینورم میزارم (نوشته شده آمادست گشادم بزارمش اینجا😂✋) 

منتظر دبیوی NMIXX ام 😍⚘💖

 

مدل هایلایت های فانتزی برای موهای کوتاه پسرونه چیزی پیشنهادی دارین؟ 

  • Bin Bin

تن زیادی زیباعه من نمیتونمشTT

 

سریاله؟*--*

 

وای اونی تا 7؟

ریلی؟

اونوقت من دو تا قسمت پشت سر هم میبینم خسته میشم😂😂😂

 

ندیدمش ولی غلط کرده بگه زشته :"

 

وایینمکسشنمیشنیمسیمنس

اونی هرموقع حسش اومد بذارشششTT

من فقط هیونلیکسشو دریافتم😐🤝

جاس دیس😂😂

 

به نام خدا

موهای مستر چیتافون در ترن بک تایم :

واااییییی میدونی چیه شوکو؟! هرچی پیش میره حس میکنم تن زیادی شبیه منه یونو؟! درسته هم تایپمه ولی هیشکی تو انسیتی به اندازه‌ی تن شبیه من نیست حس میکنم🥲💙 

آره سریاله 😍💛 

آره😐 جدن خودم پشمام ریخت یهو دیدم صبح شده مامانم آره صبحونه درست میکنه😐🤦 
😂😂😂😂😂


جدا خوشگلهههه😍😍😍💕💕💕 


واایی چشم🥺😍💕 
وااایییی هیونلیکسش جدا خیلییییی مشویدیاددس کراششش بود اصن چشم نواز بووودددد😍😍😍😍😍💚💕💖💕💖💕💖💕💖 


خب مامان نمیزاره موهامو کامل رنگ کنم میگه موهات ضعیف میشه و خراب میشه و اینحرفا:/ 
خودم دلم میخواست آندرلایتی که رنجون تو ارای هات ساس داشت رو بزنم (حتی مامان راصی هم شده بود🥲 ولی نمیدونم این چه صیغه‌ایه که باید بره از خاله‌مم مشورت بگیره😐😔 هیچی اونم گفت نه حیفه موهات خراب میشه😐😐😐) دیگه مامانم گفت در حد هایلات میتونی بزنی که یکم صورتت باز شه و کمتر موهات دکلره میشه اینطوری:/

موهای تن اونیکه صورتی بود یا اونیکه سبز بود هایلایتاش؟! و اینکه موهاش سیلور بود من باید مشکی بمونه و آها من پوشتم سبزه‌ست بنظرت کدوم بعتر بهم میاد؟! 🤔
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۰۸:۲۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

سلام کریستال

شطولی؟

آیدی پینترستتو میدی؟

برم فالو کنم😂💃🏻

سلام مرسی تو خوبی؟
Paristayyyy@
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۰۹:۱۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

خوبم مرسی

تنکیو

💕💕💕❤

کریستاللللللللللل بؤرن چهارتا داستان داره؟؟؟

اولیش یادم نمیاد اسمشو

دومیش nineteen 

سومیش dark moon

اخریشم همون خود بورنه/=؟؟

من درست تو واتپد یافتمش ؟؟؟؟

منی ک ذوق کردم مثل بچه ها

هلپ میییی‌

٣جحغحعححلنلنلن

و اما منی رو داریم ک ساعت یازده میخوابم

منم منتظر دبیوشونممممممم

ویژوالای مامانننن🤧🤧🤧

نه کلا 3 فصله
فصل 1 همون ناینتین عه
فصل 2 همون دارکمون عه
فصل 3 همون بورن عاف بلاد عه
اونیکه نوشته 19 ماه خونین در اصل اسم مجموعه‌ی هر سه تا فصله، فاطی اومد یسره برای مجموعه داستانش اسم انتخاب کرد 

اره تو واتپده دیگه الان، دیگه فاطی همه‌ی فیک ها وانشات هاشو اونجا میزاره


وااایییییییی عررررررر 😍😍😍😍😍💕🌸🍓🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan