دفترچه خاطرات روزانه #روز 29

دفترچه خاطرات روزانه #روز 29

 

هاییی گایزززز کریستال ایز این د بیلدینگ😎😂💕

خوشگلا لطفا خیلی خیلی مراقب باشین اومیکرون اونقد زیاد شده که نمیتونین فکرشم کنین رسما همه دارن میگیرن🥲 

من خودم دو هفته پیش داشتم و انقده چپیده بودم تو تختم همش لالا بودم😴😂 

خلاصه که مراقب باشین مخصوصا اگه با بچه های کوچیک ارتباط دارین خیلی حواستون جمع باشه چون اونا واکسن نزدن و خیلی قدرت انتقال بالایی دارن، کسایی که واکسن زدن تا 5 روز قدرت انتقال دارن و کسایی که نزدن 10 روز!😶 خلاصه که خیلللییی خیللیی مراقب باشین

اگه اومیکرون گرفتین هم باز حواستون باشه بعد ازینکه خوب شدین به هیچ وجه خودتونو خسته نکنین و فعالیت های بیش از حد و کار سنگین نکنین چون ممکنه دوباره بیماری بهتون قالب شه🥲 (دیدم این مورد رو ک دارم بهتون میگم🥲💙)

آره دیگه از بالا منبر میام پایین دیگه😅💙 

 

موهامو کوتاه کردم و مشتیدیانسدحس اینگده بهم میاد و دوسش دارم ک نگم عررر😍😂💙 

 

فردا به خواست خدا بالاخره قراره برم آیین نامه بدم و باید بگم تو این یه ماهی که بینش فاصله افتاد هیچی نخوندم و عملا الکی کتابو ورق میزدم😐 هوففف من برم 4 تا کلمه بخونم فردا یچی بلد باشم🤦

امروز سالگرد سه سالگی ایتزیه و من هنوز در تعجبم که کی 3 سال شد؟! واایی چ زود گذشت🥲💖

 

از دیروز فعالیت چنل نیزیو رو دوباره شروع کردیم و خب با اینکه وقتی خبر شروع فعالیتو شنیدم کلی چصناله کردم پیش خودم که هوف کی حوصله داره؟! ولی به طرز عجیبی تند تند پستارو آماده کردم و خب موظفیه خودم الان صفر شده و کامله و خب جدا خیلی الان خیالم راحت شد و دیگه چصناله در کار نیست خداروشکر 😂✋ 

 

من هنوز قسمت جدید نیزیو لاگ که امروز اومد رو ندیدم ولی داشتم یه نگاه مینداختم یهو دیدم نینا برای سال جدید آرزو کرده سیکس پک داشته باشه و منیکه همینریختی دارم چشامو میمالم ببینم چشم اشتباهی دیده یا نه😐😶😶😶😶 #بدبختی‌جدید‌ویث‌یو‌ها

 

کامبک تیان و ترژر نزدیکه و من دل تو دلم نیییسسستتتتتت

 

خب دیگه قشنگا خبر دیگه‌ای یادم نیست😅✋ 

فعلا تا چیزی یادم بیاد بای و بوج ب کلتون💖

  • Bin Bin

وای اره این اومیکرون خیلی چیز بدطوریه-

 

وای مبارکهههههههههههههههه *^*

 

نتشتننمتتنیسشتنمیسشنموفق باشی اونیTT

 

اونی به خودت فشار نیارنیاریااااا

 

وای کامبک ترژر و تیون:)

دیدی تیزرای تیون روووووووووووووو

واییییییی قشنگگگگگ وایب فوتوتیزرای دونت فایت ده فیلینگ و ترک ویدیو دریمینگ رو میدادددددددددد

همش خستته نه؟! اصن انگار کوه کنده باشی همش اینریختی ای میخای صب تا شب بیفتی تو تخت تکون نخوری:|
عرررر مرسیییییی ^^ وااییی اگه یه عکس خوشگل گرفتم میام بهت نشون میدم ^^
مرسی عزیزدلممم ^^ قبول شم تموم شه هوففف فک کنم با این وضع مس مسی که من دارم پیش میرم گواهینامه گرفتنم میفته سال بعد XD
باشه عزیزم ^^

وکئیکتطدتی شوکو تیزر ام وی ترژررررررررررررررر *-*
شوکو یه تم تل زدم از تیون انقد کیصذرثینسبوئرئ کراشه واایییی با همین فوتوتیزراش (اونیکه کنار پرده کرکره ای بود داشت بیرونو میدید) چرا انقد فوتوتیزراش کراشه؟! چرا خودش انقد کراشه؟! وااییی عرررر نمیتونممممم ^^

وااییییی اره حسش اونطوریه *0*
جمعه ۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۱:۰۷ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

پری کریستالی

منشن کن کی بودی

یادم اومد پوشیده بودی شونزده تا هودی

تو روز برفی ری

واسه بقیش ندارم ایده ای

خودت تکمیل کن ای پری

#فی‌البداهه_گویی

واییییییییی جرمممممم ینی وااایییییییی XDDDDDDD
بزار ببینم چی میاد تو ذهنم XD :
رفته بودی با ماشین کروکی
ولی گیر کردی تو برف و بوران
نشسته بودی گوشه جاده برای کمکی
بنده ای برسید از راه و نجاتت داد تو را

(مخم تا همینجا یاری کرد XD)
جمعه ۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۳:۴۱ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

اومیکرون خلیییی بده مخصوصا برا منکه با فاصله یه روز با سرما خوردگی و انفولانزان گرفتمش:> دارم میمیرمXDDD

خدایی امروز سالگرد سه سالگی ایتزیهههه:" ولم کنینن من یادم نبوددددختذتدنیخمنتلتبیخ

وااایییی ترکیبی شد😭😭😭😭 الهییییی
خیلی بده خداییش 😭😭😭💛

باورت میشه منم یادم نبود! ینی رفتم توییتر یهو دیدم پست تبریک سالگردشونو گذاشت و منیکه تا 5 دیقه زل طده بودم به اسکرین تا ویندوزم بالا بیاد😂✋ 
شنبه ۲۳ بهمن ۰۰ , ۰۹:۱۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

وااااییییی خیلی خوووببببب بود😂😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

آررییییییییی 😂

منی ک تازه خوب شدم

و خواهر برادرم ک بچه ان گرفتن

کلا خانوادگی گرفتیم

یکی بیاد موهای منم ببره کوتاه کنه شدم شبیه جنگل امازون/=

هیییی من ندارم تل...

وی اینگده دلش کمک میخواد اما تو کارای خودش مونده

جرررررررر🤣🤣🤣🤣🤣

وای نینا و سیکس پک

من هنو ماله بچه نون رو باور نکردم بس کنید این کارأ چیه عهه/=

زشته...

امروز اسکیز فنمیتینگ داره حدودا سه ساعت دگ

شانس کثافتیهِ

اه/=

منو ببرید

ولی من فنمیتینگ نمیخوام...

من البوم و مرچ میخوام /=

ایشه🥲

 

خداروشکرررر وااییی خیلی نگرانت بودم دخترررر *-*
الهییییی :") ما هم خانوادگی همه یدور گرفتیم :"))))))))))))))))
اگه چتری داری هنوز بده من کوتاه کنم انگده گشنگ چتری میزنم ^^ قبلنا چتریامو خودم میزدم الان چتری دیگه ندارم دلم چتری میخادددد:")))
عزیزدلمممم:"))))))))))
نینا رو جمش کنین چشم بهش نیفته :| برا من میخاد سیکس پک بزاره دتررررررممممم بشین سرجاتتتتتت
من همینریختیش کم از رگای چریونگ دارم نمیکشم بعد اونوقت چجوری باید سیکس پک نینا رو هندل کنم؟! جمع کنین این بساط باشگاه رفتنتون رو...
جونگین هم که اسمش روشه بلاگرفته بلا گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه احححححح -_-

عسللللللللللل عسلللللللللللللللللللللللللل موهای چانننننننننننننننننننن *-* موهااااااششششششششش بیا منو بگیررررررررررررر *-* آبی بوددددد آبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی وااییی باورم نمیشه آبی کرده ممنتشیاتراک ـٌهحثذت .سصث💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

وای اره اره دقیقااااااااا

امروز ظهر سه ساعتت خوابیدم هنوز خسته بودم :"

 

تشتتکنیسکمنمنسشیینکسیش خوشحال میشمممTT

 

عب نداره اونی همه حداقل دو بار میوفتن بعد گواهینامه میگیرن😂😂

 

خیلی عرهTT

هیونسوکTT

وای نگوووووووووووونمکیشنمکشیمسشنمکسیش

تیون واقعااااااا به کلمه کراش معنی داده ")

واااییی دقیقن بدترین پارتش همینه🥲 میخوابی کلی و بازم خسته‌ای، یونو حس خوب بعد خواب رو نداره🥲 آدم باید بعد خواب شارژ باشه نه انقد پنچر خیلی حس مزحرفیه...

😍💖💖💖

شوکو شوکوووووو آیین نامه قبول شدم عررررر 
میدونی من عرضه‌ی صب زود بلند شدن جدن ندارم😂✋ فک کن با اینکه هشدار گذاشتم 5:45 پاشم ولی بزووورررر 6:30 پا شدم و اینریختی بود ک فاااک باز دیرم شد😂 (آیین نامه امتحان سانس اولش 7 صبحه و یونو خوبیه سانس اول اینه معطل نمیمونی یه راست میری تو سالن ولی سانس های بعدی باید عینه چی 1 ساعت پشت در راهنمایی رانندگی وایسی آخرم در ک باز میشه هر کی زودتر دویید رفته😐🙄 
حالا اینارو بیخیال من 7:30 رفتم اونجا بابام گفت سرده بیا تو ماشین بشین هروقت سالن باز شه از کم شدن ازدحام مردم مشخصه دیگه بعد ببین 8:15 یهو (یهووووو🤌) خالی شد😶 من اینریختی واااییی شت بابااااا رفتن تو بعد بدو بدوووو رفتم تو سالن یهو افسر جلوی منو و یه 7/8 نفر دیگه رو گرفت گفت برگردین برین سانس بعد شالن پر شد😐😶😶😶 باز رفتیم تو سگ لرز🥲 من یکم تو ماشین نشستم یه ده دیقه میخاست به سانس سوم دیگه رفتم دم در خیمه زدم دیگه رفتیمو امتحان دادیم و عررر خیلی آسون بود واایییی یجوری بود حتی با اینکه برگم تصحیح نشده بود مطمئن بودم قبولم (ازین ریختیا که خیلی برام کم پیش میاد😂) 
اره دیگه بعدشم رفتم نوبت زدم واشه امتحان تو شهری که عملی پشت فرمون باس بشینم مسادسخثاثد اونجا پاره میکنن آدمو... وااااییی من چقد فک میزنم🤦

یوشی و آساهیِ این ارا🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌 
کار هرروزه‌ی من:غسل دادن خویش با فوتوتیزرای تیون🥲🥲🥲🥲🤌💖💙💛 

دقیقاااااااااااااااااااا :"

حالا بدبختی من نمیتونم استراحت کنم و اینه که دردددددد دارههTT

 

وایییییییییییییی مبارک باشهههههههههههههههههTTTTTTTTTTTTTT💚💚💚

اونی شیرینی یادت نرههه😍😍😍

وای خب خدا رو شکر :")

تبریک میگممم :")))

ایشالا اونم میترکونییییی *^*

فقط اونی من شنیده بودم یکی رو به خاطر اینکه با دست چپ در ماشینو باز کرده انداختن :"

چون باید با دست راست باز کنی تا مجبور شی بچرخی و ببینی ماشین داره میاد یا نه :"

 

وای فقط حجم تغییرات هیون.........

منتظرم تموم شه بذارم وب ویژوال گالریTT

اره میدونم گفتی امتحان داری🥲🥲🥲💕 الهییییی دترممممم
گفته بودی مامانتت بسته تو رو به مایعات وااایی شوکو یاد خودم افتادم😂✋ مامان من انقد به خوردم آبمیوه و سوپ داد منیکه عشق سوپ بودپ م دیکه بدم اومد 😂😂😂😂🍲 

مرسیییی😍😍😍🥰💚💚💚⚘ چمشششش
چی میخای؟! فقط به میدماااا😉 
عاخخخ راستی اون شیرینیه قضیه‌ی زبان هم برات آماده کرده بودم تو گالریمه انقد گشادم که یادم میره هی آپلود کنمش وااییی یادم باشه باهم بدم😂🤦🤦🤦🤦 
واااییی آرههه شوکو خیلی بیشورانه رد میکنن🥲 اره اره وقتی تو ماشینی میخای بری بیرون باید با دست راست باز کنی، و مثلا داری پیاده میشی بعد میخای بری از صندلی پشت کیفتو برداری باید حواست باشه از پشت ماشینو دور بزنی چون از سپت جلو کاهش دید ماشینای تو جاده و ممکنه بزنتت😐 و آها مثلا از بیرون میخای تازه وارد ماشین شی هم باید با دست چم باز کنی که مجبور شی به سمت جاده متمایل شی و ماشینارو ببینی...
باز اینا ک خوبه از افتخارات و ترفند های جدید افسر های بیا برات بگم😂✋ معلمم میگفت مثلا تو تو ماشینی ماشینو روشن کردی و میخای راه بیفتی بعد خب راه افتادن اینریختیه که یواش یواش کلاژو شل میکنی همزمان گاز میدی بعد فک کن تا زیر پای افسر هم کلاژ ترمزه دیگه خب! بعد افسره کلاژ رو تا آخر نگه میداشت نمیزاشت بالا بیاد بعد ازونطرف دختره هی گاز میداد هی گاز میداد مونده بود که وااا چرا ماشین نمیره:/ سرشو کج میکنه چک کنه پاشو ک درسته یا نه زراتی افسره پاشو از کلآز بر میداره دختره هم که پاش رو کلاژ نبود هیچی ماشین خاموش میشه ردددددد😐😐😐🥲🥲🥲🥲 میگم بیشورانه منظورم این حجمه🤌🤌🤌🤌🤌 بعد دیگه تو فک کن پارک دوبل اینا ک بماند اووفففف من هرچی میترسم ازین پارک دوبل کوفتیه اححح لنتی با فاصله هاش نمیتونم کنار بیام🤦

وااایییی اندباییاز فردا فک کنن آخرین فوتوتیزرا میان🥲🥲🥲🥲😍🥰💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan