A love like this (#Badbuddy)

I just wanna love you

-SVT-

  • Bin Bin

آهنگ گذاشتی تو پست؟*-*

نه عزیزم متنه فقط💙

سیلا اونی 

چیطوری ؟ ^^

سلام ونوس مرسی خوفم تو خوفی؟😍💕

شکر ^^

منم خوبم ولی فکر کنم به زودی افسردگی بگیرم :// 😂

اوه بازم اون دوران مزخرف :")))

نه 😂😂💙

از بیکاری ..

اونی من اصلا تحمل بیکاری رو ندارم TT

نمیفهمم دیگه چه غلطی کنم توی نه روز گذشته هرکاری فکرشو بکنی کردم دیگه همه چی واسم تکراری شده اصلا *^*

هنوز ده دوازده روز دیگه هم مونده تا کلاسا شروع شن :(

دلم میخواست برم بیرون چند بار ولی هیچ کس نیست باهام بیاد تنهایی هم نمیجسبه بهم TT

واقعا یعنی اگه یکی بخواد منو دیوونه کنه دوتا کار کنه کافیه 

یکی یه کاری کنه کلا تنها شم هیچ آدمی دور و برم نباشه یکی هم یه کاری کنه هیچ کاری نداشته باشم و همش بیکار باشم 

که الان دقیقا وضعم همینه :/// 😂😂

وااییی این لنتی خودم بشدت عینه خرتوباقالی توشم XDDDDDD
من مثلا یکی دو وز اول هی ریلیتی شو میدیدم فیلم کلی دانلود کردم ولی فیلماش بهم نچسبید:/ بعد الان 3 تا فیلمو نصفه ول کردم:| میدونی من اگه فیلمی چشمو بگیره میشینم تا صبح همه قسمتاشو یرز نگاه میکنم لنتی اینارو دیگه تا 1 صب بیشتر نمیکشم ببینم:| امروزم از فرط بیکاری شروع کردم بدبادی رو ریواچ کنم XD (من الان تمام مغزم بدبادی شده توجه نکنین بهم XD)
من الان مرض خواب گرفتم:| ونوس یریززززززززززززززز میخوابم:| ینی 65% روز رو خوابم:| بقیشم تو تیک تاک پلاسم:| یه غذایی هم این وسطا میخورم XD
امروز یه هنری کردم 2 تا آزمون آمادگی آیین نامه زدم دست بزنین واقعین برام پففففففف XDDDDDDDD
میدونی چیه این استراحتا که طولانی میشن منم تنبل تر میشم بعد ازونور در اوردنم ازون حال تنبلی یا خدااااااااا کار حضرت فیله :|

وای منم همینجوریم یه فیلم خوشم بیاد ازش میشینم دو روره تمومش میکنم XD

 

بخواب اونی فدا سرت 😂

ما که بیکاریم بخوابیم بهتره 😂🤝🏻

البته من مرض کم خوابی دارم 😐🚶🏻‍♀️

 

آره میدونم چی میگی ، عادت میکنی خب 👌🏻👌🏻

😂😂😂😂✋💙💙💙💙💙💕

من جیغ مامانم دراومد 😂😂😂 ولی همچنانا میخوابم و میخوابم😂😂😂✋😴😴😴😴😴😴😴😴😴


آره🙂✋💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan