🧡🥕🍊

🧡🥕🍊

 

 
Selena Gomez
Undercover

 

دیروز بطرز عجیبی همش گذرم به آهنگای سلنا و استری کیدز میفتاد پدیده ای که مدت مدیدی بود اتفاق نیفتاده بود...

 

چقد خوبه آدم وقتاییکه مریضه:) همه توجهشون بهشه، مراقبشن، نمیزارن خسته شه، کلی براش چیزای مفید درست میکنن همه عینه پروانه دور سرش میگردن

میدونم اصن دعای خوبی نیس ولی حس خوبیه الان که مریضم کلی نگرانمن و بهم میرسن😂✋ هم دوس دارم خوب شم هم دوس ندارم شت😂

الانم دارم با آب هویجم حال دنیا رو میبرم😋😝🥕🥕🥕

 

هیچکس:

واقعا هیچکس:

من موقع دیدن اسم و نشونای خودم تو دیلیه بقیه: 😍🥰💕💖💛🍭🍓❣🧡

 

پ.ن: پست قبلیمو ایگنور نکنین T.T

پ.ن 2: الان داره write your name سلنا پلی میشه و من چقد دلتنگ این آهنگ بودم :") را را رایت یور نیم، اکراس مای هارت، را را رایت یور نیم، اور اوری پارت، اند وی کود بی وردز اپارت، را را رایت یور نیم، اکراس مای هارت

پ.ن 3: تولد لوکاسم مبارک ^^

پ.ن 4: خنده داره بگم 52 دیقست با گذاشتن آهنگ دارم دست و پنجه نرم میکنم؟! و یادم رفته چجوری رنگشو عوض میکردم و آخرم همینریختی ولش کردم منتشرش کردم؟! XD

  • Bin Bin
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۷:۱۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کریستالی تو چرا تو عنوان پستات ایموجی‌جاته؟

چون هروقت عنوان رو نئشتم دفترچه خاطرات و اندراحوات اینا هیشکی نمیومد😂😂😂
تازشم ایموجی ها همیشه موود های منن😍😂🥕

سیلام عیشگ ونوس ^^

اونی خوبی ؟ چیشدی ؟ *ـ*

سلام ونوسم😍😍😍💙
مرسی تو خوبی؟ هیچی نیس مریض شدم😂 خیلی جدی نیس یکم استراحت کنم خوب میشم😂🥕

من عالیم ‌^^

آره استراحت کن زود خوب شی TT

مثل من نباش که حتی وقتی مریضه هم یه جا بند نمیشه 😶😂

خداروشکر😍💕🥕
من مریض که میشم همش یجا لالام😂😂😂 چون قرصام هم خواب آوره قشنگگگگ خرس تنبل اعظمیم برا خودم😂

اونوقت من که مریض میشم اوالا یادم میره داروهامو بخورم باید مامان بابام یادم بیارن 

بعدشم برعکس همیشه بیش فعالتر میشم :/// 😂

من مامانم انقد میگه پری قرصت یادت نره...
پری ساعتو...
پری پاشو اون قرصتو بخور بعد هرکار خاستی کن...😂😂😂😂✋
منم تو از یاد بردن قرصا کمی از تو ندارم😂😂😂😂😂✋ برای همینه داروهای پوستی هم نمیتونم بزنم چون همشون یه تایم مشخصی باید زده شن و هر روز و مغز من نمیتونه به یاد داشته باشه اینهمه نظم رو😂😂😂✋ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan