🐠🌸🍹

روزانه 

 

امروز امتحان شیمی داشتم و به معنای واقعی کلمه امتحان بسیار ریدمانی بود...

استاده یجوری سوال گرفته بود که بیفتیم😐 بخدا اگه امتحان حضوری بود قطعا میفتادیم...

همه‌ی سوالارو با همفکری زدیم😂 

سوال آخر یچیزی بود که اصن نگم براتوووونننن فقط 6 خط سوال بود😐😐😐 

چهارشنبه امتحان آناتومی دارم و استاد تازه 2 روز پیش منابع امتحانی رو کامل بهمون گفت... 

دارم فقط درسشو یدور میخونم بدونم فقط چی به چیه چون آقا اصن هیچکدوم ازین صفحات کوفتیو درس ندادن😐 میگه شما دانشجو این باید خودتون برین دنبالش😐 عاخه مرد حسابی تو حداقلش نباید میگفتی فلان و فلان فصل رو میخام درس بدم که برفتیم خودمون بخونیم؟! لنتی دو روز مونده میان میگن؟!

 

همیشه اولین بار ها سختن درسته؟! 

از اولین بار ها بدم میاد😑 

 

 

وبتون انهایپن و توباتو رو خوندین؟! 

مسنسذیااسنسرسذ من خودمو پاره کردم از بس به این و اون میگم بخونین😍😂 

لنتیییییییی خیلی خوبههههههههه

هیسونگ لنتی خودش کم کراشه بعد حالا شخصیت وبتونش خیلی زیادی دیگه لنتیــــــــه😍😍😍😍💕 

پ.ن: دقت کردین اسم وبتون انهایپن دارکمون عه؟! من عر نزنم؟! هااا؟! 

عررررررررر 

فاطی وقتی شنیده بود انقد خرذوق بود کهههههه😍😍😍😍😍💕 

  • Bin Bin

هیچوقت نتونستم عقده معلما رو درک کنم و بفهمم مشکل کوفتیشون چیه :////

اون شت..

فقط میتونم بگم موفق باشی اونیی فایتینگگگTT

 

ولی تا اولین باری نباشه عادی شدنی هم درکاری نیست :")

 

نهههه نخوندممTTTTT

اره اتفاقااا تا اسمش رو دیدم یاد فاطی افتادم😂😂

هووففففف چرا واقعا؟! چی بهشون میرسه؟!
شوکو پاس شدم ولی تو عمرم تو شیمی انقد نمرم کم نشده بود:||||||||
مرسی عزیزم >.<


هعـــــی... راس میگی :")

شوکو جدا هروقت وقتت آزاد شد بخونش *-* مخصوصا ماله انهایپن *-* خیلی خیلی کراش بوووووددددددد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan