Someday you will shine bright like those stars

Someday you will shine bright like those stars

so

⭐wait for you brightness

 

 

پ.ن: به طرز عجیبی حس پست گذاشتنم فعال شده🙄 بسم الله🙄 حس عجیبیه بعد اینهمه وقت😂

پ.ن 2: دلم چالش میخاد😂

پ.ن 3: چون حالم عجیب فول شارژه بد حس ادیتمم فعال شده و این عکسه از یادم نمیاد کی تو گالریم بود تا مثلا یروز ادیت بزنمش که امروز بختش باز شد بالاخره😂

پ.ن 4: باز من هوس یه فیک با ژانر هاناهاکی کردم🥲 سراغ دارین؟! از ایتیز یا اسکیز یا توباتو یا انسیتی یا دبویز یا ایتزی یا اکسو ترجیحا باشه. باتشکر 《سازمان فیک خواهان》

پ.ن 5: قول میدم آدم باشمو از پنجشنبه که امتحان واپیدیمولوژی رو دادم برم آیین نامه بخونم🥲✋ (#تنبل‌مملکت‌که‌من‌باشم)

پ.ن 6:تایتل پست چه طولانیه😂

پ.ن 7: شما برای این ادیتم چه جمله/لیریک/... ای تو ذهمتون میاد؟! 

  • Bin Bin

ج.پ.ن:صیم اونی صیم.

ج.پ.ن2:منم همینطور..xD

ج.پ.ن3:من با همین عکس سه تا از دوستامو موا کردم^^

ج.پ.ن4:....الان که گفتی منم دلم خواست............

ج.پ.ن5:فایتینگگگگگگگگگگگگگ*-*

ج.پ.ن6:گرخیدم دیدمش حقیقتاxD

ج.پ.ن7:...آهنگ دایموندز ریحانا*-*

پ.ن: 😍😂✋⭐ 
پ.ن 2: جدیدنا چالشا همش 30 روزه شده منم گشاد تشریف دارم هنوز سی روز قبلیه رو تموم نکردم و کلا دیگه سمت این 30 روزه ها میترسم برم😂
پ.ن 3: عه 😍 من خیلی این عکسو دوس😍💙⭐
پ.ن 4: 🥲🌸
پ.ن 5: 😍😂🙏💕
پ.ن 6: سابقه نداشت نه؟!😂 از من بعید بود تایتلم طومار باشه خخخ😂😂😂
پ.ن 7: بدجووووررر صیمممم لنتی همش این آهنگ تو ذهنم پلی میشد😶😍💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan