دفترچه خاطرات روزانه #روز 25

دفترچه خاطرات روزانه #روز 25

 

این عکس یانگ یانگ انقد قشنگ و سافته که نمیتونم واقعا ازین عکس بگذرم😍🥲💚

خنده هاش جوریه که شدید وسوسه میشم لپاشو بکشم😍🥲🥲🥲💚🌹

 

پلی لیستم وقتی استرس دارم فقط خلاصه میشه تو

after midnight (WAYV)

promise (Ateez)

این دو تا آهنگ یجوری مغزمو آروم میکنن که اثرش با داروهای ضد استرس برابری میکنه🥲✋💙 سو  پیشنهادی و کاربردی😉☺💛

 

امروز ام وی یونیورس و کامبک ایتیز هم بود و من فقط در حال عریدن بودم و فک کنین نشستم اندیشه میخونم ومیگفتم لتس پلی بال لتس پلی بال جهان بینی دینی داری دان داری دان داری دان دان یور مای یونیورس ورس ورس ورس😐😂😂😂😂😂😂😂😂😍🌹💚💙 

 امروز لینک پیش نمایش؟! ماما رو گذاشته بودن و من ی لحظه تاریخارو قاطی کردمو فک کردم ماما شروع شده😐😂 یه وضعی فوش میدادم که باو من کار دارم دو تا کامبک و اینهمه این چ وضعشه که یهو دماغم سوخت😂😂😂 

 

یکی اینجا خودشو تو آینه میبینه و ازینکه موهاش داره شبیه یوتا میشه خرتوذوق میشه 😶😂✋💚 

 

لایو نومین دان کردمو و دارم ثانیه شماری میکنم وقت گیر بیارم ببینمش

 

قسمت جدید لحظه‌ای که قلب میدرخشد اومده و اونم دارم لحظه شماری میکنم ببینم (هرچند ساب انگلیسی هم دیگه نداره😑)

 

فلیکس هرچی پیش میره صداش خش دار تر میشه و اصنم ملاحظه نمیکنه که اصن قلبه🥲✋💙)

 

کسی هست اینجا فن اکسدینری هیروز شده باشه؟! لازمه بگم بطرز وحشتناکی دارم فنشون میشم؟!

 

 

یه عالمه حرف داشتما نمیدونم چرا یهو یادم رفت😶 انی وی وقت زیاده برا فک زدن😂

فعلای شبتون ستاره بارون

لتس پلی داری دان داری دان داری دان دان ورس ورس😍😂💚💙 

 

کی اونقد خنگوله که یادش میره کامنتارو بسته و منتظر کامنت بودXD ؟! صدردصد من 😐✋💙

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan