سمِ کریستال ساز😂😂😂💖💙

سمِ کریستال ساز😂😂😂💖💙

 

سلام سلااام

من اومدم شولولو😂💃

دقیقنم مثه هونگی دارم وارد میشم خخخ 

 

امروز داشتم با شوکو حرف میزدم یهو یچی شد این آهنگ میخام برسونمت یهو اومد وسط حرفامون بعد حالا من بعده چت ابن آهنگه هی برام پخش میشد و خب بلههه شوکو بیا ببین چتامون به کجاها منو کشوند امروز😂😂😂✋💙 

ادیت سمیِ من😂😂😂😂✋💙

لنتی خیلی بهش میخوره😂😉💙

 

پخش آنلاین داره

 

اینم آهنگشو با پخش آنلاین گذاشتم کلیک یکم بگوشین از سمای قدیمی دوباره یادتون بیاد😂✋💙 منکه دهن همرو باید با ترک لیستای عهد بوقیم سرویس کنم اینم برای شما😂😂😂😂✋💙

 

میخام برسووونمتتتتت

سونمت

سونمت

سونمت

------------

ماشینِ ممد قناریس😂😂😂😂

 

برای تجدید روحیه اصن این آهنگا عالین اوففف غماتو فراموش میکنی😂✋💙 

 

پ.ن: خونه‌ی ما امروز

مامانم رو به بابام: آهنگای بی تی اس قشنگن

بابام: نخیرررر جاست گانکنام استایل

خواهرم: جیغ و داد و یسری اصوات نامعلوم 

من: هیشششش عه ساکت شین بزارین ببینم فیلم چیشد اح😐😑📌

(ولی ناموسن پشمام بابت حرف مامانم ریخت😐 اوکی مینا آماده باش که مامانم داره نرم میشه الان نوبته منه بزنم مامانمو دبی کنم😂😂😂👌💙) 

  • Bin Bin

واو انگار خانوادگی کیپاپرین *-* 😂😂😂😂

من میرم برا بابام آهنگ میریزم حذفشون میکنه میگه اینا چین :/

ولی به جاش خواهرم و داداشم فنای دو آتیشه شون کردم 😎😂

یهو شدن😶😐 خودمم نفهمیدم چیشد؟! کِی شد؟! اصن مامانم کِی وقت کرد آهنگای بنگتن رو گوش کنه😶😶😶 پشمام من چقد از دنیا عقب بودم خداییش😂😂😂😂✋💙

قیافه‌ی بابای من وقتی داره مادرن تاکینگ یا مدونا پخش میشه فقط باید ببینی😂😂😂😂😂😂✋💙
خاهر من نمونه‌ی بارز خودمه اصن😂😂😂😂😂✋💙

واهایییییی اونیییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خداااااا😂😂😂😂😂

چه قرش با اهنگ هماهنگهههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

واهاییی پشمام😶😶😶

جاست گانگام استایل😂😂

خیلیییی واااییی سمههههه😍😂😂😂😂😂😂💕💛 تا حالا ایتینی سم ساز داشتیم الان من شدم ورژن ویث یوش😍😂😂😂😂😂💖 
شوکو ینی یه پارت 4 قانیه ایشو گرفتم 3 بار پشت هم گذاشتم وسطیشم ویدیوشو برعکس کردم خخخ😂😂😂😂😂😂😂😂 


من همچنان تو شوکم والا😂😂😂😂😂✋💙
بابای من دیوونه‌ی گانگنام استایله اصن ی وضعی😂😂😂 ینی جوریکه تو جاده با پلی شدن این بابام میره تو فاز😂😂😂😂🤦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan