یکم حرف دل💚

یکم حرف دل💚

 

قبل ازینکه برم سراغ دلیل اصلیه این پست خاستم برای دینو عر بزنم

موهاش...موهاشوووو....آبی کردهههههه😍😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

میدونین چیه؟! دینو قطع به یقین بایس یدور بایس رکر همه کاراتا بوده😍😂💙

 

 

صبحی که اول صبحی بری اینستا و این پستو 👇 ببینی😍 

چی قشنگتر از نومینِ اول صبحی میتونه باشه؟!😍😍😍💚 

 

دیشب درامای The way I hate you رو دیدم و هه هه دیشب خواب جمین هم دیدم😍😂💙 جای همه خیلی خالی بسی کیف کردم😍💚 خیلی وقت بود خواب آیدلامو نمیدیدم اصن دیشب دلی از عزا در اوردم😍😂💚💚💚 

 

 

خب خب خب

حال سیزنِ جماعت چطوره؟!😍😂💚

فاینالی انسیتی 2021 😍😍😍💚

اوکی خیلی خوشحالم خب😍🤌💚 

 

 

 

 

ینی ایشون رو ملاقات میفرماییم؟! 

(بقول ادمین دیلی انسیتی خفن خان😍😂💚)

 

 

و اینکه آره خیلی دلم برا قند عسلم تنگ شده

من ممکنه به خیلی از آیدلام بگم قندعسل ولی لوکاس قند عسل ترینِ قندعسل ترینشونهههه🥺😍🍯🍯🍯 

اصن لقب قندعسل فقط برای لوکاس ساخته شده😍🍯💚 

آخرین آپدیتاشو هم میبینم و...🥲💚

 

اینجا قندعسل بازی هم در اورده🥺😍🍯💚

 

الان بین سیزنا اینشکلی شده که یسری از خبر ریلیز انسیتی 2021 خوشحالن یسری هم ناراحت که آره چخبره کامبک و فلان و بهمان😐

من قبول دارم کامبکا نزدیک بهم شده ولی ای کاش یکم مردم میفهمزدن اینکه آیدلی کامبک نده به این معنی نیس که داره استراحت میکنه و نشسته تخنه میشکنه😒 بعضیا یجور فک میکنن انگار آیدلا فقط دوران کامبک سرشون شلوغه😑 کاش میدونستین دورانی که تو پروموشن اجراها نیستن هم از صب تا نصفه شب دارن تو استودیو تمرین میکنن، آهنگ مینویسن، ضبط میکنن برای تبلیغات و هزارتا کانتنت دیگه آماده میشن...🤌😐💚 کاش میفهمیدین...

ای کاش یسریا انقد از اومدن انسیتی 2021 ناراحت نبودن و ادای دلسوزا رو در نمی اوردن😑 

بهرحال هممون خوب میدونستیم انسیتی 2021 داریم...

چرا با یسری کارای بی فکرانه به آیدلتون هیت میدین؟! چه بخاین چه نخاین انسیتی 2021 داره میاد، و ضبطم شده همچیشم آمادست فقط مونده اجرا کنن:/ 

اگه شما ازینکه لوکاس ممکنه نباشه ناراحتین خب ما هم ناراحتیم:/ ما هم دلمون میخاد باشه ولی خب کاری از دستمون برمیاد؟! بجز اینکه منتظرش بمونیم؟! 

بجای اینکه از عالم و آدم بابت اانسیتی 2021 طلبکار باشین کاش چیزای خوبی بگین تا خستگیه تمرینای پسرا و اینهمه زحماتشون یکم از رو دوششون برداشته شه و خوشحال شن🥲💚

 

و در آخر هم میخام بگم تو دنیا کسی موفقه که برای هدفش تلاش میکنه 

کسی به درجات بالاتر و بهتر میرسه که سخت تلاش میکنه...شاید شبا باید بیدار بمونه و درس بخونه یا دنس تمرین کنه یا رو پروژه‌اش کار کنه و...

موفقیت آسون نیست...موفقیت همینطوری الکی بدست نمیاد

چه دکترش، چه یه محقق، چه آیدل ها، چه یه هنرمند و... وقتی هدف بالایی داره و میخاد پیشرفت کنه و ورژن بهتری از خودش بسازه قطعا برای رسیدن بهش تلاشای شبانه روزی میکنه... 

آره اگه تو الان بشینی مثلا تا 3 شب درس بخونی قطعن نتیجه‌ی تلاشت رو میگیری و اونم نمره‌ی خوبیه که بعدا میگیری... 

آیدلا هم همینن، آره منم میدونم نه تنها انسیتی بلکه خیلی از آیدلای دیگه برنامه کاریه فشرده ای دارن و خب کاش بدونین که خودشون اینطوری خاستن... این زندگیه ایه که خودشون همیشه میخان و اینهمه سال کاراموز بودن تا به این آرزوشون برسن... شما به چه حقی دارین راجب رویاشون که انقد براش تلاش کردن و هنوزم برای پیشرفت تو کارشون دارن تلاش میکنن هیت میدین؟! این دلسوزی نیس کاش بفهمین...

یه آیدل عشق و تمام زندگیش این بود که بیاد و آهنگ بسازه و اجرا کنه. آره این دنیاشه چیزیه که تمام سختیای کاراموزی رو برای بدست آوردن این رویاش به جون خرید تا بهش برسه... 

بعضی سختیا شیرینن یونو؟! 

بعضی خستگیا شیرینن یونو؟!

تا حالا ورزش کردین؟! مسابقه رفتین؟! یه ورزشکار برای مسابقه خیلی باید تمرین و تلاش کنه و آره در حد فاک خسته میشه ولی جا میزنه آیا؟! نه آیا ناراحته؟! نه اون از تمام اون خستگی ها و عرقایی که میریزه لذت میبره چون داره برا چیزیکه تمام زندگیشه تلاش میکنه...

ووزی (سونتین) میگه آهنگسازی برای من کار نیس تفریحمه... 

جیسونگ (استری کیدز) میگه من نمیتونم وقت استراحتمو خیلی زیاد مثلا در حد یک روز کامل نگه دارم چون خودبه‌خود تنبل میشم و نمیتونم اوضاعو هندل کنم برای همین فقط بعد کمی خواب و استراحت کوتاه دوباره میرم کارامو میرسم تا تنبل نشم... (میدونین این حرفشو خیلی خوب میفهمم چون خودمم دقیقن اینطوریم و اگه مثلا چن روز درس نخونم دیگه برگشت به حالت اولیه برام سخت میشه برای همین استراحتای کوتاه میکنم بجای استراحتای مثلا چن روزه:/ ) 

تن میگه اگه من سرم شلوغ باشه بهتر تمرکز میکنم ( عینه من🥲💚) و از کارم لذت میبرم و خوشحالترم... {اینو تو چنل دیلی انسیتی دیدم و خب بنظرم باید تو این پست حتمن میگفتم تا یکم دلم سبک شه🥲💚)

 

میدونین این پستو فقط نوشتم چون خیلی دلم از حرفای اون یه مشت فن؟! پر بود و منظور خاصی به بچه های اینور ندارم سو بخودتون نگیرین یوقت😂✋💚 و اینکه این موضوع خیلی وقته داره از خیلی از فندومام تحت فشار قراره میده منو... نه اینکه فقط راجب انسیتی ازین حرفا بشنوم بلکه از خیلی از فندومای دیگم ازینحرفا میشنوم... کاش بفهمین کاااشششش... و میدونین چیه؟! بعضیا اینطورین که انگار فقط آیدل خودشونه داره کامبکاش پشت همه و اینهمه برنامه و پروژه داره و بقیه‌ی گروها درحال تخمه شکندونن😑 

 

 

خب حالا هم بیاین گل بگیم و گل بشنویم و یکم افکارمونو ازین آدمای... دور کنیم 😂

بنظرتون قراره 1 نفر اضافه شه یا بیشتر؟! 😶 

من فک میکنم یه نفره🤔 شما چی؟!

و اینکه تبریک میگم باز فوبیای جیسونگ هیونگ سراغمون داره میاد😂😂😂😂 

الانم جاتون خالی از بس خوشحالم همش بلک عان بلک و رزونانس میگوشم😍😂😂😂💚 

 

هندری هم که برای خنده رو لباتون خیلی مفیده😍😂💚

دجون بچم خیلی شیک داره عکس میگیره هندری هم طبق معمول: 

 

ببخشید اگه یوقت با این پست حالتون خراب شد براس همین پیشنهاد میدم اینو بگوشین تا آرامشش شما رو فرا بگیره

HONG JOONG - Purple Rain

شبتونم بخیر زیبارویان😍💚💖🎹

 

وب درامای ترژر هم ساب خورد عرررر فردا بشینم ببینمش😍💙

 

پ.ن: بیان قاط زد باز؟! پستمو منتشر نکرد😑 

  • Bin Bin

وای من هنوز درحال شناخت قبلیام هنوز نمیدونم کیا بودن که اضافه شدن و از اول نبودن بعد بازم بخوان بیان:))) و اینکه اس ام کلا خیلی خره قضیه لوکاس همون اول الکی از اب درومد ولی ماشالله داره واسه هیچکدوم از برنامه های رسمی هم اسمی ازش نمیبره:| بنظرم شاید میخواد به لوکاس استراحت بده وگر نه دلیلی نداره یه عضو محبوب  رو بدون دلیل منطفی کلا کنار بزاره*-*

 میگم عضو هایی که از اول نبودن و بعدا اضافه شدن تعدادشون زیاده؟! (البته همین الان رفتم اسماشونو زدم و فهمیدم کیا بعد 2016 اومدن:) وای پیش کی کلی زر بزنم الانXD یه چیزی تو ذهنم بود که جونگوو اضافه شده لوکاسم تقریبا همینطور ، یانگ یانگو نمیدوستمXDD بقیه هم اونایی بودن که فعلا درحال شناختم خدابخیر کنه:/XDD

 

 

ام زدم تو نت ولی اسمشو همونی که گفتم آورد شاید تو اشتباه نوشته باشیش و همین درستش باشه یعنی :چگونه از تو منتفر باشم اسمشه :) یا شاید کلا دو اسم دارهT_T

سوکجیم میدونی توی گروه ویکشن(VICTION) هستش؟! مکنشونه سوبین قشنگم:)

 

عه مرسیی اونم وقت کنم میبینم حالا من یه پیشنهاد بدم تو نماشا دیدمش اسمش "عشق و عاشقی در فروشگاهه"  حالا جالب اینجاست سوکجین و نارا تو این مینی دراما هستن:|^^^^^^^ و باید بگم بازم اخلاق سوکجین عنه عن$ فک کنم به قیافش خیلی میاد خشن باشهXD

راستی یه چیزی من SNL KOREA رو دان کردم ولی نمیدونم چنلی از انسیتی ترجمش کرده یا نه:(من بی زیرنویس نوموخوام*-* خودت دیدیش؟ این خرا چه درامایی بازی کردن:) منو یاد دراما سوپرام انداخت جررررXDD

 

الهی ^^ خب ببین قضیه ی لوکاس درسته مشخص شد براش پاپوش دوخته بودن ولی خب میدونی یجور روال؟! عه که یمدت کلن ساینت باشه اون آیدل:/ عینه هیونجین:) اسکیز حتی حق اوردن اسم اون بچه رو هم نداشتن:/ لوکاس هم یمدت باید تو اتراحت باشه تا اون علامه دهر های نیتیزن حمله نکنن -_-
لوکاسو کنار نمیزاره مگه دیوونه شده؟! لوکاس جزو محبوب ترین بولد ترین اعضای انسیتیه تازشم تو سوپرام هم هست دیگه... لوکاس مهره ی برد اس ام عه به همین راحتی از دستش نمیده

انسیتی من خودمم نمیدونم تعداد دقیق اولیش چنتا بودن:/ ولی خب تیکه تیکه همش اضافه میشدن دیگه:/
من فقط اینطوری یادمه که از 2018 به بعد یانگ یانگ و شیائوجون و هندری گمونم اضافه شدن عای گس؟! :/
بعدم تو انسیتی 2020 ما دیدیم شوتارو و سونگچان به اعضا اضافه شدن
و الانم قراره باز اضافه شه دیگه...

اره جونگوو و لوکاس اره اضافه شدن ولی یادمه تو پروژه انسیتی 2018 بودن و اونموقع 18 نفرم بودن (با جونگوو و لوکاس اینا ها) ^^
من هستم پیشت بیا عر بزنیم فیض ببریم XD

عاره معنی فارسیش همینه که گفتی ^^ عامم شاید دو اسمه باشه راس میگی XD ببین کلن 6 قسمته هر قسمتم 20 دیقه بین اگه همینطوری بود و توش جمین بود حلس همونه XD
اره میدونم ^^ و دقیقن بخاطر همین بچه دارم شیر میشم ویکتون استن کنم؟! *-* فعلا فقط اکانت ویکتون جزو فالوورای اینستام شده و هرروز ازشون عکس میبینم عر میزنم *-*


واااییییییی اره اونم دیدمممم *-* ووسوک (پنتاگون) و جهیون (گلدن چایلد) پسرامم توش بازی کردن *-*
آره دقیقننن بازم این دو تا با همن XD و اینکه تا آخر دیدیش؟! خیلی شیرین تموم شد من عررررر *-*
ببین سوبین یه چهره ی سردِ خاصی داره ولی خیلی بوی فرند متریالم هست لنتی اصن چجوری انقد عشقه خب *-*

اره SNL Korea رو دیدم همو ن موقع اومد دیدم XD نه هنوز ساب نخوره:/ و نمیدونم ساب آیا میزنن اصن؟! :/ من رفتم آنلاین تو سایتای خارجی دیدمش و خیلی پارت ب پارت و تیکه تیکس XD فک کنم 3و4 تا تیکه نیم ساعته؟!(کمتر یا بیشتر:/) بودش...
شاینی هم SNL korea رفته بود و اینو با ساب انگلیسی تو چنل گذاشته بودن:/ و اینکه ماله شاینی هم خیلی جررررر بود واااییی سم XDDD
درامای سوپرام رو میخام ایندفه ببینم احتمالا امشب؟!:/
چهارشنبه ۲۶ آبان ۰۰ , ۲۲:۵۷ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

حیح پس فردا تولدمه :)

میشه امروز؟! اوه تولدت مبارک😍🎂🎂🎂🎂🎡🎠🎁🎀🎉
جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۱۳:۳۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

آره

ممنوووووننن :)

اوخییییی >.<
کلی قر ^^

سلام فالو فالو؟

سلام فالو بک دادم ولی اگه میخای اینجارو آنفالو کن عزیز، چون خیلی اینجا بی محتوا و سوت و کوره دنبال فالورم نیستم ^^
ممنون بازم ^^
جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۱۶:۲۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

قر تو کمرم فراوونه نمد کجا بریزم💃🏻

هر جا دوس داشتی بریزز که امروز روزِ تو عه ^^ 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

Birthday cake by Maria on Dribbble
جمعه ۲۸ آبان ۰۰ , ۱۷:۰۹ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

آها آها بیا وسط💃🏻

به به چه کیک خوشگلی ^^

شله شله شله 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan