یه نمه عر؟!🧁

تولد این بچه خیلی خیلی مبارک باشه😍🌹

میدونین هونگ جونگ خیلی برام خاصه، خیلللی خیللیییی خیللیییی🥰

خیلی درسای بزرگی بهم داده 💙💎

هونگ جونگی که مکنه ترین هیونگ جهانه تولدت مبارک😍💙

 

اگه مثه من موود بی حوصله‌ای دارین اینو بگوشین خیلی خوب موودمو عوض مرد واااییی من اینهمه مدت چرا اینو داشتمو نمیگوشیدمش؟!😍😂💚 

اگه با هندزفری و صدای بلند گوش بدین تاثیرش خیلی بیشترههه اصن منکه دارم میرقصم عررر😍💃💃💃💃💃

بکلیککک

 

 

❗️❗️❗️ خبر فوری❗️❗️❗️

لایو هونگ جونگ برای تفلدش: 

 

─ " Hongjoong VLive.

هونگ‌جونگ: همه اعضا بهم کادو تولد دادن؛ سونگهوا هم بهم حلقه داده 💍

⊰[ @Ateez_tweet ]⊱

من: 🥲😍😭🥰🥺😍😍😍🌹🧁💖💍

 

 

یه روز شده نرفتم توییتر وااوو خودمم باورم نمیشه😶💚 ولی خب فک کنم الان بخام برم😂💙 

 

جونگوو تو ارای فیوریت و سونوو در ارای موریک خیلی فاکینگ خطرناکن با اون فنکماشون😶🥲💚 

  • Bin Bin

سعجمسععپششعشعجشجعجعشجشفجشع

تفلد بایسمهههه؟؟؟

عه راسی من بایس ندارم ک😐😐😂😂😂😂

 

سهپهچسسهسهچعچشسشجعشجعشجع پسرکمممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭

 

دانلود شد :")

 

سونگهوا؟

کادو؟

حلقه؟

هونگجونگ؟

من ساقدوشمااااا گفته باشمممممممممممممخیبشمشلمشعمشعچچعشعجشعجشسهچعجشچشه

 

 

عه توییتر🤧😂

من نمیرم اصن اعصابشو ندارم😂😭😂

 

خط اخر...

آه کشیدن*

آرههههه تفلدش مباااارررررکککککک قر و تکون و دست 😂😂😂
وااییی جرررمممم 😂😂😂😂😂😂😂


و منیکه هنوزم دارم این آهنگو میگوشم *-* چرا خسته نمیشم؟! خیلی خرهههه واقعننن *-* هیویون و تیونگ خوندن *-* چرا من انقد کور بودم اینو اون گوشه نمیدیدم؟! *-*


حلقههههههه
شوکوووو حلقهههههههههههههه
فاککک
عررر
شت
گریهههههه
(وقتی سونگجونگ شیپر گیر میاری *-*😭😭😭 )
شوکو چی بپوشیم؟!


ینی فقط منم که از تویییتر پستارو فقط میبینم؟! 😂
واقعن نمیزارم اون فضای مریض گونش آلودم کنه...


دراز کشیدن و خیره شدن به سقف...
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۰۰:۲۱ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

تولدش مباااارررک✨✨🎉🎉🎉🎉🎉🍜🌱🤍💃

سبا😍😍😍😍
خوبی؟! دلم برات تنگ شد وااییی😍😍😍😍💜💙💜💙💜💙
یاححح هپی مپییی😍💖💚💛💖💚💛 قرررر💃💃💃💃💃💃💃💃
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۰۷:۴۲ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

خوبممم+_+ تو خوبی+_+

خداروشکر😍💖💖💖
منم خوفم دُلم😍💖💛💖💛💖💛

هفتم نوامبر تولد هونگ جونگ سالگرد ایتینی شدنم :))))

 

منیکه هنوز نه فیوریت دیدم نه موریک بی لایک :

عههه😍😍😍 مبارکتهههههه😍💙💕💙💕💙💕💙 

شما خجالت نمیکشی؟! از کی بهت گفته بودم ببین؟!😐 بی لایک و کوفت😐🥔 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan