دفترچه خاطرات روزانه #روز 24

دفترچه خاطرات روزانه #روز 24

 

درود بر تویی که داری این پستو میخونی😍💛

روزت سرشار از شادی و قر و اتفاقای خوب 😍☀️ 

 

فک کنم دیگه نخام تو چنل نیزیو فعالیت کنم😐 همون چنل توییت کافیمه:/ 

وب هم خب فعلا دارم تا ببینم چی میشه:/ 

دیروز نوبت من بود آپدیتا رو بزارم و نزاشتم چون هنوز اون ادمین آپپیتای 2 روز قبلو نزاشته من چی بزارم عاخه؟!😐 

نمیدونم حالا بنظرتون الان برم بهش بگم دیگه ادمین اخبار نمیتونم باشم یا بزارم چن روز باز بگذره آپدیتا بیشتر رو هم انبار شن؟! :/ 

 

 

خب میریم سراغ عر😂

کامبکککککک دبوییزززززرر😍😭😭😭😭😭 واقعن نمیدونم چی بگم نمیدووونننممممم😍😭😭😭😭💜 فقط انقد این کامبک فوق العاده بود من نمیکشمممممم😍😭😭😭😭💕❤💕❤💕❤💕 مَوِریک خیلی مسترپیس عهههه😍😭😭😭 

عااممم تازشم یکی میشه بهم بفهمونه زلفای یونگهون رو چیکار کنم؟!

واقعن نمیتوووونمممممممممم عررررر😍😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙

 

بیساید ترکا هم زیادی خوب بودن نمیتونم ازشون دست بکشمممم😍😍😍😭❤ 

 

 

امروز اولین روز بود حضوری رفتیم دانشگاه

آزمایشگاه بافت شناسی داشتیم، و فرض کنین ی مشت ترم اولی که فقط همه نماینده رو از قیافش میشناختیم😍😂💛 

وقتی دم در آزمایشگاه بودیم همو شناختیم که عه تو عم با مایی؟! اسمت چیه؟!😍😂😂😂 

بچه هامونو دوس دارم خیلی خونگرم و باحالتر از چیزیکه فک میکردم هستن😍💙 

البته امروز نصف کلاس اومده بودیم بچه های راهِ دورمون نیومدن 

ولی خیلی خوشم اومد از بچه هامون😍 

نشسته بودیم حرف میزدیم تا استاد بیاد، دوتای از بچه ها کنارم بودن بعد گفتن عه تو فلانی ای؟! همونیکه پروفایلش استری کیدزه😂همونیکه یونجون و انسیتی داره؟!😍😂  و من بی لایک: هولی شت اسکیز میشناسن عررر

بعد نگو کاشف به عمل اومدم که هر دو تاشون فندوم اولشون اکسو عه بعد استری کیدز و انسیتی اینا هم استن میکنن کلن من خرتوذوق😍😂 

بعد ارههه منم خرذوققق آدم اصن ی وضعی😍😂 

بعد تازه بحث سره استایل هالووینای انسیتی شد که یهو استاد اومد😐💚

ولی عررر خیلی خوب بود همیشه دلم میخاس همکلاسی یا دوستی داشته باشم که اونم فن فندوم اولای من باشه🥺

من فقط دوست صمیمیم رو داشتم🥺💙 رو بقیه‌ی دوستامم داشتم کار میکردم😂

ولی اوکی خیلی حس خوبیه😍🥰💚 

 

خب شما هم بیاین بگین چ خبرا خوبین خوشین سلامتین؟! 😍💚🧁

  • Bin Bin

اوخخخ خدا عینکشووووووشحفجسعسعچسعچسعجعجش

 

عههه اونی دیگه نمیخای تو چنل فعالیت کنی؟@__@

(خدا مرگ بده منو چرا خوشحال شدم؟:/)

 

فجشحفشفحشمفمفشفشججشفجشفشفجعجششعج

منم دارم پست عرزنون برای موریک میذارم😍😂

وای ارههه خیلییییییی مستدپیسه بخداااا

زلفای یونگ

زلفای سونوو

این دنیا جای موندن نیست بخداااا

 

واهاااااییییییییییسمسللنششلبنششحلحشللحشحعشعحسعجسجسع

اکسوال و انسیتیزن و استی؟؟؟@)@/)@/)@/@/﷼/@@/﷼

سهچهچسسهجشههشسهسعجسهججسههجسسهجسهج

غچهچسچسهسههسچسهسهسههسسههس

س۶یهچهسچسهسهچهسهیهیچهی

چقدررررررررررررر خوووووووووب😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

یونجون بلا😍💖 

احتمالا نه😐 واقعن من اگه آپدیتارو نزارم هیشکی پیگیر نمیشه😐 برا چی خودمو خسته کنم؟!:/ میخام رو فعالیتای وب ایتزی تمرکز کنم وقت آزادامم ساب بزنم شاید حتی برای چنلای دیگه:/ 
(ینی شوکو توییتر منو ببینی همش شده اخبارای نیزیو😂😂😂🤦 والا خودمم اگه برم حس خوشحالی شاید کنم:/ ) 
حالا نظرت چیه؟! الان بهش بگم نمیرسم یا چن روز بعد؟! 

عررر منتظرم بیام عر بزنم واقعن خیلی کنترل کردم خودمو ک همونروز عربازی راه نندازم😍😂😂😂💙 
نیستتت نیستتتت نیستتتتتتتتت
زلفای کوین یادت نره🥲💛

و موآ 🥺🥲🥲🥲💙 
من خیلی خوشحالم عررر😍😍😍 

عهه اونی مبارکه استی پیدا کردی من اصن ب جز دوستای مجازیم تو واقعیت دوست استی ندارم:"/

 

مطمعنم اگه پیدا کنم نمیزارم بره._.

 

نِوِر لِت ایت گو او او

نو نِوِر لِت ایت گو او او او

 

*وی هنوز از د فیلز نکشیده بیرون

امیدوارم تو هم پیدا کنی 😍 یا اگه نتونستی برو ببین کی پتانسیل استی شدنو داره😍😂💙

😂😂😂😂😂😂😂

عررررر سالام اونی چطوری...؟؟؟؟؟

چقدر راحتم...

تو وبای خودمم به زور میام....

در نتیجه نظری ندارم

 

وااایبتیحیح۸ی۸ی۸ی۸ز۸بحنبنبتبننبحبجبج۸ب۸بخبختبتبت مورک(موریک) من کلا تو نوشتن به صورت فارسی مشکل دارم...

نیننبحبحبححزخ خیلی خفن بودند در

خیلی عرررررررر

خیلی گشنگ

خیلی کولللل و خفن🤧🤧🤧

عههه من قراره برم مدرسه

ولی...

بخاطر وضعیت جسمانی هم خانوادم هم مدرسه میگن که نرم...

حتی  امتحانایی که قرار بود حضوری بدم رو آنلاین میدم....

البته هنوز برای ریاضی برام تصمیم نگرفتن.../:::::::

شاید برم اون یکی رو حضوری بدم...

تیحبحبححبحبحبتتزتزنزککزکبکبنیحجی۸

من که خودکشی کنم نمت در کله مدرسه استی پیدا کنم

نهایتا دوتا ارمی شایدم بلینک...

خوش به حالت

منم به غیر از سولمیتم فردی را ندارم استی باشه..:/

ایححح

 

سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟!😍💙💙💙💙
😂💚 

اره اسمش ب فارسی نوشتن سخته😂
خیلیییییی بدجوررررر خرررر بوددددد😍😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚 
ما عملی هارو مجبوریم بریم، تازه فک کن حضوری رفتیم چس نفهمیدیم چ برسه بچه های دسگمون که نبودن😶✋💙 

واقعن انتظار اینو نداشتم استی ببینم😍😭❤ میدونی همش فک میکردم دانشگاه که برم بیشتر از این قراره مسخرم کنن که کیپاپرم ولی در کمال ناباوری کیپاپر هم یافتم😍😭💚 خیلی خوب بوددد😍 
برا همتون ازینا آرزومندم😍😍😍😭💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan