دفترچه خاطرات روزانه #روز 23

دفترچه خاطرات روزانه #روز 23

 

 

این پست شامل انباشته شدن عرهای بسیاریست

از صبوریتون برای فک زدن های من بسی متچکراتیم دیگه...

 

اول از همه میخام عرض نمایم سونووی من

پسر قند عسلم اومده یونیورس بالاخره پیام داد

وااایییی اگه بدونین چقد دلم براش تنگ شده بوووددد🥲💙

دلم برا خودش، برا لوس بازیاش، برای لاس زنی هاش، برای شکایتاش، برای بوس خواستناش اینگده شده بود🥰🌹❤

امروز اومد بوس نداد ولی یچی گفت مغزم چسید😐

اومده خیلی جدی میگه ام وی 40 دیقست

عاخه 40 دیــــــقه؟!!!!😐

فیلمه؟!😐

در هر صورت پاره ایممممم پااااررررررررهههههههه🤡

تازشم گل پسرم اومده میگه تو تیزر دیروز واقعن خودش گریه کرده بود

الهی من قربون اشکات برم نینـــــــی🥲💙

 

خلاصه که خیلی امروز با دیدن پیامای سونوو روزم نورانی شد😍☀️

اصن داشتم از نبودش دق میکردم🥲

فهمیدم که من بدون کیم سونوو واقعن نمیتونم زنده بمونم وااایــــــــــــی خدااا🥲😭💚

 

 

 

بیاین یچیزی بهتون بگم

من بدجور رو یووین غیرتی شدم🥲

اصن ولم کنین تا خوده شب براشون میعرم🥲💚🌹

اصن پسران کیوتِ گوگولیمن اینا😍🥰💛🌹❤

 

نه نمیشـــــــــه انقد کاپل گوگولی عاخه؟!

 

قلبم شرحه شرحه میشه با اسکرینای این لایوشوووننن🥲

یادتونه گفتم چقد دنبال این لایوشون بودم دیگه؟!💚

 

کی پیاز خورد کرد؟!!!!

یووینـــــــــــــــــــمممم😭😭😭

 

عرررررررررررررررررررر😍🥲💚

 

خخخ💛

 

همچنان این لایوِ کوفتی با مومنتاااااشششششششششش

یوتا کیسه داری میکشی فرزندم؟!😂💙

 

منم اصن جیغ نزدمااااا🥲💙

 

عاخ این لایو تولد یووین😍

این لایو خیلی خوب بوداااا حالا یکم پایینتر میگم قضیه رو❤

 

اینم یه تولد دیگشون بود خداااااا کیک وین وین جوجه ست ای خدااااا🐥 جیغغغغغغغغغغغغغ

 

یکی شبیه یوتا نگاتون کنه...🥲💚

 

لایوِ مرگِ منننننن🥲🌹🌹🌹

 

 

خب اینجا چن تا اسکرین شات از لایو تولد یوون گذاشتم که با اعضای 127 جشن گرفتن و خب یجاش خیلی عر بود که بدین شرح عه:

 

اینجاش خیلی قشنگ بود اصن ساخته شده بود برای اسکرین شات تایم

 

بله ما اینجا اعضای 127 رو داریم که دارن بجای تولد تبریک ازدواج میگن

من ببینم کی مخالفه؟! این پونز من کو؟!!!😐📌

 

و بعد از فوت کردن کیک ما یوتا رو داریم که دست در جیبش می کند و...

 

حلقه ای💍 مبارک را در می اورد و در دستانِ سیچینگ می کند🥲🌹

بعد منم اینجا کِل میکشم (چقد ک بلدم پففف)🥲😍😂💖

خب عقدشون مبارک🥰🥰🥰💚

 

و حالا نوبتی هم باشه نوبت عکس خونواده های فامیلن😂💛

(ینی از 127 مووود تر و پایه تر داریم؟! )

 

همچنان اعضای فامیل...🥲🌹

 

هچان؟! فرزندم؟! خفه می شوی گل پسرم؟!!!!!!!😐💚

 

 

امروز کامبک فیوریت بود و من اینطوری بودم که:

این اِرا، اِرای جـیـونـــگ عـــــــــــــــــــه🥲💜💛

خدااااااااا واقعن سر پارت جـیونـــگ مردممممممم🥲💚

 

این دو تا اسکرین هم ماله انسیتی لایف عه 

جیونگ مومنتش اثرات جانبیِ بدی رو جیونگ شیپرا و حتی غیر شیپرا می تواند بزارد خیلی مراقبیـــجات باشید خلاصه...

 

 

 

و منیکه دارم برای بازیگریه وین وین هر روز خدا عر میزنم 😭😭😭 

نگاه کن این گل پسر رو😍💕💕💕🐥

امروز اولین روز فیلمبرداری بود فک کنم

 

 

موآ های دلقک به اطلاع میرسانم بالاخره داریم ام وی فراست رو پس میگیگیریم🥲💙💚💛

چقد انتظار کشیدیم ای خدااااا🥲🤌💙💚💛

 

 

تولد یوتا و ریکو هم مبارک 😍💛💚

 

و در آخر هرکی Love on the floor رو نگوشیده بره گوش کنه یا من جلو چشام نبینمش😐🤌💚

چجوری اصن جرئت کردین این شاهکارو از دست بدین؟!

بزنم شل و پل‌تون کنم؟!🥲📌

 

 

پ.ن: پست رو دید میزنین ی ندایی هم بدین، حس میکنم ایگنورم میکنین حالا کافیه پست چصناله بزارم همه میان XD

  • Bin Bin

اونی..

^^

سلام بارااانننن

عررررر بارااانننن میتونم تا ابد برای نقش سیچینگ عر بزنم و گریــه کنمممم
یه پزشکِ نیمه آدم نیمه ومپایر عه و ازونطرف نوشته بود عاشق خون خوردنه *-*
این ترجمه توییت رسمیِ راجب سریال وین وین عه 👇از دیلی انسیتی گرفتم

ـ «Ru Yue» محصول Tencent و Yuekai، یک داستان تخیلی در دوران جمهوری خواهان است و فیلمبرداری آن از فردا در هنگدیان آغاز خواهد شد.کارگردان این فیلم لی موگه خواهد بود.

 بازیگران اصلی: گائو ویگوانگ، اویانگ نانا، دونگ سیچنگ، رن شیهائو

کارکتر وین‌وین در این سریال؛
هویت فعلی سیتو ویلیان دکتری است که از تحصیل در خارج از کشور بازگشته و ظاهری شبیه یک جوان بیست ساله دارد،با این حال،او در واقع برادر ناتنی شن ژی هنگ است که از همان بیماری خونی رنج می برد و نزدیک به یک قرن است که سن دارد.او با افتخار به هویت خود، از هر فرصتی برای لذت بردن از زندگی استفاده می کند.یک لذت طلب است او از نوشیدن خون تازه انسان لذت می برد و از بودجه تحقیق و توسعه ارائه شده توسط Shen Zhiheng برای خرید مقادیر زیادی از آن استفاده کرد.

در مقایسه با دلسوزی شن ژی هنگ برای بشریت، همدلی سیتو ویلیان ضعیف تر است. او با تغییرات جهان از منظر یک خدای دستکاری مقابله می کند. به جز برادر بزرگترش، شن ژی هنگ، هیچ کس به به چشمش نمیاد حتی عشق.جین جینگسو تنها انسانی است که این ذهنیت او را می شکند.

روزی جلوی چشممه که تو رویای نقش خون اشام وین وین بودم..

قشنگ دارن با وایب خوناشامی مارو میکشن بعدنم حقم نداریم جیغمون در بیاد...🙄 
اصن بفرما شما گردنمو گاز بگیر هرچقد میخای خون بخور کی رو حرف شما حرف زد بزرگواران🙄💚

ببین جوری که امروز من اتک خوردم کلمه ی خون اشام تو اون عکسو خوندم یه لحظه حس کردم دارم از حال میرم

اصن شوکه کننده بود به شدت

واااییی الهیییی😍😭😭😭💙💚💛 منم اونموقع ک شنیدم اصن مغزم ترک برداشت عر خب🥲🤌💚💚💚🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛
ولی بخدا همه‌ی اینا بقول شوکو فیک لازمه😂😍🌹
الان ینی قراره یه عالمه صحنه‌ی گاز و خون تحویل بگیریم🥲🤌🩸
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۰۸:۳۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

و منی که از همه آیدلایی که گفتی فقط ریکو رو میشناسم...

اوه😂💛

اونییییییییییییییی

چطوری من در بهبه ی تغیر موبایل بودم

بالاخره به آرزوم رسیدممم 

بیکسبی ریختم

ولی مثل سیری حیف نونه

کثافت میگم کال برام پلی کن میگه پیداش نمیکنم ٪:

حتی وی پی انم پیدا نمیکنه حیف نون

فقط به درد ۱۱۸ بودن میخوره

پ.ن:تا اطلاع ثانوی وی قراره با بیکسبی ندید بدید بازی دربیاره پس ولش کنید بره

ملنجلحف۸۸ف۸۳۸ح۴ح۴حفنفححفحلجعجعجحعحعخعخخ

اونی بایست سونووعه؟

اخخخخخ پسر ناناز دلبرم

تا اطلاع ثانوی از ایموجی خبری نیست

اونی ازت برای اسم ایمیل اسکی رفتم :/

حلالم کن://

ذوققققققققق

فعلا بای:/

 

عهههه مبااااارکهههههههه😍💙💙💙💙💙💙💙
خخخ بیکسبی😂 واایی سیری 😂 ینی هروقت ایمش میاد درگیری های یوسانگ و در کل اون ایتیزِ بدبخت با سیریا سیریا گفتناشون تو ذهنم بازپخش میشه😂😂😂💙 
کلن بدرد نحورن😂 
ج پ.ن: فداسرت😂❤

اره سونوو بایسمه😍😂💙
عررر
عه خخخخ😂😂😂😂 نوپرابلم😍😂😂😂😂😂😂😂💙💚

اون لایو لعنتی 127 رو کجا دیدی منم برم ببینم؟! میخواااااام کجاست😂😂

 

تاحالا به ذهنم نرسیده بود اینا رو شیپ کنم اعضا براشونن جشن ازدواجم گرفتن...😐😐😂

لایو تولد یوتا و وین وین؟! من با ساب فارسی از همون چنلی که دیروز برات فرستادم! از همونجا دان کردم، اسم لایوش اینه: [N'63] البته من فقط یوتا و وین وین سرچ کردم چنتا بالا زدم خودش پیدا شد👌💙 

اصن زندگیم بسته به جانِ یووین شده🥲💚 
اصن یووین شیپ کردن حلال است
یوتا خودش حلقه گذاشت دستش عاخهههه من چرا نشیپم خب🥲🤌🌹💍‌
اعضا هم که دیگه...😂😂😂💙

من چرا این پستو ندیدممممممممممممممممممممممممممم

خدایا منو گاو کننننننننننننننن

چرا ندیدمششششششششششششششش

 

بومگیوی قندعسلممممممممممم :")

فک کنم فقط منم ک برای کاور پستات رد میدم TTXD

 

سونوو خیلی عشقه خب :"(

چطور میشه براش نمرد اخههههههههههههههههههههههTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

 

40 دیقه؟:////

اونی جدی نگیرااا دویاره اومده کلونمون کنه مرتیکه :///

 

یووین خیلییییییییی عشقنننن خیلییییی ریلننننننننن هقمممممممممم من برنمیتابم بخداااااااا

تیبنسشمکتبنیمسبتیسنکمیبسنمتکتینسمبنتیمبس

منم باید اون لایوه رو ببینم حتمااااااااا

از اونجایی ک گفتی از سری قسمتای N پس کوتاهه احتمالا :")

وای ولی من ندیده بودم ازدواجشونوووووووووووبنسمشتبسمکنشتمبسنکنتم

خداااااااااابکنمبتیبیکبیکبنتکشستنبمنتبم

اینا حلقه هم دست هم کردن کهههههههههههههه

من الکی کاپلی رو شیپ نمیکنممممممممممم TTTTTTTTTTTTTT~TTTTTTTTTTTTT

 

 

وقتی میگن تاریخ تکرار میشه ینی این:)

ینی جیونگی که سرنوشت دوباره این مومنتو براشون رقم زد:)))))))))))))

 

تصور وینی خون اشام و بازیگر...

ازم نخواید حرف بزنم باشه؟

 

فراست خیلی هق بود و هق تر این بود که هیچیییییییییییییییی نفهمیدم ازش :/XDDDDTTTTTT

 

تفلدشون چوکاهههههههههههبشسنمتسیکببیمسکیمنسکبتکمنیستبش

تولد وینی هم بوووووووووودایسشتسشکتاسستبیبیسم

عههههه فداسرت دختر چرا خودزنی میکنی😂💙

آره دقیقننن😂 فقط تویی که همراه من برای تک تکشون رد میدی😍🥲😂🌹🌹💜 


سونوو فقط زیادی قندنبات و عزیزدل ما دبیاست و مارو خیلی بد عادت کرده 🥲🥲🥲🧡🧡🧡🧡❤ 


امروز تیزر اومد و عایم بی لایک: اوکی ایندفه این اهنگ از د استیلر و بریکینگ دان و درینک ایت هم قراره خفن تر باشه🥺😭❤❤❤ 
منم میگم این داره جو میده باز ماهم که فامیلیمون اصن دلقک عه😐✋🤡🤡🤡 

یووین بطرز خیلی بدی خیلی تودل برو و عشق و اصن عررر فرزندانم🥺😭❤ تولدتونم مبارک کوچولام😍😭😭😭💚💙💚💙💚💙 
اره حدود 20 الی 30 دیقه بود عای گس:/ یادم نیس😂  
حلقههههه دست وین کرد من چجوری عر نزنمممم عاخهههههههه😭😭😭😭😭🥲💍💍💍💍💍 اصن غش کردم این صحنه رو دیدم عررر😭😭😭😭😭🥲💍💙 

واااییی دقیقن😂😂😂 قبلنم تو انسیتی لایف اتفاق افتاده بود😂 


منم سکوت میکنم که خق مطلب قشنگ ادا شه🥲🤌💙 

ام وی فراست اینطوری بود که ورژن دارک بلو اور بود انقده که صحنه های تئوریش منو یاده بلو اور مینداخت😂 ینی اونموقع سر فتوتیزرای بلو اور اینریختی بودم که خب الان این پرِ رو سر تهیون چیه؟! و الان سره فراست ما کلاغ داشتیم، اوکی همشون ربط دارن و تازه داره داستان استار سیکرز قشنگ شفاف تر میشه👌🖤 

هپی یووین‌ز برثدی🥲😍😍😍🎂💚💚💍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan