عر روز شنبه ها شولولو😂❤🌹

عر روز شنبه ها 😂❤🌹

 

دویونگ🥲🥲🥲🥲🥲 

خبلی این فوتوتیزرش خر بود عرررر🥺🥲😍💚

 

 

بورن عاپ شد و من بی لایک عررررررر😍😍😍😍😍☀️🧁

 

من آمده ام پز دهم هه هه😐

چه حسی دارین وقتی اسمتون با اسم کراشتون یکی بشه؟! 😎❤🌹

حدس بزنین اسم خواهر جونگین چیه؟! 😎😍❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹

هه...هههه...اسمش کریستاله میفهمیننننن؟! کراشم هم اسم منههههه😍🥲😭😭😭😭❤❤❤❤❣🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

جونگینِ حسود ایز مای فیورت عرررر😍🥲💙

ولی این رومنس بین هیونین تازه فک کنم قراره شکل بگیره عررررر😍😍😍💙💜

قدرت خواهر جونگین خیلی باحاله عر خب😍🥲🤌❤❣🌹 

 

 

مچ دست راستم در حد فاک درد میکنه🤦 

 

کامبک سونتین🥲🥲🥲 یریز دارم راه میرم میخونم دیس تایم عای وانا راک ویث یو🥺😍💙💖 اجرای دیروز رو دیدی! چقد جای جونهی و مینگهائو خالی بود هیق پسرامممم😍🥺🥺🥺😭💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖 دینوی مو مشکی خیلی هق نداره عاخه؟! 🥺🖤 چرا ام ویش یجور بود منو یاده هزارتا از ام ویای قبلیشون مینداخت😂🤦 #پاره‌ی‌تئوریای‌اینام‌باید‌بشم؟! 

 

یانگ یانگ بی لایک=‌> برای هالووین کیسه پلاستیک میپوشم😐🤦🖤

  • Bin Bin

کریستال جون سلام

خوبی قشنگم؟

کریستال جون یه سوال🤔 ... اسکویید گیم چند قسمته؟ ۹ ؟

وای لهنتی من هی میخوام برم نیگاا کنم نمیشه😭😭

تا قسمت ۹ دانلود کردم ولی همش میترسم از دیدنش یا حسشو ندارم

از خون و خونریزی اینا نمیترسم ولی خب بدم میاد

وای کریستال جون من یه خرس گنده ام ولی وقتی دستم رو میبرم گریه میکنم یعنی واقعا گریه میکنم یهو🤭😂

این فیلمه هم لهنتی همش بازیکنای بازنده اش جون میدن و یه کیلو خون از هر کدومشون می‌ریزه🤕🤧

ولی حیف اینترنتم من تا قسمت نه دقیقا دانلود کردم دیگه باید نگاه کنم حتما ، اگه بیشتره قسمتاش بگو بهم😘😘

کومائوووو✨🌈

سلام آیرین جونم مرسی تو خوبی؟!
راستش من خودمم ندیدم🥲💛 
فک نکنم بیشتر باشه:/ 
من از فیلمش خیلی خوشم نمیاد نمدونم:/ خیلی بکش بکش ع
الکی داره:/ 

من فقط از خون گرفتن میترسم😂😂😂 
 
اره اصن تو این فیلم کلن یهو میبینی 20 نفر سریع میمیرن بعد خون مالبو اصن خیلی حال به زن:/ 
اییی دان کردی😶 اوه حالا که دان کردی میخای ببینی دیگه تصمیم با خودته

وای قسمت اولو تموم کردم ^^

کریستالممم بیا بغلممم😭😭

آقا این خیلی فیلمه غم انگیزیه ، آخه چجوری انقدر آدم بی گناه در عرض چند ثانیه

از بین میرن نمیتونم درک کنم

آخخخ من چجوری شب بخوابم ، قسمت اولی کلی گریه کردم ، بالشمو بغل کرده بودم

میگرفتمش جلو صورتم و گریه میکردم

آقاا فیلم اینجوری اصن به من نمیچسبه ، پاک کنم همه قسمتاشو؟

دوستام خیلی تعریف میکنن ازش همش ، میگن ارزش یه بار دیدنو داره

وای رو بعضی شخصیتا کراش زدم تو همون قسمت اول بعد بنده خدا ها تو همون قسمت اول

مردن :\ این دنیا چرا اینجوریهههه ><

فیلمو ادامه میدم من ، ولی سبک فیلمش خیلی غم انگیزهههه واقعا ، به خدا گناه دارن بازیکناا😭😭😭😭

عزیزززممم *-*
اره اصن خیلی بکش بکشِ یهویی داره توش یهو یه جمعیت زیاد میمیرن :| ینی تو همه مرحله هاش اینطوریه:/
م خودم وافعن از دیدنش لذت نمیبرم مامان بابام و خواهرمدوس دارن XD
در کل خیلی سلیقه ایه XD
دیگه خودت میدونی دوس داری ببین دوس نداری نبین اصن واجب نیس ببینی ختمن XD
صرفن همه گیر شده بخاطر بازدیدای زیادش ولی حتمن به این معنی نیس فیلم عالی ای باشه که XD
اره گناه دارن *-*
دوشنبه ۳ آبان ۰۰ , ۱۱:۱۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

انیو انیو نانن جنی یاااااا

 

خب کریستال

چه خبر؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ زنده ای؟ اعلام حیات کن😂

 

وااایی من اومدم دنس کورس لالیسا رو یاد یگیرم قشنگ گند زدم تو هرچی دنسه😂😐💔

ولی انصافا حال داد با صدای بلند آهنگ گوش بدی😂✋🏻

از بس پریدم اینور اونور فکر کنم زلزله گزارش شد😂💔

 

راستی امتحان رانندگیت چی شد؟ XD (یه بار تو ازش حرفی نزدی من جات زدم XD)

گواهینامه گرفتی؟ وقتی گرفتی بیا بریم دور دور😂

با بوم باکس ایتزی😂

 

دگر چه بگویم که نگفته هم پیداست

دلم هم برای وبلاگم خیلی تنگ شده🙂💔

دروووددددد

مرسی خوبم خوشم سلامتم😂💖 عایم الایو😂✋💙
جرررمممم😂😂😂😂😂😂😂😂
اره خیلی حال میده لنتیییی


بخدا هنوز دارم یادمیگیرم امتحان کجا بود😂😂😂😂 تازه بعده تموم شدن کلاس باید جلسات تمرینی بگیرم با ماشین تمرین کنم همینریختی که نمیتونم برم 😂😂😂💙 
باشه😂😂😂 وااییی با بوم باکس😍😂😂😂💜

اوخییی 
ببینم حالا اگه امروز وقت شد شاید پست بزارم یه مشت عر دارم سر دلم مونده😂😂😂😂💜 یکم بزنم خالی شم 
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۰۸:۳۳ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

عه خب گودلاک😂😂

من خیلی دوست دارم بشینم پشت فرمون ولی میترسم بزنم دیوار پارکینگ رو بریزم😂✋🏻

هیر وی گو بوم باکس

نه بوم باکس نه سوییت بامب چطوره؟😂

 

آره خوندم

یکم از آیدلایی بگو که منم میشناسم🤣🤣

نه نه شما همون بزار همه‌ی اینا رو برای وقتی کلاس رفتی 😂✋❤ من خودمم هنوز پشت ماشین خودمون نشستم چون تا تسلطم کامل نشه ممکنه بزنم شل و پل کنم یا ماشینو یا بنده خدایی رو😐🤦🧡 
هر دو خوبه؟!😂

عههه خب من بیشتر اوقات راجب فندوم اولام میعرم اونام، دیگه تو نمیشناسی دست من نیس😂 
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۱۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

اوکی ممنون از نصیحت زیبات مربی😂

آره خوبه😂

هیر وی گو سوییت بامب کال می هات ترکس 

😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۲۱:۱۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

و اینجا فرفره را داریم که بدون هیچ دلیلی میخواهد آیزوان را بیاورد در فندوم هایش *-*

تنها آهنگی که از آیزوان دارم ویولتاست که اونم یه بار بیشتر گوش ندادم *-*

آیزوان خیلی خوبه😍😍😍💖
آهنگای secret story of swan, D D DANCE,خیلی قشنگن تو بیساید ترکا من rococo رو از همه بیشتر میدوستم😍💖
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۰:۱۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کریستال این هیونجینه؟

اره

اصن فوتوتیزرای فیوریت جوری عرن ک من حرف نزنم سنگین ترم بخدا

 

اونیییییییییییییییییییییی

اسمت با خواهر جونگین یکیهههههههههههههههههههههه

واهاییییییییییییییییییابسشسیسبیتنسینسکبتکسسیتمنمسنیش

اونی مطمعنی فاطی بخاطر تو اسمشو کریستال نذاشته؟XD

وای منم ذوقیدم خببببب :")))))))

 

وای رمنس :"))

قدرتش چیه؟*-*

 

 

مچت چیشدههه؟

 

نتتنکبشتنکمنتکمبلتشکنمسنمتبنتمنمتسش

جوری که راک ویث یو قفلیهههههههههههههههبتشنبنسشتکبستنکمبسیا

اره خدایی جاشون خیلی خیلی خالی بود :((((

دینوی مو مشکی + دینوی پیرسینگ دار:)))))))))))

 

 

ولی من وی وی پرنسسی میخاممممممممممممممم :"

سکوت برترین گزینه می باشد💛 

ارههههه🥲😍😍😍😂💙 خیلی ذوق کردمممم
قبلن تو بیویی که تو دیلی برای فاطی فرستاده بودم گفته بودم لقبم کریستاله ولی خب فک نمیکردم اصن یادش بمونه:/ ولی یادش بود😐💙 گفت برای اسم خواهر جونگین یسری گزینه داشت (یوری، داهیون، نایون، یونا، سویانگ، جسیکا، کریستال) اصنم من برای یوری هم جامه ندریدم و یاده آیلین نیفتادمااا😍😂💙 بعد گفت کریستال و معنیه اسمش کلا با شخصیت خواهر جونگین خیلی مبخورد دیگه همینو گذاشت😍🥲❤ 🌹 
به کسی نگو اسپویل کردم برات ولی قدرتش اینه میتونه عشق ینفرو دربرابر معشوقش کنترل کنه و بر اون فرد چیره شه

به عرضتون برسونم بدلیل اینکه شب قبلش ظاهرن گوشی زیاد دس گرفتم دستم درد گرفت😂🤦 الان خوبم البته😂😂😂✋❤ 


دینوی مو مشکی همینشکلی خیلی پری کُش عه حالا با پیرسینگ...= سر بر بیابان برم بزارم🚶‍♀️🏜 

وااییی نگو که منم خیلی میصشممممم🥲🥲🥲💙💚💛❤🧡💖💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan