❣ Happy Birthday ASAL ❣

Happy Birthday ASAL

 

جونگین کیک تولد اورده 😂🧁

 

امروز تولد کسیه که من بهش میگم فرشته نجاتِ کریستال

حدستون درسته امروز تفلد عسلیمه

 

عسل اولین پاترهدی بود که تو بیان یافته بودمش

عسل اولین فایو ساس فَم ای بود که تو بیان یافتم

من هیشکیو ندارم در مورد هی وایلت باهاش عر بزنم بجز عسل که خودم با افتخار فن کردمش (و البته روهینا که مخ این بچه رو هم انقد با هی وایلت خوردم که بیچاره جیکش در نمیاد اصلن که😂)

عرررررررر عسللللللل امروز سولوی نیا قراره بیاااااددددد من دل تو دلم نیسسسس 😍💖 تازه لایوم دارن فردا ^^

(فردا من بخاطر کامبک سونتین و سولوی نیا و احتمالن چن تا شوک الکتریکیه دیگه ای که یاد نمیاد قراره چیا باشن قراره مرگ شم 😍)

 

خا عر بسه 😂

بزنین برقصین شولولو 😂

همشونم گوش میدین وگرنه با پونزم میام رو سرتونــــــــــا

 

تولد بدونِ آهنگ تولد مگه میشهههه؟!!!!!!

Tomorrow X Together - Whishlist

 

حتی وویونگ هم ول کنه من نمیزارم این از یادتون بره

Sparkling - Diamond

لالالالا لالا لالالالا بریک دوون 😂

 

تولد بدونِ آهنگ قری کی دیده؟!😂😂😂
Stray Kids - TA

 

 

بایس قشنگِ عسلیم😍💛💛💛

 

دخترای ناز قشنگمممم😍💛❤💛❤💛❤💛❤

 

الهیییییی😍😭😭😭💜

 

یکم عر بزنین کریستال ببینه😂😂😂💛🍗 

خدااااا اسکیز چ کوچول بود مادر به فداشون😍🍓❤ 

ولی من خیلی دلتنگ موهای شرابیه سونگمینام🥺❤🐶

 

حس و حال این اسکرین شاتا...☀️

 

سالن ماساژ فلیکس طبق معمول: 

 

یه جوجه اینجا خیلی ذوق زدست🥺🐥

 

عسل...بگم چجوری فهمیدم موآ ای؟!   از وب بهار 😂💙💚💛

 

 

8 تا نینی کوجولویِ مهدکودک کی کیو فراموش نشود😂😂😂🧁🧡

 

این هاپو کوجولم با این خنده هاش حیفه کادو پیج نشه نه؟!😍😭❤❤❤❤

ولی موهاش خیلی خوشرنگ بود با این رنگاااا😍😭✋❤ باید یروز این رنگی هم کنم

 

پخش آنلاین

حیفه اینو نزارم عاخه😍😭😭😭😭😭😭❤

 

پخش آنلاین

آموزش استتار با پارک، 💯 تضمینی.

⊰[ @Ateez_tweet ]⊱

 

5 تا دخترمون عسللل😍😭😭😭😭💕💕💕💕💕💕

راستی من چرا هیچوقت ازت نپرسیدم بایست تو ایتزی کیه؟!😶 حالا میپرسم🤭 بایست کیه؟! 😍💖

 

اینم 9 تا نینی هامون🥺❤🧡💚 

 

ببخشید انقد پست افتضاحی شد میخاستم یه عالمه چیز میز بزارم توش بخندیم دور هم ولی دیگه وقت نمیشه صاری🥺🙏💜 

 

میخام چن تا چیز بگم

عسل خیلی خیللللیییی خوشحالم باهات آشنا شدم...حرف زدم...دوست شدیم....و...الان... مثه کسی ای که سالهاست منو میشناسه🥺😍🧡💛💙 

مرسی عسلیم بابت همچی مرسی🥰

مرسی که همیشه پیشمی🥺

مرسی که فرشته نجاتم ای🧚‍♀️

مرسی که پایه‌ی عرام ای😂

مرسی که همیشه نگرانمی🥲

 

میدونکه خیلی دوست دارم😍❣❣❣

امدوارم همیشه سالم، شاد و موفق باشی😍❤💜

امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی😍💖💚

برات قشنگترین ها رو آرزومندم زیباترینم😍💖💙💛

  • Bin Bin

8xkoxofoficiifitifigkjgkfiroe9e

ممبخبخلخخینیاثععبعرنبنبخخلخلخلخلخلننلنلملنانانلهلهل

خیلی خب ولی من خیلی ذوق دارم

عرررر را واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عرررررررررررررررررررررر

واییییییییییییییی هی وایلتتتت فردا در

من فردا باید یعنی امروز باید از یه در و پیکر من گیر بیارم://

عرررررررررر قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم

عرررررر دخترمممممم

فرد را  زندگیام

زندگی + زندگی=غش

ولی واقعا اون انکور وات ایز لاو با حضور درخشان اسکیز جزوه بخش های فراموش نشدنی زندگیم بود

وایییبی اسکرین شات

من دیروز همه شونو پاک کردم:/

نمد چرا یاد لینو میوفتم

جوجه فلیکسم

بگو به گوشت رسیده فلیکس شده بایسم😂

واییی چینجا؟؟؟

عرر را گشنگای من

وششش پاپی یونهو

عررررررر

واقعا؟؟؟؟

جرررررر 😂😂😂

تو ایتزی یه مدت ریوجین بود ولی درحال حاضر چریونگه 😍😍😍😍

نیمی هایی که مارو رسوندن به هم

و شش گشنگای مادر😍😍😭😭

واییی اونی این چه حرفیه اتفاقا خیلیم عالیه 

واقعا دستت درد نکنه به یادم بودی

عرررررررر

منم واقعا خوشحالم و تو واقعا بهم آرامش میدی 

عررررررررر

عررررررررررر

عرررررررررررررر

عررررررررررررررررررر

و در اخر ذوق و چینجا مرسیییی

عاشقتم😍😍😍😍

ساعت 5 صبع ...

 

 

الهی 😍😍😍😍💛❤💜 میدونم چقد ذوق داره😍😍😍😍😍😍❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

عسللللل آهنگش خیلی خر بووووددددد (ولی ظاهرن سئولوی نیا نبود:/ فقط عکس دخترم رو کاورش بود😂😂😂) 

اون خیلی عر بوددد😍✋🍓
من تاابد میص این موهای یونهو خواهم ماند😍😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 
عهههع عررر چریونگمممم😍😍😍😍😍 
اه دقیقننن نینی هاسیکه مارو بهم رسوندن😍😍😍😍😍😍😍 

خاهش میکنم عزیزم کاری نکردم که😍💛💛💛💛💛💛💛💛
وااااییی😍😂😂😂😂😂💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚

هوراااااا تولد عسلی فرشته مون چوکاههههههه ^0^

ایشالله به همه آرزو های قشنگش برسههه و همیشه خوشحال و موفق باشه

بایس فرشته مون تو ایتزی ، ریوجین عه کریستال جون *-*

عه آیرین بی ادپ :\ کریستال جون لطفا نشنیده و نخونده بگیر ، عسلی مون خودش باید بگه =)

تفلد عشلی مفارکککککککک شئلولئ قرررررررر😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍💚💚💚💚💚💚
نه این چه حرفیه😍😂💙💙💙💜

اوه اوه گویا بایس دخترمون در ایتزی عوض شده😂😂

ایشتباه گفتم :\

اره ظاهرا😍😂😂😂💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan