دفترچه خاطرات روزانه #روز 22

دفترچه خاطرات روزانه #روز 22

 

امروز نشستم یکم از SNL Korea همون قسمتیکه انسیتی شرکت کرده بود رو دسدم وااییی خدااااا پاره شدمممم😍😂😂😂😂😂😂💚🍭🌼

ولی میدونین اون حرکت تیونگ🥲🤌💛 

جهیون اصن من چجور بگم از دستش از 50 جهت پاره شدم حق مطلب ادا میشه؟! 😂😂😂🤌💚🧁 

جانی چرا انقد دلبری کرد؟! حیف ک یه ساب انگلیسی هم نداشت وقتی داشتم میدیدم ولی خب همینریختی هم داشتم پاره میشدم😂😂😂 ولی حیف شد به جانی باید یه کلاه گیس بلوند میدادن دلم تنگ شد برا اون زلفاش🥺🥲💛💛💛 

ته‌ایل با اون دستای طلاییش وااییی خدا پاره ترینم بخدااا😂😂😂😂👍💛 (اینو فقط کسی میفهمه که دیده باشه برنامه رو یا کات ته ایل رو دیده باشه) 

دوستم بهم گفت ماله شاینی هم شرکت کرده بودن حتما ببینم😍😂💚

 

 

امروز کامبک ترایبی و انهایپن بود عرررر 😍🥲💕🍭🌼

بلاک باستر 😍🥲🥲🥲💙 

وود یو ران خیلللییی فاکینگ گودهههه😍🥲💙 اوچولو اوچولو اوچولو 😍😍😍💃💃💃💃💃

 

 

تولد خرسک کوچولم جونگهو مفارک 😍😍😍🐻🐻🐻

بچم تو لایو تفلدش دیروز یانگبلاد خوند 😍🥲💛 خب عررر 🤌🥲😍💛💛❣ 

 

 

 

دلم برا سونوو و لاساش تنگ شد🙄 میشه امشب بیاد یونیورس پیام بده خیلی میصش شدم🥺💙💕💚

 

 

دلم میخاد پروفمو عوض کنم ولی هیچ نظری ندارم😐 

برم تخلیه.ی پینترست😂💚🌼

  • Bin Bin

وای منم اون کات SNL رو دیدم عجب اسیدی بود حدایااااااا 

زلف جانی رووووووو جررررررررررXDDDDDDDDD

اصن خیلی اسیدیه پاررررمممممم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙 
یک چیز مریضانه‌ای بود اصن نگم...😍😂😂😂😂😂💚❣💙
زلفای جانی اصن ابز مای لایف😍😂 مای سکشی بیبی گرل😍🌼🌼🌼

به یجی خیانت نکن مرد یه یه ماه تحمل کن بعد عوض کن:)XDD

یجی رو گفتی تازه یادم اومد اونورم خیلی وقته عوض نکردم😂 ولی نه فعلن یجی عه بمونه، قشنگه ادمین پروفش با فنسایتش یکی باشه😂😂😂🤦 

این سونگهوا عه رو میخام عوض کنم😂🧁 میخاستم از فوتوتیزرای جدید توباتو بزارم ولی یکم عکساش دورن برا پروف شاید خوب نباشن حالا ببینم چی میشه:/ 
با خودم دیروز میگفتم فوتوتیزرای فیورتِ انسیتی اومدن ازونا میزارم ولی فوتوتیزراش یکم ساده تر بود دبگه نزاشتم دلم رچیز خر میخاست😍😂😂😂💕🌹

هچان مادر TT

ب خودم رفته بخدا منم لپتاپمو همیننننجورییییییی میذارمممم 😐😐🤧😂😂😂

 

من ندیدممممممولی واجب شد همینجوریم شده برم ببینم😐😂

 

 

من کامبک رو هم ندیدمممم TT

 

 

جونگهوی مادرررررتررهچپزهیهپپسطهپمسهسهجسجههجچه

تفلدش چوکاهههه😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🎈🎀🎁🌌😍😍😍😍😍😍

 

 

حس میکنم سونوو وقتی از لحاظ روحی اوکی نباشه یا خیلی اوکی باشه لاس میزنه :""

واااییی 😂😂😂  صیم سیس 😂😂😂

واایییی خیلی پاره کنندست 😂😂😂
حتمنیجا یادداشت کن که وقت کردی ببینی اینو نبایددددد از دست داد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


فداسرت 😍😍😍

جونگهو خرسکِ عزیز دل با ایمان و عفت داره مون 😂😂😂😂


دارم از دوریش دق میکنم شوکو 😭 دیروز چانهی اومد پیام داد 😭😭😭
ولی از همه بهتر یونگهون عه یونو؟! ینی هربار میاد هم پیام مینویسه هم ذخیره گالریمونو شارژ میکنه از بس عکس میفرسته 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

#نه_به_درگیری_با_پروف:|😂😂

#نمیشه بخدا😂😂😂🎀 من عوضش میکنم یچیز فاکینگ خر میزارم هیشکی نتونه هیچی بگه😂😂😂💖
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

وااااهاااهاایییی کریستال توهم این خود درگیری پروف رو داری؟😂

من پروف میزارم سه روز بعد عوض میکنم مگه اینکه یه عکس خیلی خوب باشه😂🤝🏻

 

 

کامبک لایتسوم و تیزر همکاری لیسا هم اومد

یعنی الان من نمیدونم باید چیکار کنم :/

آره یمدت من هر چن هفته چن هفته ی پروف داشتم😂 یمدت آدم شدم پدوفمو دست نمیزدم تا چن ماه😂😂😂

همکاری جنو هم اومد عر خببب🥲🤌💚
البته نت من تمام شده هیق فقط یدور تونستم ماله جنو رو ببینم🥲💚 باید وایسم نتمو شارژ کنن😭💙
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

باز تو از من بهتری :/

من یه بار شش هفت بار پروف عوض کردم نمیدونستم چی بزارم

آخر حذفش کردم (یک لحظه تاریخی)😂

بعد وات نوشت که پروفایل بزار😂

از بس پروف عوض کردم واتساپ هم تعجب کرده بود😂🤝🏻

دوستام میگفتن به به فرفره خانم پروفشو برداشت😂🤝🏻

وااییی جررر واتس گف پروف بزار این مدلیشو دیگه ندیدم😂😂😂

من تنها چیزیکه پروفشو خیلی دس نمیزنم واتسه😂😂😂
جمعه ۲۳ مهر ۰۰ , ۱۳:۰۳ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

آره😂🤝🏻

نوشت you haven't set your profile photo yet please set your profile photo

😂😂😂😂

جرررممم 😂😂😂

اره حتمنی میبینمش😂

 

جونگهو از مومنین است TT

 

ولی الان دیگه دلتنگش نیستیم😭😍

😍🧡💜💚

😍😂😂😍😂😂😂💗🌹 مومنین😍💛💖🧁

دیروز سونوو بالاخره بوسشو داد🥺😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan