لطفا همه بخونن (که بعدا ازم شاکی نشین که نگفتی...)

لطفا همه بخونن

توجه: این پست رو دیروز نوشتم ولی یکاری برام پیش اومد و تا اومدم انتشارش کنم دیدم نصفه شبه و خب معمولن پستایی که نصف شب میزارمو بجز 3/4 نفر بقیه نمیبینن سو صبح شنبه دارم منتشرش میکنم که دیگه همه ستارشو ببینین و بخونین😊💙

 

 

اینچیزی که دارم اینجا میگم بالای یکی دو ماهه عمیقا روش فک کردم، راه های مختلفو امتحان کردم سرش، با چن نفر از دوستام مشورت کردم و خب الان بعد همه ی این دو دو تا چهار تا کردنام به این نتیجه رسیدم...

 

آینده؟! آیندم چیزیه که مسلمن بشدت برام مهمه. من تا حالا تمام زندگیمو روش سرمایه گذاری کردم تا جاییکه میتونستم براش تلاش کردم و میکنم و خواهم کرد...

از بچگی چه درست چه غلط تمام زندگیمو درس احاطه کرده بود، این عادتِ منه که در حد غش کردن درس بخونم اگه نکنم یجورایی انگار زندگی نمیکنم:/ سخته؟! آره سخته ولی نمیتونین از فردی که معتاد به اینکاره و این کار براش مثه آب خوردن و نفس کشیدن شده بگی این کارو نکن😐

تا حالا هرچی و هرکی که مسخرم کردن، یا بهم گفتن نکن من گوشام پنبه فرو کردمو از کنارشون فقط گذشتم و به حرفاشون گوش ندادم... مهم نیس بقیه راجبم چی فک میکنن:/ مهم اینه من از کاری ک میکردم راضی بودم 😍

الانم وقتی دوستان، فامیل، آشنایان و هرکس دیگه ای رو میبینم که دورانی سختی کشیدن و همچی شون زدن و رو زندگیشون شرط بستن تا به جایگاهیی که الان هستن برسن منو مطمئن میکنه که کار اشتباهی نمیکنم و منو برای ادامه راه و هدفم مطمئن میکنه

الان دیگه میدونم هدفم چیه، قبلن هدفم گنگ بود چون میترسیدم نتونم بهش برسم، ولی الان...الان که راهم مشخصه حس میکنم دیگه میدونم قراره چیکار کنم...سو برای چی نباید تلاش کنم براش؟!

قراره از فردا پا تو راه های مهمی بزارم، درس...کار...آینده شغلی...بورسیه...

دارم براشون خودمو آماده میکنم...

اگه منو دوست خودتون میدونین برام دعا کنین فردا علاوه بر اینکه درسم شروع میشه قرار یجای دیگه هم برم و بشدت از نتیجه ش میترسم ازینکه قبول نشم خیلی میترسم، ازم نخاین بگم چخبره چون حتی به فامیلای نزدیکمونم نگفتیم:/ ولی خیلی بابتش استرس دارم اولین تجربمه و من خیلی بچم هنوز 😭 ولی همه آدیشن دارن برا اینکه وارد یه راهی بشن درسته؟! همونطور که آیدلا آدیشن میدن تا استعدادشونو نشون بدن منم باید تو این راهی که پا گذاشتم آدیشن بدم تا بتونم به مسئول اونجا استعدادمو نشون بدم🙂 برام دعا کنین 😍 

 

یچیز دیگه ک باید بگم اینه که قرار نیس خیلی بیام بیان😐 قبل اینکه یه عالمه بهم بگین دلمون برات تنگ میشه و نه بمون و اینحرفا بزارین چنتا چیزو براتون مشخص کنم :)

از بیان قرار نیس فعلن برم😐✋💙 (میگم فعلن چون هیشکی از آیندش خبر نداره و بقول آیرین هر رفتی برگشتی داره و هممون بالاخره روزی اینجارو ترک میکنیم هوم؟! :/ ) آره فعلن قصد همیشگیه اینجارو ندارم ولی خب بالاخره 2/3 سال دیگه؟! شاید دیرتر یا زودتر اتفاق میفته انی وی:/ مثه همه کساییکه رفتن:) خب داشتم میگفتم قرار نیست برم فقط قراره کمتر بیام... مثه همین یه ماهی (شایدم دو ماه؟! :/ که کمتر و کمتر میکردم رفت و آمدمو😐) بهم نگین نه اینکارو نکن و دلمون تنگ میشه و فلان اینا ک کلن به اون بخش کامنتتون جواب نمیدم😐 معمولن تو فنسایت نیزیو ایتزی فعلن فعالم و بخاطر گذاشتن پست میرم اونورا و اینکه معمولن شبا میرم اونورا  وکارامو ردیف میکنم و همچیو میزارم انتشار در آینده😐 (پس دیدین هستم 😂) بخامم یوقت وباتون سر بزنم (اگه وقت داشتم میوفته همون شبا حالا اگه وقت داشتم اصن وبی رو چک کنم...)

اگه کار ضروری داشتین باهام دو تا فنسایت نیزیو ایتزی یا همین وب خصوصی بدین چون همیشه وقتی میام خصوصیامو چک میکنم ولی اگه کارتون خیلی واجب نیس همون کامنت عادی بدین من معمولن وقتاییکه بیکارترم کامنت عمومی هارو ج میدم و حداکثر فک کنم تا آخر هفته ها ج میتونم بدمشون:/ حالا مگه اینکه اتفاقات خاصی برام بیفته و نرسم؟!😐 انی وی کار ضروری = بیاین خ 😍💕

از همینجا هم معذرت میخام یمدته طولانی ای (که قراره همیشگی بشه) کمتر وباتون میومدم و میام... 😍

 

میخاستم به ونوس هم یچیزی بگم...

ونوسم میدونم که همیشگی نگران اینی که ب خودم یوقت زیادی سخت بگیرم و خودمو خیلی غرق حرص و جوش خوردن برا کارای وب و چنل اینا کنم:/ ولی میخام اینو بهت بگم نگران نباش اون وجه ی بدِ خودموکشتم و ازین به بعد همون کریستالیم که برا اینچیزا خودشو نابود نمیکنه و فقط در حد همون سرگرمی قراره نگهشون داره الان 2 هفتس که اینکارو میکنم و ازین بهه بعدم همین قرارمه ^^

با خودم شرط کردم که بعد ازینکه درسام و کارامو تموم میشه اول برم دنبال تفریحات اصلیم مثه فیلم و ریلیتی شو دیدن یا بیرون و مهمونی خوشگذروندن و یوتیوب گردی اینا که همیشه خوشحالم میکنه و قشنگگگگ روحمو ریفرش میکنه و بعد از استراحت و انرژی گرفتن از این فنگرلیام و تفریحات سالمم 😂 تا جاییکه میتونم کمی (فقط کمی😂) از وقتمو صرف کارای وب و چنل اینا میکنم (حتی اگه ببینم یوقت زیادی دارم اذیت میشم فعالیتمو از توشون متوقف میکنم و میرم^^ بهت قول میدم یونیورسم 😍💙💙

 

هروقتم بتونم و سرم خلوت باشه میام با کساییکه صمیمی ام و خیلی وقت شاید باشه نحرفیدم یکم میحرفم😂 فقط ازم انتظار نداشته باشین هر 2/3 روز حرف بزنم باهاتون چون میدونم که نمیرسم و امیدوارم اگه واقعن ذره ای دوسم دارین درکم کنین و ناراحت نشین 😊

بهرحال خوب میدونین چقد دوستون دارم😊

 

عااا فک نکنین این وب قراره خاک بخوره ها 😂 پست هایی مثه عر روز شنبه ها همیشه سر جاشه 😂 پستای دفترچه خاطرات روزانه هم هروقت اتفاقای جالب و مهم برام بیفتن میام توش فک میزنم مغز خوری راه میندازم 😂 این وب همیشه شامل عر و فنگرلی و حرفای دل من میمونه بهرحال دیلیِ نازم 😂 (جررر)

 

شوکو، ونوس، عسل، آیرین، روهینا، سبا، آیلین، هیتوکا، باران، سارا، باباییم، ریحون، وندا، اونی سحر، شیوا، مینا، آری، نوشمک، ایوانکا، هارمونی ^^ همتونو خیلی خیلی دوس دارم و همیشه به یادتونم پس فک نکنین یوقت فراموشون میکنم😂 آدم دوستای خوبشو هیچوقت فراموش نمیکنه 😊

(اگه اسمتون در اون بالا نبود ناراحت نشین تورخدا چون اسم صمیمی ترین ها رو نوشتم البته اسم هیونگ و اونی مارال و مبینا رو برا این ننوشتم چون خیلی وقته دیگه اینورا نمیان ولی قطعن همیشه در لیست بهترین دوستام جا دارن 😊)

 

خب فیلم هندی بازی دیگه بسه ازین فضضای احساسی بیایم بیرون و بزنیم و بکوبیم که هیچی سخنش از قر خوش تر نیست 😂😂😂✋❤💃💃💏💏

(اگه سرِ کلاس هستین بعدن حتما بگوشین 😉💚)

Hey Violet - I Can Feel It

 

 

NCT DREAM X PINKFONG Hot Sauce

هات ساس خودش بس نبود لنتی رو ورژن بچگونشم کراشم پففف 😂

 

HOSHI - Touch

در مورد این ی توضیحی بدم. ببینین سر تور کنسرت دایموند اِدج (اگه اشتباه نکنم) هرکدوم از اعضای سونتین سولو های خودشونم و آهنگای یونیتی خوندن که هیچوقتِ هیچوقت دیجیتال ریلیز نشد و نمیشه و نخواهد شد عای گس 😭 (خودوشون دارنا به ما نمیدن هیق 😭) انقده سولو ها و آهنگ یونیتی هاشون قشنگ ومسترپیس ای بودن که اصن نگم براتون

سولوی هوشی TOUCH بود که اصن انقده کاراتا سر این اجرا جیغ کشیدن (از بس سکشی بود) که این نسخه ایکه فنا سر کنسرت ضبطش کردن حداقل کمتر گوشخراشه از نظره جیغ فنا و آهنگ یکم راحتر شنیده میشه خلاصه که حیفه اینو از دس بدین 😭

 

پ.ن: راجب تصمیمم جدی ام و احتمالا تا الانم جدیتم بهتون تو این چن هفته‌ای ثابت شده:/ سو اگه واقعن دوسم دارین و خیرِ منو میخاین مانعم نشین😊 منم تا جاییکه بتونم پیشتون میام و مطمئن باشین حتی اگه نرسم بیام همیشه به یادتونم و قطعن من خیلی بیشتر دلتنگم🥺💕❣💜

  • Bin Bin

اونییی دلم برات تنگ میشه ولی خب آینده ته و کاری نمیشه کرد:"

 

فایتینگگ منتظرتم بیای بازم واسمون از اون پستای قشنگت بزاری:")

😊💛 دقیقن

نگران نباش عر های من حالا حالا ها قراره رو مختون راه بره😂✋💙 
شنبه ۱۷ مهر ۰۰ , ۰۷:۲۲ (دونسنگ پشمکی🍭) SunBin 💫🍀

سلام🖐

صبحت بخیر و شادی☀️

حالت چطوره؟

امیدوارم که به چیزایی که میخوای برسی و موفق باشی^-^

و گاهی یه سری بهمون بزنی 😂🤏

فایتینگ✊💗

سلام سانبین صبح تو هم بخیر زیبا😍☀️💛 
مرسی من عالبم تو چطوری؟!😍😍😍
مرسی عزیزززممممم😍🥰🥰🥰 یاحح فایتینگ تووو😍😉💙💚

با اینکه به شدت قلبم گرفته و بغض کردم

ولی تصمیم محشر و درستی گرفتی اونی ^^💙

بهت افتخار میکنم و همیشه حمایتت میکنم😍

فایتییییییییینگگگگگگگگگگگگگگ😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙

میشه قلبتو بغل کنم؟! نه دیگه بغض اینا نداریم براتون آهنگ قری زدم ک اشکاتونو پاک کنین😂🤚💙 
اره🥲💙💙💙💙💙
مرسی شوکوییممممم😍😍😍🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
فایتینگ توووو😍🥰❣❣❣

عه اونی ینی کمتر میای؟

موفق باشیTT

دعا میکنم براتتت

این یه ماهی چجور اومدم؟! همینطوریا😉💚 
مرسی بارانم😍💜💛💜💛 ممنونم مهربونم😍🤗🥰🧡

*برداشتن کاسه اب * 

برو خدا پشت پناهت اونی *^* 

*یکی من رو از برق بکشه بیرون *

*اوردن حوله* 
*خشک کردن سر هیتوکا*
*بخلیجااااتتتت کردن هیتوکا*
*آبنبات دادن دست وی*
*فرستادنش بر سر کلاسش*
😍😂💙💙💙💙💙💙💙🍭🍭🍭

اهمینگ1:من اصلا کاری به کارت ندارم زندگیه خودته و خودت میدونی صلاحش چیست..

اهمینگ2:واسه کارات من همیشه هستم و اگر دیدی نمیتونی و درست مهم تره بگو بهم..

اهمینگ3:خب دلم که برات تنگ میشه ولی خب بازم زندگیه خودته و حق دخالت نداریم فرزندم

اهمینگ4:اگر تونستی یه چند وقت یبار ایمیلتو چک کن اونجا بهت ایمیل بزنم مشکلی که نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهمینگ5:دعا کن واتساپ بریزم....زندگی برام قالب تحمل میشه:////////

اهمینگ6:امیدوارم هرچیزی که دوست داری رو برسی بهش و هرجا هستی زندگی شادی رو داشته باشی. ...

اهمینگ7:دوست دار تو عسله بزغاله که خیلی دوستت داره ^^

ج 1: مرسی ک درکم میکنی😍🍒
ج 2: مرسی عسلم که همیشه پشتمی😍🥲💜💜💜
ج 3: بهت سر میزنم مخصوصن شما ها که جای دیگه باهاتون در ارتباط نیستم سو دونت ووری😍 میایم با هم عر میزنیم😉😂💙
ج 4: عا اوکی اوکی سعی میکنم بیشتر بچکمش😅😍😂 نه مشکلی ندارم، فعلنا که اینطرفا هستم اگه ازین نظر میگی اصن نگران نباش پیشت میام همچینم گم و گور قرار نیس بشم😅🤚💙
ج 5: دعا میکنم ولی اینو کسی داره دعا میکنه که خودش بفقط دنبال فرصته که واتسشو بحذفه ولی از مامان باباش میترسه ک با اینکار میریزن رو سرش😐🍼🍓 (دعا میکنم تل بریزی😂😂😂)
ج 6: مرسی که انقد مهربونی😍😍😍🥲💙💚💙💚💙💚 لاب یو خب🥰🤗🤗🤗🤗💕💕💕 همچنین عسل جونیم😍❣💜💛
ج7: کریستال‌ای که تورو خیلی خیلیییی دوست داره و نمیزاره ب خودت بگی بزغاله😐🍼🍓🧻🥰🍒🍒🍒🍒🍒💕💙
شنبه ۱۷ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

موفق باشی کریستال

امیدوارم تو رشته ای که دوست داری رو نوک قله ببینیمت😉

 

 

پ.ن : سوییت بامبتو فراموش نکنیاااااااا

مرسی عزیزم😍💚
ممنون کههه وااییی😍😍😍😍🍒💙


ج پ.ن: مگه میشه؟! 😂😂😂🤚💜

 

*میکیدن ابنبات *

*راهی کلاس شمی شدن :"*

خداروشکر 😍🤲😂😂😂💜 
عررر شیمی😍🥲❣💕
شنبه ۱۷ مهر ۰۰ , ۱۰:۱۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

😉😉😉

 

 

ج ج پ.ن : تا وقتی نیزیو هست محاله منو فراموش کنی😂✋🏻

🤭☀️

وای خیلی برات خوشحالم عزیزم امیدوارم به هدفات برسی با تلاشت😍😍 

ناراحتم که دیگه خیلی پیشمون نیستی ولی چه میشه کرد به قول خودت هر چیزی خوب یه موقع تموم میشه دیگه ولی ما همیشه دوست داریم هر کاری انجام بدی و آرزوی موفقیت دارم  برات کریستال جونم هقققق🥺🥺❤❤

 

مرسی عزیززممم😍😍😍🧡❣
جایی نرفتم که😂 بهتون سر میزنم، با تو هم که همیشه دارم میحرفم دونت ووری😉💜
مرسییی🌹

دلم خیلی برات تنگ میشه اونی

بپر با انرژیییییی برو درساتو شروع کن حسابیم خفن بخون که کلی بهت افتخار کنیم:>

هرچند الانم میکنیم*-*

خودت از همه چی مهم تری~ پس حسابی حواست به خودت باشه که میزنمت:/xD

بوس رو لپات*-* در ضمن ذوقیدم اسممو دیدم تو پست:">

💕
پریدم 😂 مرسیییی کهههههه 🥲
چشم چشم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
معلومه که هستی 😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

چشم چشم گریه نمیکنم :")))

بخل کردن اونی*

هوراااا😍🥰🌹💖🐳
بخلیجااااتتت😍🍒🍓🍼

بخلیجات محکمممممم😍😍😍😍💚💚💚💙💙💙💛💛💛

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💛💛💛💛💛💛💛💛💛

اونی ترمت از کی شروع میشه؟*^*

مثلن قرار بود از امروز شروع شه😐 که فهمیدم اسکل شده بودم و مسئول رشتمون اشتباه بهم گفت و ظاهرن از هفته‌ی بعد کلاسام شروع میشه😐
خیلی خاکبرسرن خدایشش 😑 منو بگو از خواب نازم زده بودم هعی...🥲🌹❤

اخخخخ این حسو میفهمم :"

حالا ناراحت نباش در عوض میتونی شیش روز بیشتر بخوابی یوهووو😂😂😂😂

آرههه😂😂😂
البته خاهر گرامیم مگه میزاره؟! ساعت 10 با جیغ بلندم کرده میگه بسه مگه نگفتی ساعت 9 برام سوسیس سیب زمینی گرم میکنی پاشو گشنمه😐🤦🐳 (حالا تو فرض کن دیشب قبل هواب یه قرصی هم خورده بودم که خواب آورم بود حالا منکه چشام باز نمیشه با حیغای این بچه...🤦🤦🤦🤦)

کریستال قشنگه میخوای بورسیه خارج از کشور بگیری👏؟

منم هستم بیا با هم براش تلاش کنیم😭😭 به خداا منم یه همچین چیزایی تو سرم میگذره واسه آینده

اصن جوونا امروزی همه مخ همو میخونن😅✋

کریستالم این معرکه ست

کریستالم به خدا مطمئن باش تو هر کاری وقتتو میذاری موفق میشی🥺👏

منم از وقتی که با یه مشاورمون صحبت کردم اصن قاطی کرده بدجور ذهنم یعنی هر روز همش به آینده فکر دارم میکنم

دیگه می‌خوام همین روزا واقعا واقعا دست بکشم از بیان

نمیدونم ولی وقتی میام توش همه بدنم شروع به درد کردن میکنه

یهو خسته میشم یهو بی انرژی میشم

کریستالم خوش به سعادت حسودی نمیکنم نوش جونت باشه قشنگم

مطمئنم به همه اهدافی که داری میرسی جذاب من

ولی من😭 من اینجوری که پیش گرفتم موفق نمیشم واقعا😣

من همش تو بیانم بیشتر الان

من نمی‌خوام آینده ام از بین بره

حتی الانشم براش همه برنامه ها رو ریختم تا اون روز مهم زندگیم برسه بعد اینکه دیپلم گرفتم می‌خوام شاغل بشم می‌خوام پولامو جمع کنم🥺 کلی برنامه ریزی کردم حتی مشغلم هم جور شده ‌ایشالله دو سال دیگه که دیپلم گرفتم واردش میشم

الانشم به عنوان کار آموز دارم میرم و یاد میگیرم🙏

من دیگه رفتنی ام از بیان🥺

باید برای وب اونبی و یوری ادمین پیدا کنم و بسپارم بهش وبو و برم کلا از این بیان لهنتی😭 خدایی فقط همین دو تا وب الان شده بهانه من

جفتشونم نمی‌خوام حمایت من از دخترام سر جلسه ولی وقتی که دارم برای اون وب ها میذارم آخرش هیچ هیچ دیگه به دردم نمیخوره🥺 من یکی که اهداف همش مشخصه واقعا این فضا رو ترک میکنم

توایس لند هم لینا جون هست پیش عسلی😣🙏

وب آیزوان منم برنمیگرده چون آینده ام مهمتر از وبی عه که خودمو براش میکشم ولی بعدش اصلا حمایت نمیشه😭

آره اگه خدا بخاد😂 همه دوستام دارن میرن من تنهایی اینجا چ کنم؟! میخام پولامو جمع کنم الانم بشینم خوب خوووب درسامو بخونم که بتونم برم اونور🥲💚 
مرسی آیرینممم😍😍😍😍🍓🌹🍒💙

میدونی چیه آیرین؟! باید سعی کنیم یواش یواش کمش کنیم یونو؟! وبتی خونه نشستیم بیکار خود ب هخود میام اینورا ولی اگه مشغول کنیم سرمونو با فیلم یا بیرون دور زدن یا غذا پختن و هر کاری حالا... دیگه حتی خودمونم بخایم وقت نمیشه یونو؟!
میخام مثه یه ادمزن خوب که هم با زندگیش میرسه هم به کارای وبش زندگیمو ادامه بدم

کریستالم دو بار از من اسم بردی تو این پست قشنگم😣🙏

اینهمه خوشبختی برای من زیادیه به خدا من لایق اینهمه محبت نیستم من نمیدونستم من نمیدونستم که با اومدنم به بیان میتونم انقد دوست قشنگ پیدا کنم

یکی از یکی قشنگ تر یکی از یکی خوشگل تر🥺😭

من هرگز کریستالم فراموشت نمیکنم مطمئن باش

الان که تصمیت رو گرفتی کلی بهت افتخار میکنم به اینکه

یه آدم انقد سخت کوش و برنامه ریز هستی قشنگم

کریستالم من بهت قول میدم برات کلی دعا کنم مطمئن باش حتما دعا میکنم🤲

کریستالم اصلا غصه آینده رو نخور قشنگم کریستالم وقتی انقد براش داری زحمت میکشی از اون ور کلی معشوق داری که عاشقتن ‌‌و برات دعا میکنن مطمئن مطمئن باش به خواسته هات میرسی

کریستال جون میتونی قشنگم میتونی به خداا که میتونی🥺🙏

😍💙💙💙
منمممم😍🌹🌹🌹💕
مرسی آیرین جونمممم😍🌼🍭🍒💚❤❣
خیلی خیلی ممنونم آیرینیِ مهربونم😍🥰🥰🥰🥰🧁🧁🧁

وای نیگاا کامنت اولیم به جای سر جاشه نوشتم ... سر جلسه😂😂 ببخش"

میدونی چیشد من اونو با گوشی داشتم مینوشتم بعد مثلا اومدم تو تنضیمات گوشی

این درست کردن غلط های املایی رو زدم حالا این هر چی گیرش میاد رو میزنه خودش عوض میکنه

منم که نمیام وقتی نوشتم یه دور کامنتمو بخونم ، دیگه اینجوریا میشه ... آره دیگه =\

کریستال جون دوست داری بورسیه کدوم کشورو رو بگیری فداا؟ کره جنوبی؟ اگه آره بیا با هم بریم :))

البته شوما زود تر برو من باید لیسانسم رو قبلش حتما بگیرم بعد حالا اگه خدا بخواد واسه فوق

لیسانس بیام که رفت حدود یه 6/7 سال دیگه البته اونم در صورتی که سال اول کنکور قبول بشم

غصه اش رو نمیخورم چون میدونم میشم ، عههههه اصن چرا دارم همش به آینده نگاه میکنم از کجا

معلوم 6 یا 7 سال دیگه من تو این دنیا باشم اصن همین فردا کی میدونه فردا چه اتفاقی ممکنه

براش بیوفته ^^ حالا بیخیال بیا با هم حسابی براش تلاش کنیم کریستالم

مطمئنم یه عالمه خودتو قبول داری و به هدفت میرسی قشنگ ترینم *-*

کریستالم واقعا میتونی ، من مطمئنم که میتونی فداتشم *-*

الان که اهدافت رو مشخص کردی من کلی بهت ایمان دارم قشنگ ترینم

فقط با اینکه منم همچین برنامه هایی تو سرم میگذره ولی هیچی الان نمیدونم از بورسیه و

چمیدونم اقامت خارج از کشور و ویزا تحصیلی و ویزا کار یا اینکه مثلا درآمد های یه دانشجو اونجا

چجوری باید باشه و مثلا چقد با خودش پول ببره ، اصن اونجا بر میاد از پسش چجوری ایناس :\

کلا من هیچی در مورد اینجور چیزا نمیدونم >< اگه میدونی کریستالم یه کوشولو برام توضیح بده

یه جا دیدم تو گوگل بعد اومدم مثلا مشاوره بگیرم سوال کنم که برام توضیح بدن یهو طرف گفت الان درآمدتون چقدره :\ آقاا مگه من شاغلم ، دیگه کلا هیچی نگفتم بهش

بعد یه جا خوندم اگه بورسیه بگیری این فرصت رو داری و میتونی به صورت رایگان در یکی از

دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کنی؟ آره بورسیه همینه درسته؟

خب این واقعا معرکه ست ، بیا کلی درسمون رو بخونیم :))

ولی هدف داشتن تو زندگی بهترین چیزه ^0^ مثلا فکر کن یکی نمیدونه چجور کیکی درست کنه و

دو دله بعد میاد کیک شکلاتی درست میکنه بعد تا وسطاش میره بعد یهو نظرش عوض میشه خب

اینجوری کیکش خراب میشه دیگه :\

فدا سرت عزیزم 😂
عاام بیشتر دلم میخاد استرالیا برم یا اگه نشد آلمان هم خوبه ولی فعلن حوصله ی آلمانی یادگرفتن ندارم XD البته کشوری که اون رشته رو نیازمنده هم خیلی مهمه میدونی:/ باید اول کارشناسیمو بگیرم بعد برای ارشد و دکتری اینا ببینم کدوم رشته میرم اونموقع کشورایی که تو اون رشته نیازمند دانشجو ان ببینم کجا میخان:/

عهههه آیرییننننننننن این چ حرفیههه عههه *-*
میدونی اگه خودت بخای بری واقعن پول میخاد خیلی XD مخصوصن کانادا که اوففف کلن جیبت خالی میشه XD آلمان از همه بهتره هم خرجش کمتره هم یه آلمانی بلد باشی و نمره آیلتس بالا داشته باشی حله ولی بازم به دانشگاه بستگی داره چه نمره آیلتسی قبول میکنن:/
ببین عزیزم بعضی کشورا براشون نمره ی امتحانای زبان بین المللی مثه تافل و آیلتس مهم نیس:/ مثلا دوستم رفته رومانی و فقط نیازمند بود زبان رومانی یاد بگیره و اصن اونجا انگلیسی بدردش نمیخوره ینی در حدی که یوقت جایی کارش گیر میکنه و میخاد انگلیسی به طرف بگه اونا هیچی نمیفهمن:/ کلن تو رومانی مردم کمتر انگلیسی بلدن:/ در کل خیلی به کشوری که میخای بری ربط داره و همچنین دانشگاهش :) بعضی کشورا برای اینکه بری دانشگاه یدور باید اونجا حتمن پیش دانشگاهیِ اونا رو بخونی:/
بورسیه اینطوریه که خرجتو دولت میده تو میری یه کشور دیگه درس میخونی و بعدن میای کشور خودت چیزیکه یادگرفتی رو حالا اینجا تو کشور خودت انجامش میدی:/ مگه اینکه تو همون کشور ازدواج کنی یا بچه دار شی و اینا و رسمن یه فامیل نزدیک (اعم از همسر یا بچه تیا اگه مادر پدرت تبعه ی اون کشور رو بگیرن) تابع اون کشور شده باشه یونو؟! برا همینه یسریا میرن اونور ازدواج میکنن تا تابعیت بگیرن و موندگار شن:/ اوناییکه رسمن خودشون میرن و ویزا اینارو میگیرن فرق داره میتونن همونجا درس بخونن و خونه بخرن حتی تا آخر عمرشون مجردم باشن اشکالی نداره ولی اگه بورسیه باشی باید حتمن برگردی

بیا واقعن براش تلاش کنیم میدونم الان تواناییه تنهایی گل خودمو از آب بیرون کشیدن ندارم ولی میخام تمرین کنم تا رو پای خودم وایستم که بعدن مامان بابام بتونن با خیال راحت بهم اعتماد کنن تکه جاهای دور میتونم رو پای خودم وایستم ^^ بیا با تلاشمون خوشحالشون کنیم و جواب زحمتاشونو بدیم ^^

ایییییی پس من اگه بخوام روزی روزی اگه خدا بخواد برم ویزا میگیرم حتما😕

کلا می‌خوام ساکن اونجا باشم چرا برگردم دوباره آخه😖

فقط آره دیگه هزینه هاش زیاد میشه😣 چقد مثلا یعنی🤔 بیشتر از ۵۰۰ میلیون میوفته یعنی؟ اگه آره من واقعا تا ۶ یا ۷ سال دیگه نمیتونم درآمد اینجوری داشته باشم که چون از مقطع دیپلم به بعد می‌خوام وارد مشغله ای بشم و خب در آمد یه دیپلمه هم که اینجوری نیست🤔😰 خب مثلا کره⛩️ اوممم من قیمت بلیط پرواز و اینا رو چک کردم ۱۶ میلیون اینا بود حدودا الان و خب حتما تا چند سال دیگه این قیمت چند برابر میشه✈️ دیگه از ۵۰ میلیون فک نکنم بیشتر بشه بلیط پرواز😶 یا نکنه اونم میشه🧐

ای بابا کلا این دنیا همه چی به پول بستگی داره یعنی اصن همه چی هاا میخوای درس بخونی باید پول باشه که برای خودت امکانات فراهم کنی ... عجبا🥺💔

کریستال قشنگم امیدوارم به همه خواسته های قشنگی که داری برسی منم در کنار شما به خواسته هام برسم و دوتایی خوشحال و موفق باشیم هیچ کاری تو این دنیا سخت و غیر ممکن نیست و فقط و فقط به خودمون بستگی داره👏

میدونم که میتونی پس فایتینگ🌈

آره از اول همون تابعیت رو بگیری خیلی عالیه😍👌💚 
والا در مورد هزینه اینا نمیدونم فقط شنیدم مال کانادا خیلی گرونه نسبت به جاهای دیگه:/ 
فقط خرج هواپیما نیس آیرین، پول خونه/ خوابگاه، پول دانشگاه، خورد و خوراک، لباس اووووههه خیلی چیزا هست🤦 مثلن دوستم رفته بود خوابگاه میگفت گاز نداشتن خودم مجبور شدم بخرم😐🤦 
عاره تو این دنیا پول همچیزه هه😂😂😂 تو دبستان اشتباه بهمون یاد دادن که علم بهتر است😂 تا پول نداشته باشی عدم یاد نمیگیری که😂😂😂 سو یروت ایز اوری ثینگ😍😂😂😂😂😂👌💰
مرسی عزیز دلم آره هر دو مون موفق میشیم با هم تلاش میکنیم و با خبرای قشنگ قشنگ همدیگه رو خوشحال میکنیم زیبا😍😍😍💙💕💙💕💙💕💙💕💙💕

وای آره واقعا به خدا همش پول الان داره حرف اول رو میزنه

من یه چند تا جا رفتم امروز مطلب خوندم بعد مثلا کره ماهی حداقل ۶۳ میلیون تومان برای زندگی اونجا هزینه میشه برات البته اگه ولخرج باشی و خب اگه صرفه جویی کنی با ماهی ۳۰ یا ۴۰ میلیون هم اونجا میتونی زندگی کنی🥺✨

(آقا من کلا قفل کردم رو کره بیخیال😂😂)

خلاصه کلا برا اون ور آب باس کلی خرج کنی دیگه

آره دیگه فقط پول بلیط اینا که نیس😣🤦

ولی خب اگه برای دانشگاه اینا میریم حالا چه بعد از اون زندگی

کلا بهتره بعد از پنج یا شش ماه حتما یه کار اونجا واس خودت جور کنی که کلا از حقوق همون کشور واسه خودت هزینه کنی و درآمد زایی کنی🥺💸

کلا از الان باس پولامون رو جمع کنیم من که پول تو جیبی اینا اصن تو زندگیم نداشتم و خب آره اصلا بهش فکر نمیکنم و نکردم و خب تنها روش همینه که خودم تلاش کنم فقط و فقط و حداقل واسه بعد دیپلم وارد بازار کار اینا بشم الان ماهی یه بار با یکی از دوستام میریم همینجوری تو اون محل و کارآموزی میکنیم انواع کلاس ها مثل ویولن هم دارم میرم که حداقل بتونم در آینده از چیزای اینجوری کوشولو مخارجم رو در بیارم🥺

خو فایتینگگگگگ کریستالمممم💞💞💗💗

سر این موضوع فک کنم خیلی صحبت کردیم با هم

حالا هنوز نه به بار عه به دار عه انقد برنامه داریم میریزیم😂👍

وای مامان من فقط میگه همش الان رو در یاب من یهو که از آینده صحبت میکنم پیشش میگه حالا بذار فردا بشه😶 کلا نمی‌خواد گوش کنه🤭😣

🥲🥲🥲💚 
پول ایز اوری ثینگ😂😂😂🔥

آره اگه درآمدت ره واحد پول همون کشور باشه خیلی چیزا عوض میشه👌 

😂😂😂💕

وای من نمی‌فهمم چرا جدیدا انقده غلط تایپی دارم😭😭🤦

اون نه به بار عه نه به دار عه رو نیگاا چجوری نوشتم کلا جمله بندی هام قاطی شده جدیدا

وای دیگه باید شروع کنم به مطالعه کتاب🤧📚

انقد مطالعه خوبه و دایره لغات و جمله بندی هامون خوب میشه که حد نداره یه عالمه کتاب دارم من ولی هرچی می‌خوام برم بخونمشون نمیشه🥺🤦

تازه دوباره کامپیوترم قاطی کرده نمیتونم بیام بیان خیلی😭😭

فداسرت بدتر از من نیستی که XDDD
آره آره و خصوصا فیلم دیدن لسنینگ رو خیلی خوب میکنه *.^
ای واایییییی *-*

جیگرم سوخت😐💔

لصن من نمیهممممم مشکل خواهر کوچیکترا با خواب چبه😭😂

هعییی گفتییی...🤌🤌🤌🥲💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan