دفترچه خاطرات روزانه #روز 20

دفترچه خاطرات روزانه #روز 20

 

ام وی ایترنال سانشاین بالاخرهههههههه داره میاد هوراااااااااا شولولو 😍😍😍💃💃💃💃☀️☀️☀️

 

 

 

ی خبر بدم😍 

بایسمو تو ترایبی انتخاب کردم بالاخره دست و جیغغغغ 😍😂😂😂💖

بایسم میره عه😍😍😍🍭💖

 

 

 

برام دست بزنیننننن بالاخره رسیدم فیلم لوکی رو ببینم واایی خداروشکر دیدمش😍😂💚💚💚 

اح چقد سر اومدن فیلمش خرذوق بودم و خودمو پاره کردم و ازونورم حسرت وقت نداشتن رو میخوردم😂 خیلی خوشحالم که بالاخره  دیدمش😅✋💚 (هیشکی نمیتونه حالمو درک کنه برا همین ممکنه بنظرتون دیوونه بیام ولی خودم فقط میفهمم تا چ حد میخاستمش😂) 

کسی فیلمو دیده اینجا؟! البته سریاله بهرحال من دهنم نمیچرخه بگم سریال😐🍭 

سیلوی و لوکی خیلی کیوتن اصن من میرم عر بزنم براشون😍😭😭😭💚 من فصل دوم رو الاااننن میخاااممممم 😭😭😭💚 

 

تو زندگیم اگه یچیزو خوب یاد گربته باشم اینه که خودمو محتاج عشق و محبت کسی نکنم، به آدمای خودخواه تو زندگیم بفهمونم هیچی نیستن و به دوست داشته شدن از طرف اونا نیازی ندارم 

من تنهایی اوکی ام و دارم حالمو میکنم 😎🔥

بعضی موقع خوبه یکم خودشیفته باشی

 

خیلیم دلم میخاست با یکی از عکسای رنجون و این جمله یه ادیت بزنم🥺💚💙

ولی قبول دارین این وایب رنجون و این آهنگ حس فیک نوشتن به آدم میده😂🤚💙

 

دیروز ب معلم رانندگیم زنگ زدم گفتم شنبه‌م خالیه کلاس میخاد بزاره (عاخه یکشنبه یا دوشنبه ممکنه برم یجایی) بعد از دیشب بهم گفت میره برنامه‌ش رو ببینه بهم خبر میده بعد دیگه زنگ نزد😶 امروزم منتظر زنگش بودم ولی نزد میخاستم اس ام اس بهش بدم ولی میگفت اس ام اس اینا چک نمیکنه:/ منم خیلی برای زنگ زدن خجالتی ام🤦 ینی به دوست صمیمیمم میخام زنگ بزنم یکاری دارم 50 بار با خودم حرف میزنم آروم میکنم خودمو اصن وضع خنده داری دارم موقع زنگ زدنا ها😂😂😂🤦 اره الان نصفه شبه و هنوزم هیچ خبری ازش نشده و من میدونم فردا صب توسط مامان بابام بفاک میرم که چرا زنگ نزدی چرا فلان نکردی دختر 19 ساله مگه از زنگ زدن باید خجالت بکشه؟! تو الان باید همه کاراتو خودت کنی بچه ک نیستی خودت ب معلمت زنگ بزن هماهنگ کن😐🤦🤦🤦 

انی وی شب بخیر عای گس😅💙

  • Bin Bin

آخجوووون🎉🎉🎉💃💃💃

 

وااای منم خیلی برای زنگ زدن و پشت تلفن حرف زدن خجالتیممم

این چندوخ که حالمون اوکی نبود خاله‌م زنگ میزد حالمونو بپرسه. منم لالمونی میگرفتم😂😐

 

شب شما هم بخیر (با اینکه من الان قراره برم فیک بخونمم😂😂)

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃



اصن چرا باید زنگ زد وقتی میشه انقد راحت نوشت و پیامک داد؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واایییی منم خالم زنگ میزنه یجوری پشت تلفن صدام از خجالت کم و سافت میشه که هیچی نمیشنون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


جررررررررررر😂😂😂

اونیااااا

دلم برات تنگ شده بووووود TT

 

اونی بازم عکس کاور و تیری در قلب شوکو؟؟؟@_____@💔

 😭😭😭😭😭

 

طلنسعجسجععمسعجسعجشعجشسعججسعجعشعجعجش

بالاخرهههههه

من فقططططط منتظر صحنه اخرشممممممممممممیلمعجسعجعجسعجشجعسعجش

 

 

مبارکههه😂😂🎉💙

 

عه مال دیزنیه؟

دلم میخاد ببینمش ولی سریاله میدونم وقت نمیکنم *^*

 

کاملاااا باهات موافقمممم

حتی گاهی با خودم فکر میکنم رو خودم کار کنم که حتی به محبت خانواده هم احتیاج نداشته باشم...

آهنگ آی دونت نید یور لاو؟؟؟؟

واییییی عشق منهههه اون اهنگگگگگگ

وایسا...

من تا حالا ورژن صوتیشو دان نکردممممممممم

هییییییییییییین خیلیییییی وقته ام ویشوو ندیدممممم

وای بر مننننننن

آره قبول دارم :")

یه فیک بدون کاپل TT

 

عاخخخخ درک میکنمممم

من حضوری حرف زدن برام عین اب خوردنه

بات تلفنی و پیامکی برام مثه مرگ میمونه

اصن نمیدونم چجوری تایپ کنم :"

اوخیییی منممم😍😍😍😭💙💙💙💙💚💚💚💚💚 
مراقب خودت باش بین درساتم غذا خوب بخور ضعف نکنی قشنگم😍 سوالی داشتیم بپرس اگه یادم باشه برات میتونم توضیح بدم باشه؟!😍💖🍭


آرهههه دیگهههه اصن من نکنم کی کنه؟!😂😂😂💛 (حالا بماند خودمم عینه تو غش در غش میفتم این وسط😂💚) 


واااییییی دست ووسان خورشیدی😍😭☀️☀️☀️
این اسپشال ویدیویی که سر چوسوک برای ایترنال سانشاین گرفتنو دیدی؟! سونگهوا ی دنس هست با دستش چن بار سره پارت "وی شاین لایک ایترنال سانشاین" میره من حس میکنم این ی اسپویل از دنسشه ها😶😶😶💛 

 آره
سریال اسمش ترسناکه ولی این 6 قسمت بیشتر نیس😂😂😂 تازه هر قسمت 45 دیقه (سر و تهشم که همش تیتراژ ایناست میشه گفت 40 دیقه هم نمیشه😂 ینی انقد زود تموم میشد پففف خو من بیشتر میخااااامممم😭💚💚💚) 
کلن یروزه میشه تمومش کرد😂✋💚💙 


نه دیگ۸ یسری عشقا خوبه باشن مثه عشق خانواده😅💙 من فقط منظورم اون یسریاییه که خودشونه خیلی بالا میبینن و همش فک میکنن ما محتاج محبت مزخرف اوناییمه😐 درحالیکه اندازه‌ی عدس هم برامون ارزش ندارن😂😂😂😂

عه من دارم برات میفرستم باز😉🌸


آره منم حضوری حرف زدن برام راحتتره 
باز پیامک اینا هم خیلی برام راحته، فقط سختیش با معلم اینا اینه که ادبی و محترمانه تایپ کنی که منم اصنننن نمیرم نمیچسبم ب مامانم تا این بگه و من تایپ کنم😐😂😂😂💚💙 
ولی واااییی امان از زنگ زدن😐🤦🤦🤦 از خجالتی 5 دور میمیرمو زنده میشم🤦 ینی میمونم چی بگم🤦 50 بار سلام حال شما خوبه وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم رو تکرار میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂

چشممممممم TT~TT

باشه حتمااا

مرسییی اونیه گشنگممممم🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

 

قانع شدم اصن😂😂😂

 

ارههههسملشلمعجشچهسسهپهپسسهپسهپشهچسهچشهچ

دیدممممم

دقیقااااا منم همسن فکرو کردمممممممم

حتی میخاستم یادش بگیرم😂😂😂✋🏻

 

اونی شیش قسمت 45 دیقه‌ای تو یه روز؟@_@

پشمام شما سرعتتاتون چه خوبههههه

من یه ویکلی ایدول رو تو ی هفته میبینم😐😂😂😂

 

اره اونی پوف منو جدی نگیر یه لحظه یاد بحث دیروزم با خانواده افتادم یه زری زدم :"

دقیقااا😐👌👌👌👌👌👌

نههه زحمت نکشششش خودم دانلودیدم فداتتت TT

 

وای منممممم

ولی مامانم میگه ب من چ خودت یادت بگیر 😭😭😭😐😂

اصن ایح :"

😍💕🍭💕🍭💕🍭💕🍭💕🍭💕🍭💕😍 


جررر😂🔥💖☀️


وااییی من یه چن هفتس اصن دنس اینا تمرین نمیکنم اول از همه هم همین هالا هالا داره از یادم میره🤦 باید آدم شم😂😂😂🤦 تنها دنس مفیدی ک میکنم تئ راه اتاق رفتن دستامو مثه دنس لوکو یا سوایپ میکنم جرررر چقد خسته میشم😂😂😂😂💕 
باشه ایشالا ایترنال سانشاین اومد و اسکارز (اسکیز) اومدن دنسشونو یاد میگیرم😂✋🔥 


عاخه من بشینم پاش دیگه بلند نمیشم یونو؟!😂😂😂 اصن دلم طاقت نمیاره نزنم قسمت بعدی😂😂😂😂😂😂😂 
واایییی من اصن حوصله‌ی ویکلی آیدل اینا ندارم😂😂😂🤦 ینی تو عمرم 3 تا آیدل روم سونتین و 2 تا آیدل روم اسکیز و بدونه افتر اسکول کلاب اسکیز رو دیدم، آیدل ذومای ایتزی و توباتو رو هم نصفه نیمه دیدم😂😂😂✋💚 نمیدونم چرا حوصلم نمیشه😂😂😂 


اوه😶 کنچانا دترم😊 این نیز بگذرد 🌸🌸🌸
عه باشه😍😂💕 

مامان منم یه عالمه غر میزنه سرم که خودت بنویس ولی من خیلس گسر سه پیچم😂😂😂😂💕 
الانم مامانم بزور مجبورم کرد زنگ بزنم معلممو اوففف مردم 😬
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan