عر روز شنبه (#تاخیر)

عر روز شنبه (#تاخیر)

 

آیا میدانستید در کامبک بعدی ب احتمال بسیییی زیاد همین کیوتچه‌ای ک مشاهده میکنید قرار است پک هاشو در ملع عام بزاره و من از همین الان عزا گرفتم😶💊

آیا میدانستید من نمیتوانم به هونگ جونگ فوش دهم؟!😍😭💕

 

خا عر برای عکس پست بسه😂

 

در اصل نیمی از نوشته هایی که تو این پسته رو شنبه نوشتم ولی خب نرسیدم کامل کنمو ادامشو یکشنبه نوشتم...

 

خب امروز (شنبه) بورن آپ شد و بلهههههههه عشق زیبای من. کراش گنگ بالای من. خواهر جونگین آمد شولولووووو😍😍😍😍😎😎😎🤟🤟🤟 

و اینکه ناموسن هروقت خودتون این پارتو بخونین میفهمین چجوری نویسنده سرش پاره شد😐🤚💙 منیکه دیوونه‌ی فیلمای تخیلی ام هیچ چیزی حتی شبیه اینارو تو اون داستانا ندیدم ناموشن خیلی یونیکِ اسده هاش عرررر😍😍😍😍😍❣🔥🔥🔥🌹

 

 

خب از روزم(هام) بگم:/ 

کلاس رانندگی میرممممم شنبه اولین جلسم بود عررر خیلی ذوق دارم یونو؟! 

معلمش سر جلسه اول 50 ص درس داد😶😐 و یجور پشم ریزون طور کتابو خط ب خط حفظ بود ک نگم... ینی هیچی جلوش نبودا خودش اینریختی میگفت ص 13 بند دوم خط چهارم سوالش فلان فلان فلان😐 ینی جوریکه فک میکنم هر صفحه‌ی کتابو باز میکردی میگلتی خط 15 رو بخون از حفظ برات میخوند😂😂😂 

بله اینو منی دارم میگم ک حفظیاتم عینه چی افتضاحه...

یکشنبه هم جلسه ی فنی داشتیم واییی خیلی باحال بود ^^

 

 

این چن مدت یکم با اقوام و دوستان بیرون رفتم و نگران نباشین کرونا ندارم😂🤚💙 آزمایش گرفتم سالم بودم (اینایی که باهاشون رفتم بیرون خودشون عینه من خیلی مراقب طورن و رعایت میکنن برا همین نگران نبودم)

 

راند دوم واکسنمم زدم و شت ایندفه درد داشت😂 الانم ک دارم مینویشم دستم درد داره و تازه قرص خوردم ولی خب دردش فقط محدود ب همون جای واکسنمه پخش اینا نشد تو کل دستم... :/

 

 

کامبک انسیتی 127 و ترک زیبایِ کراشم لموناد 😍🍋🍋🍋

دنس آرتیست ماه جویون با آهنگ مورد علاقم...👑🖤

ام وی گان اوی...

اسپویلر ترایبی ک بالاخره اومد (یادم باشه در مورد ترایبی کمی بسخنم براتون😂)...

 

 

کسی woman street fighter میبینه؟!

من از دیروز شروع کردم خیلی باحال بود ^^

پشمام ریخت وقتی چه یون رو اونجا دیدم...میدونین جو این برنامه خیلی خشن و بیرحمانست، شرکت کننده ها همش برا هم کُری میخونن و کلن همو میکوبن با دنساشون و خیلیم دنسشون قویه همشون طراح دنسر اینان اصن فوق العادن و میدونین این برنامه برای روحِ چه یون که لطیف طوره و آیدله یکم زیادی خشن و بیرحمانست:/

جوریکه چه یون رو یه رقیب ضعیف میدیدن و همش برای اینکه ببرن چه یون رو برای رقابت میطلبیدن:| البته دخترم بعد چن بار باخت یهو انقد پیشرفت کرد که آخرین رقیبشو برد ^^

تیونگ هم داور برنامس (اصنم فک نکنین نشستم بخاطر تیونگ دارم میبینم😐)

دنیل هم مجریه برنامس واییی کیوتییی😍 لنتی ریکشناش خداستتت😂 ینی ولش میکردی اینم میومد پیش بقیشون فری استایل دنس میرفت 😂😂😂 کیوووتتت

تو قسمت اول بود عای گس یه زنه سر دنس شلوارشو در میاره وااییی باید قیافه دنیل و تیونگ رو میدیدین 😂😂😂😂😂😂😂 هر دوتاشون کاغذ تو دستشونو اوردن جلو چشاشون😂😂😂 و جالب میدونین چیه؟ کفش زنه به شلوارش گیر میکنه و نمیتونه با کمک باز رقیبش شلوارشو در میاره ینی من پارممممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

میشه ی چنلِ خوب برای فیک انسیتی بهم معرفی کنین؟! من یکی دارم ولی خیلی وقته اصن آپ نداره😑 حالا چنل هم نشد، یه فیک قشنگ (برام اینکه داستانش قشنگ باشه خیلی مهمه) 

هااا تندری شیپر هم شم هاها دست بزنین برام😂💖

 

از راکی ممنونم ک بهم این سونگهوا رو نشون داد 😍😭😭😭😭😭😭😭💕

 

 

ب شوکو قول دادم سونگجونگ مومنت براش تو ی پشت درست کنم و منیکه همه‌ی عکس و فیلمای مومتتاش تو گوشیم سیو شده آمادست ولی برا آپ و پست گذاشتن گشادم (و خب البته یمدته وقتم نمیکنم انی وی😂)

 

 

اینو یخونین و همراه من جیغ بزنین 🥰🥰🥰💜

یونهو: ما هفت ساله که باهمدیگه دوستیم~

مینگی: ما حتی قبل از کاراموزی باهمدیگه دوست بودیم

مینگی: بخاطر یونهوئه که من توی این کمپانیم~

یونهو: ما باهمدیگه واسه اودیشن رفتیم و من اول به کمپانی اومدم و به مینگی گفتم که اینجا خیلی نایسه، بیا باهم انجامش بدیم~

مونبیول: این اتفاق افتاد و شما یه تیم شدید:)) 'it's really a real friends chemistry' ~

- اینکه 'مینگی بخاطر یونهو، و وویونگ بخاطر یوسانگ توی این کمپانین' زیادی قشنگ نیست؟")))))))

⊰[ @Ateez_tweet ]⊱

 

 

ب آرزوم رسیدم هاها همیشه دلم میخاس عروسکی ببنده و عررررر😍😂😂😂💖💖💖

 

  • Bin Bin

اونی مگه هونگ جونگ رو نکرده؟:/

تو نت دیدم...........

اری میدانم هقققق TT

قلبممممم خیلیییی کیوتچه‌اس😭😭😭😭😭😭

بایس نازنازیم هیخ TT

 

عههههههههه خاهر جونگین پیداش شددد؟*-*

خب خدا رو شکرر :"))

راستی اونی یه هلپ برسون :")

به نظرت واسه نظرای وان دی (میخام شرو کنم بخونمش یوهووو*-*) تو ناشناسش نظر بدم (داره اصن؟) یا برای تو بفرستم تو برای نویسندش بفرستی؟*-*

راسی پارت نه وان دی رو خوندم :")

تو تلگرام دنبال چنل فیکشن ایتیز بودم و اتفاقی دیدم عهههههه وان دی اونجا اپ میشههه

و خب اخر پارتش از تعداد کم نظرا یکم انگاری ناراحت بود جیگرم کباب شد حقیقتاا TT

 

 

وایییسلمششعمشعجشعچشعچشعچشهشهچچهششهچشهچعچششهچ

رانندگی خیلییییی عشقهههه اونییییییی

واییی دارم پشت رول تصورت میکنممم😍😍😍😍😂💙💙💙💙

وای :"/

پشمام :"/

چه خفنه معلمه😐😂

ولی اونی چقدر بزرگ شدی هقم TT💚

 

الهییی :")

پس هر دو تا دوز رو زدی دیگه :")))

 

 

گلبمممم دیدی جویون ارتیست ماه شده بوووود

وایییی خدااا من نمیتونممممم

 

چه یون کیه؟*-*

من نمیبینمش ولی ترانه میبینه :")

منم دلم نیخاد ببینم ولی حال ندارم😂😭

با حرفای تو بیشترم دلم خاست ببینم TT

پسرای خجالتیمممم😂😂😂اوخوداااا😍😍😍

دلم ضعف رف ایح >_<

 

اره یکی دو تا میشناسم اونی

ولی ایدیشو حفظ نیستم بذار برات میفرستم *-*

چی شیپ میکنی اونی؟*-*

واییییی تندری😍😂

 

این استایلای راکشون....

ندیدم ولی شنیدم...

اهنگ از جاستین بیبر کاور کردن؟😭

گلبم خیلی جیگر شدن هق🤧

 

اونی به خودت فشار نیار هرموقع گذاشتی اوکیه😂😂💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

 

واییییی دقیقاااا امروزززز رفته بودم سراغ چنله

وای گلبم خیلی سافت شدم هقققق

اون ویدیو یوسانگ رو هم دیدم

واییی وویونگ بخاطر یوسانگ از بیگ هیت اومده بیرون

اصن قلبم بعد دیدن این دو تا ویدیو یجوری شد

وای خیلی دلم پیچ خورد ینی😭😭😭😭😭😭

 

 

شفنمسعشمعشپعپشعشعپپشعپشعشهپهپشپشهپشهشهپپشههپش

من مرگگگگگگ این عکس هیونممممممممم

گلبممممممممم

دیدی اونیکی عکسشو که نصفشو بسته؟😂

عروسک منننننن😭😭

من کامل ندیدم بریزه مثه اینا بیرون:/ یونو ازین مدلا که با دست کامل میبرن بالا اون صاحب مرده رو :|
در شاید یهو اتفاقی لباسش بره بالا موقع پرش ولی اونریختی رو نکرده فقط تو این اراه اگه دقت کنی کراپ تاپ داره ولی زیرش یچی ازین تور توریا پوشیده XD
نینی هونگ جونگ *-*


عررر وان دی رو خوندیییی ^^
میخای تو همون تل بهش کامنت بدی؟! آره ناشناس تو تل داره ^^
آره فاطی چون تازه اومده تو چنل فیکای ایتیز برا همین هنوز خیلیا هستن باهاش آشنا نیستنو بقول خودش فقط منم که بهش اونجا هس آشنایی میدم XD (البته منم دیدم فاطی اونجا هم هست با کله رفتم پیشش XD


عرررر شوکو نمیتونی تصور کنی چقد خرذوقمممم ^^
ماشین سواری *-*


جویون= یه مشت عر نزده ی کریستال *-*


چه یونِ آیزوان یا ب عبارتی خواهر بزرگتر چریونگ ایتزی ^^
وااییی برنامش باحاله ولی خب طولانیه اگه وقت داری ببین وگرنه ک هیچ...


آره آره باز وقتی تونستی برام بفرست عایم این نیددد *-*
نومین و مارکهیوک خونم بدجور افتاده شوکو (نومین لنتی الان یه ماه شده لازمیجاتشم *-*) جیونگ هم میشیپم ولی در کل به نومین و مارکهیوکم دست نخوره بقیه شیپا فعلن تعصبی ندارم همچی درهم XDDDDDDDD
تندری خیلی یمدته تو کفشم *-*


منم نرسیدم هنوز هیچکدوم از اجراهاشون رو ببینم ولی استایلاشون چشم اصن میخوره...
آره STAY رو کاور کردن *-* من عرررر ^^



میبینی سوییتکای مادرووو *-*

اصن من ب آرزوم رسیدممممم *-* از موقع بک دور منتظر عروسکی بستنش بودن XD
اره بچم دستش چلاقه بلد نیس ببنده عینه آدم XD

پشمام چقدر نظرم طولانی شد :"

ولی دلم برای پستات تنگیده بود هق TT

جررممم XD پستمم طولانی بود و تو هم برا تک تکشون عر زدی ینی عاشقتماااا *-*
گمونم دو هفته شده بود اینجا پست نزاشته بودم XD

اونییییی چطوریی

من دوباره قراره خواب بورن ببینم

اونی سابت 50 لاین مونده به امید خدا از خوابم بزنم اون 50 لاینو تموم کنم:/

ایحححخ

واییی اونی هیونجین خیلی لعنتیه با اون موعاش کاثافت

ایححح 

وه دوباره پروموشن ها تموم شد جین یانگ شروع کرد بلا بیاره سر پسرام :///

اونی دلم به شدت برات تنگه

دلم میخواد کله روز باهات بحرفم

هیییی

پ.ن:بخدا هونگ جونگ حرفی از بی لباسی بزنه دست بنگ چانو بر میدارم میکوبم پس سرش

بی ادپا 

شورشو در اوردن 

اه:/

سلااااااامممممممممم عسلللللمممممممم ^^
جررمممم جوریکه هر بار تو رو خرتوباقالیه بورن میکنم XD
عسل دیوونه شدی؟! برو بخواب دختر ^^ حالا اون 50 لاینو بعدن میزنی دتر
دلم میخاد موهاشو بگیرم عینه پره ی پنکه بچرخونم XD
وااییییی چرا همه دارین غصه میخورین؟! هان زودی خوب میشه سر تمرین صدمه دید یمدت مراقب میمونه تا خوب شه و بیاد سر اجراها ^^ امروز سنجابک اومد یه عالمه بابل بهمون اطمینان خاطر داد که خوبه ^^
اوخی بیا بقلت کنم بچلونمت ^^

ج پ.ن: جررممم چه کسیو XD  مستر پیشقدم XDDDDDDDD
شورشو و گندشو همچیشو در اوردن -___-

اره واسه همشون عر زدم😂✋🏻

من و تو دست به عرمون فعاله یونو😍😂😂

 

قشنگ ملومه از پک رو کردنای اینا خیلی حرص میخوری :/👌

نینی باحیای من TT

 

ارههه همون پارت که سان میخاد چشمای وویونگ رو ببوسه هق TT

نمیدونم *-*

والا من از تلگرام چس هم سر درنمیارم :""

اره گفته بودی :")))

الهیی😂

 

ووییییی اونیه راننده >~<

اونی پس توی اون فنتسیه جمع کردن همه بچه های بیان خودت بشین پشت فرمون اتوبوسمون😂

 

عاهااا یادم اومد *-*

احتمالا یسری تیکه هاشو ببینم ^^

مخصوصااا اون تیکه قسمت اول ک تعریف کردی😂

 

چمششششش *^*

وای گلبممممم کاپلای فیوریت منننن هقققق

اونی من هرچی فیک که همزمان نومین و مارکهیوک داشت یافتم نصفه ول شده بود :"

اح :////

ایح :/

 

من اجرای ام کاونت داون رو دیدم

هقممممممم اینا خیلی عشقن TT

من واقعنییی میخام برد داشته باشننننن

 

اره اصن قلبممممم

جوری که وویونگ گفته شکست و بردمون باهمه....

وای من این زندگی رو نمیتونم

 

خیلی جیگر شده خدایی😂😂😂😂

میخام شوهرش بدم عروسکمو😍😭😂

یکی من، یکی تو، یکیم آیلین😍😂😂😂 باید کامنتشو ببینی قشنگ مثه تو عر زده برا تک تک بنداش😍😂😂😂😂😂😂💜 

دارن با این کاراشون قشنگ دارن زنده ب گورم میکنن استغفرلاه خو نکنین اون شیش تاست هشت تاست (پففف خودمم نمیدونم چن تاست😐😂) تیکه شکلاتاتونو بزارین همون زیر بمونین دیگه مثلن ک چی من ازینا دارم😑😑😑 بربن از جلو چشام گمشین من خودم کهنه‌تونو عوض میکردم😑😑😑😑


عررررر اونجاااا😍😍😭😭😭😭😭😭 ایتز مای فیورت پارت اوووففف سانِ مرض نگرفته همه پیشنعاداش با بوس عه جرررمممم😍😂😂😂😂 کتاب جادو نبود که کتاب لاس زنی بود😂✋💕 
عه دونت ووری دیگه بدتر از منو و روهینا نیستی ک عینه خنگولا یجا گیر میفتیم بهم میگیم آخرشم ب ندونستنامون میخندیم😂😂😂😂😂 
میگم ی پیام تو خ میدی ناشناسشو اونجا برات بفرستم:) 
همونجا بهت یاد میدم چیکار کنی ^^ 


جرررممم😂😂😂 نه اتوبوسش اگه پلاکش سفید باشه من میتونم برونم😂 ولی اگه پلاکش زرد باشه جزو وسایل عمومی میشه و گمونم گواهینامش جداس😂✋💛 ما ها راننده معمولیا گواهینامه پایه 3 میگیریم


جرررمممم😍😂😂😂 ینی اون تیکش خداست 


وحححح شانس ما عه پفففف 🤦🤦🤦 
وااییی شوکو میدونی ایندفه چی یافتم؟! تو ی چنل انسیتی دیدم هم ناینتین داشتیم هم دارکمون😶 نویسندشم دیدم همون فاطی زده😍 شوکووووووو بازگردانیش کرده بودن عرررررررر انقده ذوق زده شدم دیدم به کاپلای انسیتی بازگردانی شده😍😍😍😭💙💙💙💙💙 تو همون چنل انسیتی فیک لند که اولی لینک کردی بود😍😍😍😍😍 ولی میدونی چیه؟! هر دوتاش کاپلش نوشته نومین😐 ینی هم مینسونگ رو برگردوندن به نومین هم چانگلیکس رو؟! بعد اونوقت اونجاهاییش که تو ناینتین فلیکس هم داشت و اونجاهاییش که تو دارکمون مینسونگ داشت رو چیکار کردن؟!😂 و بدتر از همه! بورن رو میخان چیکار کنن که همه اونجا حضور دارن؟!😂😂😂 دو تا نومین ینی؟!😂😂😂😂😂😂😂


من ینی فقط میرسیدم ام وی هایی که اومد رو بازدید بزنم، ینی همش بیرون بودیم... از امروز دیگه آزادترم، باشه امروز 4 تا اجرا ببینم😂😂😂 


بریم استرالیا خاستگاری؟! 
لباس خوشگلاتو بپوش بریم😍😂😂😂💖

https://t.me/nct_ficland

https://t.me/nctfanfic

https://t.me/ncityfanfiction

https://t.me/Neofanfic

اینا چنلای فیکشنن *-*

اونی یکی دو تاشو خودم رفتم میدونم چیزای گشنگی دارن

ولی یکی دو تای دیگشو تازه پیدا کردم ولی بنظر میاد خوب باشن :")

مرسیییی شوکو جونممممممممم😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
خیلیییی کومائو😍😍😍😍🙏💜

وای خوداا عکس آخری فقط کیوتیییییTTTT

😍😍😍💙

وای نه من برا این آماده نیستم..

نکنید با من هنو یوسانگو هضم نکردمTT

چجوری میتونین به یکی فحش ندینxD من قربون صدقه رفتنم با فحشهxD

تو دیلی لونام سر ام وی نات فرندز تا نفس داشتم به اون چهار تا عنتر فحش دادم بعد ممبرا تو گپ میگفتن آروم باش آرامشتو حفظ کن گوه خوردن اصنxD

 

عههه بورننن میخوامممTT

بیام خصوصیت؟TT

 

پشمام"-"

چجوری میتونن..."-------------"

البته من کاملا ناخوداگاه آخر سال میفهمم کل کتاب ادبیاتمو حفظ شدم-از بس ورق میزنمشxD- ولی پشم پشم"-"

 

قبول نیسس برا ما فقط یه دوز میزنن..

من چرا باید اول(سوم) مهر برم مدرسهههه

هقققTT

 

وای آرههههههه من میبینمممکمنصیدنثضکنصذ

کراشمم بانو ایکی تشریف دارنننTTTTTTTT

وای آقاااا

ایکی چجوری 32 سالشه یه بچه 8 ساله ام داره اینجوری میرقصهههه

جسی و بوآ ام هستننT---T

من به خاطر جسی و تیونگ شروع کردم الان عاشق ایکی شدمxD

ولی ببین قبول کن

برای یه دختر لزبین مث من کراش تو اون برنامه ریختهTT

همشون از دم هات و پشم ریزوننT-T

نمیخوام چرا ایکی باید بچه داشته باشه..ینی یه جورایی وقتی 24 سالش بوده زاییده، حداقل یه سال نمیتونسته برقصه، بعدشم باید بچه بزرگ میکرده، با وجود اون وقفه هه که افتاده اون وسط خیلی پشم ریزونه کارش بهش افتخار میکنمTT من الان 15 سالمه اگه الان شروع کنم دنسو تا برسم به سن ایکی یچی مث خودش در میام ینی؟..TT

چه یونم خیلی طوفانی داره خودشو نشون میده، و به نظرم واقعا کارش خوبه

حتی از وقتی توی آیزوان بود مطمئن بودم بعد از دیسبند شدن اگه نره تو یه گروه دیگه توی بحث رقصیدن به یه جایی میرسه و خوشحالم که شروع کردهTT

و امکان نداره شما دنسر باشی و این برنامه رو ببینی و با Hay mama نرقصی:>

 

نه نمیشناسمTT

ولی خودم دارم مینویسمِD:

پیدا کردی به منم بگوTT

 

-اسکریم پلی شددهثباضاکثت تلل می وای آی دونت لایTT-

هققق یونگی کیوتممممTT

خیلی ذوقTT

 

وای ولی تو لایو هیون فقط اونجا که ازش پرسیدن کی لیریک رد لایتزو نوشته گفت دوتایی من تنها نبودمxDD

واقعن یوسانگ خطری بود...شد...و...خواهد بود🙂💙 در باشگاهو تخته کنی میرن خوابگاه بدنسازی کار میکنن خدایاااا🤦 
ببین عینه چی دلمون میخاد فوش بدیم ولی اصن نمیاد یونووو؟! اصن یهو اون لحظات معصومیتش میاد تو ذهنم...😍😭😭😭😭😭😭⭐️ 

وااییی جرررم آیلین 😂😂😂😂😂 

بیا بیا
آیلین تا پارت چند خونده بودی؟! 

لنتی زیادی همچیو حفظ بود من تو عمرم صفحه‌ی کتابامو هسچوقت حفظ نبودم حتی اون زیست لنتیو ولی این اصن...

عه یه دوز!!!!!!! 

عرررر آیکی😍 خیلی کراشه
پشمام ریلیییی!!!!😶😶😶😶 وااییی بهش نمیخوره😶😶😶👌💙 
جسی؟! جسی خودمون؟! پی نشین؟! عه اونجاس!!!😶 من تا قسمت 3 نصفه دیدم امروز قراره بقیشو ببینم حتمن توقسمت 4 عه ک من ندیدم😂💕 
در مورد چه یون بنظرم تو این برنامه داره خیلی چیزا یاد میگیره و پیشرفت میکنه چیزایی یادگرفته و داره رو خودش اعمال میکنه ک هیشکی ازش انتظار نذاشت، ولی میدونی جو برنامش جوریه که چه یون رو یجور تحقیر طور میکنن:/ چجوری بگم عام ببین اونجا ک داشتن طراحی دنسا رو انتخاب میکردن برا یونیتاشون، یکی بود به چه یون گفت یه تغییر شغل فقط درنظرش بگیر😐 بعدش ک صحنه‌ی گفتگوش با سرگروه وانت رو نشون دادن لیدره گفت چه یئن تو چرا هیچی نگفتی اون داشت تحقیرت میکرد و تو فقط بهش لبخند زدی... در کل میخام بگم خیلی به چه یون دارت تحقیر آمیزانه نگاه میکنن یسریاشون و همش میگن جاش اینجا نیس و این عذابم میده ک در موردش اینطوری فک میکنن😑 

عه از انسیتی😍 عررررررر 
شوکو چن تا معرفی کرد برای تل عه فقط😅⭐️ 


یونگی خیلی ایز جیگر و خرمالو و گوگولی😍😍😍😭😭😭💕💕💕💕


وااییی جررر آره😂😂😂 چان فایوووو باهات کار داریم مردددددد😂😂😂😂😂😂😂🙊💊

یوسانگ....اصن ولم کن بای...

 

تا پارت 10 خوندمTT

 

آره میفهمم..خیلی نابودد...

 

وای خیلی کراشهههههههههه...TT

آره تو اکانت تیک تاکش با دخترشم فیلم داره، دخترش خیلی شبیه خودشهTT

یس دقیقا یه حالت شو می ده مانی ورژن دنس:/ ولی چه یون کار خوبی کرد به نظرم که جوابشو نداد، و خب کارشون همینه که برینن به هم..

آره دیگه چجوری ندیدیشششششxDD تازه بانو سی ال هم هستTT مهمان البته ولی بودTT

 

با گوشی مامانم میرمD:

 

ام وی مثبت 15 سال بود چان نمیتونست ببینه..xDD

*-*

فرستادم برات ^^

عهه اوخییی *-*
جوریکه منم خیلی شبیه چه یون ام و خودمم روم نمیشه جواب کسیو دندون شکنانه تف کنم بهش بگم XD
عههههه سی ال هم بود *-*


جرررر

وااییی دقیققننننن XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

بچم به خودم رفته😂😂😂😂😂💙

 

مرتیکه های خر :"

والاااا

شکلاتاتون بمونه برای خودتون و دوس پسراتون احححح :"//////

وای جرممممم کهنه هاتون واییییی اونیییییی😂😂😂😂😂😂💔💔✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

 

این لنتی خیر سرش فرشتس و انقدر هورنیه؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂

خوشحالم که تو این مسئله تنها نیستم هق TT😂😂😂😂😂

چشم چشم الان میام *-*

 

 

اوکیه پس

یدونه پلاک سفیدشو گیر میاریم😂😂😂👌

 

عههههه

اره راسییی

یبار هه‌ری برام فرستاده بود ناینتین نومین رو *-*

ولی خب دیگه چون خونده بودم مینسونگشو دوباره نخوندم :"))

واعت؟؟؟

نمیدونم بخدا😐😂

منم نخوندم :"

خبببب لنتیااااا یکیشو مارکهیوک میکردیییییننننن اییییحححححح😐😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂

 

 

ای جان دلممممم😍😍😍😂

 

نه اونی تا استرالیا برای چیییی

فلیکس پسر وویونگه تا کی کیو بریم کافیه ها😂😂😂😂😂😂😂

جینگیلیلیلیییی برم به عنوان مادر داماد یچیز گشنگ بپوشم😂😂

 

خاهشی اونی نازم کاری نکردم که😍😍😍😍😍😍😍😍💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛

😂😂😂


شکلاتا برا خودتونو دوس پسراتون واییی پارممممم شوکو 😂😂😂
اره مخصوصن اون اسکیز و توباتو که دیگه کهنه های اینارو خیلی دیگه عوض کردم 😂


وااییی دقیقننن😂😂😂 اصن ازون فرشته شیطوناست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂


مرسسییی😂


منم چون مینسونگ و چانگلیسو خوندم دیگه اونارو نرفتم دان کنم:/ ولی واقعن داره مخم میپوکه عاقاااااا اون مینسونگه اون چانگلیکس فرق داره تیریخیدااا اون آخر دارکمون رو بخون نوشته فصل سوم داره T.T تیریخیدا بفهم ای بازگرداننده که فصل 3 همشون یهویی سرازیر میشن تو یه فیک همه کاپلا *-*
هیققق همینننننن یکیو مارکهیوک میکردین دیگههههه *-*


اییییییییییی جررمممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آره میریم کی کیو ور دل وویونگ *-* 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
شوکو تو چه رنگی میخای بپوشی؟!


😍😍😍

هیون لایو داشت؟

و من نمیدونستم؟؟؟؟؟؟؟

عصر روز جمعه بود عای گس، من بیرون بودم با نت داغون ک فقط تل میتونست بره بعد روهینا گف این بچه لایوه عرررر😍😭😭😭💙💙💙💙💙

... عذاب وجدان گرفتم ... چرا نمیدونستمممممم TT

فدا سرت 😍

کریستالمممم سلاممممممم😙😙

خوبی فداا؟

ووووویییی گفتی کلاس رانندگی😭😭 میشه منم بیاممم باهاتت

خیلی دوس دارم یاد بگیرم منممممم

ولی خب هنوز که سنی ندارم من تازه شدم ۱۶🤭

ولی یه چی بگم👈👉 دقیقا همین دیروز با آقای پدر رفتیم دور دور

بعد یهو رو کرد بهم گفت بیا بشین پشت فرمون خودم بهت یاد میدم

یه ذوقی کردم که خداا میدونهه🥳🥳

ولی خیلی بی استعدادممم ویحححح😣

دقیقا سه بار ماشینو موقع برداشتن پام از روی کلاج خاموشیدمممم🤦

فعلا فقط یاد گرفتم دنده عوض کنم و ماشینو روشن کنم و با دنده یک بدون هیچ گازی و دنده عوض کردنی برم جلووو

که همینوو آیدین مون هم بلدهههه😐🤦

خلاصه اصنه توش استعداد ندارم

امیدواممم زودی یاد بگیری و موفق بشی فدااا😘🥰

فایتینگگگ

سلام آیرین جونم میسی تو خوبی عزیزممم ؟! *-*

اوخیی عزیز دلمممم ^^
عهههه چه عالییییی ^^ من امروز کلاس آیین نامه ام تموم میشه و احتمالا از هفته ی بعد تو سهری سروع میش و روندن رو دیگه یواش یواش یاد میگیرم ^^

نههه اینطوری فک نکن اتفاقن بمرور زمان یاد میگیری قشنگم همین که از قبل داری آشنا میشی بعدن میتونه سر کلاس بهت خیلی کمک کنه ^^

مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan