دفنرچه خاطرات روزانه #روز 18

دفنرچه خاطرات روزانه #روز 18

 

امروز یه عالمه درگیر بودم اوووففف چ روز پرکاری بود XD

وب ایتزی هم همش باید میرفتم که این خبت و خطا کار ها اومدن بهشون بگم منبع بزارن :| حالا بماند که واقعن چقد پروو تشریف داشتن و من هی سعی میکردم به روی خودم نیارم -_- بمیرم سارا انقد حرص خورد *-* هی میومد میگفت کریستال بیا اینو جمش کن رو اعصابم رفته *-*

یکی از همون کپی کنندگان اصن اومده میگه ادمینتون شم :| خیدااااا عاخه رو عای مین -_-

یا من زیادی خجالتیم یا این دیگه روش زیادی سر به فلکه -_-

انی وی فرستادمش بره باو ما همینریختی یه عالمه کار داریم ادمین الکی ب چ دردمون میخورهXD

 

خب بزنم کانال رو از چصناله به عریجات تغییر بدم XDDDDDD

 

عررررررررررررررر تریلر ایتزی (که ماله دیروز بود) و کانسپت فوتو ی امروزو دیدین؟! *-*

عررررررررررررررررررر موهای یجی و ریوجینننننن ^^

خیلی عر داره نمیکشممممممممم ^^

(خیلی خودمو نگه داشتم عر نزنمااا ولی دیگه الان وا دادم XD)

 

 

از مدل پستم میتونین حدس بزنین چیشده؟! XD

استیکر نارم ینی چیشده؟! *-*

عررررر آفرییینننن لپ تابم به آغوشم برگشتههههه ^^

درش رو عموم درست کرد ولی حافظش میگفت اینجا تو شهر ما ندارن باید از تهران سفارش بده بیارن واسمون :)

تازههههه قندشکن تو لپ تابم ریخت عموم عررررررررررررر *-*

آقاااااا چ یوت رفتن با لپ تاب ال میده خیداااااا ^^ همچی گُنده عههه ^^

عرررررررررررررررررررررررر

 

امروز قاب موبایل هم خریدم ^^

صورتی- گلبه ای ماننده *-* خیلی خوشگله ^^

رنگای بنفش خیلللییی تیره و نارنجی داشتن، بنفشش خیلی زیادی تیره بود اگه یکم روشن تر و بنفش طور تر بودم اونو میگرفتم:/ نارنجیشم خیلللییی خوشگل بودد *-* ولی دوستم قاب نارنجی داشت بعد گوشیامونم عینه مه دیگه قاب نارنجی میخیدم یکم... میخاستم ماله خودم یونیک باشه XD

ولی صورتیشم خیلی خوشگله ^^ من تا حالا قاب صورتی نخریده بودم ^^

الان مثه چانگبین گوشیم صورتیه ^^ XD

 

ولی خدااااا بدون پاپ سوکت چقد موبایل دست گرفتن سخته XDDD اصن عادت ندارم XD قراره این صورتیه رو بدون پاپ سوکت استفاده کنم و تر تمیز فقط برا مهمونیا داشته باشمش، اون یکی قاب یاسی/ شیشه ایم که بهش پاپ سوکت وصله برا دم دست (انقده این بدبخت پیشم بوده و خودکاری شده که رنگش از یاسی تبدیل شد به یاسیه چرک XDDDDDDD

 

برا خاهرم رفتیم پاپ سوکت بخریم وححح اصن چرا پاپ سوکت ها انقد زشت شدن -_-

تازه جنسشم یجوریه خیلی نازکه -_-

ماله من خیلی محکمتره و چسبش خیلی قویتره و تو دستمم خیلی راحته:/ ولی برا خاهرم اصن...

صرفا خاهرم الان دلش خوشه که پاپ سوکتش عکس بلک پینک روش داره XD

ولی میدونین چیه؟! من پاپ سوکت خودمو همچنان خیلی بیشتر دوس ^^

خاهرم میگه دقیقا عینه ریخته تو عه XD

نیگا اینه

 

خوشگل نیس خداییی؟! ^^

خیلی مووده خدااااا XD

عید رفته بودیم خونه عموم جمع شدیم عکس بگیریم بعد من قشنگ خیلی جدی تمرکز کرده داشتم عکس میگرفتم یهو میبینم زن عموم از خنده پاره میشه *-* میگه پری این چیه پشت گوشیت از خنده دارم منفجر میشم نمیتونم عینه آأم به دوربین نگاه کنمXDDD

 

 

 

بالاخرههههههه مامانم به راه راست هدایت شد و نوبت کوتاهی مو گرفت برام  XD

وححح هی میگف دلت میاد خیلی بزنی کوتاه کنی -_- آره مادرم دلم میاد :|

دیگه هی نرمش کردم قرار شد ی جور مدلی شبیه رنجون (ارای هات ساس) بزنم ^^

 

خیلی خوشالمممم عرررر میخام موهامو کوتاه کنم  شولولو ^^

خدافظ مو ریختنای رو اعصاب XD

خدافظ کش مو XDDDD (نفرت من از کش مو غیر قابل تصوره هااا XD )

خدافظ گرم شدن بخاطر موهای بلند XD

 

خب من برم پیام بابل های بعد از ظهر به بعد رو ترجمه کنم که اصن امروز نبودم یه عالمه هم دخترا پیام فرستادن -_-

  • Bin Bin

تبریک میگمممممسعچشعجعجششهچشهچشهچشه

هم بخاطر لپتاپت

هم قابت

هم ایتزی

هم نوبت کوتاهی مو

یوهوووو😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙

اونی پاپ سوکتت خیلییییی عخشهههههههههه😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂

میسیییییی ^^
لپ تابم *-* ای عشق گمشده من ^^
عرررررررررررررررر موهام کوتاه میشه خیلی خرذوقمممم ^^

خخخ منم عاشق پاپ سوکتمم  XD خیلی جیگره و موددهه لنتی XD *-* ^^

عشق گمشده

وای چقدر صحبتات با لپتاپت مثه صحبتای من با گوشیمه🤧🤧😂😂😂

منم میخام چتری بزنم مامانم نمیزاره هوف :"/

 

 

من میدونم بخرم اینا خرابش میکنن TT

همینجوریش همش میزنن قاب گوشیا رو خراب میکنن :/

الان من و مامانم گوشیامون قاب نداره :/

خخخ XDDD
من با گوشیمم همینم XD
اصن انقده که گوشی و لپ تابمو ناز میدم قربون صدقشون میرم ^^ امروز که لپ تابمو گرفته بودم نشسته بودم تو ماشین هی براش شعر میخوندم قربون صدقش میرفتم XDDD بعد این لحن کیوت طور حرف زدن سان افتاده تو دهنم خداااا فک کن با این لحن هی میگفتم لپ تاب قشنگ من*-* چقد تو خوشگلی*-* لپ تاب قشنکم درت درست شده عزیزممم (ینی مامانم دیگه به عقلم رسمن شک کرده XD)
یواش یواش خیلی آروم نرمش کن بگو یبار میخام امتحان کنم *-* بعد ی موقعیم بگو که حوصله داره ولی سرش شلوغه اینطوری یه خا میگه هم تو اوکی رو میگیری هم اون عصبانی نمیشه XD


جرررررررررXDDD
ایییییی *-* ندارههه! چیکار ردن؟ شکوندنش؟! *-* !!!!!!!!!!!!!!!!!

وای من قربون صدقه هنزفریم هم میرم😂😂

وای مامان منم همش ب عقلم شک میکنه :"///

لحن کیوت سان؟؟؟؟

منم میخامممممممممممممپممممممممممممم

 

هوف مامان من موقعی که حواسش نباشه و ازش ازین چیزا بخای بی اعصاب تر میشه😂😂😂

باید برم سراغ بابام *-*

 

 

بله شکوندش :///////

*-*
آره سان مخصوصننننننن پشت صحنه ی اجراها زیادی کیوت و لوس میکنه خودشو *-* (برا اینه میگم بدرک که انقد جامه میدره تو واقعیت پشمک ترینه واسه من *-* )
وااییییی اجرا آخر کینگدام همون فینالش سر اجراشون بچه مچه اوردن برا دنس هفته ی پیش همون اجرا هم تو ایمورتال سانگ اجرا داشتن دنسشون با دنسرای بچه بود وااییییییی شوکووو باید میدیدی سان چحوری بچه میداد نازشون میداد قند مند تو دلش آب میشد *-* انقده این قربون صدقه بچه ها رفت وااییی مادر یکی نیس بگه باو تو خودت قندعسلی بعد میری بچه هارو ناز میدی نمیگی تینی ها میمیرن از غش و ضعف *-* گوگولللللل ^^



من سر خرید هر چیز الکترونیکی میرم سراغ بابام XD همیشه پایه ستXD

شت O.O

منم میخ موهامو کوتا کنمم خووTT

 

بعد خانواده گرام میگن حق نداری:/

 

حالم ع موی بلند بهم میخورهههTT~TT

اییی 
الان چن سالته؟! من تازه کلاس عفتم رفته بودم به هزار دردسر مامانمو راضی کردم موهامو ی ور کوتاه ی ور بلند بزنم دیگه بعد ازون موقع یکم گاردش پایینتر اومد 
شاید یکم بزرگتر شی یکم گاردشون پایینتر بیاد :/ 

من موی بلند دوس دارم ولی عرضه‌ی نگهداریشو ندارم😂✋💙
بقیه بلند کنن ما لذت میبزیم😂😂😂💗

12 بیدم

میگن موهات خوبه بزار بلند شن ولی من حوصلشونو ندارم:/💔

 

وای مث من😂😂😂

عه همسن خاهر منی😍😂💙 
اگه میخای کوتاه کنی مثلن راضیشون کن در حد مصری اینا بزنی هم کیوته هم به اینجور سن ها خیلی میاد یونو؟! منکه کل بچگیم موهام چتری و مصری زده بودم😂😂😂💙 

😂💙☂️

خو نمیزارن=-=

مثلا موندم موی بلند واس چیمه مخصوصا منی ک انقد گشادم حال شونه زدنشونم ندارم:"/

بیام تو کابوسات ظاهر شم یا ازین ب بعد موهاتو شونه میکنی؟!😶😠😠😠 (من رو شونه کردن مو خیلی حساسم ازین ب بعد شونه میکنی یا کابوس کریستال میاد سراغت😶✋🍳)

اوکی نیازی ب خشونت نی😐😂😂✋

چشم چشم من شونه نکنم دونسنگ تو نیسم اصن._.

XD

بالا اوردن اکلیل و رنگین کموووووووووووووون

 

من برم پشت صحنشو ببینممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پسره‌ی مگول😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ینی چیییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

بابای منم😂✋🏻

عرررر


و منیکه از 68 تا لاگ بوک ای که اومده تازه نصفش کردم XD ولی هیچی قشنگتر از پشت صحنه اجراها نیس نه؟! تاکر و لاگ بوک برای من مثه زندگیه میمونه *-*


خخخ XD

لاگ بوک چیست؟*-*

این پشت صحنه طوراس؟؟؟

مثه تو دو؟*-*

log book اسم برنامه پشت صحنه های ایتیزه مثه همون اسکیز تاکر خودمونه ^^
نه تودو برنامه سرگرمیه و بازی میکنن یچیز مثه تی تایم های توباتو عه ^^

عاهااااا *-*

اخ اره منظورم همون تی تایم بود اشتباه گفتم :")

مثه ان مینت انسیتی

جالبه که یدونش هم تدیدم؟

اره اره
صیم سیس منم ندیدم😐✋💖 
من تو عمرم فقط وقت کردم نمه‌ای از کافه دریم، یه قسمت جانی کامیونیکیشن سنتر که جانی و یوتا رفتن ناخن طراحی کردن یکی هم اون وی وی لباس پرنسسی پوشید تولد گرفتن یکی هم اون 
کلن تو عمرم همین دو/ سه تا رو دیدم😂😂😂✋💕 واقعن آفرین بهم پففف😂🤦💊

دارم فک میکنم خیرسرم اینهمه مدته فن کلی گروهم ولی اصن برنامه درست حسابی ازشون ندیدم :"/////

وایییی اون لباس پرنسسیای وی وی خیلیییییی سم بوووود😂😂😂😭😭😭😭

من بین اینهمه گروه فقط اسکیز و ایتیز رو نیزیو رو میشه گفت تقریبن همچیشون (یا بهتر بگم چیزای اصلیشونو دیدم) تی اکس تی نصفه ینی تودو هام نصف به نصف دیدم، وان دریم یادم نمیاد آخر تمومش کردم یا نه😐 (مغز نیست که کاه گله😐🤦🍗) ایتزی هم نصفه نیمه چون همش فقط ترجمه میکنم نمیرسم ببینم فینه آدم که😂🤚💙🌹 عاااا سونتین هم خیلی چیزا دیدم ولی الان دو ساله عینه ادم گویینگ ها و اینساید سونتین اینا نمیبینم😐🌱 از دبویز هم ناخونک طور یچی گیر بیارم ببینم🤦

وای اونی تو که خیلیییییی خوب دیدیییی @_@

من یکی دو قسمت اکسو شوتایم دیدم

چند قسمت نردبان اکسو

یه قسمت از اون برنامه ارای رایدین دریم

چنتا برنامه پر و پخش همینجوری از انسیتی

ویکلی ایدول اسکیز و توباتو

میشه کف هیچی ندیدم تف :"/

 

اونی یکی از خنده دارترین برنامه های ایتیز چیه؟*-*

عا بازم خوبه^^


خنده دار ترین؟! عااممم با اینکه همشونو عینه خر دوس دارم انقد برنامه هاش جره که اصن من چی بگم XD  ولی میدونی ATEEZ FEVER ROAD رو خیلللییی عجیییبببب دوس دارم (عاخه ووسان مومنت مورد علاقمم تو همین برنامه رخ داده ^^) ولی در کل ایده برنامش جالبه *-*
اون موقع که سان کرونا گرفته بود و اینا قرنطزینه بودن همشون یه برنامه 4 قمستیه کوتاه ساختن اسمش ATEEZoom بود خیلی باحال بود کار خاصی نمیکردنا وب کم روشن میکردن بکگراند های مریضانه میزاشتن شروع میکردن چرت و پرت گفتن  XDDDDD
یکی هم ATEEZ X 82 Challenge اینم خلللیییی جررر بود هرکدوم از قسمتاشو خاستی ببین هر کدومشون یجور جرررر بود XDDD *-*

ولی بنظرم ATEEZ FEVER ROAD اینو از دست نده *.^

پس همون ateez fever road رو میبینم *-*

وای ولی کاور وویونگ واسه برنامه 82 چلنجه خیلیییییی جرهههه😂😂😂😂

کارخوبی میکنی^^
اگه برنامشو نتونستی پیدا کنی بگو ساب هاشو من از چنل میگیرم برنامشم منو روهینا با هم آپ میکنیم هوم؟!

واااییی اون XD اونجا باید پانتومیم بازی میکردن اینریخیتی شده XDDDDDDDDDDD

نه نه زحمت اصلاااا نکش اونی

توی نماشا با زیرنویس پیدا کردم

زیرنویساش هم مال چنل ایتیز افیشاله ^^

فدای مهربونیت😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

خیلی مود بود😂

عه 😍😍😍
اره اره منم از همون جنل میبینم👌💚

ولی وویونگ موود خالصه😍😂😂😂 من یه گیف از وویونگ دارم ینی انقد خوبه منو روهینا هرچی میشه اینو برا هم میفرستیم اصن انقده مووده لنتی برا همه شرایط سازگاره با جو😂😂😂🍳

فک کنم چنلش کامل کامله اره؟*-*

 

 

خیلی بچه مودی و خوبیه😂😂😂😂

منم ببینممممم *^*😂

آره برنامه جدیدا هم در حال ترجمس.. ولی در کل آرشیوشون کامله من همچیمو ازونجا میگیرم ^^

من عاشق اینجور چنلام TT

 

 

وویییلمملسشعپشعپشعپپشهشهچچ۶ش تفففف😂😂😂😂

دانلودش کردمممم😂

صیمممم *-*
و جوریکه انقده دلم میخاد سرم خلوت میبود و میرفتم مترجمشون میشدم *-*
اصن میدونی چیه؟! مرض ریختن تو سابای بوی گروپا خیلی بیشتر حال میده XD
مخضوصا فندوم اولت باشه دیگه اصن...


عرررررررررررر ^^

دقیقاااااااا

بعد ووسان مومنت ببینی عرررررر بزنییییبی تو سابت وای جیبیییییببییخ TT

وااییییییی آرههههه *-*
وااییی شوکو من میشینم هر صبح با خاهرم لاگ بوک میبینم (همون پشت صحنه های ایتیز) بعد اینا بدبختا نشستنا کاریم نمیکنن من از خودم چیزا یا صداهای عجیب در میارم مسخرشون میکنم خاهرم میخنده XD
ینی سرگرمیه سالم من مسخره کردن آیدلامه XD

عزیزممممم😂😍

وای دقیقااا😂

لذتی که تو مسخره کردن این لنتیا هست تو هیچیییی نیست😂😂😂🧀

واااییی حققق حققققققق😍😂😂😂😂😂😂💕
بخدااا😍😂😂😂💙💊🐥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan