چند عر؟! چرت و پرت گویی؟!

چند عر؟! چرت و پرت گویی؟! 

 

میدونستیم منم زبونمو میتونم به نوک دماغم بزنم 😂😂😂

 

 

نمدنم چ مرضبیه ولی شبا حس شاعریم گل میکنه و انقد حرفای احساسی و شاعرانه و ذوب کننده تو مخم میاد که...😐🍗 

 

ی نصیحت مفید: شبا قبل خواب فیک اسمات یا ازیناییکه توش تجاوز اینا میشه یا قراره همش خاطرات تجاوزشونو یادشون بیارن نخونین😐 جوریکه ساعت 1:30 فیک عه تموم شده...جوریکه ذهنم بشدت الان درگیره که هیون میره کلاب نمیره یا چی... جوریکه 1 ساعت چشم نمیتونم بابتش رو هم بزارم چون میترسم خواب لهو و لعبی ببینم😐 جالب اینجاس من باید امشب زود بخپابم که فردا بتونم کارامو برسم چون با دوستم قرار بزنگم و بدبخت و از خواب نازش محروم ساختم و جوریکه برنامه خوابم کلن زیر و رو شد😐🍗 

 

 

جوریکه کص مغزی دارمو از اول صبح فک میکردم امروز شنبست😐🍗 

ینی یه گندی زدم تو وب که سارا بیاد ببینه فقط میخنده به مغزم🤦🍗

ینی دو دیقه سارا نبوداااا دو دیقه🤦

 

شب بخیر 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

اونی شاید جالب باشه بدونی من تا چند ثانیه پیش یادم نمیومد امروز چند شنبس:"/

خوبی اونی؟:"

دلم برایت بسی تنگیده بود

و جالب میدونی کجاست؟! 500 یبار به خودم میگم خب امروز شنبه‌ست پس تا پنجشنبه 5 روز وقته قشنگ وقت میکنه ساب رو بنویسه دیگه خیلیم وقت زیاد دادم😐🍗 ینی من...🤦🤦🤦🤦🤦 دختره بدبخت پنیک کرد بمیرمممم😭😂💕 

میسی بارانیممممم😍😍😍😍😍😍😍 تو خوبی قشنگترینم؟! 😍💓💕 
منم دیلم اینگده🤏 شده بود برات🥺😍🥰💕💕💕💕💕💕💙💙💙💙💙💙

الهی بگردم😂😂😂

 

 

های اونی *-*

خوفییی؟

چخبرا؟؟؟

😂😂😂


سلام شوکو جونممممم🥰🥰🥰
میسی خوفم دترم تو چطوری قند نبات😍
سیلامتی^^ کل شب تا صب یا دارم اسکیز میبینم یا ایتیز😐😂 جوریکه خودمو دارم خفه میکنم با ایتیز عای مین😍😂😂😂😂

یا خدا:"

من از دیشبه رفتم تو توییتر

برای این:"

اول میخواستم فقط بگردم عکساش تو ترن بک تایمو پیدا کنم دیدم نه نمیشه:"/

و سر همین کار با خودم گفتم تعجبی نداره اگه تو اینده سه تا بایس داشته باشمTT

با سابقه یکبار اشتباهی بستن کروم و گند زدن به تلاش چند ساعتهTT

دو دور کل دسکتاپ شده عکسای کون بعد بردم تو یه پوشه

اگه الان برم اون پیجا رو بگردم سه دورم میشهTT

 

مرسی ینی خوبی دیگه؟TTاری منم خوبممم

هقTTTT

3 تا بایس😂😂😂😂
منکه دیروز یریز به جانی فوش میدادم😐

جرررمممممم😂😂😂😂😂


آره آره😍😂😂😂😂😂😂

سختهTT

وای جانی خیلی لنتی شده بودددد

 

و هنوزم صفحه هاش بازهTT

 

شکرررر

جانی کنسلههههههعههه🤦

😂🌸
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۶:۱۹ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من دیشب ساعت یک و دو اینا از سردرد و سرگیجه و کمردرد این پریود کوفتی پاشدم، و دراز کشیده بودم رو تخت خیره به سقف و همون لحظه تمام پارت های اسمات فیکا و فسق و فجور سریالا با کیفیت فول اچ دی از جلو چشمم رد شد:/~

ینی فک کن من توگدر ویت یو رو صد سال پیش دیدم بدون زیرنویس رسما چهار کلمه میفهمیدم از فیلم، پشت صحنه هاشم که عمرا ساب داشته باشه همینجوری میدیدم، بعد دقیقا باید همون لحظه این سکانسا یادم بیاد..xD

یا مثلا سکانسای یوفوریا و سکس اجوکیشن..قشنگ هر چند وقت سرمو تکون میدادم میگفتم هستی خفه شو این چیه بهش فک میکنی بعد دوباره یه سکانس دیگه یادم میومد:/xD

بعد جالب اینجا بود فک میکردم بهشون سردردم میرفت تموم میشد دوباره بدتر میومد:/ درحدی که سه صب رفتم دریمرز گذاشتمxD

اوففف منم پریودیم نزدیکه و جوریکه از یکی دو هفته قبلش حالم بدنم کلن همچیم ریده میشه توش😐🍗 
وااییی 😂😂😂😂 
منم اینریختیم که به اینچیزا فک میکنمو حالم بیشتر بد میشه و به کل دنیا فوش میدم😂😂😂🍗

ووی قند نبات.......

اونی از لقبت دلم پیچ خوردددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم خوبم شکر🤧🤧

وای ایتیز خیلی کراشن بخدا😂😂😂😍

منم ام وی و لیریک ویدیو تنکسس رو دان کردم که دیگه کاملیییی بشناسمشون *-*

خخخ قند نباتتتتتتتات (الان دلت بیشتر پیچ بخوره😍😂😂😂😂😂💞)

عررررررر عررررزز داری ایتینی میشی دیگه واقعنی عرررررر خوشالممممم😍😍😍😍😍🌸 
عرررر ت#کس اصن خیلی کراشه بعد معنیش هیلی لنتیه انقد که معنیش رو من تاثیر گذاشته که... 
واااییی برات اسپویل دو تا آهنگ جدیداشونم باز برات میفرستم جالب میدونی چیه؟! اومدن تو توییتر ازمون پرسیدن این دو تا اسپویل آهنگو گوش بدین بعد رای گیری کنین کدوم تایتل باشه😶😶😶 
بعد ازونطرف Deja vu زیادیییی سکشی طوره اصن چش و چالو باید بست ازونطرف Eternal sunshine خیلی وایب شادی داره اصن نمیشه انتخاب کرددددد😍😍😍😭😭😭💙💚💛💖

نه دیگه من الان غش کردم رفتم اون دنیا بای بایییییی

 

اریییی TT

هققق خودم خیلیییی ذوق دارمممم

مخصوصا اینکه ازین گروه دیوونه هان و منم عاشق دیوونه بازی😂😂😂✋🏻😍😍😍😍😍💙

 

واییییی قلبمممممم

ینی اومدن میگن ایتینیا انتخاب کنن؟؟؟

عاقاااااا اینا خیلییییییییی خوبننننننننننننننننننن

وایییییییی

هردوش ام وی داره؟؟

من فک کردم دو تا سری متفاوت تیزره یدونه ام ویهههه

هقممممم

اصن خبلی ذوقیدمممم اینو فهمیدمممم

خخخ😍😂😂😂😂😂🌸 

جوریکه من داشتم مسگفتم اوکی دیگه فندوم اولام بیستر از 4 تا گروه قرار نیس بشه ولی ایتیز اومد و گفت داش چیزی گفتی شما؟! منم لال گشتم گفتم خیر اصن کی گفته ؟! جاست 5 تا فندوم اول😍😂😂😂😂✋🍗💞 
خیلللییی هیقققق اصن بر نمیتابمممممم😍😍😍😍😭😭😭😭💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸 
احتمالن؟! ولی هردوشون دنس پرفورمنس دارن👌 اومدن دنسشو نشون بدن که قشنگ عاندرستند شیم ب چی قراره رای بدیم😍😂😂😂😂
(👆لینک یوتیوبه ها قندشکن روشن کن:") ) 

اینا هم ام وی های غیر رسمی میسازن حالا یا میرن وسط ایتسنس ها قر میدن یا تو ریلیتی شو های در آیندشون یه ام وی ویژه ای میگیرن😍💙 کلن دست به ام وی سلفی ورژناشون خیلی خوبه😍😂😂😂👌💛 

منیکه با دنس دژاوو کلن چشامو درویش کردم اصن🤦😂🌸

فندوم اولات اسکیز و توباتو و سونتین و نیزیوعه؟؟*-*

وای جیگر😂😂

منم ایتیز رو خیلیییی خوشم اومدههه

حس میکنم حتی اندازه دبویز دوسشون دارم @_@

وایییی فلا که نمیتونم قندشکن روشن کنم ولی چشم حتمااا میرممم میبینمممم هقققق

 

من عاشق اینام خدایی😂😂😂😂😂

نه، فندوم اولام اسکیز، توباتو، ایتیز، ایتزی و نیزیو عه😍
سونتین یجور نمدنم چجوری بگن عااممم ببین سونتین یجور همیشه بقل دستم بالا سرمه جا داره یونو؟! ی نوعی برام خیلی خاص و محترمه😍😍😍❣

😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan