همینجوری عر😐⭐️ +یچیز دیگه هم اضافه کردم😂😂😂

 

 

از دیروز خودمو خفه کردم با ووسان 😍😂😂😂 

انقد مومنت دیدم که دیگه تو مخم چیزی بجز ووسان یافت نمیشه😂😂😂✋💙 

 

امروز رفتم واکسن زدم هه هه😐⭐️ 

فعلا حالم خوبه:/ ولی فک کنم بهتره امروز خوب استراحت کنم و خوب بخوابم:/ 

 

تیزر ام وی ثاندرس رو دیدین؟! 

اوکی من همچنان زل زدم به دیوار هیچی نمیفمم😐  

دو روز دیگه کامبکه😐 چه زود گذشت😐🤦⭐️ 

 

این ادیت رو کسی یادشه؟! 

 

هه هه 

به واقعیت پیوست😐🖤🤍 

عای مین عر خب😍😻😻😻🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍

 

اینو تازه تو چنل skzdorm@ دیدم واایییی خیلی جرررهههه 

ینی هر استی اینریختیه بخدا😍😂😂😂😂😂😂✋🎊💕

 

لینک پخش آنلاین و دانلود

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

عا راستی ام وی a little space رو دیدین؟!😍😍😍😍😍😍😍

وااایییی خیلی قشنگ بود آهنگش😍😍😍😍😍😍💕🎊

 

 

  • Bin Bin

اونی من شاید 1000000 بار دیدم ام وی رو ولی......

انگارر اصلا ندیدم

ولایت روی چیکار؟؟://

من فقط زل زدم فقط میگه تپ تپ تپ تپ😐🤦🌙️ 

ولایت؟!!!

فقط منم که نمیتونم برای ام وی صبر کنم؟

فرزندم تو تنها نیستی 😍😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

واییییییییییییییییییی من باید این کیبوردم ادپ کنم:/$

امروز از صب سرم گرم ساب بود

بعد اومدم نشستم ویدیو رو با ساب ببینم دیدم نود درصدش غلطه:/

ایحخخحنیمجسججی

منظور این جانب واکسن بید/"


جررررر😂😂😂😂😂 
کیبورد وقتی میچوحه خیلی بد میشه🤦 

عا واکسن؟! 
فرزندم هنوز نفهمستم چی پرسیدی هی نگاه میکنم به سوالت نمیفهمم🤦🤦🤦

خب ولش ........

اونی به شدت احتیاج دارم پست درخواست مترجم بزارم وب اسکیز ولی خب نمیتونم

از صب چشمام در اومده هنوزم 180 لاین سابم مونده:/

کلی کار دیگه هم دارم ولی نکردم

آپلود کردن عکس و پشت صحنه ی عکس برداری و ......

 

از اون طرفم دلم میخواد برم وب توایس ولی واقعا نمیتونم

"رفتن دوباره ی جونگیون هم فشار عصبی بهم  وارد میکنه"

دقیقا سه روزه های کتاب زبانمو وا نکردم:/

دوشنبه هم کامبکع

برم بکشم خودمو؟

یه عالمه هم درس اسپانیایی دارم که بخونم:/

کلی از زندگیم عقب افتادم:/

هعییییی در حد فاک درکت میکنم😐✋💕 
منم هنوز پیام جدیدای بابل نیزیو رو ترجمه نکردم چون عینه خر پلاس شدم تو یوت هی تیزر میبینم یا ام وی ازین اون گروه😐🤦 


هعیییی جونگیون:")😭😭😭💖 
عع اسپانیایی میخونی؟!😍💖

من اینقدر کار دارم نمت به پلاس شدن در یوت فکر کنم

فقط دلم یه مترجم میخواد ایا چیز زیادیس؟

از یه طرفم دلم میخواد با یکی درد و دل کنم :/

جونگیونم میبینی چه بلایی دارم سرش میارن؟

اوهوم الان یکمی میتونم بحرفم

میدونستی نینا به اسپانیایی یعنی دختر؟

چقد حرف دلتو درک میکنم😐✋💕 
بیا بیا فرزندم تا هروقت بخای پیشم درد و دل کن:) 

هعییییی هععیییییی اصن نمیدونم چی بگم واقعن؟! فقط نشستم دعا میکنم حالش بهتر شه ینی کامل بهتر شه نه هربار سر کامبک این بچه بیاد بیشتر فشار روش باشه😭💖 

عههههه واااییییی😍😍😍😍😍💖💕💖💕 
اوه ساچ عه وااووو😍😍😍😍😍💙

وای چقد ویدیو عه حق بود😂😂

خیلی حق و جررر بود😍😂😂😂😂😂😂

یه مشت استیه چشم انتظاریمممممممممم TTTTTT

 

 

وای اون ویویوعه جرمممممممم😂😂😂😂

😍😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤ 



خیلی جررر بوددددد خدااااااااا😍😂😂😂😂😂
لنتی چه خوبم بهش میخورد 😍😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan