شوکووووووووووووووووووو

تیزر هیونلیکس

 

شوکووووووووو

عرررررررررر

هیققققق

شوکووو

فوتوتیزر هیونلیکس

عرررررررر

من مرگگگگگگگ

وااایییی وااییییی😍😍😍😍😍

😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙

هرزانتطسفتلذن

 

 

  • Bin Bin
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۱:۰۴ ( ننه شوکو دوستت داریم🍫🐥🤍)SunBin 💫🍀

سانبین لفت د لایف...

خدایا مرسیㅠㅠ

هیقققق هممون هیونلیکس شیپرای خوبی بودی خدا ازمون راضیه *-* XD

خیت۸ثحی۸یتیح این کییی اومدددد؟؟؟؟؟

ساعت 7:30 شب
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۱:۰۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

دیقا وقتی تیزر هیونلیکس اومد ما داشتیم یه پارت فوق هیونلیکس مینوشتیم...................

ارهههههههه من از همین خر تو ذوق شدم خداااااااااااااا *-*
حواسم اصن به ساعت نبود یهو رفتم توییتر اصن تشنج کردم *-*
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۱:۱۰ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

منم رفتم اینستا یهو دیدم برگام ریختTT

من داشتم پارت مومنت هیونلیکس مینوشتم یهو اومدددننصنصنصن

کنتب دهقهثیک هقرتیتهرثقخغذرثضهغخ
عر تو عر شدیم آیلین عر تو عرررررررررررررررررررررر *-*

واییییییییییییییییییی قلبم نمیزنه این اتک چی بود:")) من نمیدونم چرا شوکو رو صدا زدی ولی منم میگم شووووووکووووو😂😂

میدونی کریستال من از روز اول هیونلیکس شیپ میکردم با چانلیکس آشنایی نداشتم اولاش 😂😂

عررررررررررررر منو آیلین دقیقن همین موقع نشسته بودیم داشتیم رول نویسی مینوشتی دقیقنم تو پارت هیونلیکس نوشتنمون اینا منتشر شد بعد الان هر دو مون رفتیم داریم میبینم خر تو ذوقیم *-* T.T
شوکو رو صدا زدم چون منو شوکو همیشه در حال عر زدن برا هیونلیکسیم*-* XDDDDDDDDDD

من اونموقعا تازه استی شده بودم اصن از شیپاشون و اینا خبر نداشتم (حتی نمیدونستم مینسونگ ریله XD *-* ) بعد از همون اول هیونین شیپر بودم تا الان ^^
البته الان 8 در 8 شیپ میکنم XDDDDDDD هر کی هر چی تو اسکیز شیپ کنه منم تواناییه عر زدن باهاشو دارم *-* XDDDDDDDDDDDDD

 

"وقتی همه برای هیونلیکس عرر میزنن من باید بربرنگاشون کنم"

انی وی کمک

چطور میتونم

کد قالبی که الان دارم سرو کنم:/؟؟؟

جرررررررررXDDDD
و منیکه برا همه کاپلای اسکیز عر میزنم XDDDDDDD


ببین بزن رو قالب جدید ساختن کداییکه تو ویرلایش قالبت" هست رو کپی کن تو اون جدیده که میخای بسازی بعد ذخیره کن بعد همین قالب جدیدیکه داری میسازیو بزن که اتخاب شه بعد کدای CSS اون قدیمیه رو کپی کن اینور
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۱:۱۶ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

میدونی انتظارشو نداشتیم...........

صیممممم *-*

جررررر لحظه کمیابی بوده😂😂 نگفته بودی دستی در آتش داری تو نوشتن 

میخواستم بگم عسل کجاست که الان فهمیدم زیاد هیونلیکس شیپر نیست 😂✋

وای جرررم مینسونگ ریله XD واو هیونین تو یکم خاصی*-* 

منی که کلا دونفرشون رو با هم ببینم جیغ میزنم عجیب همشون بهم میان:")

خیلی نمینویسم:/ معمولن حسش بیاد :/ بچه ها دعوتم کردن دیگه دور هم نشستیم مینویسیم میخندیم XD بیا بخون کلیک موضوش راجب اینه ما بیانیا دور هم جمع شدیم بریم کره ایدلا رو از دست ظلم کمپانیا نجات بدیم XD
عسل کشته مرده ی چانگلیکس عه *-* XD البته مینسونگ که همگیره دیگه:) XD
مینسونگ ریل نیس...فاکینگ ریلهههههه XDDDDDDDDDDDDD
هیونین سوییتههههه *-* هیونجین= هیونگ عزیز جونگین بلاگرفته^^
اصن هر کاپلش یه قشنگی ای داره خدااااا *-* فک کن منیکه مینسونگ شیپر هزار آتیشم عشق مین مین دارم ازونطرف XD دکیرا دلیل خوشحالیای منه XDDDDDDDDDD

کمی نمیشه:////////$/

#خنگ 

عسل فرزندم اینو بخون کلیک

وای چه جای سمیهXDDDD بعد چرا تو کامنتا نوشته بودین حالا موضوعش کجا بیاد دستمون بخوام بخونم😂😂😂

 چانگلیکس دیگه مرز های کاپلا رو جا به جا کردن اصلا:/

جمله آخرتم متوجه نشدم😐😂

😂😂😂✋💙 
ببین چیزیکه تو پست نوشتن رو شروع کردیم ادامه دادن بعد تو کامنتا شروع کردیم داستانو بردیم جلو کامنتای طولانی در اصل داستانیه که ما داریم میبریم جلو اون آخر آخرا چتای بچه ها هم هست بینش هنوز پاک نکردن بعدن احتمالن برای اینکه تر تمیز تر شه و داستان معلوم شه پاکش میکنن💙


مین مین همون مینهو + سونگمین عه 
دکیرا هم همون برنامه رادیویی ایه یونگ کی(day 6) عه که مینهو و سونگمین هر هفته میرن و خلاصه که این برنامه حکم مشاوره خانواده رو براشون داشته و این زوج طلاق گرفته الان بهتر شدن و به کانون گرم خانواده برگشتن😂😂😂😂✋💙

اونی....

من

اینو

ندیدم......

وی بر روی زمین می افتد*

و نفسش بند میاید*

نفس بکش فرزندم💙
دم...بازدم...🥺🥺💕💕💕🧁

ن...نمی....تونم.....

وی بیهوش میشود*

اونییسهچشهپشعپشهپهپسپسهسپه

معششعپشهپشهپهشپشهپاپس

چش۶شهپشهچسهچ

چ۶صسهپسهچسه

 سهزو

چیا

هسچسهپسهچشهچشلمجشهشپهشچهسهچسچهاپ

پسهسهپسهپستپیتپاپسسپهچسههچس

سچهسهچیچخچسهسهچیچهسچختپی

یپهطهچپهسایپ

چسهسهچسهچ

ی۶چیهچیخ

جهیسهپچهسسهچ

چهسشهچسخپ

چیهیهچچهس

یچ۷یخچیخچخچی

چیخیخچخچیخچی

پخییخچسخچهچسهچسسچه۶۰س

هههیییوووونننلللییییکککسسسممممممممممم😭😭💔💔😭💔😭💔💔😭💔😭💔😭😭💔😭💔💔😭💔😭💔😭💔

واااییییییی پاره ریکشناتم XDDDDDDDD

شمام مثل من ازش نکشیدید بیرون:″)؟؟؟؟؟؟

کسپطحکنیسحینیخنژکی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مگه میشه بیرئن کشید اصن؟!😍😍😍 
انقد که خرانست همش باید نگاش کرد😍😍😍😍

اونی

هههققققق

هیونلیکسم

نا ندارم😭

عزیزززمممم *-* XDDDDDDDD
هیونــــــــــــلیکسسسسسسسسسسسسسسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan