فاک تو کیوب واقعن فاکککککک😑😑😑😑

برام اصن مهم نیس من وقتی عصبانی میشم هرچی از دهنم میاد بیرون😑 سو صاری که این سایدمو باید تحمل کنین😐✋💙 

 

6 ماه، شیششششش ماهِ تمووممم منتظر سوجین موندیم😭 

مگه کیوب کوفتی نگفته بود آبوم ایندفه 6 نفرس😭😭😭😭😭 

اح فاک بهت فاااکککک😭😭😭 

ینی تا کیوب بیشوور بودنشو هر بار ثابت نکنه ول کن نیست😑😑😑 

 

سی ال سی رو که اینریختی ایگنور کردی و الانم که همش خبر دیسبند ایناشون میپیچه😑

جی آیدلم که تاریخش برات گذشته که اینریختی داری میرینی توش😑😑😑

حیففف 

حیفه لایتسوم که دسته تو ان😑 معلوم نیس چجوری میخای اونا رو برینی😑📌📌📌📌📌📌📌📌📌 

 

انقد سوجین برات جاگیر بود که زرتی همین امروز که بیانیه رو فرستادی رفتی از تو ویکی پدی$ اینا هم بیوگرافیشونو دستکاری کردی و نوشتی سوجین عضو سابق؟! 😑😑😑😑📌📌📌📌📌📌📌

 

 

لطفا با هشتگای زیر توییت بزنین 👇 (از چنل های جی آیدل گرفتم و معتبرن👌)

 

#NEVERLAND_LOVES_SOOJIN

#사랑해수진 

#cubeexplain

 

▸ #INFO 

───────────

「  @GIDLECITY 」

 

 

اینم فرمت توییتیکه میخاین بزنین👇

 

@cubeunited we need a proper statement and explanation of what’s happening, the statement you release recently is not enough we need the proper and whole detail!

 

GIDLE and NEVERLANDS don’t deserve this!!

 

GIDLE IS 6

#NEVERLAND_LOVES_SOOJIN

#사랑해수진 

#CubeExplain

 

من الان اعصابم فوق العاده ریدست نشستم دارم گریه میکنم و شرمندم ولی اصن حوصله‌ی ندارم کاری کنم الانم میخام برم چانزروم یکم دلم باز شه😭💙 

کامتتا رو هم باز میزارم هرچقد عشقتون میکشه به کیوب فوش بدین😐✋💙 

 

  • Bin Bin

جی آیدل جزو اولین گروه های دختر بود که ازشون خوشم اومد :)

الان بدون سوجین :))))

اصلا حالم خوب نیس :) جی آیدل بدون سوجین یچیزی کم داره :) یچیزه خیلی بزرگ :)

میشه این یه کابوس باشه ؟ فردا هممون از خواب بیدار شیم و سوجین رو تو بغل شوهوا ببینیم ؟

:))))💔

 

هیق :")
جی آیدل فندوم اولمه یونو؟! *-*
فقط نورلندا حال همو میفهمن :")))))))))
چقد صیمممممم :""""""""))))))) چقد هممون میخایم فقط یه کابوس مسخره بیشتر نباشه T.T
سوجینممممممممممم *-* دختر خجالتیمممممم هیققق #.#

سوجین عضو سابق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدا وات ده فاک

جدااااااااااا وات دههههه فاااااااککککککککککککککککک

اصن برام عجیبه این کلمه -______-
و از همه عجیبتر سرعت کیوب در تغییر پروفا و هدرهای اکانتای آیدل و بیوهای جی آیدل تو گوگله -___________-
هَو توو بی عه بچ؟! عاح از کیوب برو بیاموز -_______________-

وااتتت؟؟؟؟

 

کیوب الان چ گوهی خورده دیقا؟

سوجینم چیشدههههه

کیوب کثافتتت اهه از کمپانیاا متنفرمممممممم ایحح میخام فق فوش بدمم بششش

واقعن 6 ماه خونِ دل کم نبود اینطوری باید میرید بهمون؟!!؟!!!!!
دلم برا دخترا میسوزه که مثه ما بیخبر بودن -_______- 
خیلی درده که فندوم اولت انقدر جلوت زجر بکشه T.T

جی آیدل بدون سوجین ی چیز خیلی مهم کم دارههه

 

میرم میزنم دهن اون کیوب عوضی

ینی رسمن با اینکارش ثابت کرد عن تر از جوپ و اس ام و هر کمپانیه فاکیه دیگس -________-

الان رفتم ویکی پدیا

تو اعضای کنونی همه رو نوشته بود بغیر سوجین

 

واااتتتت دد فااکککک

هعییی هععییییی
دردددددددههه یونو؟! درررررررددددددددددددددددددددددد
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۸:۰۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

از وقتی دبیو کردن فنشون بودم:)

از پروموشنای لاتاتا با عشق دنبالشون کردم..پا به پاشون بزرگ شدم، اشک ریختم، زندگی کردم..

به بخشی از وجودم رفته..دلم میخواد بیدار شمو ببینم سوجین هنوز کنارمونه..

پنتاگون، سی ال سی، جی آیدل، همه اینا قربانی سیاست های مزخرف کیوبن..:)

با اینکه فقط یه سال بود فنشون بودم ولی از همون اول رفت جزو فندوم اولام T.T جی آیدل حکم اکسیژن روزانمو داشت برام *-*
جوریکه به آیدل افتخار میکردم همیشه T.T

میتنم درکت کنم *-* تو از بدو جی آیدل بودنشون باهاشون بودی T.T
پنتا، سی ال سی، آیدل *-* T.T میشه دست همشونو بگیریم ببیرم یجا قایم کنیم چشم کیوب هم بهشون نخوره؟! *-* T.T

قلبم درد میکنه....

هعی صیم :")

خیلی کثافتی کیوب!!

من فنشون نبودم ولی حرص داره به خدا!!!! 

باید هر بار ثابت کنه دیگه -_________-
جی آیدل واقعن گرهی بود که همیشه به اینکه فنشونم افتخار میکنم *-*

اونی دیدی چیکار کردن باهامون؟

اونی 

بیا بغلم گریه کنیم باهم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بیاااا بیاااا بخلممممم *-*

از همون دقیقه اول انتشار بیانیه من تو شوکم 😐✋

این کیوب اونقدر احمق و ...  که وقتی یه استف اومد گفت کامبک دارن و ما رو 6 ماه معطل کرد نیومد یه کمله تکذیب کنه و ما رو کلون کرد رسما:// 

و اینکه گفته بود 2 بار دادگاه برگزار کرده واسه گرفتن حق سوجین و شکایت علیه اون کسایی که بهش اتهام زدن همه اونام الان دروغ دراومده و هیچ دادگاهی برگزار نشده که سوجین بتونه حقشو بگیره؟ زیبا نیست😊 

آیدلا اینهمه زحمت میکشن اونوقت اینجوری ناحقی بکنی باهاشون پس اصلا به چه درد میخوری فقط اسمت کمپانیه؟ 

حتما برید توییت بزنین

صیممممم :|
دقیقننننننننننننن از همینا حرصم میگیرهههههه -___- دروغ گفت اینهمه مدت دروغ گفت -_________-
چجوری بدون هیچ دادگاهی ای 6 ماه الکی فقط سوجینمون رو ازمون دور کرد و آخرشم ...

دستت درد نکنه کیوب

بهترین کمپانی دنیایی

خدا میدونه چه بلایی میخوای سر لایتسوم بیاری

واقعنننننننن -________________-

از همین الان دلم براش تنگ شده :))))💔

دارم به شوهوایی فکر میکنم که بدون سوجین چجوری میتونه دووم بیاره T~T

من بعد از بنگتن باهاشون اشنا شدم یعنی سومین گروه بودن :) 

برای هممون خیلی سخته :)

صیممممم🥺🥺🥺🥺🤌😭💙💙💙💙💙💙
وااا شوهوا🥺😭😭😭😭😭💖🍓💖🍓💖🍓
:"))))))))
بقل نورلندیانه کنمتوننن هیقققق امه جمع شین 🥺🥺🥺🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😍😭😭😭💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜
يكشنبه ۲۴ مرداد ۰۰ , ۰۷:۵۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

پست آخرمو ندیدی ببین یکم تلاش کردم شادکنم نورلنداروD:

+فین..از استایلای رنگی رنگی لاتاتا تا میکاپ ظریفش تو هوا..:")

همون کیوب فمیلی و سوجین یو مین؟!
+هعی ملکه ی زیبایی^^ دختر خجالتیمون *-* هعی هعی...:)))))))))))))))))))

واقععاااااا

صیمممممم

بچ بودن را از کیوب بیاموزیممممم :////

 

 

+ اونی فک کن

گروه بعدی کیوب که میخاد دبیو کنه

مدیر کیوب : اوکی کی میخاد سنتر اشه؟؟

همه کاراپوزای بدبخت : میکشن عقب*

مدیر کیوب : وات ده فاک سنتر بودن ک بهترین موقعیت گروهه

کیوب استنا : بی ناموس تو به هیجکودوم از سنترات رحم نکردیییییی

باید با طلا نوشت😐


+واااییییی حق تر ازین ندیده بودم😐✋💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

اونی همه حرفای تو رو باید با طلا نوشت اصن

تو و اونی ونوس خیلی حق میگید هق

 

+ به پای شما نمیرسم😂✋🏻💙💙💙💙

جرررررممم XDDDDDD
ازونجایی که ما حق پدر مادری داریم پس حلسسس  تو هم به ما رفتی XDDDDDD

حق گویان اعظم کی بودیم ما😂😂😂💙💚

حق گویان اعظم باباییمون *-* XD

اخ باباییمون :")

دلم براش تنگولیده :")

😍😭💖💖💖💖💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan